Saturday, February 20, 2010

TAWARAN KERJASAMA GAP KEPADA SELURUH PEMIMPIN UMNO NEGERI DAN BAHAGIAN !



perang politik di media siber sudah bermula. aku gerakan anti pkr beserta rakan bloger yang lain dengan ini mengistiharkan secara terbuka untuk bekerjasama dengan seluruh pemimpin umno dari setiap peringkat. samada kamu pemimpin umno pusat,negeri atau bahagian.

keutamaan kerjasama ini aku hulurkan kepada pemimpin umno di setiap negeri tak kira negeri itu dikuasai oleh BN atau pakatan ky jelly..

aku jugak tak kisah jika kerjasama ini datang daripada cawangan umno sekalipun, asalkan kerjasama yang kita lakukan itu secara total mampu memberikan damage politik yang teruk kepada pakatan.SYARAT KERJASAMA AKU MUDAH, SALAH SATUNYA KAMU WAJIB BALUN PAKATAN KY JELLY !

pemimpin umno pusat,negeri,ketua bahagian,ketua penerangan,bakal calon,bekas calon,calon yang menang wajib bekerjasama dengan bloger seperti kami.

di tangan kami sudah lengkap akan kaedah terbaru siber war, namun tidak boleh didedahkan secara umum.paham paham sudah.

namun harap maklum bahawa kerjasama yang kami hulurkan ini secara totalnya lebih menjurus ke arah memenangi/merampas semula kerusi pilihanraya DUN dan PARLIMEN di setiap negeri.

BARISAN BLOGER SUDAH BERSEDIA UNTUK MEMENANGKAN SEMULA UMNO DAN BARISAN NASIONAL PADA PRU KE 13, INSYAALLAH !EMAIL AKU KAT SINI ATAU TINGGALKAN DETAIL PADA RUANGAN KOMEN.
gapkembali@yahoo.com

35 comments:

Anonymous said...

Bro.. aku rasa better ko approach direct kat cawangan/bahagian/negeri.. dptkan senarai dr PWTC tu. Jika tawaran kau scr terbuka dan melalui blog, kemungkinan mereka semua tu tidor, tak alert pasal media alternatif ni.. apa pun ini usaha yg baik.. g/luck

AnakPas said...

SYABAS GAP ...Go a head.....aku bukan UMNO tapi aku sokong...sebab aku tak suka pembohong dan pemfitnah yang rugikan bangsa dan agama..dgn. gunakan agama...

Frodo Baggins said...

go bro GAP!
UMNO pe tunggu lagi ...

Anonymous said...

tak payah la bersemangat berkobar2 macam tu...nak rampas sana..nak rampas sini..kerjasama sana kerjasama sini..

orang umno di kampung2 boleh la tipu..tapi yg dah cerdik..susah la..

nak kerjasama apa sangat...umno boleh buat apa saja kalau dia nak...nak susah hati apa..

cuba tengok kes di sekeliling kamu..tak boleh macam itu...umno buat macam ini...heheheee..betui tak...nak selangor, nak penang, nak kedah...dan lain2..??

tak payah la susah2..buat cara yg mudah sudah la...buat macam biasa...heheheeee..

Your Friend said...

Good Luck GAP. Kita hapuskan fitnah dan pembohongan oleh Parti yang jual agama.

pengundi biasa said...

bro gap,

Sebelum mengerjakan PR elok Umno muhasabah diri dulu sebelum terlambat.

Sebelum PRU13 ini, rakyat mahukan
pemimpin2 atasan Umno yg berkualiti, mahu lihat sesama ahli kukuhkan perpaduan & calon2 yg akan jadi wakil rakyat haruslah yg diterima oleh rakyat, barulah Umno kembali kuat seperti zaman dulu.

mao said...

aku betul2 nak tgk BN dapat balik semua negeri yg jatuh ke tangan PR !

Unknown said...

Mokhtar.....

Terima kasih bro GAP.
kecik tapak tangan nyiru hamba tadahkan.....kita jumpa kad ILMU pd 26,27 & 28 Feb. nie. Orang melayu kena buat apa sahaja demi mempertahankan kemerdekaan. Pengguna tegar Key-jelly tu dah melampau-lampau. kerana nak mengelak masuk sg.buluh, mengemis simpati dengan negara luar, kenapa tak jumpa saja Yahudi + Israel....aku sokong GAP kita istihar perang pada siapa saja yang jadi pengkhianat tak kira dia puak umno ke puak peliwat rakyat ke.....

pai Koliang said...

