IKLAN BERBAYAR

Friday, March 19, 2010

ANWAR LEBIH SIALAN DARIPADA YAHUDI !



kontroversi konsep 1malaysia yang kononnya ditiru daripada slogan 1israel hanyalah saduran lemah yang dibuat oleh pakatan dalam mengaburi kelemahan diri..

samada persoalan slogan atau ide perlaksanaan kata-kata merupakan satu skop rencana yang berbeda.

slogan itu bisa menjadi satu kebetulan sahaja namun ide perlaksanaan kata-kata sebenarnya lebih mencerminkan hakikat diri.

pernahkah kita mendengar najib tun razak atau muhyidin menyokong dasar regim israel menakluk bumi palestin ? jawapan nya tidak tetapi KITA PERNAH dengar dari mulut anwar sendiri bahawa israel dan yahudi itu memang sahabat setianya.

dalam video karya aidc ini jelas anwar menjilat punggong regim israel dan cuba menafikan hak kebangkitan hamas dan fatah dalam mempertahankan marua umat palestin !

sikap ini cukup slapstik dan cukup memualkan. manusia talibarut seperti anwar ini memang akan senantiasa diangkat oleh kumpulan propagandis yahudi untuk menghentam islam !

anwar ibrahim adalah kesinambungan watak-watak munafik islam belaan yahudi. sama perangainya dengan hamid karzai dan nuri al maliki .melayan karenah kononnya 1malaysia itu ide dari regim israel adalah satu perkara membuang masa. kita wajib fokus pada serangan bertalu-talu terhadap segala kesundalan politik yang telah anwar dan pas lakukan.

29 comments:

Local Fighter said...

Bro GAP,
pergi laman blog Anwaribrahim..dia marah2 APCO sebab masuk campur urusan negara pasal APCO kuarkan statement nafi! hehehe..

Dah dia yang petik nama orang tu mestilah orang tu nak defend diri dia! Otak dah sewel memang cakap merapu macam ni!

Otak keldai punya Anwar. Ini orang yang bagi ceramah pasal ekonomi di UK..abis fail le students kat sana! huh!

Anonymous said...

sudah lah ciput wek wek ...muntah aku

Esperalzi said...

AnWAR Abraham ni memang Yahudi bertopengkan Melayu, dia juga mungkin pemuja pemikiran Theodore Herzl pengasas Sahyuni (Zionism.) Mungkin waktu di penjara di Bamboo River dia banyak baca buku2 yg antaranya termasuk nukilan Herzl. Kita pun masih ingat di zaman dia jd TPM lah pasukan hoki Israel diundang ke Malaysia.

Kalau AnWAR perintah Malaysia, aku spekulasikan ini antara yg akan berlaku di Malaysia sbg prelude ke arah hubungan diplomatik Malysia-Ysrael sepenuhnya: (i) Anwar akan melawat Yad Vashem dan nyalakan api di situ sepertinya Gus Dur juga pernah berbuat demikian (i) Malaysia di bawah Anwar akan adakan hubungan bisness & diplomasi (bukan diplomatik, tp diplomasi!) tak rasmi dgn Ysrael spt mana telah dilakukan beberapa negara Arab spt Maghribi, Dubai, etc, so limau Haifa akan memenuhi pasar malam negara kita (iii) hubungan sukan dgn Ysrael diperluaskan (iv) media dilarang mengutuk Ysrael terlalu keras dan (v) akhir sekali hubungan diplomatik sepenuhnya akan ditubuhkan dgn Ysrael. In the meantime, Tok Sami Selipar PAS akan keluarkan "fatwa" bhw tak salah berhubung diplomatik dgn Ysrael kerana ada "nas-nas" kata Malaysi Boleh!!!

Anonymous said...

oi,dengar la bagi abis,jgn main amik sekerat buang sekerat je,anwar kata Hamas & Hizbollah kena buang senjata kalau pilih demokrasi dgn syarat jika Israel pon buat benda yg sama iaitu tidak gunakan senjata...apalah bebal sangat orang Umno nih...yg najib pergi terima Coca-cola punya investment tu apa cerita? tak terguris ke hati orang2 Palestin bila tau benda ni?...

Anonymous said...

