Thursday, January 14, 2010

RAHSIA NEGARA YANG DIPEGANG KALIMULLAH DIDEDAHKAN !




hampir 5 hari aku membongkar siapa kalimullah. seperti yang aku janjikan semalam artikel ini akan menjelaskan secara menyeluruh akan satu perkara penting. perkara mengenai rahsia negara (malaysia) yang di pegang oleh singapura melalui agen nya bernama kalimullah.

dalam akhbar hari ini, kalimullah menafikan bahawa beliau mempunyai kepentingan dalam web malaysian insider. dakwaan kalimullah merupakan satu lawak bodoh yang lesu. malaysian insider memang kepunyaan kalimullah.

4 hari serangan aku berturut-turut menyebabkan kalimullah menarik keluar syarikat nya yang membiayai malaysian insider dalam ruangan iklan. ruang iklan syarikat regalia records management sdn bhd telah ditarik keluar daripada web malaysianinsider sebentar tadi, pada jam 4 petang khamis 14 jan 2010.

kenapa iklan syarikat kalimullah di tarik keluar daripada web portal malaysian insider ? takut kena godak dengan gap mungkin. kalau anda melihat web malaysian insider, hampir kesemua pengiklannya merupakan syarikat yang berlegar sekitar 'bangsar circle'..

regalia records management sdn bhd dan vpi international sdn bd merupakan anak syarikat kepada eficient e-solutions sdn bhd. linknya seperti di atas. melalui proksinya yang bernama shaikh akmal bin shaikh allaudin, kalimullah menjalan operasi sulitnya.

sebagai permulaan, kalimullah sebenarnya tidak lulus/lepas daripada scan pihak keselamatan negara sewaktu ghafar baba melantiknya satu ketika dulu. selepas ghafar baba tiada dalam senarai kabinet, kalimullah terpaksa membawakan diri balik ke singapura. sewaktu pemerintahan perdana menteri ke 5 malaysia, kalimullah melakukan comeback.

dia memegang portfolio penting dalam media negara. kalimullah memegang NST, membawa agenda liberalisme dan keterbukaan demokrasi dan hak asasi. sama konsepnya dengan perjuangan ketuanan rakyat walaupun platform mereka berbeda.


singapura pernah menjahanamkan ekonomi thailand. semuanya gara-gara pembelian temasek menguasai syarikat komunikasi thailand. 2006 dan hingga hari ini bangkok tidak pernah aman. thaksin digulingkan dan abishit diangkat menjadi perdana menteri. kumpulan rakyat yang berpaksikan warna kuning sering bertempur dengan penyokong baju merah. bangkok berjaya dikucar kacirkan oleh singapura.

sewaktu kalimullah diangkat menjadi tonggak di putrajaya, dia mendapat kontrak besar. apa kontraknya ? melalui syarikatnya iaitu vpi international sdn bhd, kalimullah mendapat kontrak award pertama pada tahun 2005 berjumlah RM 400 juta. award kedua pada tahun berikutnya berjumlah RM 500 juta. total hampir RM 1billion.

apa kerja mereka (kalimullah) dengan ganjaran wang yang besar ini ? scanning/menyimpan/storage dokumen penyata income tax rakyat malaysia dan syarikat dalam malaysia ! bagaimana kalimullah yang memang merupakan agen singapura bisa mampu memegang satu rekod kewangan milik negara bisa mengundang satu persoalan besar !

jika bangkok bisa menerajang keluar syarikat singapura kerana takutkan sistem telekomunikasinya di ketahui pihak asing, apa pula tindakan kerajaan malaysia dan LHDN terhadap pendedahan ini ?
apa jaminan keselamatan/sekuriti rekod kewangan rakyat malaysia dan syarikat di malaysia tidak terlepas ke pengetahuan pihak asing !

artikel aku 2 hari lepas ada mendedahkan 19 syarikat penting negara terutamanya air asia yang dimiliki oleh kalimullah. hari ini aku dedahkan lagi maklumat baru, betapa singapura SUDAH MENGETAHUI secara total pedapatan perkapita jutaan rakyat malaysia !

hari ini kalimullah yang kaya raya hasil daripada 'pemberian istimewa' , kini telah bekerjasama dengan anwar dan petra bergabong menghancorkan politik negara ! sasaran mereka menghancorkan nama perdana menteri yang ke6, ds najib.KALIMULLAH HARUS BERAMBOS DARI MALAYSIA.BEKU KAN ASET PENGKHIANAT NEGARA !

68 comments:

makan_gaji said...

drama semakin panasssss, hmm klu pasal saya tak ada apa nak dibongkarkan, sapa sapa yg tak nak komen mesti takut dgn rahsia income tax oopps kekayaan mereka hmmmmmmmm

great job GAP!

McTheory said...

Bro GAP!

Respek la bro. .betul2 dahsyat pendedahan yang dibuat. Mengelupurla di kalimullah tu dibuat Gap.

Anonymous said...

teruskan perjuangan mulia ini GAP!

