IKLAN BERBAYAR

Tuesday, January 26, 2010

SKANDAL NIK AJIS ARIFAHMI : DOKUMEN PERTAMA DIDEDAHKAN !





klik pada setiap dokumen di atas. kek pun nak dibalun, dengan harga ribuan ringgit. yang menggelikan hati, arifahmi hantar kek kepada bapak mentuanya..dan nik ajis hantar kek kepada dirinya sendiri !

ada 3 lagi dokumen skandal nik ajis dan arifahmi akan dikeluarkan. (skandal bapak mentua dan menantu).. mungkin nik ajis belajar dari cerita ahmad albab, " ha syawal, ulangtahun bapak tahun ni kau nak bagi apa ?".. dan arifahmi pun jawap, saya bagi kek spesial pada bapak !

di kala ada rakyat kelantan yang mengemis pada pagi raya di masjid, nik ajis dan bala tentera exconya berkenyang-kenyangan makan kek !

PAS UNTUK SEMUA, DAN KEK UNTUK NIK AJIS SEKELUARGA !

51 comments:

pai Koliang said...

KALAU NAK MEMBANGUN BERSAMA ISLAM TAK PERLU NAK HADIAH HADIAH KEK DAN HEMPER NI,TOK GURU NAMPAK DAH LAMA MEMESONGKAN ISLAM,TAPI RAKYAT KELANTAN PRO ORANG TUA NI BUTA,.

ADA YANG TAKUT NAK SERGAH TOK GURU,TAKUT KENA BALASAN ALLAH. PASAL TU PUAK FANATIK PAS NI MEMANG BAHLOL SESANGAT,KALAU KITA DAH TAHU NIK AZIZ TU TAK BETUL, TEGOR DAN SERGAH AJA.DAH BERIBU RAKYAT MSIA DOK MAKI TOK GURU DLM BLOG TAK ADA APA APA PUN.

ALLAH TAALA LEBIH AGUNG DAN MULIA BERIBU RIBU RIBU RIBU GANDA DARI NIK AZIZ APA KITA NAK TAKUT.

YANG JELAS PEMIMPIN CENDEKIAWAN PAS PUN TUMPANG BAHLOL NAK AMBIL KESEMPATAN DIATAS PENGHORMATAN RAKYAT PADA NIK AZIZ,JADI MEREKA NIPUN PUJI DAN CIUM BONTOT NIK AZIZ HARI HARI WALAU PUN MEREKA TAHU NIK AZIZ DIHALUAN ISLAM YANG SALAH.

TOK NAK NASIHAT PADA PEMIMPIN,AHLI DAN PENYOKONG PAS,KALAU NAK MEMBANGUN BERSAMA ISLAM TAK PERLU KEK DAN HAMPER.KEK ADALAH LAMBANG BUDAYA KRISTIAN BARAT SAMBUT HARI JADI.

NIK AZIZ SEBENARNYA DAH BANYAK TERPESONG.PERHITUNGAN ALLAH PADA NIK AZIZ RASANYA DAH SAMPAI KE PENGHUJUNG.TOK SELALU TROPONG ORANG TUA NI.

CUBA FIKIR FIKIR LAH MELAYU PAS.

MctHeory said...

GAP!

BARU KU TAHU RUPANYA KEK PALING MAHAL DIDUNIA RUPANYA DI KELANTAN! PASTI SEDAP KEK TU KAN! ALAHAI POK NIK DAN MENANTU WEI. . DUIT KEK PUN KORANG NAK SEBAT KE?

Anonymous said...

menarik pendedahan tuan, dedahkan lagi...biar rakyat Kelantan tahu siapa dia Pok Nik and the gang. ;)

Anonymous said...

tok guru didahulukan
undi diutamakan

Anonymous said...

amalan potong kek neh dulu bukan penganut pas kata tak Islamik ka?

awat tak potong dan makan pulut kunyit?

buat ibadat guna sumber rasuah

makanan pon sumber rasuah jugak

walharammu walhalalku?

-mussolini

Anonymous said...

Ha... lawak lawak... Nik Aziz pelacur agama.... gunakan agama untuk memecahbelahkan masyarakat ikut kefahaman dia.. tp di hujung hidupnya dah terpesong jauh... Tun
Dr M pulak semakin tua semakin berhempas pulas menolong orang Islam ....malu besar orang PAS....


Ikhwan

Anonymous said...

'Tok Guru GOMO Jugok'

ana bersama ente

Jeffry said...

