Friday, March 26, 2010

CALON BN PADA PRK P094 HULU SELANGOR ?

nantikan pengumuman aku akan nama yang paling layak menjadi menjadi calon prk P094 hulu selangor. nama ini hanya satu, tiada dua dan tiada tiga.

orang ini akan mengulangi kejayaan sepertimana yang telah ditunjukkan di bagan pinang. kejayaannya besar kerana meletakkan anak tempatan yang popular lagi disayangi sebagai calon.

13 comments:

hanizam said...

bro, boleh ke UMNO dapat balik HULU selangor ni, sebab dalam berita MIC dah nak masuk line, kononya calon yang kalah PRU lepas dicadangkan sebagai calon...

kalau Najib setuju, baik bungkus je...alang-alang, baik ada yang jadi calon bebas...dah tentu ada harapan nak menang...

PKR sekarang ada masalah...MIC, calon dulu dah kalah...dah terang-terang pengundi tolak calon tu...masakan tidak, dalam Parlimen Hulu selangor 3 DUN BN menang...Parlimen bungkus...

paham-paham jelah MIC Ooiii....cermin sikit muka tu...

melayuangkat said...

InsyaAllah, kalau letak UMNO, BN boleh menang, InsyaALlah.

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Ah... MIC boleh hantar calon di siri pilihanraya akan datang. Kali ini Hulu Selangor MESTI manjadi milik UMNO/BN. Bukan kerana tamakkan kuasa, tapi yang penting mahu jatuhkan maruah Pengencing Rakyat habis-habisan.

Biar pencacai mereka selama ini melopong atas 'kebanggaan' KONONNYA sokongan terhadap mereka dari rakyat bertambah setiap hari.

Dan yang paling penting, biarlah calon yang dipilih bebas dari sebarang masalah, mampu memahami aspirasi penduduk setempat dan boleh berkhidmat untuk rakyat sepanjang masa. Jangan jadi seperti pemimpin PKR terdahulu, jaga untuk kawasan Hulu Selangor, tetapi tinggal di Kajang..... apakah ini dapat memenuhi aspirasi rakyat?

Buat parti MIC, kalau benar anda telah pulih dan bersemangat untuk membantu rakyat, berkempenlah dengan seikhlas hati, bantu calon yang menjadi pilihan pemimpin BN dan rakyat supaya memperolehi KEMENANGAN BESAR. Waktu untuk anda pasti akan tiba untuk pilihanraya akan datang. Sesungguhnya, BN tak pernah pinggirkan anda, cuma kelihatan anda yang cuba meminggirkan BN pada PRU yang lalu. Jadi, cubalah belajar menjadi ahli pasukan yang baik.

INGAT MIC!!!!! MENANGKAN DAHULU CALON BN DI HULU SELANGOR NANTI.......

Anonymous said...

woi pengecut!!!!bekas sipenjilat anwar!!!sapa kau nk cadangkan calon yg sesuai...jd ahli pun tidak...peeerahhh!!!!pengecut!!!!kau patut disunat sekali lagi...hanya berani dalam kandang!!!khuuuaaak thuuuiich!!! buat FB untuk kau syok sendiri...pooorahhh!!!

bacol!!!tak de telor!!!baik kau balik tutuh puki mak kau la!!!atau kau hisap kote bapak kau...

kesiannya aku kat kau ni wahai bekas penjilat anwar...

KS

Anonymous said...

aku tau sape..tan sri muhamad muhd taib..dia je anak tempatan yg old timer kat sana..

amieiezam said...

cari yang muda la pulak. yang bleh bagi servis utk kesinambungan PRU13

Anonymous said...

apakata mintak perkasa letak calon bebas klu bn bg kerusi ni kat mic..agak2 sapa sokong?

Anonymous said...

kerusi parlimen ini adalah untuk UMNO...kalau MIC, txde harapan la nk menang...sokong kenyataan anon 7.37..letak calon bebas yg di cdgkan perkasa...GAP dan penyokong anti-PKR...kite perlu gandakan serangan kite masa pilihanraya kecil ni....

Anonymous said...

Nak yang berpengalamam ambil sahaja Tan Sri Mat Taib ataupun Datok Zainal Sakom. Kalau nak yang muda, saya cadangkan saudara Khairudin Mohamad, sekarang ini bertugas sebagai Setiausaha Sulit Kanan kepada Datuk Ahmad Mazlan (Ketua Penerangan UMNO Malaysia).

Orang nya muda (<40 tahun), berpelajaran, hansem, ada karisma dan yang penting sudah berpengalaman serba sedikit dalam politik sejak jadi SU sulit Dato Dr. Mashitah dan juga Datuk Ahmad Mazlan.

Tambahan pula Khairudin ini anak FELDA dan sudah tentu akan disokong 100% orang orang FELDA di FELDA Suharto dan FELDA Sungai Tengi.

Mari kita libas cukup-cukup calon PKR.

Lancang Biru

merah said...

Belum apa2 lg samy dh berbunyi..dh cadangkan calun dh..calun yg dh pernah kalah pulak tu..kawasan tu majoriti Melayu lar wooi..apa lak india nk jd calun? Lu sana berapa % ada? Kita mau calun dari UMNO..UMNO kena berani amik balik..jgn asyik mengalah sahaja..sikap tolak ansur kita tidak ada siapa kenangkan selama ini..mereka bukan ada hinggat semua ni..bila menang nnt, kita depa dok tibai balik..cuba2lah kita lihat kebelakang..lg pun mic dh ditolak org2 india..apa lg? Come on UMNO..kalo calun yg diletakkan dari kalangan bukan Melayu nnt, kemungkinan kalah tu dlm tangan !!!

Melayu Pasir Gudang said...

BN kena kaji kenapa G.Palanivel tu kalah dulu. sebabnya dia dari MIC.sekali lagi sebab dia MIC,sekali lagi sebab dia Keling.

Kali ini kalau BN letak lagi calon Keling maknanya bebal lah BN,bebal lah UMNO. aku bukan perkauman ,aku cuma bnak pastikan BN menang, PRU 13 nanti kau orang nak letak MIC ke, sapa ke lantaklah kalau kalah pun mungkin kat Hulu Selangor je. Tapi kali ini kalau BN kalah PKR akan bangkit semula tauuu.

Si Semi Value tu kao orang tak usah ambil pusing,dia tu pun dah tak de value lagi,dia tu penasihat hindraf dan rakyat kepada raja di Benua India tu sebab dulu keas hindraf sekoyong-koyong dia mengadap raja India.

Apa pong yang penting BN/UMNO mesti menang Hulu Selangor.

Unknown said...

sekiranya najib bertegas untuk mengambil mic sebagai calon parlimen hulu selangor baik kita orang melayu jangan undi satu pun pada mic. kita kan meminta PERKASA untuk menghantar wakil calon untuk bertanding di parlimen ini. ini kerana imej semua parti komponen BN sudah tercemar teruk, dan sukar untuk rakyat bersdandar pada BN lagi, undi kepada pembangkang juga sudah tidak relevan, oleh itu saya mencadangkan supaya PERKASA menghantar satu calon bebas yang di taja oleh PERKASA , rakyat khususnya melayu lebih percayakan PERKASA dari UMNO, percayalah... salam ikhlas

Unknown said...

salam GAP saya sebenarnya ada blog dan saya ada idea untuk menulis seperti saudara GAP tapi saya x pandai nak promote blog saya macam saudara, bagaimana nak buat blog macam saudara, dan updated dari bloger2 boleh publish kat blog saudara,,, sekian