Anonymous said...

Awsome!! dr suka2 bc hal politik kt blog ni, skang aku jd teruja n xsbr2 nk tgu bahan br dr lu bro. skang dh nyata siapa penghianat. kasi gegar lg bro.. kami sentiasa mnyokong GAP!!

kembara putih said...

Masa Pak Lah jadi PM bukankah ahli2 dan pencacai UMNO bermati-matian sokong Pak Lah dan kroni2nya, sama macam ahli2 dan pencacai UMNO bermati2an sokong Rosmah Mansur masa Najib masih bersisa kuasa ni. Lepas Najib bungkus, agaknya Rosmah Mansur pula yang akan jadi mangsa, maka akan terbongkarlah macam2 aset kepunyaan beliau, miliki syarikat itu dan ini, jadi ejen negara itu dan ini.

Tak perlu susah dan pening kepala. Kerajaan Rasuah Najib harus dijatuhkan agar rakyat kembali hidup sejahtera. Tak usahlah nak berselindung kononnya Najib ni penjaga negara dan diharamkan dari dibungkuskan.

hanizam said...

panas...panas...jadi ape tindakan GAP setelah berjaya bongkar isu ini? adakah GAP & lain-lain akan membawa perkara ini ke pihak yang berwajib???

jika isu ini menjadi ancaman negara, perlulah disegerakan supaya tidak menjadi barah yang akan menghancurkan negara kita ini...

semoga usaha murni ini akan diberkati oleh ALLAH taala....

Anonymous said...

Bagus GAP. Macamana maklumat income tax boleh dapat pada mereka?

Cuma sy kata berhati2. Kot2 dibalik Kapak oleh agen2 Kalimullah.

Anonymous said...

your stupidity knows no bounds. and anyone who is able to think and analyse corporate matters will not buy your bullshit. but then you are targeting same and like minded people who subscribe to your method of deduction. i can only say, i really hope Allah saves your soul.and my friend, bigger than you and your stupid bosses who subsidise u, IS Allah SWT.

Zulfahan said...

Good stuff...

Halau keluar Kalimullah dari Malaysia.

mie said...

dasyat,dasyat dan tahniah bro GAP atas kerja yang bersungguh-sungguh..

tapi ini belum ketahap kiamat lagi,baru dok panas..

apa cerita ahli PKR yang lain pulak,entah-entah depa ada kaitan dengan agen-agen asing apa..

siasat lah tengok apa cerita,habaq mai kat kami sama...?

Unknown said...

hahahaha hang buat lawak apa ni. hang tau ka pasai national security ni? hang dok beria2 sokong najib. takkkan la najib paloi sgt tak buat apa2 kalau dah melibatkan keselamatan negara.

puad zakarshi dok ambik info dari hang ka atau atau puad ni informer hang?

Anonymous said...

kebara putih ,penyebok la lu ..itu ini ...boleh blaah da....

Gerakan Belia 4B Kawasan Permatang Pauh said...

dasyat bro pendedahan ini !! pergi jahanam kalimullah ini semua ...

Anonymous said...

saya tak mengatakan perkara yg didedahkan saudara suatu yg benar atau fitnah.. namun saya berserah kpd Allah S.W.T agar mereka yg bersalah smada pihak tuan atau pihak satu lagi dibuka aibnya kerana sekiranya sekiranya ianya benar ini adalah suatu perbuatan khianat tetapi sekiranya ianya tidak benar ianya adalah fitnah semata-mata..

P/s : biar apa pun kata mereka terhadap kerajaan sekarang saya tetap akan menyokongnya kerana selama 21tahun saya hidup, saya dapat hidup dalam keadaan aman sehinggalah sekarang kecuali sikap sesetengah pihak yang tidak pernah bersyukur..

sekian..

*kritikan tanpa jalan penyelesaian menunjukkan kebodohan diri sendiri*

Ampatuan Jr said...

Perlantikan Si Kali menjadi Pengerusi Executive BERNAMA satu ketika dulu memang mengecewakan Dr.Mahathir yg masih lagi PM ketika itu.Perlantikan itu dibuat secara hush-hush oleh Paklah yg telah temberang Menteri Penerangan ketika itu kononnya Dr.Mahathir telah pun bersetuju supaya Si Kali ini dilantik jadi Chairman BERNAMA sedangkan Dr.Mahathir tidak pernah memberi persetujuannya.Oleh kerana pengumuman telah dibuat Dr.Mahathir membiarkan saja perkara itu berlalu.Episod ini jelas menunjukkan perancangan teliti Kali dan kuncu2nya yg memang dah target nak menguasai segala aspek media negara(ingat tak Singapura telah memberi respon yg sangat positif kepada Paklah sebaik sahaja dia menjadi PM?) ..sayangnya Paklah tak nampak benda2 tu kerana Kali memang pandai main wayang depan Paklah.

