IKLAN BERBAYAR

Friday, February 26, 2010

ANTARA PELIWAT,PEROGOL,FREE SEKS DAN KAKI TIDO?

aku menyokong saranan ds rais yatim agar ketua pembangkang yang terpalit dengan isu liwat supaya menyerahkan kepada hadi atau kit siang. rais baru usik sikit dan anwar sudah melanton mengamok.

rais cuma menyarankan agar 'kebersihan imej' ketua pembangkang malaysia terus berkekalan. almarhum dato fadhil noor,haji hadi dan di akhiri dengan kit siang sekurang-kurangnya tiada lansung terpalit dengan masalah moral yang menjijikkan.

anwar melatah. selalunya manusia yang punyai maruah dan harga diri. pemimpin jepun dan korea sudah menunjukkan contoh yang cukup banyak.

shoici nakagawa merupakan bekas menteri kewangan jepun. beliau telah menghadiri persidangan G8 di itali.

jurugambar telah merakamkan aksi beliau tertidur dewaktu sidang berlangsung. imej ini telah memalukan rakyat jepun dan maruah kerajaan jepun khasnya.

apa shoici lakukan sejurus tiba di lapangan terbang narita ? beliau memohon maaf lalu meletakkan jawatan.

anwar CIFUT bagaimana ? elizabeth wong yang tido tak pakai spenda macamana ? adakah ini tanda persetujuan liberalisme pas for all ?

ky jelly,tuala putih,peluk belakang,karipap,can i fuck u today dan pelbagai adegan telah dipersaksikan kepada rakyat. adakah anwar akan mengikuti jejak langah shoici ? tak mungkin...

kerana tak mungkin ni jugalah hari ini kisah pemimpin UNISEL meletup sekali lagi. ada laporan polis terhadap TNC kerana tuduhan rogol...

apa nak jadi dengan pakatan haram selangor ? klik sini untuk detail
http://medan-info-kita.blogspot.com/2010/02/jika-benar-seorang-timbalan-naib.html

10 comments:

Tamingsari said...

Hanya parti yg bermaruah sahaja akan memberi arahan lepas jawatan walaupun mahkamah belum membuat keputusan. Sekiranya parti tidak bermaruah, pemimpin harus bermaruah.

Eli Wong nk lepas jawatan Khalid pujuk. Jangan sayang,jangan letak jawatan, I masih perlukan you. Lagipun gambar telanjang je. Small hal lah. Lama2 orang lupa.

Kalau wakil rakyat BN, keluar lidah menjelir2 mengutuk. PR tdk punya maruah.

Khalid MB hutang bank ratus juta sampai kena saman, masih nak jadi MB. Ada andaian yg dia kaki botol tahap alkoholik. Dia tak nafi. Mana ada maruah.Anwar dah dua kali kemahkamah kes liwat masih nak jadi PM. Mana ada maruah. Nik Aziz, sendiri mengaku nk tunai haji pakai sponsor RM.65K masih nk jadi MB. Mana ada maruah. LGE tuduh Umno kroni. Bapak dia dan bini dia pun jadi wakil rakyat. Kena tendang dari DAP Melaka masih nk jadi KM. Mana ada maruah.

Kali ini Rais Yatim cakap betul.

Bijan dengan Sayfool 2-2 Penipu said...

Anwar Tibai Anak Yatim

SHAH ALAM - Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim menegaskan Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Dr Rais Yatim tidak berhak untuk mempersoalkan kedudukannya sebagai Ketua Pembangkang di Parlimen berikutan kes liwat yang dihadapi beliau.

Menurutnya, semua pertimbangan bagi jawatan itu hanya boleh diputuskan oleh pemimpin Pakatan Rakyat (PR) dan bukannya Rais mahupun pemimpin Barisan Nasional (BN).

“Tugas dan bidang kuasa Rais hanyalah tertumpu kepada stesen Radio Televisyen Malaysia milik Kerajaan Pusat, bukannya mengambil peranan menentukan jawatan politik individu lain.

“Kalau dia tanya saya, saya nak tanya dia pula, layak atau tidak dia menjadi Menteri Penerangan? Kalau dia fikir dengan kuasa yang ada dia boleh aturkan semua di negara ini, minta dia aturkan RTM dulu,” katanya ketika ditemui media selepas menghadiri Majlis Semarak Merakyatkan Ekonomi Selangor (MES) di sini, kelmarin.