KEHKEHKEH DAH AGAK DAH BROO. PAK AJIS NI MMG TERER BAB2 FATWA 'SEDEKAH' 'HADIAH'..KASI BONGKAR LAGI BROO!! HUHUHU

Anonymous said...

Selama ini saya ingatkan orang Kelantan tak makan kek.

Saya Rakyat Malaysia said...

Bro! Mahal betul kek dia satu RM500 X 6 biji = RM3000. 10kg punya kek, biar betul. Ni occasion apa ni? Jemput jin haron din makan ke?

Mohd said...

Semua orang PAS puji dan puja TGNA sebab dia pegang kunci Syurga!

Anonymous said...

Kasihan rakyat Kelantan selama 20 tahun tertipu kerana terpengaruh dengan kempen-kempen politik Tok Guru Nik Ajis "Membangun Bersama Islam". Rupanya hampas, semuanya propaganda saja.Nak salahkan siapa, dah kehendak rakyat Kelantan sendiri, mereka rasa bangga kerana pas itu parti Islam. Sementara UMNO adalah Islam sekular. Tapi tentang apa boleh balun dia balun juga walaupun benda tu haram dalam Islam, sama saje. Sudah menjadi budaya rakyat kelantan melihat seseorang itu mulia pada kulit dari isi hatinya. Bukan orang tua saja penyokong fanatik malah orang mudanya lagi fanatik. Kadang-kadang mereka sanggup berdiri berjam-jam mendengar kelentong Tok Guru berpolitik bercakap tentang politik cara Islam. Sebenarnya kelakuan mereka sama saja seperti orang umno termasuk sekali Tok Guru. Tapi bezanya orang Umno tak berserban dan menjaja agama macam orang menjual ubat di pasar malam. Mengumpat, mencerca dan memfitnah dah menjadi makanan mereka. Tak sedar yang mendengar pun terlibat sama berdosa kerana menjadi pengikut setia. Nasiblah rakyat Kelantan selagi kamu tak mau berubah selagi itulah tuhan tak akan mengubah nasib kamu. Bangunlah Islam mengikut selera kamu asalkan kamu berbahagia. Yang miskin bertambah miskin tegar, yang kaya dapat untung secara senyap, hidup senang lenang dengan puak-puak mereka.

Polar Bears said...

Celako! Celako! Celako! kau brader GAP, kenapa kau dedahkan skandal kek aku nanti aku nak letak muka aku kat mana? Serban aku pun tak cukup kalau nak sumbat muka aku ni

Takkan kau tak tahu aku suka makan kek yang yang harganya 300 lebih, baru ada kelas sebagai MB

Setakat biskut yang dijual di pasar aku tak nak makanlah sebab aku kan suka makan biskut dalam hamper, harganya aku tak kisah janji dalam hamper

Aku terharu menantu aku sanggup hadiahkan aku semua ni. oh menantuku i love you..

Anonymous said...

wei !!! dasat tuh...
mahal giler..
tu kek ke ape ???
wei...kalo makan nasik sebulan kenyang sangat tuh..
tapi aku x percayala..ngan harga tuh...
ni mesti ada ape2 lah nih..
sprm tolong siasat..

Anonymous said...

MAAF LARI TOPIK SIKIT :

terima kasih kpd bloggers semua hingga melayu biadap tu dh serah diri tapi tlg jgn kita seronok sgt sbb kat luar sana ramai bangsa2 pendatang ni yg tak kurang juga diadapnya menghina almarhum, cuba search blog kat bawah ni, http://guttermalaysia.blogspot.com/
takkanlah kita hanya garang kat sesama bangsa sedangkan bangsa satu lagi ni kita barkankan saja. Harap bloggers yg hebat2 ni buat sesuatu, jgn tunjuk berani kat Melayu saja !! TQ....