SYABAS GAP, TOK YAKIN SEMUA PEMIMPIN UMNO AKAN MENYOKONG USAHA MU.TOK DAH RISIK RISIK RAMAI AHLI DAN PENYOKONG PR PUN DAH MALU DAN MELUAT SESANGAT DGN PEMIMPIN MEREKA SENDIRI SPT ANWAR DAN NIK AZIZ.

ANTARA AYAT MEREKA KPD PEMIMPIN PR:
1 - NIKAZIZ KELUARKAN FATWA ENTAH APA APA,MACAM DIA SORANG JE FAHAM ISLE.NAMPAK MCM NIK AZIZ DAH MENGATASI KUASA ALLAH,APA TAKNYA ALLAH SURUH KITA JAUHI DARI SYAITAN TP NIK AJIZ KATA BOLEH KAWAN NGAN SYAITAN.ULAMA TAIK BABI.

2 - NUAR BRAIM TAK GENTLEMAN,TAK ADA LAGI SEMANGAT 'LAWAN TETAP LAWAN'MALAH DIA SEPERTI MENTERJEMAHKAN KEBENARAN APA YANG DIDAKWA OLEH SAIFUL.SEKARANG KALAU DAH NAK JADI PM SANGAT PUN KENAPA SAMPAI 20 KALI TANGGUH KES KEATASNYA.KALAU BETUL TAK MAIN BONTOT APA NAK TAKUT. ALLAH MAHA ADIL.ANWAR MCM TAK PERCAYA ALLAH.

3 - LIM GUAN ENG TELAH TUNJUK BELANG DAN GELOJOH UTK NAK TUNJUK KUASA BELA MASYAKAT CINA SECARA DRASTIK AKHIRNYA TERPERANGKAP, NIATNYA YANG CUBA MENGHINA KUASA RAJA RAJA MELAYU DAN BANGSA MELAYU
AKHIRNYA TELAH DIHIDU OLEH SELURUH MELAYU.LIM GUAN ENG ADALAH PERKAUMAN TOTOK.
PEJABATNYA TIDAK BOLEH DILAWATI OLEH RAKYAT JELATA DAN PEGAWAINYA SENDIRI.APA AGENDA TERSEMBUNYINYA,TOK HARAP SEMUA ORANG MELAYU KENA FAHAM.

4 - RAMAI AHLI PR DAH SEDAR DAN ADA YG MASIH MENCARI APA PUNCA YANG RAMAI PEMIMPIN PKR TINGGALKAN PARTI.YANG TINGGAL MENYOKONG PKR SEKARANG HANYA MELAYU YANG BENGAP,YG MCM NI TAK BOLEH DINASIHAT LEBEH BENGONG DARI LEMBU.

TOK AMAT PERCAYA UMNOBN TERLALU BANYAK SENJATA UNTUK MERANAPKAN PR PADA PRU 13 NANTI HANYA TUNGGU MASA UNTUK MENYERANG.

ELOKLAH GAP PANAS PANASKAN DULU.KAMI YAKIN SETAHUN SEBELUM PRU 13 DS NAJIB AKAN SERANG HABIS HABISAN.

DS NAJIB CUKUP MASAK DENGAN POLITIK,UMUR 19 TAHUN DAH JADI ADUN, UMUR 22 TH DAH JADI TIMB MENTERI ,NAK HADAPI ANWAR,NIK AZIZ DAN LIM GUAN ENG RASANYA KACANG AJE.

YANG PENTING SEKARANG ORANG UMNOBN KENA KERJA KUAT LIPATGANDA USAHA INSYAALLAH UMNO BN SAPU BERSIH.

Anonymous said...

Syukur alhamdulillah,ada orang semangat mengalah Tok janggut,Tok gajah dan tok-tok yang lain.Kami menyokong apa sahaja usaha GAP utkt umbang pakatan reput ni.Utk anon 1042,sebaik2 pr itu adalah seburuk2 BN kalau tak caya kau tengoklah apa pakatan rojak buat yg blh dibanggakan?Baru setahun jagung,nilai rasuah yg dibuat oleh pr mengalahkan BN yg pegang kuasa lebih 50 thn.

Anonymous said...

BRO GAP
TERUSKANLAH PERJUANGAN KAMU DEMI AGAMA BANGSA DAN NEGARA TERCINTA INI ...... dan HANCURKANLAH KEMUNGKARAN PEMBELOT dan PENGHIANAT BANGSA !!!!!!!!!!!
HIDUP BRO GAP !!!!!
HIDUP BRO GAP !!!!!
HIDUP BRO GAP !!!!!