Jeepers Creepers said...

kali ni emang bermasalah sejak dulu. dia ada agenda besar didalam politik. malah sahabat baik anuar sejak anuar dalam kerajaan lagi.

pandaqwer said...

salam,
kembara putih, paloibinmulai
gua punya opinion :
semua kita mempunyai pendidikan..
ternyata GAP tidak pula "banned"
pandangan lu orang...
gua kesal kenapa pm ke 5 menggunakan kuasanya melantik insan seperti ini menjawat jawatan yang sangat penting,
adakah keputusan beliau atau me##ANTU nya...gua berharap dato' najib tidak mengulangi kesilapan yang sama, tapi gua yakin dengan dato' najib yang sejak berumur 21+ tahun dah bergelumang dengan politik
kembara putih & paloianakmulai,
gua tak kata GAP ni perfect tapi gua berharap lu orang kena TERIMA jika penjelasan GAP ini betul dan jangan taksub dengan ideologi yang di pegang..gua tidak menyebelahi sesiapa..tetapi gua takut generasi MELAYU kita akan datang, di muzium kan macam kat singapore ( petikan dari tulisan blogger kawan GAP )
Allah swt Maha Mengetahui

orang bijak said...

aku yang lebih mengetahui tengok korang yang percaya GAP ni semua macam orang bodoh!

Anonymous said...

ko memang best GAP.. lg dasyat dr SB.. siasat bro, jgn xsiasat..

Anonymous said...

F*%# Malaysian Insider! Patut la dulu sokong kerajaan sekarang tukar sokong pembangkang.. P&#)%@* tol!!! Haram jadah singapore!

Anonymous said...

perkara ni patut di cc pada mnteri Kdn dan perisik2 KDn, sbb dorang smua tido2.....

Anonymous said...

bawa mengucap dan berastarghfir wahai penfitnah sekalian.

malu nanti sekiranya konspirasi awak di dedahkan. pengikut yang kurang guna akal seperti mctheory (tak bikin, cakap saja) korin (no makna lah) and bawal (or is it buntal? apa apa pun lahjenis ikan..) - mereka ni sah tak pandai, jangan lah diperbodohkan lagi. awak perangai cam Lucifer lah.

sasha2020 said...

Semua orang kena buka mata...

Negara akan hancur bukan disebabkan oleh orang luar..tapi oleh orang kita sendiri..

Ya Allah, engkau hancurkan mereka semua dan juga agen agen yahudi di negara ini dan mereka yg bersekongkol dgn mereka...Amin

Anonymous said...

fuck kembara putih...nunggeng kat anwar sana...

mann bravo said...

jadi mungkin boleh diandaikan, masa pak lah jd PM, depa yang si "keparat' nih dah letak depanya proksi/tali barut ... di setiap agensi yang "berkaliber" supaya agenda mereka dapat diteruskan ... bukankah pada ketika itu .. pak lah dilabel "lembut" pemerintahannya ... itu yang huru hara sampai sekarang .. agaknya laaaa .... masa zaman najib, entah laaa ... terlalu awal untuk diperkatakan ... kalau mahu citer setiap keburukan pemimpin .. aku pk tada pemimpin pun yang "perfect" .. masing masing ada kelemahan/kelebihan ... tetapi paling "keparat" kalau pemimpin itu seorang talibarut/proksi kepada bangsa asing ... you know what i mean ??? :)

apapun ... bongkar tetap bongkar bro ...!!! teruskan usaha anda ...

Anonymous said...

wah gap, ini tahap tinggi punya pendedahan. Gua sokong lu 100 %.

Cuma nak tahu lebih detail sikit apa hubungan menantu pak lah dan anak jantan pak lah dengan kali, kalau ada.

Teruskan gap.

Jas Salleh said...

Amat menarik sekali GAP. Saya terlepas artikel-artikel GAP sebelum ini mengenai KALIMU ini. Saya juga sering tertanya siapakah KALIMU ini sebenarnya dan apakah peranan yg telah dimainkan olehnya selama dia berada dlm perkhidmatan PM ke 5.

Memang kita melihat bahawa dlm semasa era PM ke 5, dasar KETERBUKAAN DAN KEBEBASAN di war-warkan dengan begitu hebat sekali.

Saya terus memberi sokongan kepada GAP dalam membongkar perkara ini. Saya cadangkan agar GAP berhati-hati dan meneliti kesemua fakta-fakta yg di terima samada dari pihak k 3 atau sebaliknya. Ini bagi mempertahankan diri jika KALIMU membuat prosiding sivil terhadap GAP sptmana yg tlh terjadi kpd PAPAGOMO.

Nampaknya, tektik menyaman para bloggers yg tidak myokong mereka merupakan teknik dan tektik untuk menghapuskan suara-suara penentangan terhadap mereka sama seperti yg dilakukan oleh mana-mana kerajaan berbentuk otokrasi di dunia ini.

Tetapi jika ada 1 juta blogger yg bersatupadu dan rapat dlm satu barisan , perkara ini akan memustahilkan mereka untuk melakukan prosiding undang-undang.

bulat said...