PolanPolan said...

salam tuan.

itu kek bukan sebarang kek,
kek yang dibeli diadun dengan ganja, sbb tu tok nikki suka keluarkan fatwa meraban je, maklum la bakal jadi bob marley malaya, badan pun dah melengkung, rupa pn ada iras2 Aru coffin kanser...

harharhar....

sengat said...

apa punya bengap korang ni..korang dedah macamana pun org kelantan undi PAS jugak. tak sikit pun berkurang yang nyokong PAS. lagi kor hentam lagi ler orang kelantan menyampah dgn umno. kalau camniler cara puak umno nak dapat sokongan rakyat kelantan alamat berangan jerler.. korang sedar tak yang syok baca blogger umno ni org2 umno gak.. camana kor nak sedarkan org yang atas pagar supaya sokong umno kalau qualiti berita2 blogger umno macam sampah. bila blogger umno buka sesuatu isu dgn mudah blogger PR patahkan hujah. sebagai contoh isu kalimah ALLAH... aku setuju korang bantah berapi2 salahkan PAS ler salahkan si anu ler..tapi bila si hisam hidung kembang kata negeri sabah, serawak,dan lain2 boleh guna kalaimah Allah tak pulak blogger2 umno menyalak. so macamana orang yg atas pagar nak percaya apa yang korang posting walaupun kadang2 benda yg nak disampaikan tu betul. so orang yang atas pagar hanya beranggapan bahawa umno berjuang bukan untuk rakyat tapi untuk selamatkan periuk nasi haram..
Ingat pru 13 penentu kemenangan di tangan pengundi atas pagar...bukan ahli umno dan bn or ahli pas atau PR.

Anonymous said...

ini semua salah umno..umno yg rancang,umno yg belikan tepung dgn telur utk buat kek...semua salah umno..aku ingat lepas ni taukeh kedai pun tak pasal-pasal dok kena maki hamun sebab jualkan tepung..Umno patut di salahkan.
-katax2 org bingai tahap meroyan hilang kuasa.

p/s mahalnya kek.(kek ke ..?)
by aramak

kek xkick la said...

X syok la! Sedlm2 Tasauf Nikaziz. Cintanya pd Allah..kalah !! ni yg patut dperhatiKn. bukannye kek-x 'kick' la. level tasauf dia dlm jugak..Tapi 'Ending' Tasauf ialah Cinta yg mndalam pd Allah.. waktu2 ni la dia di uji maha hebat.Phujung cinta Xada yg lain walaupun politik "LETAKLAH AKU DTEMPAT PERHATIANMU".DAN tiada lg 'ya Allah,aku bpolitik krna mu yaAllah' tidakah kau 'lihat'KEMURKAAN Allah akn konsep ANAK itu. byk tmpat Qran mngulang benda yg sama.msyirik Allah ng knsep Nama.HARAM!aptah lg level Tasauf

Anonymous said...

Hai, hari raya pun ader "Raya Cake"?

Kalo dia hantar keropok leko, nah RM500 dah boleh dapat berapa batang?

Bagi ler sikit bisnes kat rakyat tempatan, ini blackberry...

buang duit kasi petani orang putih pulak tak pasai2! Mesti petani2 tu semua orang kapiaq!! hehehe

Bota

matz said...

mampuihh.......

patut duit bina masjid tadak kerajaan hamPAS bagi pun.. rupanya dah abih buat beli kek hahahahaha

dinbangi said...

Kebuntuan kerana atau dengan atau bersama menantu...

antipkrsarawak said...

salam gap.. hang jangan lah dedahkan dokumen2 mcm ni lg.. kesian pork nik najis. dia jarang makan kek, next time biarlah dia makan sampai tercekik. kek mahal tuu... pork nik najis makin hari makin bahlul... perangai makin kebudak-budakan, nk makan kek jugak.. tak lama lagi kot...

pp said...

KINI GILIRAN bloger Pas plak buat aduan besar2an.xkira blg BN KE PR. tp selgi Anua xbising rasanya depa cool ja.tgk Khalid pas ,cara org pas 'xsuka'ialah dgn 'senyap' xgi talk diA.so kalau hal akidah pun senyap. hal sultan.. xde le org pas nk report2 polis ni. Tp kalu hal pribadi..nk pindahkan kes liwat ke syariah, erdegon smpai gegar punya mcm lebih besar dr aqidah..

Anonymous said...

Tu harga kek mahal sebab kedai yang letak pasal kek tu kena tempah..lagi pun payment mesti lambat nak clear..kena tggu AG dululah..itu kira macam interestla..barang lain banyak lagi xmunasabah dekat jabatan kerajaan....

betui tu said...

betul tu Pas umno dan malay pkr tu..pandangla isu kalimah isu yg xblh dkompromikan(xblh main2). no1 anua & nik tu kena ubah niat. dari nak JUGA jd PM / KEKAL MB. pd niat yg lbh betul.CITA2 duniawi ni kena balance balik. baru selamat Bangsa dan Agama.. (xkira la ko mngadap kes liwat atau tak). umno plak bab2 agama,atleast bg uztaz muhamidyah bg pndpt. pndpt dia biasanya lebih brnas dr Nk Aziz.dia ni kalu bg pndpt xsakitn hati mana2 pihak.

