Tuesday, February 23, 2010

PULAK DAH. NAJIB TAK NGAM DENGAN MUHYIDIN


lepas satu satu. ahad lepas yb pkr suhaimi kata umno selangor pecah dua. hari keluar pulak statement dari kit siang kata najib tak ngam dengan muhyidin. yang best pulak disambut dengan penuh detail fantasinya oleh penulis taraf kambing, mso aka sayuti omar.

kasihan aku tengok game plan dan psy war taraf pelacor ni. mereka lebih fokus pada mainan spekulatif,propaganda murahan.

dorang silap. sebenarnya najib dan muhyidin tak gaduh. yang gaduh-gaduh itu ada dalam pas, ada dalam pkr,ada dalam pas dan pkr,ada dalam pkr dan dap..dorang lupa kalid gereja masih tak puas hati dengan hasan ali, dorang lupa team kalid gagap tengah bertahan dengan serangan luar dalam kem azmin,dorang lupa tian chua tengah bengang dengan jui meng,dorang lupa pas makin berpecah dua..dan senarai gaduh ini berterusan.

kesian nak cover cerita zul4kulim bantai guang eng, bapak komunis tolehkan perhatian rakyat kepada cerita dongeng najib gaduh dengan muhyidin.

kerana nak coverkan anak komunis guan eng kena balun dengan zahrain, bapak segala komunis kalih cerita lain.

alo uncle lim..kasi cilita lain ada muleh ka..

7 comments:

assaad said...

Salam GAP.

Saya pernah pergi ke MSO blog. dan memberi beberapa komen. Tetapi sayangnya kerana komen itu tidak menyebelahi DSAI.

Komen itu telah di cantas dan tidak di keluarkan (publish). Jadi pada pandangan saya mereka-mereka ini hanya pandai cakap tetapi tak serupa bikin.

Kalau komen itu menyebelahi mereka, memanglah tersiar. Kalau tidak di bakul sampahlah jawapannya.

Inilah yang dikatakan telus atau tranparent bagi PR dan penyokongnya.

Betulkan Yang Biasa
dan Biasakan yang betul.

Saat Jais
www.treat-cure.com
http://saatjais.wordpress.com
http://saatjais.formor.com

Goh Wei Liang said...

GAP, macam macam lah pemimpin PR ini semua. Anak buah dan trooper mereka pun sama. Suka jadi batu api dan bohong sini sana.

melayulupalagi said...

nie semua keje BODOH pak nua cm biasa la bro...tektik politik yang da basi lagi memualkan...

seperti biasa mahu mengalih pandang masyarakat terhadap masalah PR yang semakin bermasalah....

CUMA SATU AKU NAX TAU LA BRO, APA CERITA KES SIASATAN SPRM TERHADAP NIX AJIS, MENANTU N KERAJAAN KELANTAN PIMPINAN PAS OLEH SPRM. SENYAP JEK....

YANG GAMBI said...

Salam bro, inilah cara puak-puak pembangkang yang cuba meretakkan keharmonian dalam UMNO..... apa nak heran.

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

Heeee itu lah yang berlaku dengan puak2 dalam pas dilaga oleh lim kongkek siang dan aljuburi,tetapi puak2 pas masih bodo dok jilat punggung dia orang.taktik mereka pecah dan perintah dari guru yang sama.Penyokong buta perut jer yang masih sokong dan percaya propaganda 2ekor toyok tu mueeehehehehee

Anonymous said...

LKS n anaknya LGE tu dah tak der modal..nak coverline..biorlah diaorang terjun dgn labu2nya..saya pun pernah masuk MSO..serupa..tak gentlemen lah..

ISAC said...

Dia "mintak nyawa" bro....

Nak amik nafas sikit...Asyik nak menjawab masalah dia orang aje...Jadi try lah lipat maut kat DSN & TSM, mana tahu kot2 mengena....