TAAVEEKUN PERAK said...

bro gap,
teman dah bersedio ke arah tu.kita sama2 meruntuhkan dan menguburkan pakatan HARAM JADAH tu secepat mungkin.

KIASU SEDANG MEMIJAK KITA.
UMNO HARUS KE MUARA.
INSYAALLAH KITA AKAN JADI JUARA.
YANG PENTING MELAYU PERLU SATU SUARA.

nurimo said...

Salam gap,

Syabas kami semua sokong.

Senjaliza said...

GAP,
Perjuangan "Ditanggung halal" PASsed. Sokong!! biar ombak datang membadai, pantang serikadi berpaling lagi. Yuk gempur..

Anonymous said...

kami ahli umno kampung ni kurang setuju kalau pihak umno bandar ni cuma pandai memaki hamun tanpa bukti atau ulasan atau pandangan yg lebih bernas...

kami pun nak ambil modal kau orang yg duduk di bandar juga bila berhujah nanti..

kami sebenarnya perlukan fakta2 jelas untuk berhujah dengan PR di kawasan kampung kami...mereka hebat bila berbicara..kita berhujah seperti taik..tak boleh nak nolong...

jadi kami harap dalam blog ni la kami boleh kutip hujah2 tu..

kalau setakat mencarut...adik saya yg ada kat tadika pun pandai..hehehee...tapi kami ni nak hujah2 yg power..bukan carutan yg power...hehee...bantulah kami...kesiankanlah kami...

"inii.. kisah.. keris tamingsari... " .. said...

aku bukan umno tp akan keep my eye very close..akan cuba takle dr angle2 kpakaranku yg Allah punye juge ni...UMNO kena jd PAS yg tulen (KEagamaan) ruang ni dah ditingalkan. mrk da jd DAPiq. ni masa ibarat nak lwn PENJAJAH kafirun yg mula brmahajalela..xsegan2 menyondol2 org melayu.."inii.. kisah.. keris tamingsari... " ..lg inspirasi..aku pasang all the time..!...(musuh yg nyata kita xbrpa takut..agen2 yg menyelinap zaman Paklah yg kita kena pancung abih..xkira dlm bn ke pr)

Anonymous said...

GAP,

Semuga Allah bersama kita.Kebenaran yang kita cari dan kebenaranlah yang Allah berikan.

Saya cuma pemerhati dari jauh,berdoa lepas sembahyang untuk kebaikan Melayu dan Islam, bersyukur adanya orang-orang macam GAP dan lain-lain bloggers seangkatan. Amannya Melayu dan Islam, amanlah bumi Malaysia ini bersama bangsa-bangsa lain.

Doa saya untuk kebaikan dan keamanan semua, generasi akan datang. Semuga GAP & geng berjaya.

Suatu hari nanti nama GAP akan tercatat dalam sejarah kerana berjuang versi millenium.

Allahhu Akbar!!!

Anonymous said...

Syukur alhamdulillah!! Semoga nawaitu berseh dan suci. Sama-sama kita bersatu. UMNO dah mula sedar dan Melayu pun mesti sama-sama sedar untuk bersatu. Bersatu kita kuat bercerai kita hancur. Slogan yang paling senang tapi malangnya susah nak diamalkan.

Hidup UMNO, Hiduplah Melayu!!

Anonymous said...

nak berjaya macam mana kalau asyik dok maki orang..bukan berjaya..dapat bala ada la...

Anonymous said...

Kita mesti bersatu!
Kita mesti bersatu!

Jaga marwah orang Melayu!
Jaga marwah agama kita!
Jaga maruah generasi akan datang kita!

Kita bukan bangsa bangsat!

Tidak ada siapa yang boleh menolong Melayu melainkan Melayu itu sendiri.

Jangan gadoh-gadoh lagi. Tak guna kalau ianya menghancurkan kita.
Very simple sincere message from me- Melayu!!

Mat Salam

Mordecai Kucai said...

Atas nama Islam, Melayu dan Malaysia itu lah panduan perjuangan kita walau apa parti kita sekalipun ini yang menyatukan kita.

Sebarang parti yang bukan berperinsipkan ini kita tinggalkan.

Kebangkitan Melayu di Tanah Melayu untuk kesekian kalinya bermula.

Terima kasih GAP.