Habis

Anonymous said...

bila la lagi penyokong anwar nak sedar ?? atau pun diorg da telan holly water si cifut bangkai dah bagi !!!!

kingnek said...

Anwar ni terang2 barua yahudi. Aku tak pernah lihat, walau macam mana punya barua pun seorang Muslim tu, sanggup mengatakan:

"Paul Wolfowitz a good friend of mine"

Conclusion: Anwar barua yahudi seperti Wolfowitz, Soros, Albright, Indyk, Cohen, Williamson dan lain lain yahudi sialan di mata dunia.

Orang PAS, PKR, fikirlah, apa Nabi SAW buat ngan yahudi terkutuk ni dan apa Anwar buat dgn yahudi.

Adakah perangai Anwar seperti Nabi SAW atau ketua munafik, Abdullah Ubai.

Jawablah dengan ikhlas, lupakan politik. Lepas tahu jawapannya, kembali kepada Islam dan tentang ketua munafik di Malaysia habis-habisan

kulatlapok said...

salam bro GAP:

KALAU DSAI LEBIH SIALAN DARI YAHUDI INI BERMAKNA GAP MENGIKTIRAF YAHUDI ITU LEBIH BAIK DARI ANWAR. TAHNIAH KERANA ADA AGEN YAHUDI KAT NEGARA INI.

Anonymous said...

MEMANG BETUL TU UMNO TIRU ISRAEL...
ORANG-ORANG MUNAFIK MACAM KAMU SEMUA MEMANG BERKAWAN DENGAN YAHUDI...
BODOH PUNYA UMNO...

Anonymous said...

anwar lebih sialan dari yahudi?
UMNO LEBIH HINA DARI BABI

Anonymous said...

sudah la kalau dah dasar peliwat tegar ni lah dia manusia munafik yg paling jijik pernah aku temui. tgk muka pun dah takde seri lg!

Punk5 said...

ape bangang la kulatlapok nih!

geng2 korg pon slalu gak kate UMNO ni yahudi.. so same la gak kn? geng2 korg tu pon iktiraf la yg yahudi tu lebih baik dr UMNO.. aku cabar korg napikan statement aku nih!

bersepah geng2 pencacai & pemimpin parti pookey mark korg tu lebel UMNO mcm2!

korg ni memg bebal! bodoh! bute hati lak tu!

ckp xpenah gune otak! same je mcm NAjis korg, ckp main hentam jer.. mcm org nyanyok.

Anonymous said...

bro....anwar la babi...sebab dia suka lubang taik.......busokkkkkk

pas jilat anwar...anwar jilat yahudi....yahudi bedal pas.....elokla tu...dah macam crite p ramlee.......

betul bro...yahudi tu lagi baik dari anwar......dia org terus terang nak perang islam ni.....yang si anwar, cibai....jumpa pas...macam lebai, jumpa yahudi macam keldai....mangkuk betul

-anti jubur-

FAN said...

Anon 7.49, 9.46, 9.47..korang memang otak dah di brainwash dengan Anwar..langsung tak boleh berfikir mana baik dan buruk..Anwar tu dah lebih buruk dari buruk!!!..Dengan selamba dia menghina Palestin, Hamas, Hizbullah malah apa juga pandangan yang berkiblatkan Islam itu cara hidup terbaik..Apa yang dia ucapkan selalu Demokrasi, demokrasi, demokrasi ala barat..Celaka sungguh Anwar..Kau tak tengok ke vedio dia berkata Kristian mengangkat Nabi Isa itu baik macam Islam mengangkat Nabi Muhammad di depan penganut Kristian!! Masyaallah...kalau pun nak ambik hati orang kafir jangan la sampai merendahkan agama sendiri..Ahhh!!! memang celaka la Anwar tu..kita tunggu saja pembalasan dari Allah untuk dia kalau Allah tidak memilih dia untuk terima hidayat dariNya..

Pedulikdia JGN HILANG FOKUS said...