Lagu Meet uncle hussein yang baru- 'Drama King"...aku rasa lagu tu macam ditujukan untuk anwar jek hikhikhik

Anonymous said...

Salam Bro Gap:
Kenapa kerajaan tidak ada orang seperti Bro. GAP? Kenapa Kementeriaan Dalam Negeri tidak dapat membongkar dan tidak ada intelligence seperti Bro. GAP. Saya haran Ds Najib dapat buka mata dan hati. Kerajaan mesti ada orang2 yg intelligence dalam Kabinet. Ds Najib mesti melantik orang2 yg sperti GAP yg mempunyai kepandaian membongkar rahsia keparat2 negara. Saya setuju benar kalau KDN melantik Bro. GAP menajdi ketua Intelligence untuk menghalang pariah2 dan pokemon2 yg sedang mengrencana untuk mengjahanamkan negara dan bangsa. Harap Ds Najib jangan lah dok tidor bdengkur dalam kekenyangan, sampai bila pokemon2 hidup bmaharajelela. Ingatlah dalam UMNO keparat2 dan pokemon pun masih berkomplot, apakah Ds Najib masih tak tahu?

Anonymous said...

Terima Kasih GAP.
Ini pendedahan sangat ekslusif. Kalau tak silap,Kalimullah di bawa masuk oleh KJ..

Aku dpt rasa drp dulu lagi bila Anwar Al Juburi keluar drp penjara..siapa agent yg jumpa Anwar kat rumah bagi passport? tentu KJ..

Lepas tu, siapa yg memporak perandakan BN? Kalau bukan KJ & da geng..

Sekarang Malaysia hampir menjadi seperti Thailand..

Cuba tengok isu panas sekarang ni iaitu kalimah Allah! PAS dgn membuta tuli menyokong penggunaan tersebut & secara tidak langsung penyokong-penyokong mereka bersetuju dgn tindakkan tersebut.

Dlm hal ini, jika ada bantahan drp rakyat yg memikirkan kesan medalam penggunaan kalimah Allah oleh kristian maka akan di chop UMNO.

Tapi sebagai orang ISLAM, aku akan tetap pendirian aku utk menentang PAS-PKR-DAP di Selangor.

GAP! aku sokong kau jadi calon MP di Shah Alam.

Buat utk AGAMA, RAKYAT & NEGARA!

Anonymous said...

GAP:

why must u make such a stupid statement??!! semua org tau RPK telah menfitnah dlm blognye berkenan dgn kalimullah and keluarganye, knp dia nak simpan org yg mcm nie dlm rumah dia!! gunalah common sence sikit, itu pun kalau awak ada lah!! im working in a corporate line, there is no such thing a company can "scanning/ menyimpan/ storage dokumen penyata income tax rakyat malaysia dan syarikat dalam malaysia!" sepertimana awak ckp tuh!! awak ingat rakyat malaysia ada 10 ribu org saja ker???? tolongla ckp benda yg berasas sikit!! jgnlah buat semua org melayu bodoh mcm awak!! kang awak kena saman, baru padan muka!!! nie lah kerja org melayu - MENFITNAH!! ada nmpak bangsa lain buat mcm nie x?? bangsa lain semua sibuk tgh buat duit but bangsa melayu sibuk buat dosa!! daripada awak buang masa buat fitnah kat org & dpt dosa & dilaknat tuhan, baik awak gi cari duit & belajar mcmana nak jadi kaya!! and menjadi seorang islam yg berguna!! xbaik menfitnah org, ingatla akhirat nnt..xtakut ker???

There is no word as beautiful as Allah.
No example as beautiful as Rasulallah(SAW) .
No lesson as beautiful as Islam
No song as melodious as Azan.
No charity as meaningful as Zakat.
No encyclopaedia as perfect as Al-Quran.
No prayer as perfect as Namaz.
No diet as perfect as fasting.
No journey as perfect as Hajj

last but not least:-

May Allah save U from any sort of pain and may He let U die with Imaan in ur hearts and save U from the azaab. Aameen.

p/s: ada berani approvelah comment nie!! jgn asyik approve org yg sokong ur statemnet saja!! life must be fair!!

-nms-

SUARA RAKYAT said...

bro. saya ikuti blog anda and kongsi maklumat sekali. boleh kan

Pak Teh said...

Salam GAP, tahniah dan syabas. Moga keaiban pengkhianat negara akan terus di telanjangkan. Sebab tu di Johor selepas solat Jumaat di masjid2 utama, doa supaya dihapuskan pengkhianat2 negara di hapuskan.Mgkin termakbul doa2 rakyat.Minta supaya KDN Dato Hishamuddin baca blog GAP ni. Siasat sape Kalimullah dan siapa di sekelilingnya.

Anonymous said...

Tolongla jgn buat fitnah..takut la kepada yg ESA..sedih saya tgk org2 islam sekarang ni..semua berpecah!

everything we have is on a loan from Allah...its very important that we remember this at all times no matter how successful or unsuccessful we are in any way..