Anonymous said...

Salam GAP

SelangorWave is on ur side, wlupun aku bukan UMNO.

Anonymous said...

Kadang2 pikiq dia orang ni pun bodoh sombong gak. Orang nak kasi tolong, macam jual mahal. Takut populariti terjejas la tu. Blogger2 ni pun tak kurang hebatnya....

PANJI HITAM 61 said...

Setinggi tinggi tahniah, Brader Gap.

Saya tabik semangat brader... semoga menjadi contoh kepada pejuang yang lain.

Ini adalah ujian dan cabaran untuk UMNO - BUCK UP or SHIP OUT !!!
Yes, kita kena CONVERGE !!

PANJI HITAM 61
Formerly Confuseus and Bersih Strg Committee.
Now Perkasa member and Corporate Activist.

Tamingsari said...

Asalamualaikum En.GAP.

Satu usaha murni. Saya faham maksud tersirat. Saya janji akan main peranan untuk bekerjasama dan sama-sama kerjakan PR.

Tetapkan tarikh istihar perang. Tidak ada gencatan senjata dan take no prisoners.

Anonymous said...

UMNO dah bagus dah. Dah sedar.
Ingat 150,000 ahli akan pilih pemimpin UMNO yang baru bila pemilihan pucuk pimpinan bermula dalam perhimpunan UMNO nanti. Itulah masanya kita humban pemimpin yang rasuah, haprak dan HP6.
Mereka yang berhajat nak jadi pemimpin akan jadi BANKRAP kalau mereka nak main silap mata atau bagi rasuah. Mereka akan terberak!!! Dulu dia boleh rasuah hanya 1000 perwakilan tapi cubalah dia rasuah 100,000 pengundi!! Terkencit dia!!

Kita ubah corak kepimpinan yang lebeh bertanggong jawab, prihatin, dinamik, bertenaga, inovatif dan kreatif.

UMNO BOLEH, MELAYU BOLEH !!

Bangkitlah kita menuju kearah kejayaan yang lebeh, cemerlang, gemilang dan terbilang. Bukan sekadar slogan sahaja.

mim lam ya wau!

melayulupalagi said...

bro, semalam aku baru berjumpa dan berbual dengan seorang tmbalan ketua pemuda UMNO...

beliau sangat2 bersetuju untuk bersama2 dengan bloger PRO BN...

aku akan pastikan "projek" ini benar2 terlaksana...

dan aku akan pastikan "SEMUA" kepimpinan pemuda / puteri UMNO di kawasan aku untuk bersama2 kita dalam terus mempertahankan kepimpinan BN...

tapi sekiranya ada kepimpinan ini "berlagak" bagus, maka aku sendiri akan memastikan mereka ini "betul2" akan jadi "bagus"....

SubangWeb said...

Salam,
Terima Kasih dengan kerjasama GAP dengan SUBANG. Salam perkenalan & misi seterusnya.........

- teruja.com

Alfonso2009 said...

Salam GAP, rasanya sudah sampai masanya kita semua bersatu atas kesedaran demi agama, bangsa dan negara. Masa semakin dekat dengan PRU jangan tunggu lagi.

Anonymous said...

dah terlambat....

Anonymous said...

k tq bro aku harap kita bole berjumpa..macam mane nak aku nak hubingi saudara tempat bero pun x jauh dgn aku pun..reply msg ya...saiful

Anonymous said...

bersatu boleh tapi lemah jika hanya ats dasar nelayu...tapi amat kuat jika atas dasar islam...betul tak?

Unknown said...

cuba gap bagi guide line atau contoh benda yang sangat ditakuti oleh PR supaya boleh kami cari atau perhatikan supaya dapat sesuatu yang pasti.

Anonymous said...

Assalamualaikum semua,
Saya ingin mencelah di sini. Seluruh ahli dan jentera UMNO perlu ebkerja keras. Apa yang tidak dilakukan ialah, orang ramai tidak mendapat maklumat yang jelas/benar mengenai sesuatu isu yang dibangkitkan oleh pembangkang. UMNO asyik menahan isu yang dilemparkan tetapi kurang menangkis.

Saya berharap, UMNO mengeluarkan pemidatonya dan bila berhujah mesti lengkap dengan maklumat, fakta dan bukti. Saya bersedia masuk gelanggang untuk bersama-sama agama bangsa dan negara kita.

Wassalam

Kemplingan said...

salam, aku nak support korang la... aku ada hantar email tapi lum ada reply... harap maklum