Peduli la anua tu. Kita jgn hilang fokus.. meka tak suka 1mesia pong. yg meka dukong 3Malaisia. biar kitasemua gaduh..Tang Zahrin kata dia menipu agong .tentera..16sep , dia mana nk jawab.. Dia minta duit ng SOROS..Kita taknak tanyake?.RASA2NYE cam anua ada link kuat ng Yahudi...CEPAT BETUL APCO NAFIKAN..BackBone Anua Mmg kuat dr negara tu. Oleh krn dia brani jmpa SOROS. APA dia buat masa Ringgit Runtuh dkerjakan Sxxxxx. Ada AGENDA Nk jatuhkan TDM ke??

MAKNA TERSIRAT said...

BANG2 ISU LIWAT NAKSAMBUNG DA. jgn ikut rentak anua dgn agen2 dia. TENGOK BETUL2.ANUA SEBUT JE YAHUDI LAJU JE DIAORANG RESPON (KORANG MESTI ADA SENSE LAJUNYA CONECTION)..SBG ORG EXPERT DLM KOMUNIKASI THEY KNOW WHAT THE ARE DOING.. JELAS TAK !! NAJIB KENA HATI2. SYARIKAT NI da tak boleh pakai! depa dah MENYEBELAHI ANUAR !! yg penting saiful target mrk,takut di apa2 kan..

Anonymous said...

wah..hehhehe..

kalau UMNO lebih hina dari BABI,PKR yg terang jelas lebih teruk dari UMNO nak samakan dengan ape pulak..TAHI BABI kot..

Anonymous said...

wei pencacai YAHUDI...kenape anwar suruh HAMAS n FATAH yg letak senjata dahulu??itu negara mereka..negara mereka di ceroboh YAHUDI LAKNATULLAH..mereka wajib pertahankan.

sepatutnye anawar ibrahim suruh yahudi berundur terus dari palestin..tapi berani ke dia order boss sendiri...

Ya Allah Jadikanlah Aku Org2 yg Arif & Tetap Bsyukur pdMu said...

Ya Allah Jadikanlah Aku Org2 yg Arif & Tetap Bsyukur pdMu.... KEPADA RAKYAT YG BIJAKSANA, TAK ADA SALAHNYA KITA BUAT PENILAIAN SEMULA..APABILA MINYAK DITURUNKAN HARGA OLEH NAJIB.. HARGA BARANG MAKANAN KEKAL MAHAL.. QUESTION IS SIAPAKAH YANG CERDIK BERRIA2 NAIKKAN HARGA MINYAK: PAKLAH ATAU ANWAR ? (916FULL STOP)

Anonymous said...

DAP, PKR & PAS...inilah peluang terbaik di parlimen untuk mengharamkan nama2 berikut diguna pakai.
1. Mokhtar
2. Lewat
3. Membontoti
4. Aljuburi
5. Terompah
6. Wali selipar
7. (elok Gap or yg lain tambahkan)

ish malunya..malu semalunya..betul tok guru cakap..jangan jadi cam kambing..janggut sampe ke lantai..tapi telur tunjuk kat orang..

Anonymous said...

GAP ari tu kata tak nak lanjutkan blog ni...merajuk!!!!saja gempak utk dpt habuan kot...BANYAK MANA DAPAT???kalau tak dpt kesian la kat GAP ni..nk kata penulis upahan pun bkn...ayat yang tepat GAP ni jd pecacai tua angkat najis..jd lembu UMNO..org UNMO dok relek kat rmh sambil santai dgn anak bini...susah hati apa ada org tolong balun PKR..free plk tu...skrg ni sapa yg lebih lembu dari lembu...GAP la..ini lah yg dikatakan cerdik tak leh tumpang, bodoh tak dengar kata...opp!!GAP memang dpt upah iaitu...DOSA KERING!!!

bukan pecacai siapa2
PJ

mthago said...

One incident that I still remember was Datuk Seri Anwar Ibrahim once told us to support Pas since the constitutions of Pas is clearly following Quran but in just a few months later, I heard he has entered Umno. Since that day, I knew that Datuk Seri Anwar Ibrahim is a great liar and since then until today, I will never believe whatever he said even in the court.

http://mthago.wordpress.com/2010/03/19/islamic-leadership/

Anonymous said...

Betui,Anuar betui betui sial celaka betui anak cerok tok kun(JAKUN)kemaruk kuasa bolih jalan daaaaaaaaaa.PKR akan hancur.

