Wednesday, February 24, 2010

AYUH SERTAI PERKASA DAERAH PETALING !

ayuh umat melayu. aku jemput semua umat melayu tak kira kamu ahli pas,ahli pkr,penyokong pas,penyokong pkr,pengundi pas,pengundi pkr, mak orang,bapak orang,CEO,pengarah,pekerja awam dan swasta,peladang,petani,pelajar universiti dan kolej,pelakon,model,bekas pekerja white house,penyokong obama,penyokong hamas atau fatah...lantaklah dari mana kau datang ! gay yang dah tobat pun tak kisah !

jom sertai perkasa daerah petaling. siapa yang wajib jadi ahli perkasa petaling ?

orang yang tinggal dan bekerja di subang,shah alam,puchong,kelana jaya,pjs,pju. sila hubungi ketua WIRA PERKASA daerah petaling iaitu saudara afiq di nombor ini 012 2222 056 !

kalau kau rasa ini masanya untuk kau terlibat dalam gerakan menyelamatkan maruah islam,melayu dan kedaulatan raja-raja melayu ayuh sertai perkasa petaling ! berdasarkan maklum balasa email dan komen yang tak mahu dipublishkan dalam blog aku, ramai ahli pas dan pkr sudah sedia untuk bersama kita untuk membalun kesundalan pakatan haram selangor..
seluruh pemimpin umno sila klik artikel ini

33 comments:

pandaqwer said...

sayangnye aku tak tinggal kat daerah petaling
apa yang GAP cakap tak lama dahulu memang BETUL...
UMNO selangor dah tak boleh di harap sangat....yang tidor ada, yang ber amok nak jadi Ketua Bahagian ada...TAPI ingat macamana GAP siarkan Noh Omar naik sheikh...tak kan nak harap Noh Omar seorang diri melalak mempertahankan melayu selangor..
dalam injury time ni, Dato' Noh jangan risau....PERKASA akan membantu tanpa mengharap apa apa balasan....PERKASA menerima semua orang menjadi ahli tanpa mengira apa ideologi yang di pegang oleh ahli ahlinya... teruskan perjuangan murni mu PERKASA

Rahman said...

perkasa mmg ok.boleh berkerjasama utk memperkasakan ummah.harap semua org akan menyokong perkasa.insyaallah.

Anonymous said...

sy ingin jd ahli PERKASA. ADA online reg. ?sapa blh bg cara plng mudah

Anonymous said...

Perkasa ini mengajar orang melayu jadi Racist sebab tu la anak didik Ibrahim"Katak"Ali iaitu GAP a.k.a Gerakan Akhlak Perosak ni pon racist

Anonymous said...

Noh Omar,Khir Toyol dan Ibrahim"Katak"Ali 3-3 orang ini yang mengajar orang melayu jadi racist

GAP KEMBALI said...

bijan

aku nafikan aku rasis sebaliknya aku SUPER RASIS !

kalau aku pm, dah lama aku sumbatkan bangsat-bangsat yg hina islam/melayu/raja tu ke dalam penjara.

bukan takat tu je, aku arahkan semua korang bogel dalam sel dan mr CIFUT ada sekali dengan korang.

baru kau tahu ngerinya berdua-duaan dengan mr CIFUT !

Unknown said...

bijan.....

cuba kau buka minda kau yang karat dan terikut dengan pemikiran ultra kiasu tu....

beritahu aku kat mananya racist nya melayu itu. Dah 50 tahun merdeka dan di perintah oleh kerajaan yang di dukung oleh orang melayu ada ke bangsa lain keluar ramai-ramai meninggalkan malaysia kerana pemimpin melayu racist.Dah 50 tahun merdeka melayu tak pernah dapat kuasai ekonomi 20 percent pun, racist ke, dah 50 tahun merdeka kawasan majoriti orang melayu masih letakkan kaum bukan melayu jadi wakil rakyat racist ke tu? Perlembagaan negara perkara 153 jelas mengatakan hak keistemewaan orang melayu DAN KAUM LAIN DI JAGA racist ke tu. MRSM dah buka kepada kaum lain racist ke tu, biasiswa universiti 45:55 racist ke tu, bawak mai yang hang katakan racist tu apa dia...

Kami bukan racist apa yang kami pertahankan adalah hak kami selaku peribumi yang cuba di ambil oleh kaum lain yang tidak sepatutnya.

Hang Bijan yang bingai , kalau tak tahu makna racist usah dok hingaq...bodohhhhh.

kalau GAP super racist , aku ULTRA SUPER RACIST.