GAP KEMBALI said...

nms

tolong taipkan 3 company kalimullah yang aku dedahkan dalam internet.dalam tu memang ada kerja scanning/printing etc semua maklumat incometax rakyat malaysia..

jangan bagi komen bodoh. dah kena baru ingat surah quran,ingat azan,ingat sembahyang !

typical setreotaip jawapan kau macam bahalol pas !

mrrankuman
jalan terus bro !

Anonymous said...

slm bro gap,aku sokong perjuangan ko, pada mereka2 yg tak caya siapa kali celaka ni,suruh tanya tun mahathir sbb dia pun ada jawapannya,sbb tu kadang2 aku menyampah tgk pak lah..PM yg paling LEMAH malaysia ever had so far!!!!!

Anonymous said...

GAP kembali,

awak tuh yg jgn bg cita2 bodoh!! hanya org yg sama mentaliti dgn awak saja akan percaya apa yg awak tulis ni..

May Allah save U from any sort of pain and may He let U die with Imaan in ur hearts and save U from the azaab. Aameen.

ALLAHUAKHBAR!!

Anonymous said...

...aku selalu mengikuti tulisan blog GAP..TAHNIAH!!!!... dedahkan semua yg sepatutnya rakyat perlu tahu...

kepada anonymous yg tulis "...im working in a corporate line, there is no such thing a company can "scanning/ menyimpan/ storage dokumen penyata.."... aku rasa kau kerja di corporate yg kecil atau mundur atau syarikat kau memang jauh terkebelakang..atau kau sendiri memang kurang maklumat/ilmu.

Syarikat tempat aku bertugas sekarang buat physical scan berpuluh ribu maklumat sebulan....semuanya maklumat rahsia bisnes syarikat dan kerajaan Malaysia.... jadi, memang ada syarikat yg buat kerja scan/digital-physical storage ni...

Tepak Sireh

Anonymous said...

sayang mungkin nms rasa benda nie macam dalam tv jer. dalam kehidupan sebenar tak wujud. itu yang dinamakan tersurat tapi tak tersirat. cegah sebelum kena. dah kena baru nak mengadah.

Anonymous said...

Teruskan memburu makhlok2 perosak ini....hapuskan sehingga tidak meninggalkan baka...selagi mkhlok2 perosak ini dibiar bebas berkeliaran selagi itulah masalah negara tidak akan selesai.....makhlok2 spt ini harus di rejam dgn batu dan dibawa menjelajah keseluruh negara supaya dijadikan pengajaran kpd setiap rakyat agar tidak menjadi petualang negara spt muka muka makhlok perosak ini...."Kalimullah!!!kau pengkhianat bangsa, perosak negara,peliwat agam...jadi hadiah yang paling sesuai utk muka kau adalah rejaman sebutir batu seorang daripada seluruh rakyat 1 malaysia....tunggu!!!****ummi merdeka said

Ampatuan Jr said...

nms-10.59AM,
Youre so naive.Just 'cos you work in the corporate sector and you have never seen these things happening DOESNT MEAN IT DOES NOT HAPPEN! Can you get that into your muddy head and thick skull bro???
Im surprise at you preaching goody goody unto others but at the same time your words are so malicious and truly reflect your hati busuk! If anything,its you who need to ask for forgiveness from Him.

Abu Kassim said...

bodoh! kau ingat anwar nak ke kerja dengan si kali tu? kau bodoh mampos! RPK pun tak ada kaitan dgn kali la. ni facts yang bodoh dan tak masuk akal! dorg tak suka each other la gila! ni mesti mahathir hantar kau tulis blog. fuck off GAP! get a life!

Zac said...

weh bila orang sound kau kau fitnah kenapa kau diam jer? balas la. tunjuk la kau tak fitnah. apa ni GAP. aku pun dah syak wasangka macam ni.

Anonymous said...

relax bro gap.....aku rasa nms tu corporate bangang....keparat maybe......sekarang kan income tax..online....so, storage pakai electronic...walau manual pun....sejak tahun bila, aku lupa.....sebab aku takbayr tax sekarang.....keje oversea.....taxfree......mungkin company dia tak bayar tax kot...cakap bukan main cantik siap dengan ceramah sekali......keparat ko nms!!!!

teruskan gap......kalau aku ada info dari luar, aku supply....tapi aku ni tak lah intel mcm ko.....good job bro!

-anti jubur-

pai Koliang said...

GAP DENTUMAN LEDAKAN KAMU SUNGGUH DAHSYAT,KAMU MEMANG BERANI DAN PINTAR.TERUSKAN... TAPI INGAT SENJATA DAN PERTAHANAN MESTI MANTOPP. SEKARANG PEPERANGAN DUNIA CYBER KAT MSIA NI SEMAKIN MENYEBELAHI BN.DULU PRU 2008 UMNO BN TAK PANDAI KOMPUTER APANAK BUAT,PASAI TU KALAH. KITA YAKIN UMNO BN AKAN KUASAI SEMULA ARENA PEPERANGAN INI DAN KITA DOAKAN MELAYU YANG SOKONG YAHUDI DAN KOMUNIS AKAN KEMBALI SEDAR.NASIHAT TOK, KALAU KAMU YAKIN KAMU DI PEHAK BENAR DAN ADA SEGALA BUKTI MAKLUMAT, JANGAN TINGGAL, ZIKIRLAH DENGAN BACAAN ALFATIHAH SETIAP DETIK.INSYAALLAH ALLAH BERSAMAMU.