Kelopak Salak said...

patut la depa tak mau duit ehsan tu, depa dah ada banyak duit dah

mie said...

tu yg dia nak sangat duit royalti minyak.. nak enjoy sakan.. hehehe.

betulkan yg biasa
biasakan yg betul


pyann

shonzu said...

Bukan ke Kek Black Forest Fruit tu kek tradisi dari Jerman..... tu sebab kek ini mahal sebab mereka order dari Jerman. Hehe...

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

GAP kenapa tak nak hadiahkan Bijan kek sebab ambil duit rakyat dan beli submarine?

Anonymous said...

Hai.. si Khalid Samad kata senario Kelantan lain.. semua pemberian hadiah buat Tok2 guru untuk BARAKAH... Nak pasti tengok wawancara kat Astro Awani...

Pandai sungguh malaun ni salahkan BN & UMNO.. Apabila Pas RASUAH dibolehkan sebab nak Berkat...

Inilah yang UMNO perlu hati2 golongan2 yang liberal sangat.. Cakap2 mereka boleh kelirukan orang awam.

Din.

Pejuang Bangsa said...

Gila Kek sampai RM 3000 !!!

mewah betul kerabat wali selipar ...rakyat kelantan ramai miskin tp mereka makan kek saja smpi RM 3000!!

Anonymous said...

tuan, saya rasa lebih menarik lagi kalau disertakan gambar suasana pagi hari raya yang lalu di Masjid2 di kelantan yg tuan upload sebelum ini...sayu saya tengok :((

strannix said...

Kat sini King's ke Baker's Cottage ke Secret Recipe ke harga 1 biji yg 10 kilo paling2 murah pun RM650(ENAM RATUS LIMA PULOH SAHAJA)..hebat la PMBK boleh dapat harga RM516...lenkali bila ada majlis je blh minta PMBK uruskan pembelian kek..jimat giler

Anonymous said...

Ko org semua ni memang dasar penjahanam agama la.jahanam betol la k0 org dok ckp kat org mcm 2,yg kairy dlu d0k rembat duit rakyat dlu ko 0rg ttp lubang idung je.pukimak punya org..kalo betol2 nik aziz buat mcm 2 nape x report dkt bapak sprm je..saje agenda politik nak jatuhkan maruah org.suka la ko 0rg bleh ckp mcm 2..x pyh je la nk ckp politik kalo pemikran setakat air kencing kuda dlm tempurung.pukimak punya manusia..pemimpim ko 0rg d0k baham duit rakyat ko org senyum je,siap sanjung lg sape yg baham paling byk..wakakaka..mmg korg pk dgn kepala lutut..kasian....

Local Fighter said...

Betul ke kek 10kg ni harga RM500..?

Aku punya kawin dulu kek bertingkat macam mangkuk tingkat pun tak sampai RM400.00. Itu pun masuk hiasan2 lagi.

Ini aku rasa kek yang mampu menyokong beban bendera Pas untuk dikibarkan di atas kek! hehe.. dalamnya dibina dengan bingkai perak kot!!

Lebih baik beli kek gulung sedekah kat fakir miskin yang banyak lepas solat jumaat kat KB tu!!

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

Heeeee akibat dari bersahabat dengan geng2 suruhan aljuburi wal-liwati dan akibat jadi batu penghalang kepada perpaduan.Satu demi satu pembongkaran berlaku dan Allah turunkan satu demi satu secara tunai.Nicky ajis kini umpama raja pompeii tersungkur akibat dengar nasihat punahsihat

Anonymous said...

nik aziz wali selipar....nik aziz ulamak palsu....apakah jasa2 nik aziz utk membangunkan negara...apa pulak nik aziz lakukan utk memertabadkan agama....dan apakah nik aziz telah korbankan utk kesejahteraan bangsa???...jawapan nya adalah nik aziz... "PENGKIANAT NEGARA,PELACUR AGAMA,PENYESAT BANGSA"....darah yg mengalir dlm tubuh nik aziz semakin tercemar oleh kerana memakan hasil rompakan drpd pendapatan rakyat....sebab itulah apabila nik aziz bercakap akan mengeluarka kata kata dusta, kata fitnah, memuntahkan doa laknat kpd dato' seri najib,mengata Allah mencarut,turut bersama kaum yahudi menghina kalimah Allah dll...memakan benda yg tak bersih maka terpancarlah kekeruhan nurani....sherry said

Anonymous said...