Anonymous said...

bijan,

ko nie mmg bodoh dan buta sejarah.
mempertahankan maruah agama Islam, bangsa melayu dan Raja2 Melayu adalah satu HAK bukannya dianggap Racist

kayu punya bijan

mthago said...

Salam Kawan2 Semua,

Lagu utk negarawan Tun Dr Mahathir, sila ke

A TRIBUTE SONG TO TUN DR MAHATHIR MOHAMAD

http://mthago.wordpress.com/2010/02/24/the-great-statesman-of-malaysia-tun-dr-mahathir/

Semoga kawan2 terhibur…

Anonymous said...

bijan oh bijan, kenapa ko klakar sgt nie... Hahai...
perkasa memperjuangkan fakta yg tertulis di dalam perlembagaan. Bkn retorik. Memperjuangkan hak islam dan melayu yg tertulis dlm perlembagan dikatakan rasic...? Ish... Ish... Ish... jika mempersoalkan perlembagaan ko kata apa pulak? jika mempertikaikan hak2 dan keistimewaan islam dan melayu yg tertulis dlm perlembagaan ko kata apa pulak? itu la rasic ngok. Aduyai... Lg 1, ibrahim ali hanya lompat , bkn meliwat. jika melayu islam bole bersatu, dgn perkasa, apa salahnya... Ko nie... Ish... Ish... Ish....

Anonymous said...

bro

cek kes ni psl kelantan,

SPRM kelantan pro nik ajis.

patutlah siasatan tak jalan2 lagi..

http://mymassa.blogspot.com/2010/02/sprm-pro-pas-siasatan-kes-nik-aziz.html

Anonymous said...

adeh.. xleh blah tol la jwpn ko gap utk si bijan bingai tu.. xpsl2 aku tgelak sensorg ni.. adui.. kekekeke.. apapun, syabas en.gap.. ko mmg best!!

Unknown said...

org pompuan boleh ke jadi ahli PEKASA??.

Anonymous said...

BAGUSSSSSSS GAP, AWAK MEMANG PANGLIMA GAGAH BERANI , MELAYU PATUTNYA MENTI RASIS,MEREKA YANG BENGONG AJA TAK FAHAM FAHAM, ORANG LAIN DAH LAMA DOK NGANGA TUNGGU NAK NGAP KITA,BILA LAH ORANG MELAYU NAK SEDAR.

SEMUA ORANG ADA TAHAP RASIS MASING MASING CUMA BEZA TEBAL DAN NIPIS SAJA.
KAUM YANG MAJORITI KAT SINGAPORE TU RASIS KE TAK?. SI BIJAN TU CUBA TINGGAL DISINGAPORE KALAU ADA TELOQ, BARU DIA TAU MACAM MANA TAHAP ORANG LAIN RASIS MCM MANA. APA PUNYA BAHLOL BIJAN NI.

jibaouk said...

melayu rasis??? pehal???
yg tak bole melayu + kominis

sibijan = asskiss

huuuahhahahahahaha

GAP KEMBALI said...

kak
pompuan pun boleh join perkasa. mak orang,ibu tunggal,anak dara tunggal,bekas model,bekas penyanyi RTM,bekas peserta bintang RTM,model ilan odorono semua boleh..

mari mari...kak tolong gap boleh?

ajak muslimat pas sekali. jom kita dakwahkan dia jalan yang lurus. kalau dah sempit dan karat sangat semangat pas dia..bgtau gap..gap ada cara nak cuci kepala otak muslimat pas..

nak tahu macamana ? 24 jam tengok klip video lady gaga !

hahahaha

afiq_wira petaling said...

sesiapa pun bole menjadi ahli perkasa asalkan dia kaum pribumi. Nk jd ahli boleh la layari website perkasa. Kalau nk jd ahli perkasa petaling pun boleh. Di alu2kan. Demi islam melayu, pintu petaling terbuka luas utk pejuang2 seperti kalian. Xsemestinya yg ddk di dlm daerah petaling. Perkasa akn melakukan apa saja utk memartabatkan maruah islam dan melayu. KAMI TIDAK AKAN BERKOMPROMI DGN SESIAPA PON BAIK PKR, PAS MAHUPUN UMNO DI DALAM ISU BERKAITAN ISLAM DAN MELAYU. Demi islam dan melayu, kita persetankan sesiapa saja yg memperlekehkan perjuangan kita ini. Insyaallah.

adan_baek said...

Berbalik Kepada Saudara Bijan...

ini bukan soal PERKAUMAN,
ini soal MELAYU...
is not about being RACIST,
is about being MALAY...