Anonymous said...

Apabila'Bini Puaka'lebih mulia dari Allah

Astaghfirullah Hala'zim, aku memohon keampunan dari Mu Wahai ALLAH SWT.

Selain terganggu pelajarannya, tiga pelajar Fakulti Akademi Pengajian Islam, Universiti Malaya (UM); Shazni Munir Mohd Ithnin, Muhammad Aizat Roslan dan Muhammad Saufi Jelani yang dituduh berhubung kes menconteng "bini puaka" dan "pembunuh Altantuya" yang ditujukan kepada isteri perdana menteri Rosmah Mansor berhadapan dengan hukuman penjara sehingga 10 tahun dan denda jika sabit kesalahan. Hukuman itu mengikut Seksyen 436/511 Kanun Keseksaan.

Saya tidak menconteng tetapi saya menitipkan: Memang berpuaka dia tu...!!! Lihatlah, renungkanlah wahai rakyat Malaysia yang mampu berfikir. Sebab tulis "bini puaka", bolih terpenjara 10 tahun...!!! Melanggar hukum ALLAH dengan kelakuan sundal, saya ulangi kelakuan ala-ala betina sundal yang mengatal dengan jantan bukan muhrimnya.... tidak dikira salah..... Bolih dan diizinkan olih lakinya Najib.... Ingat! bila suami membiarkan kelakuan isteri yang bertentangan dengan hukum ALLAH, sedangkan ia mampu untuk menghalangnya.... maka dikira bacul si suami itu.

Justeru saya daif dalam ilmu Islam maka saya dengan ini memohon penjelasan daripada para mufti yang arif tentang hukum Islam dan para Raja dan Sultan Melayu yang menjadi Ketua Agama Islam untuk mengeluarkan fatwa mereka terhadap perbuatan dan kelakuan Datin Seri Rosmah Mansor yang berkucupan dengan lelaki bukan muhrimnya. Malahan saya juga mohon penjelasan apakah wajar, bolih atau sesuai seorang lelaki yang bacul menjadi ketua pentadbir sesebuah negara?

Maaf, saya tidak tahu maka saya bertanya, jangan tangkap saya sebab banyak lagi soalan yang saya nak tanya.

Mystique said...

Benarkah Nizar Dah Jadi Jutawan?
Berita Selanjutnya Baca Sini : http://nizamisa.blogspot.com/2010/01/nizar-dah-jadi-jutawan.html

GAP KEMBALI said...

zac
plan aku dedah satu persatu melalui artikel..itulah antara cara aku jawap..

Arif Omar said...

tahniah. semakin dasyat pendedahan anda. telanjangkan mereka ini

Anonymous said...

Salam GAP,

aku tersentak bila ada sorang LOL "anonymous" yg dgn bangga konon nak kata dia tu warga korporat, "kerja dicorporate line" katanya, tetapi kata mustahil ada orang boleh scan maklumat income tax berjuta rakyat Malaysia. Ini bengap dari hutan mana ni?

Dia tak pernah dengar ke bisness 'digital storage'? sekarang ni orang buat duit dengan menyediakan perkhidmatan menyimpan dokumen untuk simpanan tanpa perlu berkotak-kotak kertas dan file.

Jadi tidak mustahil jika perkhidmatan ini dikontrakkan kepada syarikat yg disebutkan, cuma samada maklumat yg diperolehi melalui kontrak perkhidmatan itu, disalahguna atau tidak, kita tidaklah dapat hendak mengetahuinya kecuali disiasat.

warisan ksl said...