Sementara itu, ketika dalam ucapannya, Anwar berharap perbicaraan kes liwat keduanya di mahkamah tidak 'mengganggu' tugasnya sebagai penasihat ekonomi Selangor untuk memberikan lebih perhatian terhadap negeri itu.

Menurutnya, beliau sentiasa berdoa supaya ujian terhadapnya dapat dipermudahkan oleh Allah.

“Kalau saya tidak diganggu banyak di mahkamah, saya dapat tumpukan perhatian lebih banyak di Selangor kerana sekarang ini masih banyak fitnah dan khianat dilemparkan terhadap saya,” katanya.

Sebelum ini, Dr Rais berkata, beliau bersetuju dengan pendapat beberapa pihak supaya Anwar melepaskan jawatan Ketua Pembangkang di Parlimen berikutan pertuduhan liwat yang dihadapinya itu.SH

Anonymous said...

elizabeth wong yang tido tak pakai spenda?????? Jangankan nak letak jawatan. Bangga diri ke hulu hilir lagi siap bawa bodyguard berani mati... sapa lagi kalau bukan muslimah PASberg dan Wanita2 "CIFUT BABI".... lagi pun Khalid gagap suka you....

Anonymous said...

Semalam saya ada baca Paper Keadilan terbaru ada 2 isu yang haprak bangang. Tajuk utama ditulis dari Rusnizam otak mandul.Ada ke dia cakap BN yang sengaja liwat-liwat kan kes nuar aljuburi.Langsung tak tulis pasal peguam tunda yang nak minta tunda udah lah nak layan lelebih buang masa jer otak mandul ni
Isu kedua WanAzizah dlm komentar meja presiden Sebelum tu dia pun mula le merapu pasal teori konspirasi basi.Kak Jijah siap pantun laie bunyi pantun nye cam ni
ORANG MUDA PAKAI TANJAK,
LAGI TAMPAN BERAKHLAK LAH IA,
LANGKAH PANGLIMA USAH TERLAJAK,
KELAK PENGLIMA GELAR PADANYA ( 2X )
meh Pok Cik pun nak balas pantun Ajijah ni
pantun 5 kerat yo..
ORANG MUDA SEDANG MEMBAJAK
(nak membajak pun password kena ingat eei!!!!)
SAMBIL MEMBAJAK PAKAI KY JELLY,
LANGKAH PANGLIMA SUDAH TERLAJAK,
KELAK PENGKHINAT BANGSA GELAR DIBERI,
ITULAH DIA ANWAR AL-JUBURI (5X)
alahai jijah mah sape nak berpantun bole kirim kat sinih!!!!

Anonymous said...

Kalau diJepun abang tu bukan setakat letak jawatan, tapi dah bunuh diri!!

Dap dan Hindraf 2,2 Menempek dan Tak SedarDiri said...

Agen kat atas tu boleh trus melaga2 kami. saat2 darurat nanti MELAYU ISLAM tetap SAUDARA kami walau dsebrang sana. puak2 Dap yg rasa2 dah HILANG hormat Pd Agama TERCINTA. JAGA2 la ko. Anuar pun akan kami lepaskan dr penjara. dlm DARURAT Dia TETAP SAUDARA kami..walaupun peliwat. Balaci Agen2 LKY yg mengHINA MELAYU-ISLAM akan dbelasah CUKUP2! yg insaf mrk d negara TanahMelayu xpe kami takan usik..Barua2 Yg Tak SedarDiri Yg Amik Ksempatan DuniaMelayu ni Tungu la MELAYU NAIK ANGIN..

zam said...

rais kena cakap macam itu pasal 'perut'. orang nogori sokong la..dia..orang nogori lain tak de le...rais bukan ada kualiti sangat..

cuma hebat dlm sastera saja..undang2 pun tak pandai sangat kot...

Anonymous said...

dulu kata nak bg kat Hadi. apa crita. tipu lg?

Anonymous said...

Aku teringat kisah satu masa dulu.... Ketua Menteri Melaka , DS Rahim Tambi Chik.... Bila orang duk sibuk2 cakap dia ada 'main' dengan budak bawah umo..., dia letak jawatan. Kes tu tak diteruskan..., mungkin budak pompuan tu tak bagi kerjasama atau sebab2 lain.., aku tak ingat.

Nyatanya.., sejak DS Rahim Tambi Chik letak jawatan, kareer politik dia pun hancus....

Anonymous said...

Rahim musuh ketat anua masa tu...anua lg xhabih anua