PERINGATAN UTK AGEN LKY. Jeli said...

Agen Khairi Jeli tu nak presure..Nk Harap PEMUDA..bg la jawatan dulu..Dah nampak sgt da..TEMPOH 1thn bg K.JELI merapatkan BARISAN PEMUDA fail exam la..aku nak join PEMUDAumno pun xde SEMANGAT.Skrg baru Aku nmpak TENAGA Org Muda BENTENG prtahanan NEGARA sbenar akan brada dlm PERKASA! K.Jeli atas tu dari cara komen dia:TERSIRAT rasa terpukul! & masih ada hati utk sabotaj dr dlm.Dulu minat anak anua tup3 xjd lak..tukar anak LAH.itu bkn IDOLA beb.itu maknanya anua pun ko nak jd kan dia BOLA!ingat anua xtau ka.?

waklong said...

Zaman Tun dulu takde plak org berani bersuara pasal ketuanan Melayu. Bukan Melayu ckp dia ULTRA MALAY / ULTRA RACIST. Ada yg Melayu pula ckp dia MAHAZALIM. Tapi bagi aku, cara dia control mmg superb. Pemimpin paling hebat bukan pemimpin yg paling berkuasa, tapi pemimpin yg tahu untuk mengawal kuasanya itu.

p/s: racist ni semua datang dari pemikiran Yahudi. takyah la kita ikut sgt.

Anonymous said...

GAP a.k.a Gerakan Akhlak Perosak kenapa kau tak nak sumbat kan parti macam UMNGOK ke dalam penjara bukankah UMNGOK lagi banyak khianat orang melayu,islam dan raja2.

Anonymous said...

ramli kau tak nak ulas pasal 13 Mei 1969 siapa punya angkara tu dulu siapa yang perintah negara ketika itu?

doncin cai said...

istimewa untuk Bijan tolol...
aku mengalu alukan kehadiran tolol ni dalam mengeluarkan pandangan dalam ruangan yang free of charge...
insyaAllah kalau Bijan ni tak sedo sedo lagi.....your next generation
tido bawah jejambat MRR or your next next next generation...pancutkan air kencing atas kubur engko... ada kemungkinan engkau jadi Perak Man yang di pamerkan untuk tatapan cicit engko kerana telah menyebabkan mereka menjadi orang seperti di #$&^% yang tidor di atas katil yang di tarah dari tanah...mintak mintak tanah yang yang di tarah itu, adalah kubur engko
fikir 100 kali Bijan apabila mengatakan MELAYU rasis...jangan terperosok dalam ideologi CIFUT engko...
ibrahim ali bertukar parti tapi yang di war war kan oleh CIFUT engkau ada MP umno nak " melompat " parti sebelum 16 sept 2008...
CIFUT engkau yang gunakan istilah "melompat" sedangkan maksud sebenarnya "bertukar" la tolol
ADA FAHAM ??????????????
pedulikan dengan Bijan ni Gap..
aku salute engkau Gap kerana mengakui kesilapan, tidak seperti budak bengap ni !

doncin cai said...

CONFIRM....Bijan bukan MELAYU
cerita 13 mei pulak nak di pancingnya kita.......bapa Najib dan pemimpin lain yang ada otak menyelesaikan sejarah hitam tersebut
YOU dah lahir ke itu jam

Anonymous said...

oi bijan, 13 mei itu angkara cina rasis pegi bunuh org melayu di pinang dgn kongsi gelapnya maka itu mengamokkan org Melayu.

Kau mmg mandi minyak bijan, amalan org Hindu.

Anonymous said...

donkey cai sejak bila aku cakap melayu racist aku kata Ibrahim"Katak"Ali,Noh Omar dan Khir Toyol yang ajar orang melayu ni jadi racist sebab tula orang masuk Perkasa maca GAP a.k.a Gerakan Akhlak Perosak ni racist.

Anonymous said...

aku nak tanya donkey cai adakah UMNO mempertabatkan orang2 melayu?

Anti Spyware said...

hai doncin cai

aku dah lama dah tau si Agen L.K.Y. terus menyamar kat sini..
dgn pelbagai nama samaran..

aku TAK akan SEKALI2 Panggil dia B*j*n

ko tengok lagu2 rock songsang banyak
'record' bahasa terbalik
'memuja syaitan'

kaedah sama dgn psiko bwh sedar 'politik' utk masuk mesej secara tidak sedar pd target rakyat..

bunyi terbalik (tapi ingat otak boleh translate secara kita tidak sedar) when we say "bijan gila" it mean 'NAJIB gila'

Tahap psiko ala2 agen yahudi guna..so KITA BUAT xtau sudah la..

agen biasa la TETAP agen..dia akan melaga2kan kita.. itu dia punya agenda 'tersirat' propaganda..


