Friday, February 26, 2010

CERAMAH ANWAR 14 BARIS KERUSI JE ?


23 comments:

Anonymous said...

ggg..tahu le kau tu ..g.gap..takan sampai ade pembantu pulak tolong sampaikan..memang tak de tokoh langsung.
Yang kipas belakang tu...mesti cakap" tuuuu..tuuu le beng.p(hati).."memang sah beng.p tahap bing.i.

by aramak

Anonymous said...

jangan la memalukan pemimpin ulung kita. tak nampak ke walaupun 14 baris kerusi, yg mendengarnya kira-kira 14 juta org. encik GAP ni mesti bencikan pemimpin ulung tu, yg patut dikira pendengar bukannya kerusi.cuma yg ada ilmu batin mcm saya je yg tau berapa ramai yg dtg kerana semuanya manusia halimunan.susah-susah buat promo dikatanya 14 baris kerusi je yg datang dengar, ish ish encik GAP ni, buat malu org kampung je.kalau saya lah, saya takkan dtg dengar ceramah pemimpin ulung tu, baik duduk rumah bersenang-senang dgn keluarga, kan buang masa nak layan pemimpin ulung tu, dia bukannya tau apa2 cuma sibuk nak jd pemimpin terbesar negara ni je. encik GAP, teruskan ye, saya sokong je encik GAP ni

Juborkau said...

tuan blog ada juga spesis bangang...cite jubor kan baguih pagi jumaat ni.

bzz said...

dari jalanraya turun ke stadium then turun ke dewan. lepas ni dia pi wat kat depan rumah dier je. alasan... tahanan rumah. walhal takde org

Anonymous said...

"Adalah tidak wajar jika dalam kebanyakan kes, kita mahu polis menyiasat sedalam-dalamnya sebarang kes jenayah seperti rogol dan liwat demi membela mangsa, tetapi kali ini kita memilih untuk berada di sebelah pemangsa terlebih dahulu." - tBlog.

Jebat said...

Huh ramainya org bro...

rakyat Malaysia sudah mula nampak akan kepalsuan dan kejahatan si Anwar Berahi

bdk sg boya rwg said...

al juburi dan firaunnya masih tak sedar lagi ke yg dorang tu dah xde sokongan...tak abis2 nak melacurkan diri sendri...bodoh pnya pakatan rosak

Anonymous said...

mokhtar...

tgk gmbr eli ke tu????.....

Anonymous said...

mokhtar...

tgk gmbr eli ke tu????.....

Rahman said...

org cerdik mmg takde dalam ceramah tu.yg bangap dan jakun je suka ceramah mcm tu.berdosa kita jika dah tau dia tu penipu kita masih nak pergi dengar dan sokong dia lagi.kesian pd yg bangap dan jakun2 tu.

Anak Lenggong said...

Yang hadir cuma balaci2 yang telah diikat tengkok oleh nuar dan ada diantara mereka cuma berpura-pura menunjukkan muka supaya nuar menganggap mereka ni maseh setia kepada nya dan juga mereka-mereka yang masih mengharapkan habuan projek daripada khalid gagap serta mengharapkan bakal terpilih sebagai calon pilihanraya akan datang.

Anonymous said...

Semalam saya ada baca Paper Keadilan terbaru ada 2 isu yang haprak bangang. Tajuk utama ditulis dari Rusnizam otak mandul.Ada ke dia cakap BN yang sengaja liwat-liwat kan kes nuar aljuburi.Langsung tak tulis pasal peguam tunda yang nak minta tunda udah lah nak layan lelebih buang masa jer otak mandul ni
Isu kedua WanAzizah dlm komentar meja presiden Sebelum tu dia pun mula le merapu pasal teori konspirasi basi.Kak Jijah siap pantun laie bunyi pantun nye cam ni
ORANG MUDA PAKAI TANJAK,
LAGI TAMPAN BERAKHLAK LAH IA,
LANGKAH PANGLIMA USAH TERLAJAK,
KELAK PENGLIMA GELAR PADANYA ( 2X )
meh Pok Cik pun nak balas pantun Ajijah ni
pantun 5 kerat yo..
ORANG MUDA SEDANG MEMBAJAK
(nak membajak pun password kena ingat eei!!!!)
SAMBIL MEMBAJAK PAKAI KY JELLY,
LANGKAH PANGLIMA SUDAH TERLAJAK,
KELAK PENGKHINAT BANGSA GELAR DIBERI,
ITULAH DIA ANWAR AL-JUBURI (5X)
alahai jijah mah sape nak berpantun bole kirim kat sinih!!!!

ISAC said...

Salam bro,

Aku kira lebih satu baris...15 baris :).....

Ramai lah tu...Bagi chance....

Shah Qamary said...

gambar #1: dorang tgk video ape dlm laptop tu? seronok je nampak muka khalid flinstone tu. tgk video anwar ke?

gambar #2: anggaran aku lebih kurg 400++. xsampai 5rat. itu pun mungkin ajk, amk, dan yg berjawatan tinggi dlm parti di segenap peringkat terpaksa dtg utk tunjuk sokongan kerana jawatan. keyakinan ahli2 biasa dh berbelah bagi.

pang5black said...

nampaknya orang dah sedar, asyik kena bohong dengan si anwar dan kuncu-kuncunya aje, baik buat kerja lain lagi ada faedahnya.

ROSLIM ZAINUDDIN said...

Nak ceramah Mazulud Nabi ker tu

YANG GAMBI said...

Salam bro, nampaknya rakyat sudah tahu putarbelit AnuWar.....

zam said...

dah teruk dah tu..tunggu nak kalah dah tu..

Goh Wei Liang said...

haha. orang dah sedar siapa anwar sebenarnya.

Anonymous said...

Salam bro,

Naper dalam Sinar kata dekat 10,000 orang tapi dalam gambar tak sampai 1,000 pun. Sinar balun angka jer kot!

Anonymous said...

Sebanarnya lebih 2 juta orang berada di luar sebab tak dibenarkan masuk. Maklumlah tempat terhad....
ekekekekekk

Anonymous said...

Kita ni dah kurang hiburan bermutu, nyanyian, lawak, pidato, ceramah dan lain-lain yang dapat menghiburkan hati. La ni, kita punya satu pilihan untuk mencari hiburan yang sedikit dapat, paling tidak mengisi masa agar tidak terbuang begitu saja.

Yang dimaksudkan ialah mendengar salakan-salakan dari puak PR, waima PAS,DAP apatah lagi PKR. Seronok, gelihati, meluat, benci, suka, semua perasaan itu ada ketika mendengar salakan pemidato mereka. Pendek kata, kalau ada yang nak berhibur, mereka pergi ke pesta tu, tapi la ni dah ramai yang senang hati, so tak perlu le mereka berhibur untuk mendengar salakan mereka.

Buang stim je.........

b0te said...

yang tak masuk jawi kena duduk di luo kot
pooooooooooorah baik deme berniaga....