Pergh...kek ke emas N.AJIS beli tu?

Think Again said...

ko kata apatu pp mamat H1n1 .silap tu bukan mamat.itu agen LKY. ko tgk la post dia ttg komunis.ttg lagu selangor dgn Allah. korang pi tgk muka atok genius dia (search la image google LKY).Pasti korang lebih prcaya agen dia mmg lebih ramai dr biasa d kl &ict ni.percaya la ckp aku: lepas Yahudi ada lg mhluk gneus yg nk jahanamkn islam. nama kturunannya pun ada 'Y' jugak.sapa ilmu ict tnggi korang kumpulnla mklumat ni..dia pun dah ronda signal perak,pp,kelantan last skali pahang.so prhatiknla org2ni..

PencariKalam said...

Salam,Makan kek pun terpesong agama ka?Nik aziz boleh makan ka kek harga beribu2..U all cakap bodoh dan buta hati..pakai otak sikit!!!

Anonymous said...

masalah nye bukan kek..masalahnye cakap tak serupa bikin.
Bila kena btg hidung sendiri semua okkkkk...

Anonymous said...

ni ape ke jadah makan kek sampai 10 kilo...
kalo satu famili 10 orang makan sekilo pon nak termuntah...
he..he..dasyat btol orang nih...
dah gian sangat la nih..

Anonymous said...

Wahai makhluk bodoh sekalian yang tidak reti mengira..cuba tengok bebetul harga kek tu..sekilo dalam 50 jer..kan harga biasa jer..

gua said...

ulasan yg baik ada kat pasal kek dia ulas BEST http://novandri.blogspot.com/

Anonymous said...

to sengat...
salam perjuangan...
sy sedikit setuju dgn komen sdr.Namun begitu,blog2 pro PR lebih agresif (Fitnah) drp pro pemerintah.Cuma kita sbg rakyat yg dikurniakan Allah utk berfikir,mesti lebih tau mana yg baik & mana yg buruk.Umat melayu masih ramai yg malas nak analize input2 yg diterima oleh mereka.Ape yg penting, kita rapatkan persaudaraan Islam & Melayu yg sudah berpecah 3.Perjuangkan KUASA MELAYU di tanahair kita ini.Buka paradigma kita supaya kita menjadi bangsa yang berdaulat & seterusnya ISLAM Tidak di'lacur'kan oleh puak2 yg pro cauvanis & liberis.

Anonymous said...

pasal kek je nak heboh2. 3000 ape lah sgt. dari korg bedal bejuta2, then buat 'lineclear' je. pui!

ezza erisa said...

6 bijik kek = RM3100. satu kek berharga RM516. bear in mind itu kek 10kg. kek 1kg dah 60-70. logik apa?

Anonymous said...

konon2 10 kilo lah tu...
entah2 sekilo aje kot..
dorang nak makan 10 kilo...ha...ha..
perasuah tegar pon x sangup telan 10 kilo tu beb !!!
hai...siasat2...jangan x siasat..

Anonymous said...

Aku dpt maklumat yg sebenarnya kedai kek tu dimiliki anak syarikat UMNO negeri. Kemungkinan Pihak PAS akan mengesan no ahli UMNO tuan punye kedai kek tuh. So TuanPuan mcm biaserla benda nih sme konspirasi UMNO. Ariffahmi dan temasuk dlm perangkap UMNO. Hari Jumaat ni mcm biase Tuan Guru akan memberi penjelasan mengenai isu ini. Kemungkinan Tuan Guru akan merajuk dan tidak akan makan mahupun menyentuh kek lg seperti rajuknya ketika mendapat hadiah pegi umrah dulu. Sama2lah rakyat kelantan semua mendoakan doa jatuh bala kepada sesiapa yg telibat dlm konspirasi kek nih.

hehe...

Sementara itu Husam Musa pula berkata

starwars said...

Joli sakan kerajaan Kelantan
Bila tiba bukan Ramadhan
Korma murah santapan simiskin
Kek mahal untuk pemimpin

Tokguru ilmunya tinggi
Memberi fatwa sesuka hati
Bila tentang diri sendiri
Semua pantang tolak ketepi

Benang basah jangan tegakkan
Sayang anak rotan dibuang
Menjaga pemimpin rakyat diabaikan
Prinsip agama habis dibuang