GAP!Kau teruskan kerja jau.Blogger pro pembangkang memang macam tu pasal diorang tu dah di beri watikah oleh nik ajis masyuk syurga tak kira apa perbutan salah atau tidak.asalkan menyokong PAS gerenti masuk syurga.Kalau ada pendedahan buruk diorang akan tetap nafikan.Woi!jangan main-main!Nik Ajis tu ada keramat(Orang PAS yang cakap)
Aku teringat waktu kecil dulu aku selalu dengar lagu rakyat "Bangau hoi Bangau."Saudara pun tahu lagi ni.Aku nak tuju kat pembangkang dan para bloger penyokong pembangkang dan pencacai-pencacai sama waktu dengannya
Cerita lagu ni macam ni
Bangau hoi Bangau kenapa engkau kurus
Jawab Bangau:Macam mana aku tak kurus Ikan
tak mahu timbul
Ikan hoi Ikan kenapa kau tak mahu timbul
Jawab Ikan:Macam mana aku tak timbul
rumput panjang sangat
sampai la lagu kepada hujan turun
Hujan hoi Hujan kenapa engkau turun
Jawab hujan:macam mana aku tak turun katak panggil aku
Katak hoi katak kenapa engkau panggil hujan,
Jawab Katak: macam mana aku tak
panggil hujan,ular nak makan aku
Ular hoi ular kenapa kau nak makan
katak
Jawab Ular:macam mana aku tak makan
katak,memang katak tu makanan aku.
Bayangkan kalau ular jawab sebab
perut dia lapar,lepas tu tanya pulak
kat perut sampai sudah tak jumpa
keputusan.
Ini perangai blogger pembangkang yang menyokong parti-parti sesat lagi menyesatkan.Kerja diorang mudah aje.Kalau ada isu kena kat batang hidung diorang diorang mudah sahaja iatu nafikan dan terus menafikan kalau boleh putarkan fakta sampai dia sendiri tak tahu apa yang dia cakap.seperti lagu di atas tadi
Kesimpiulannya:
Kalau UMNO depa tuduh rasuah
Kalau PAS buat depa panggil sedekah
Kalau DAP buat depa panggil hadiah
Kalau PKR buat depa panggil entah...
Kalau aku pulak:

AKU PANGGIL DEPA NI SEMUA PENGKHIANAT KAH!KAH!KAH....

Anonymous said...

orang yang selalu dizalimi dan di fitnah adalah orang yang terdekat dengan Allah. sila semak sekira tidak percaya.

game-not-over said...

GAP,

Kalimullah can always deny all your allegations, but if he doesnt sue you then all his denials are fake and bluff.

I think Kalimullah is more worry now that you are exposing about him, otherwise he wouldnt have bothered about you.

Probably he sent some duds Anon 11.45, nms, Abu Kassim & Zac (same person) to intimidate you with nasty but stupid comments and dumb statement like the scanning thing, unfortunately for these duds they dont state their facts.

Bodoh mampus, fitnah, u die, diam jer...are not facts wahai Abu Kassim Zac, these are PKR's official words.


Keep it up GAP, expose all these traitors and conspirators.

game-not-over said...

Abu Kassim said...
bodoh! kau ingat anwar nak ke kerja dengan si kali tu? kau bodoh mampos! RPK pun tak ada kaitan dgn kali la. ni facts yang bodoh dan tak masuk akal! dorg tak suka each other la gila! ni mesti mahathir hantar kau tulis blog. fuck off GAP! get a life!

January 15, 2010 5:47 PM

Zac said...
weh bila orang sound kau kau fitnah kenapa kau diam jer? balas la. tunjuk la kau tak fitnah. apa ni GAP. aku pun dah syak wasangka macam ni.

January 15, 2010 5:48 PM



Helo Kassim Zac, why the trouble using two different names? Where are your facts to rebutt GAP's?

hanizam said...

bro, teruskan usaha murni ko tu...kalau betul segala fakta, terang & nyata, jangan toleh kebelakang untuk bongkarkan semuanya...

pedulikan ape puak-puak parti sesat serta lembu-lembu PR nak cakap ape, yang pasti, kalau ada keburukan yang pemimpin @ pihak PR lakukan, memang susah mereka nak terima...

ape saje yang berlaku, tetap nak salahkan pihak lain...tak mau mengaku kelemahan sendiri...

tang 3 pelajar tu, pada aku biarkan dorang rasa ape yang dorang dah buat...dah anto belajar tinggi-tinggi, benda buruk @ sebaliknya pun tak boleh berfikir...otak macam lembu, ikutkan perasaan tanpa berfikir dengan waras....bila dengar skit ceramah sesat, terus percaya bulat-bulat...ikutkan sangat panas dalam jiwa...lantak kolah...

pada aku, kalau bini PM buat benda tu, akan ada balasan dari tuhan...tak payahlah kita nak hukum...tuhan tu maha mengetahui...

tak payah sibuk-sibuk nak judge orang....dah jadi bini dia, taulah dia nak buat ape yang sepatutnya...kalau dia tak pakai tudung @ buat benda tak baik, dah jadi tugas laki dia nak buat ape yang sepatutnya..ape-ape hal, dia yang akan tanggung...ape nak sibuk???

kadang tu, kalau pakai tudung pun rajin buat maksiat, tinggal solat...
tu tak termasuk kalau jenis nak suka bawak mulut..

YANG PASTI, TUHAN MAHA ADIL LAGI BIJAKSANA...YANG SALAH PASTI AKAN TERIMA BALASAN...

pada aku, ada kerja, jaga elok-elok...cari rezeki halal untuk family..pasal politik, jangan terlalu taksub...nanti jiwa merana...meroyan...

Anonymous said...

TQ bro!
mmg byk owg dh ckp..kalimullah
pengkhianat negara...

Anonymous said...

RPK SORANG JE YANG BERJUANG UTK RAKYAT

pakbelalang said...

