IKLAN BERBAYAR

Tuesday, March 23, 2010

GAP SOKONG SAIFUL BERSUMPAH KALI KE 2 DEPAN YUSOF QARDHAWI !



aku sokong saranan ahli parlimen bebas dato ibrahim ali untuk meminta saiful pergi ke doha dan berjumpa dengan yusof qardhawi. aku jugak minta agar saiful bersumpah untuk kali ke 2 di depan yusof qardhawi bahawa anwar telah memasukkan zakarnya ke dalam dubor saiful !

tapi aku minta jika jadi pertemuan ini, sila rekodkan dalam bentuk video dan audio ! kita tengok apa pulak rekasi anwar lepas tu. silap haribulan dia kata yusof qardhawi konspirasi pulak dengan kerajaan !

APA PENDAPAT ANDA ?

21 comments:

Anonymous said...

molek benar cadangan tu. hamba sokong.



anti liwat.

jitu said...

aku sokong...kita tgk nanti anwar nak telanjang mcm mana pulak....confirm kalu benda tu jd...sebelum kes jalan dia akn lari pi oversea minta suaka politik dari yahudi..pastu anwar jd presiden of persatuan gay malaysia kat sana pulak.....tunggu sumpah kali kedua pulak...kita tgk pulak NIK AZIZ nak kata apa pulak?atau dia lebih hebat dr ulama YQ...

Ipin said...

Saya menyokong Saiful bersumpah kali ke 2 dan kita lihat permainan seterusnya

mawar berduri said...

Brader GAP, jika Saiful bersumpah depan Qardhawi sekalipun takde maknanya buat penyokong tegar Anwar. Mereka dah bertaklid Saiful fitnah.

Biarlah bicara di mahkamah. Telanjangkanlah..baik pihak Anwar atau Saiful. Rakyat mahukan fakta. Walaupun hakim berhak memutuskan hukuman berdasarkan hujah peguam, ini tidak bermakna rakyat tidak boleh menilai siapa benar siapa salah hasil segala hujah dan bukti yg dikemukakan nanti. Apa yg penting segerakan perbicaraan ini demi keadilan semua pihak.

Syammil said...

sokong kata2 gap!

mohamed said...

satu cadangan yang jujur dan iklas untuk mendapat kebenaran

kulatlapok said...

tak payah bersumpah lagi BRO. dia punya LUBANG JUBUR kemut SAMPAI BERTAKUNG AIR MANI TU dah cukup memadai. Tapi bila terkentut tu yg payah sikit habis terabur AIR MANI DSAI.

ejarll said...

aku stuju sgt2 ...

saiful mari smbut saranan ini...

Anonymous said...

Rasanya Anwar tu jadi hero dikalangan segelintir rakyat je. Kini pun rasanya dah ramai yang menyerahkan kepada perbicaraan untuk menentukan tuduhan keatasnya bersalah atau sebaliknya.

So, kita lupakan dulu sebarang pihak lain, biar mahkamah tanggani perkara ni. Dia pun dah berumor 60 tahun. Mungkin dalam hatinya telah timbul ketakutan kera telah hampir waktunya untuk menghadap Allah.

Agaknya apalagi yang beliau ingini. ??????

AnakMerdeka said...

Yang pasti dah sahih, jika setelah mendengar keterangan dari kedua-dua pihak dan akhirnya Yusuf Quardawi membuat kenyataan yang tidak menyebelahi Anwar Ibrahim, maka Yusuf Quardawi akan dituduh sebagai anjing UMNO. Itu sudah pasti.

Malah AM pernah menulis satu ketika dulu bahawa, jika ditakdirkan Allah menurunkan malaikat ke bumi untuk menyiasat, dan sesudah itu (ditakdirkan) malaikat membuat kenyataan yang tidak menyebelahi Anwar, malaikat juga akan didakwa telah dibeli oleh UMNO.

Mohd Shaifulizam said...

..SOKONG!!

..Yusof Qardhawi akan menjadi saksi Qazaf ke-2..

..kemudian, sumpah lagi depan 2 orang lagi Ulamak terkenal..

..jadi cukuplah 4 orang saksi Qazaf..!!

..kenapa tak terfikir dari dulu!


zamsalam.sabah.

p/s - Islam itu meMudahkan..

-krisjawa lok3- said...

Salam buat pecinta kebenaran..
Aku rasa lebih baik kalau sumpah laknat tu dibuat bersama antara dsai dan saiful depan yusof qardhawi tu.. bila depan yusof qardhawi tu kita tengoklah apa pula alasan dsai untuk mengelak sumpah laknat itu atau dia akan bersumpah juga sepertimana yg dilakukan saiful nnt.
Jadi,tak ada tuduhan konspirasi bila apa yang akan dikatakan oleh YQ tu didengar sendiri oleh dsai...orait tak??

SILAP SILAP said...

