Thursday, January 28, 2010

SKANDAL NIK AJIS ARIFAHMI : SATU LAGI DOKUMEN BAKAL DIDEDAHKAN !

kenapa nik ajis bermati-matian mempertahankan almenantunya arifahmi daripada meletakkan jawatan ?

rupanya ada 'beberapa kerja' yang almenantunya perlu selesaikan ! 2 hari lepas aku keluarkan dokumen pembelian kek...kali ini aku akan dedahkan lagi satu dokumen..

petang ini satu lagi dokumen skandal nik ajis almenantunya akan keluar ! nik ajis sudah kepanasan. adakah kita mahu tertipu lagi dengan slogan-slogan retorikal mereka ? nehi .. membangun bersama isle,negara isle semuanya adalah mainan politik plastik daripada penyangak pas kelantan !

cilako cilako cilako ! ini nik ajis kata..bukan gap kata !

dalam tangan aku ada 5 lagi dokumen mengenai kerajaan pas kelantan yang akan aku dedahkan. ini dokumen bukan ahmad albab yang punya, tetapi nik ajis dan almenantunya yang punya !

15 comments:

Anonymous said...

Try cari pasal skandal air kelantan & pembinaan KB Mall sekali.. aku jenuh cari.. sukar.

aku tak de kaki kaki pemberi maklumat..

Try ushar2.

khusni said...

Dedah jangan x dedah...baru rakyat tau siapa TGNA yang sebenarnya..

Jangan kata orang dok rasuah...doakan bala untuk orang tapi bala datang untuk diri sendiri...insaf la

Anonymous said...

Syabas bro GAP, teruskan pendedahan benar ni...aku sokonga sangat usaha murni tuan...mari kita sama2 lihat dan saksikan, nicky ajis mengelap peluh yang keluar dari celah d***r dan j***r akibat kepanasan penipuan yang dilakukanya anak beranak...sial punya 'ulamak palsu'.

antipkrsarawak said...

cayalah sama lu gap! dedahkan cepat! dedahkan semuanya! segalanya bakal menggagalkan slogan baru pas SYURA DIDAHULUKAN TAQWA DIUTAMAKAN. biar pork nik najis ulama selipar jepun tumbang meletak jawatan!!!!

GOMO said...

salam GAP..mantap kita kasi PECAH kan PERUT ha ha ha....biar terburai isi isi KEK tu..he he he

Anonymous said...

teruskan bongkar penyamun tarbus ni dengan harta karunnya.

ana bersama ente..

Jeffry said...

KASI BOGEHEL SAMA ITU WORANK TUA NIKY AJIS BROO!. KASI TANGGAL DIA PUNYA SERBAN SAMPAI NAMPK KULIT KEPALE DIA HEHEH

Anonymous said...

Biarla kelantan di bawah pas..takpayah ler bn nak ambik..sesebuah negara seperti malaysia perlu mempunyai dumping area..oleh itu..segala makhluk berdarah hijau mesti dikumpul di di suatu tempat khasnya kelantan..
Kesan yang lagi buruk jika bn ambil kelantan ialah makhluk2 berdarah hijau ni lebih mudah menyerap ke jabatan2 kerajaan atau agensi kerajaan..sudah pasti kerajaan sangat bermurah hati menawarkan jawatan kepada makhluk berdarah hijau sebagai balasan mendapatkan kuasa di kelantan yang sementara..tabiat buruk makhluk berdarah hijau ni akan merosakkan satu2 organisasi kerajaan dengan kesan yang amat teruk..contoh yang ada sekarang sudah membuktikan sebahagian besar kakitangan kerajaan yang melanggar akujanji adalah makhluk taksub yang berdarah hijau berasal dari kelantan..
Cukuplah kerosakan yang dilakukan oleh makhluk berdarah hijau sehingga saat ini..jangan ditambah lagi makhluk berdarah hijau ini dalam organisasi kerajaan..
Utamakanlah kekuatan bn di negeri2 yang rakyatnya lebih normal demi keselamatan sejagat..terima kasih

Anonymous said...

Anon 2.28 pm.... saya pun fikir macam tu. Biarlah PAS dgn Kelantan... kalau masuk bawah BN... perangai buruk puak Kelantan masuk jadi racun kat negeri lain pulak.



Ikhwan

Putra said...

Aku tabik 2 belah tangan la sama Bro GAP. Sisa2 hidup NAjis akan terus kedalam loji kumbahan. Maka 1 hari ore tua tu akan mati dgn mata yg terbuka. Balasan menyesatkan umat , dan merosakan KELANTAN. Aku tunggu gak bloger2 pencacai Pas n PR ni jawab isu yg GAP utarakan...tapi...ternyata... bloger2 PR mungkin insan2 yg telah dikembirikan cuma...isk isk isk....

anak johor said...

utk anon January 28, 2010 2:28 PM, aku setuju sgt dgn ko..biarla kelantan terus diperintah oleh pas..lagipun, orang kelantan tak boleh dipercayai..

bn said...

aku juga stuju. manik urai er najib bg can.. yg melopong nanti DAPKR gak..hehe..

Anonymous said...

aku orang kelantan pun tak nak duduk bawah bn...
pergi mampos la yang dengki ngan kelantan...
mesti korang kena belasah ngan penyokong2 bola kelantan...
tak pun frust kena reject dek awek kelantan..
hahahahahaha...
kesian.............

pegi mampos la mat2 dengki...
negara maju konon...
barang harga naik...
rakyat tercungap2....
baso bodo...
hahahaha...
budak2 dengki memang tak pernah putus asa..
hahahahaha...

Punk5 said...

---> aku orang kelantan pun tak nak duduk bawah bn...
pergi mampos la yang dengki ngan kelantan...
mesti korang kena belasah ngan penyokong2 bola kelantan...
tak pun frust kena reject dek awek kelantan..
hahahahahaha...
kesian............. <---

pe hal la mamat berok nih! wei nate babi! sek2 mu maghi tmpt oghe lain, buat taik. mu la baso bengong! sek2 mu sumo supo ohge darak! tgk anak dara org ngri len mcm nk rogol jer.. kalo ko suke sngt klantan tu, lu lepak jela dlm ngri lu! yg korg rmai2 mcm ulat taik dtg ngri org len pehal? aku xhalau, tp care ko ckp tu, mcm org ko xrempat lak tmpt org! mane2 ade jer. dah la xreti2 nk brcampur dgn msyrakat len!

gua pon xkebulur la dgn awek2 klantan busuk tu. busuk, gigi itam! pkai tudung tp bohsia!

ingt! jgn biadap! ko msuk sini buat mulut mcm taik! ckp baik2 la! sape dengki. org sume kcian kt ngri ko yg lame ditipu oleh pemimpin korg..

maaf sbb cemarkn page ko GAP, cume mangkuk hayun cmni xbleh bwk bincang..

Anonymous said...

ade ke org kelantan minta dikasihani?????
xde pun....
huhuhuhuhu...

bumi ni mak ko buat ke wahai punk5 oiii...nak cari rezeki kena minta izin mak ko dulu....
sukati diorang la nak cari makan kat mane.....
atau business ko lingkup pasal diorang bukak business....

kesimpulannya.....xpyah kesian kat orang lain...kesian kat diri sendiri dulu.....