Sunday, March 21, 2010

AYUH SERTAI GERAKAN MASSA !

ini gerakan massa terbesar pernah berlaku dalam sejarah bangsa melayu,mengulangi sejarah 113 pemimpin melayu dari pelbagai pertubuhan mempertahankan maruah bangsa pada tahun 1946.

kali ini sejarah itu akan berulang, apabila kesemua lapisan rakyat akan bergabong membenamkan secara total pakatan jahanam yang diketuai oleh anwar attaturk.

namun gerakan massa rakyat terbesar ini tidak cukup sekadar digerakkan oleh barisan bloger, ia harus datang dari kamu ! ya kamu, waima dari mana asal mu atau siapa diantara kamu.

perjuangan gerakan massa paling besar ini akan kami usahakan hingga berjaya, makna berjaya bila fokus kita untuk tombangkan mereka pada pru ke 13 nanti membuahkan hasil..

setiap dari kamu punyai maruah dan punyai tanggungjawap cukup besar mempertahankan maruah agama kamu dan maruah bangsa kamu.

hari ini kita diserang dari setiap sudut penjuru, samada ia datang dari pemimpin pelacor melayu pakatan atau ia datang dari segelintir barua klu klax klan dari dap !

berdasarkan sumber aku serangan melacor maruah demi undi ini akan terus dilipatgandakan oleh mereka. percayalah, hatta iman pun akan sanggup mereka gadai asalkan pada pru ke 13 nanti mereka berkuasa.

sejarah pernah mencatat bahawa ada segelintir umat islam pernah leka dan alpa tatkala sudah lama berada di kasus empuk pemerintah. kordoba dan bumi ilmuan baghdad pernah membayar harga yang mahal apabila maruah mereka dirobek dicarik !

fahamkan masalah yang bisa kita depani. pakatan haram ini bukan sebarang mainan, ini celaka bangsa celaka agama. tenung dan perhati wajah anwar,wajah nik ajis,wajah nizar,wajah kalid gereja dan seluruh angkatan mereka...apa yang kamu bisa lihat ?

ada orang tidak mengerti, ada orang anggap politik masa kini hanyalah sambungan krisis personal vendetta..

tolong perbetulkan persepsi, fikiran sebegini cukup salah.sementelahan isu natrah senantiasa tidak pernah berkesudahan kita didatangkan pulak dengan ujian kontroversi kalimah ALLAH,lina joy,pergondolan taraf bajingan pas melacorkan agenda hudud dan negara islam,serangan bertubi sindiket klu klax klan dap menyerang maruah bangsa dan sultan dan pelbagai lagi ceritera taraf jahanam mereka mahu membalun kita..

mana datang ujian persis dentuman guruh yang meruntun semangat juang kita ? mana datang ujian ini kalau bukan dari rabbulalamin.. jadi sebagai hamba kita wajib menongkah arus , bangun dan lawan mereka sampai mati !

dalam tempoh terdekat ini kita akan membuat langkah, langkah yang akan mematikan fahaman politik sesat mereka. jadikan diri kamu sebahagian daripada sejarah, satu gerakan massa yang menumbangkan pakatan sialan pas,pkr dan dap.!

KLIK SINI untuk join facebook aku, kumpulan penyokong gerakan anti pkr !

NANTIKAN CABARAN PERTAMA AKU KEPADA MEREKA ?!

5 comments:

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Salam bro GAP....

Saya sokong kata2 GAP - "SOKONG PAS ANDA SESAT"...

Pada tahun 1987 seorang pemimpin hamPAS, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menyatakan sifat 20 Allah SWT direka oleh Greek dan Yunani????

Memang begitu menyesatkan........

PAS 4 ALL = ISRAEL 4 ALL = PISS 2 ALL

yes said...

oreng pas sila tunjukan intelectual hujah anda

Anonymous said...

PAS = Parti Ajaran Sesat...Majlis Agama Islam sepatutnye fatwakan parti ini sesat seperti juga ajaran yg dibawa ayah pin....

~penyokong kuat GAP~

Aspirasi said...

lawan tetap lawan bro..

Gempur!!!

Anonymous said...

apa hebatnya FB. ? YG Penting tempat berhujah..share maklumat.. tapi nampak mcm tempat organizer.ok la..