SILAP TU, ADA 3 NAMA YANG DISEGANI Org ISLAM DI MESIA..1.Nik AZiz 2.Hj Hadi 3.Dato Harun Din..(Perspktive ahli Pas).Sementara anua menghilang diri ni. Pihak B boleh bsumpah laknat dihadapan 3,3 org ni. Sebelum kita discus Rukun Ngara. Mari kita setle Hal Negara dulu.KENAPA ANWAR BERSIKAP GILA2 Utk 16sep dulu. Apa yg mbuat fikirannya kacau..16sep BUKAN MAIN2 ABANG KAKAK ATOK NENEK..Ia boleh tercetusnya pergolakan bangsa yg berlarutan. SESAMA KITA.DAN org cina nak busines apapun TAK LAKU.. INGAT13mei!

Anonymous said...

Aku sokong sangat cadangan ini.Nanti kita tengok Anwar nak komen apa pula.Ini baru betul-betul adil kerana seorang hakim perlu adil dengan berjumpa kedua-dua pihak...

1 Malaysia-1 Israel said...

Ibrahim Al-Kataki Pejuang Melayu yang sebenar


Ahli parlimen Machang Saifuddin Nasution memohon kerajaan menjelaskan kelulusan lesen judi yang diberikan kepada sebuah syarikat yang dikuasai Tan Sri Vincent Tan.




Berucap ketika membahaskan titah ucapan Yang di-Pertuan Agong di Dewan Rakyat hari ini, Saifuddin (kiri) turut mengaitkan MP Pasir Mas Datuk Ibrahim Ali yang didakwa turut mempunyai saham dalam syarikat berkenaan.

"Pasir Mas, pejuang tulen pun ada saham juga, itulah wajah sebenar pejuang Melayu. Untuk itu kita minta kementerian kewangan jelaskan perkara berkenaan," dakwanya lagi.

Tambahnya, syarikat yang dinamakan Ascot Sports itu diberikan ruang sehingga 20 tahun untuk menjalankan perniagaan pertaruhan.

Jelasnya, perniagaan itu membabitkan pertaruhan untuk lumba kuda, bola sepak dan sukan-sukan lain.


"Syarikat ini membayar yuran operasi sebanyak 20 juta kepada kerajaan dalam urusniaga sebesar RM1bilion.

"Sudah tentulah lesen ini diberikan oleh menteri kewangan, saya difahamkan menteri kewangan dan perdana menteri sebelum Abdullah Badawi mengambil alih kuasa.

"Menteri kewangan ini adalah presiden Umno, Umno ialah parti agama bangsa dan negara," katanya lagi.

Tambahnya, maklumat tersebut diperolehinya melalui buku tulisan Barry Wain berjudul Malaysian Maverick yang setakat ini masih dalam penilaian oleh kerajaan.

Anonymous said...

Ana amat bersetuju...lepas tu buat depe TGNA & TGHA. kita tgk macam mana nanti.


Ana bersama ente

Galo said...

Galo sokong Saiful jmp & bersumpah di dpn YQ sbb ini akan membuka pkrn sume org xkira sape pun mrk ttg kbenaran, yg penting fikiran masyarakat, pedulilah penyokong AnuWar nak kata apa pun, masyarakat yg paling utama & ini jg bakal mjadi penyebab agar perbicaraan diSEGERA kn. da xblh kona ke lain lg da. TERUSKN

joehan said...

TO 1malaysia,1israel yg bangang..

syg btul ko kt isral ek..smpai id ko ade perktaan israel..sm cm bang nuar ko..haha..lain kali jgn jd bodoh..buktiknla tuduhan tu dgn dokumen2...jgn main cedok je dr bku yg org luar tu tulis..menympah tol aku dgn PR..buat tuduhn tnpa bukti..dhla refer buku yg org kapir tulis..msti barry wain tu geng nuar berahi korng tu...
ape2pon..g la suh bang nuar ko tu smpah laknat..ape yg die tkt sngt aaa babi..kalo dh slh tu buat la cr slh..jgn nk porak perandakn bngsa sndri..ape la nuar berahi ni..bodoh pnye B.a.b.i..hehe..

Anonymous said...

yusof qardhawi akan dituduh menerima 50 juta ringgit dari kerajaaan untuk mendengar sumpah saiful. itu akan menjadi isu puak2 dan juak2 hamPAS dan penyokong tegar peliwat tegar

Anonymous said...

saya sedia biayai saiful pergi ke qatar, jika saiful sudi.

Anonymous said...

bawa brahim sicelaka ali ketua PERKASAm tu sama p sumpah dpn Yusuf Qaradhawi..dulu
(1990)dia sumpah tak akan masuk balik UMNO, kalau dia masuk balik Umno, dia jilat punggung mahathir(ucapan di markas PAS Asun, Jitra)tanya si celaka ni, sedap ka jilat punggung mahathir...yang dia dok kalut suruh orang p sumpah, dia tu pun apa kurang..pooorah!!!ketua PERKASAm...aku pun hairan mcmana org mcm ni GAP sokong buta tuli...sama2 buta tuli kot..

melayumnojati