Jika ada article yang berunsur hasutan segeralah ambil tindakan tanpa "fear and favour". Prevention is better than cure. Sumbat mereka masuk ISA. Apa tunggu lagi. Jangan jadi PONDAN SIAM !!

Time to act and activate the "Operasi Lalang". !!!

Panglima Perang Cyber said...

GAP - ada lagi pendedahan ?

sayang saya agak terlambat ikuti di sini..

maaf kerana kesibukan kerja sekarang hehe..

syabas bro..

infrared said...

Kalo dh ada bukti, takkan kerajaan nk lepas dan biarkan sja malaun sekor ni. Talibarut2nya dan juga makhluk yg menjana malaun ni bagi membolehkan malaun ni bermaharajalela dan begitu berkuasa di malaya ni takkan nak biarkan saja terlepas..Kita kalo asyik bercakap tp tindkan tak ada, tak ada makna, buang masa saja..

Wak Long said...

..kawe rasa macam tak percaya dengan tuduhan GAP ni..kalau betullah bagai dikata tak kan PDRM yang terkenal sebagai pasukan polis top 10 tercekap didunia ini dok tengok saja seorang musoh yang telah dikenali ramai itu memporak peranda negara sampai begitu sekali..juga sukar untuk mempercayai orang yang menjadi kawan baik kepada menantu bekas PM ini sebenarnya penghianat negara iaitu agen Singapura..

Zac said...

cos u are not making any sense.

ini lah dia pendengki kaum melayu. kenapa negara musnah? sebab ada orang2 dengki macam korg ni. korang kutuk anwar kata dia nak musnah kan negara. cuma sebab dia lebih pandai berkata kata berbanding korang semua. aku tak sokong anwar and aku tak kenal pun kalimullah ni. aku cuma tak suka bila benda2 yang korang state kan tu tak betul. kasim bukan aku. tak masa aku nak tukar2 nama. aku Zac.

Zac said...

kenapa tak bongkar pasal nazri aziz? kenapa tak bongkar pasal isu PM kita dengan altantuya? kenapa tak bongkar pasal mahathir yang banyak bagi susah negara sekarang? kenapa? kau orang mahathir?

Anonymous said...

Woi zac,
Yg lebih menyusahkan skg adalah malaun anwar..masa mahathir dulu, kami hidup aman sahaja - ekonomi bagus, negara aman, islam terjaga!!

Gunalah otak atas berfikir, jgn guna otak bawah!!

Anonymous said...

Anon, January 15, 2010 10:03 AM,

Mereka akan terus "TIDUR" dan hanya akan "TERSEDAR" apabila sudah hampir "LEMAS" kerana air dh sampai hampir kehidung, percaya lah!!

Kita tidak tahu apa intelligent dan KDN buat. Mereka hanya terbukti kecekapannya apabila berjaya menghadapkan kemahkamah "budak2" yg "bermain" facebok!! Aduh,senak perut aku memikirkannya!

Anonymous said...

PADA MAT JIWANG PAS PKR TU..esh esh

ni note utk hang le..

SetiaP NEGARA atas dunia ni main GAME SPYing. kenapa main spy..
sebab depa main cam ni..negera2 besar...

termasuk India, Pakistan, singapura, thailand dsb..

siapa BIJAK dia juara spy..singaPURA takkan taknak
jadi juara..bang oi.. Boleh manipulate dasar/decision penting oi..bang oi..

TAKKAN LA depa nak pakai isu 'pasir' nak 'tunduk'kan negara lain..

BANGANG LA spy tu..
adakah hang TAU 'BEKALAN AIR' jatuh tempat tertinggi dalam security..

telekomunikasi..?.(kes thailand)
'gunakan ideologi pihak pembangkang'?

ayo yo Nak BENCI NAJIB..BENCI LA..
No problem keselamatan Negara hang pikir la jugak bang oi..

ko tu AKU panggil 'BANG' sebab malaysian..kalu bangla tak tau ...

Dasar skiptic

Mr. K said...

segala yg berkaitan dengan KJ adalah buruk tiada yg tak buruk.....

66 komen sudah melambangkan maut untuk pengkhianat....

mari gegarkan politik malaysia dengan lebih hebat hingga berterbangan para politikus bobrok

Anonymous said...

SALAM GAP,

TAHNIAH SBB SY SENDIRI TIADA MASA UTK MENGKAJI,MENELITI & MEMBONGKAR SEPERTI YG GAP BUAT NH..

KEPADA YG XPERCAYA...LANTAKLAA,BUKTI ADA..SEPATUTNYA PIHAK DISANA JAWAP SEGALA TUDUHAN YG DITUNJUKKAN DISINI..BESERTA BUKTI!

TP SY AKUI,ZAMAN MAHATHIR SY RASA SUNGGUH TENTERAM DAN DAMAI...EVERYBODY RESPECT EACH OTHERS DAN JARANG KITA DENGAR BANGSA LAIN..DUK PERSOAL PELBAGAI PERKARA..KLU ADA I.S.A LAH JAWAPNYA..