'pembangkang dia dapat TAWAN, jgn harap BN dia dpt psiko..'

HINDRAF DGN DAP, 2-2 Menempek dan Menyusahkan said...

ko tengok puak2 depa DEMI nak pecah belahkan org MELAYU sanggup oo jadi AGEN memasukkan 'sesuatu'
target..


tak pe tak kala Dia olang tanya
bapak /datok mereka yang masih hidup tentang 13 mei..

baru mata mereka akan 'nampak'..
generasi baru belum rasa..

tunggu la masanya..

doncin cai said...

ANTI SPYWARE

terima kasih banyak
suatu info yang sangat berguna buat saya dan saya akan mengikuti pesanan saudara
thank you again

doncin cai said...

@Anti Spyware
terima kasih...terima kasih
tuan membuat saya baru tersedar dan sebelum ini saya tidak pernah berfikir sebagaimana yang tuan maksudkan
saya tidak akan menulis nama "beruk sekor" tu....memang "beruk sekor" ingat dia genious macam chimpanzee,
alhamdulillah tuan @Anti Spyware dapat menghidu game yang di mainkan oleh "beruk sekor" tu.....
terima kasih sekali lagi tuan @Anti Spyware
GAP,
aku rasa topik ini saudara jangan jadikan ianya older post...biarkan ianya sentiasa ada pada blog saudara
saya setuju dengan @adan baek...
ini adalah isu yang sangat serious tentang MELAYU....insyaAllah, UMNO akan more rebrand dengan adanya PERKASA....siapa lagi yang patut kita harapkan untuk memertabatkan MELAYU....PERKASA menerima ahli ahli dari sebarang ideologi asalkan pribumi...insyaAllah hasrat murni PERKASA akan dapat kembali menyedarkan orang orang MELAYU tentang terhakis secara mendadak kuasa politik sejak PU12 terutamanya mereka yang berada di Perak, Selangor....kalau saya menulis tentang Pulau Pinang, ada 2...iaitu Bagan dan Tanjung
pengundi pengundi Bagan tidak membuat sebarang kesilapan, mungkin ketika itu mereka tidak menjangkakan bahawa orang melaka yang akan menjadi ketua menteri..
insyaAllah orang orang Bagan tahu menilai antara intan dengan kaca sekarang
kalau di Tanjung, harapan saya agar YB Yusmadi balik kepangkal jalan kerana YB Yusmadi pun tidak dapat membela MELAYU2 diTanjung setelah dua tahun menjadi MP...
untuk beliau dan semua pribumi... ini tanah tumpah darah kita......
mat2 saleh tak kenal kita ni siapa, kita bukan CIFUT yang ramai kawan2 mat2 saleh yang sealiran dengan CIFUT tu.....kita bukan kaya macam Kalimullah....
saya ikhlas....dan sentiasa memikirkan generasi generasi kita nanti...bukan macam "beruk sekor" tu, yang mengikut perasaan dan tidak berfikir secara rasional...
"beruk sekor" ni hanya memperjuangkan CIFUT, demi kuasa walaupun negara tergadai
istimewa untuk "beruk sekor" ni,
BULL......
GAP,
perasan tak nama "najib kejam pembunuh antantuya"(if i not mistaken ) dah lama tak komen dalam blog engkau...kemana hilangnya...kena sepak dengan CIFUT ke...

doncin cai said...

"beruk sekor"....dah engkau kata melayu rasis kemudian engkau tidak mahu mengaku.....
"beruk sekor".....fakta: memang UMNO yang memertabat MELAYU sejak kita merdeka.....tetapi aku akui , sekarang UMNO agak lemah dalam perkara ini, itu sebab aku menyokong sepenuhnya NGO2 MELAYU ke depan demi maruah MELAYU....langkah PERKASA adalah permulaan yang baik
"beruk", engkau bukannya MELAYU seperti yang telah aku confirmkan....kalau engkau orang melayu, engkau tidak menulis nama @#$%^ seperti yang telah di hidu oleh AGEN ANTI SPYWARE

PERKASA HULU LANGAT said...

Bijan dan Sayfool,
saudara saya anggap berotak pendek, Perkasa bukan racist, Perkasa hanya mempertahankan Artikal 153 Perlembagaan Malaysia yang telah di persetujui oleh semua bangsa.