Anonymous said...

kalau tidak sokong yahudi atau zionis kenapa employ apco jadi consultant kerajaan dan bayar 20 juta fees kepada apco? lagi buruk kalau tak cakap sokong tapi diam diam dengar nasihat consultant betul tak

Anonymous said...

MasyAllah BUAT MALU je .Tak payah la heboh 1Israel 1Yahudi tu. Diaorang lagi tahu 1ALLAH. CUMA Anua PKR dan PAS je dok petahan 3MALAYSIA... Korang tak malu ka ngan ISRAEL..ish ish ish 1ALLAH,1MALAYSIA benda yg baik la..

BACA SAMPAI HABIS TAU! said...

Peduli la anua tu. Kita jgn hilang FOKUS.. meka tak suka 1mesia pong. yg meka dukong 3Malaisia. biar kitasemua gaduh..Tang Zahrin kata dia menipu agong .tentera..16sep , dia mana nk jawab.. Dia 'jumpa' ng SOROS..kenapa? Kita taknak tanyake?.RASA2NYE cam anua ada link kuat ng Yahudi...CEPAT BETUL APCO NAFIKAN..BackBone Anua Mmg kuat dr negara tu. Oleh krn dia brani jmpa SOROS. APA dia buat masa Ringgit Runtuh dkerjakan Sxxxx.AGENDA Nak lemahkan and kick out XXX ya?

SIAPAKAH DIA ... said...

CARA XXX BERFIKIR: KENAPA Sxxxx TERUS ATTACK ASIA.. SIAPA PEMIMPIN ASIA YG NAK NAIK?? SIAPA KAH PEMIMPIN YG DAH MENGUASAI ABOUT MORE 50% pengikut. SIAPA KAH YG KUAT TUNJUK MIANG SANGAT DGN AMERIKA-YAHUDI. DAH 10 tahun dah, adakah dpt balik nikmat 2.5 dollars lg.. SOLAT HAJAT BERTUBI2 PD XXX. DIA MAKIN SIHAT..CAKAP TAK MERAPU LAGI.. SIAPAKAH PENGKIANAT NEGARA, BANGSA, AGAMA dan TanahAir Yg kita syer duduk ni .. SIAPA ? SIAPA ?.. pecahkan kepala anda..!!

Dulu Penyokong Anwar said...

Sumpah mubahalah yang dilakukan oleh Mohd Saiful Bukhari Azlan telah dimakbulkan oleh Allah Subhanahuwataala. Sekarang Anwar sedang menghadapi musibah yang bertimpa-timpa.

Bermula daripada penangguhan kes liwatnya melebihi 20 kali walaupun dia dibela oleh lebih 10 orang peguambela yang hebat-hebat.

Kemudian diikuti pula dengan penarikan diri oleh ketua peguambelanya.

Wakil Parlimen PKR keluar parti seorang demi seorang dan seorang dipecat berjumlah 4 orang sekarang.

Pendedahan oleh Wakil Parlimen Bebas (dulu PKR) DS Zahrain Hashim tentang pembohongan Anwar mengenai rancangan mengambil alih kuasa pada 16 September 2008 di sidang parlimen menggegarkan seluruh negara. Sehingga Anwar terpaksa sapu punggung dan keluar Dewan kerana tak tahan panas telinga. Kemudian terus ke luar negara untuk menenangkan diri dan mengadu nasib kepada rakan-rakannya yang bukan sahabat negara.

Sebaliknya Saudara Mohd Saiful menunggu dengan tenang, sabar dan istiqamah.

Anwar boleh berbohong kepada semua rakyat negara ini tetapi dia tidak boleh berbohong kepada ALLAH YANG MAHA MENGETAHUI, kepada dirinya sendiri dan kepada saudara Saiful
yang menjadi mangsanya.

Anwar, kembalilah ke pangkal jalan. Muhasabah diri dan minta ampun kepada Allah. Pintu taubat masih terbuka untuk kamu. Bertaubatlah dan kemudian berhentilah daripada bercita-cita untuk menjadi PM.

Anonymous said...

haha cube tgk bendera PKR warne pun da same cam bendera lahanat yahudi