IKLAN BERBAYAR

Friday, March 19, 2010

PROGRAM RAKYAT DI SHAH ALAM

program rakyat shah alam bersama Y.B dato rosnah (timbalan menteri kesihatan)
lokasi : dewan melati seksyen 7 shah alam
masa/tarikh : 20/3/2010 sabtu jam 2 petang
anjuran : panel klinik seksyen 7
pengerusi panel : dato ahmad nawawi

korang nak tau apasal program 'aedes pupus denggi lupus' ni dilakukan ? pasal kes denggi kat selangor adalah yang paling tertinggi di malaysia..pemimpin negeri dok 24 jam ceramah politik ! bodoh punya pakatan !

3 comments:

BENDA NI FITNAH KE?. Mohon Kearifan yg lain: 'cariSinar' ke said...

BUKAN NAK MENYEBAR FITNAH..tp Kamal Atartuk ..cerita hebat..dia pun.,homoke??
sapa2 bacaan ilmiahnya lebih harap dapat la membantu..:-

.....(story)..
Kalau kita perhatikan dalam mana-mana sejarah dunia pemimpin yang hebat dan mempunyai kemampuan

luar biasa tentu mempunyai sesuatu yang pelik pada dirinya. Contohnya Mustapha Kamal Atartuk,

kerananya kerajaan Uthamaniyah runtuh, juga mempunyai nafsu luar biasa iaitu sukakan lelaki

muda dan kacak bergaya untuk dijadikan teman melepaskan nafsu serakah.
.....
source: http://www.anwaraidc.com

umno KL said...

teruskan berjuang melawan kezaliman,korup dan perasuah...kehkehkeh

Anonymous said...

Yelah..

Bodohnya pakatan... aku pown nyaris2 kena denggi tempoh hari... dulu masa BN ada lah juga 2 minggu sekali kesihatan datang sembur, sekarang sebulan sekali pown HARAM... Celaka punya YB Menteri Besar Bengap.... sebok politik sampai rakyat pown sakit...

Kutip sampah pown dah tak berjadual lagi dah aku tgk... jam 4 pagi datang kutip... petang Rabu dah tak ada dah... duit banyak dah terlingkop agaknya.... bengap2...