Friday, February 19, 2010

LAPORAN POLIS TERHADAP ANWAR CIFUT

jemputan terbuka.seluruh rakan media dalam dan luar negara tidak lupa untuk rakan-rakan bloger di utara. sila hadir di ibu pejabat polis daerah kuala muda sungai petani kedah jam 11 pagi 20feb 2010.satu laporan polis terhadap anwar CIFUT akan dilakukan oleh saudara zamil ibrahim bekas ketua pemuda parti keadilan nasional kedah.

sebarkan. aduhai konpem panas. aku dah tahu ceritanya..media dan bloger wajib hadir !

7 comments:

Rahman said...

elok tu.yg penting hapuskan saja peliwat malang tu dari mukabumi ini.mengganggu warga malaysia saja.

Anonymous said...

apa cito e bang bglah hint..sket

melayulupalagi said...

aku x sabar nax tunggu tarikh berkenaan...........

Unknown said...

ALHAMDULILLAH
top top guns Parti Keadilan Rcifut
ramai yang dah sedo

Rajakari said...

DIA TAUBAT LAGI BAGUS

Anonymous said...

Assalammualaikum...........

Bro GAP,
Mana citernya pasal laporan polis tu? Tak sabar nak tahu. Si CIFUT ni mesti dihentam dari banyak arah supaya dia hancur daripada bumi kita ni hancur dengan propaganda dia. Dia ni pentingkan diri sendiri jer, mana ada kisah dengan anak bangsa sendiri. Janji impian dia tercapai. Tu solat hajat dibatalkan, apasal? Takut dapat bala dari Allah Subhanawataala ker?

Selbulbar

SUARA RAKYAT KUNAK said...

Saya rasa Anda Semua yang patut Bertaubat, sebelum Allah menglanat Anda semua, Adakah Anda semua beragama Islam? Jika Anda semua beragama Islam, Anda tak bersifat sedemikian, Mencaci, menghina dan Memfitna DSAI. Anda tahu kah? Semua ini Konsprasi ke 2 DSAI. Dalam Dunia yang nyata ini tak ada yang jelas. Saya berharap Anda Semua Bertaubat, Sebelum bala menimpa Anda Semua.