Tuesday, March 23, 2010

ADUN PR SELANGOR MACAM RAJA LAWAK !

KLIK SINI, tiba-tiba..aku ulang..

tiba-tiba adun pakatan selangor defend institusi raja ? WHAT !
tiba-tiba adun pakatan selangor nak jadi tuah ? WHAT !
tiba-tiba adun pakatan selangor nak bawak usul ketuanan melayu ? WHAT!
tiba-tiba adun pakatan selangor gempaq utusan kerana tidak sokong institusi raja ? WHAT !

kahkah..nak pecah perut aku bila baca statement adun raja lawak pakatan selangor, nak jadi hang tuah kononnya nak membela sultan ! nasib baik yb suhaimi mangkok hayon tu tak join sekali,kalau tak konpem aku masuk sepital.hehe

tiba-tiba adun pas/pkr dan dap menghunus keris mempertahankan raja kononnya dek kerana utusan dan kolumnis awang selamat biadap pada raja !

WHAT ! dorang lupa ke kes manoharan yang biadap kat sultan minta status bumi masa sidang dun !

WHAT ! dorang lupa ke kes adun dap kat johor taknak pakai songkok waktu almarhum sultan rasmi sidang !

WHAT ! dorang lupa macamana pas dan nizar ajar penyokongnya baring atas jalan !

WHAT ! dorang lupa ke kes raja nazrin terpaksa tunggu berejam dalam opis bila nizar komunis buat kacau dalam sidang dun !

WHAT ! dorang lupa karpal saman sultan perak !

tolonglah adun pakatan selangor, carilah isu lain. takkan takat ni IQ korang nak bodohkan rakyat selangor. ada banyak cara kita boleh raih undi dan populariti, tapi bukanlah cara macamni..aduhai nik nazmi..

kalau kau nak bodoh(kurang cerdik) sila teruskan, tapi tolong janganlah ajak rakyat sekali untuk jadi bodoh(kurang cerdik) macam kamu ...

8 comments:

mawar berduri said...

Brader GAP,
aku taknak guna perkataan bodoh atau bangang kat Adun PR tu...aku guna perkataan yg sentimental skit...'tak berakal'.

Kalu tak tahan memang bersembor termuntah kat muka Adun PR bila dengar statement ni...diaorg memang joke tahap guling-guling la..raja lawak takleh cari makan punya!

Kenapalah Adun PR ni busuk hati sampai gitu skali nak membangangkan rakyat?
Apakah ingat rakyat buta kayu ke tak nampak yg diorg bukan sekadar tak hormat kat raja, malah nak hapus sistem raja ni?

Jika nak membodek raja pun jgnlah main isu tahap budak hingus....!

bzz said...

What???

What the fuck la dia org nih... hahahaha...

Blood Seeker said...

Diorg melayu..pantang melayu derhaka kat raja.....except nik aziz. (kesian sultan kelantan)

jitu said...

aku pulak lagi tertib tak mau ckp bodoh atau bengap sebab kita kena jaga tatasusila..depa nie tak cerdik.hehehehhe...otak letak kat kaki...depa ingat kita nie juri raja lawak ka???mau ja aku bgn penyapu kat sekoq2 nie...haram jadah...nak bela sultan konon...pi mampuih la...

atas pagar said...

raja putar alam, itulah PR..

Tasek said...

GAP.. mula2 PR nak tarik sokongan pak2 lebai.. haji2.. depa guna ayat Al-Quran dua tiga kerat.. lentok la pak2 lebai semua...

Kemudian, bila nampak org melayu mempertahankan institusi diraja.. wahh diaorang pukul gendang kulit babi "bodek" institusi monarki.. poooraahh!!

Ini la (PR) Dato' Kerma Wijaya moden..

antijubur said...

Aku ada cerita klasik kisah satu bala tentera pergi yg berperang. Dalam peperangan sebelum ni, tentera ni memang nampak kuat dan telah mengalahkan banyak tentera musuh. Dalam masa mereka nak berperang panglima perang dia terkincit, sakit perut nak berak.

Dia pun lari pergi cari tandas nak buang hajat. Tapi sebelum pergi, sempat gak si panglima ni pesan kat anak buah dia suh berperang bermati-matian. Dia cakap jangan sekali-kali bagi peluang kat musuh. Selagi ada musuh yang mampu bergerak, selagi itu lah kena serang sampai musuh mati...

Si Panglima tadi pun masuklah ke dalam semak berhampiran untuk menunaikan hajat. Tiba2 dia terdengar satu suara "Wahai manusia, kenapa kamu kencing merata-rata?" Dengan terkejut, dia berdiri dan menghunus pedangnya. "Siapa kau?" Jerit panglima. Rupanya disebalik pokok ada seorang jejaka yang sangat tampan lagi jambu.

"Aku telah ditugaskan untuk menjaga kebersihan hutan ini." Jelas jejaka tampan tersebut. "Maafkan hamba, hamba tumpang berak saja", jawab sang panglima dengan penuh muslihat.

Sebenarnya panglima td sudah tidak tahan melihat jejaka jambu tersebut. Maklumlah sudah lama dia tidak merasa... ibarat manusia gersang. Dengan tidak disangka-sangka panglima terus menerkam jejaka tampam tersebut ibarat seekor singa yang kelaparan. "Hahaha, Dapat lah aku merasa..." Tapi sebelum apa-apa dapat dilakukan, jejaka tampan tadi telah bertukar menjadi seekor katak yg sangat hodoh. Sang Panglima sangat kecewa. "Cis, putera katak rupanya" Jerit panglima sambil menyepak katak tersebut sekuat hatinya...

Nak dijadikan cerita, katak yang disepak tadi terkena salah seorang tenteranya yang sedang bersiap sedia untuk berperang. Dgn tidak semena-mena terus tentera tadi terus menjerit, "serang!!!!" Seluruh tentera terus menyerbu kearah semak tempat panglima tadi berak. Akhirnya panglima tadi telah dibunuh oleh tenteranya sendiri.....

Moral cerita:
1. Jangan cuba meliwat putera katak, buruk padahnya. Hahahaha

Cerita ini hanyalah rekaan semata dan tiada kaitan dengan yang telah mati tapi ada kaitan dengan yang masih hidup. Panglima tu = aljuburi, tentera yang terkena katak = adun pr selangor. hahahahha

TebuHitam said...

ketua pembangkang dah kaki penipu mesti pengikut di yg bodoh tu ikut menipu sama.
bodoh bin bahalol punya Pakatan Rakyat.