Tuesday, March 2, 2010

KALID GAGAP BAGI 30K SEBULAN UNTUK BLOGER BARU BALUN GAP & CO ?!

ini maklumat yang baru kami terima. kabarnya serangan gap dan rakan seperjuangan bloger melanyak pakatan selangor telah menyenakkan perut kalid gagap di selangor.

dulu kami ada dedahkan beberapa dokumen penting tentang salah urus tadbir dan dokumen yang mencurigakan. contohnya dokumen arak,dokumen rodziah RM376K,penganugerahan tanah jirat cina seluar 70 ekar di hulu selangor dll.

bukan sekadar dokumen malah isu panas YBK,arak,i-city dll juga kami telah dedahkan. terbaru bila gap membelasah adun pkr sri muda yb mangkok suhaimi dalam dua siri serangan terbuka bagi membidas kenyataan hapraknya bahawa umno selangor berpecah 2.

bukan sekadar isu, adakala gap dan rakan-rakan menyiarkan rangkuman siri ceramah-ceramah besar anjuran umno selangor seperti yang pernah kami utarakan di ceramah umno shah alam,klang,subang dll.

coverage bloger gap dan co juga ada menyiarkan siri demonstrasi di selangor seperti bantahan arak,kalimah ALLAH dan YBK antara intipati fokus serangan kami terhadap kerajaan pakatan pimpinan kalid gagap di selangor.entahlah,banyak serangan terhadap pakatan selangor yang tak dapat aku tuliskan.

hari ini kami diberitahu bahawa kalid gagap telah memperuntukkan RM30K untuk membiayai kelahiran bloger-bloger baru untuk menyerang balas blog gap dan seluruh rangkaian bloger gap ! mereka sudah semakin panas dengan terjahan menggila kami.

antara blog yang sudah lahir dari peruntukan besar kalid gagap ini adalah gerakan anti gap.blogspot .......blog yang copy paste segala berita daripada haprakdaily dan malaysiakini..haha.

kalau umno pusat atau selangor sendirilah yang beri kepada gap peruntukan sebesar ini, sudah lama pakatan selangor terlungkup aku kerjakan ! moga umno pusat dan selangor alert akan berita ini. bantu kami bloger jalanan seperi gap n co untuk balun secukup-cukupnya pakatan haram ! kalid gagap sudah makin cuak !

12 comments:

Anonymous said...

mana tak .. pasal hangpa penyakit dia bertambah teruk dari gagap ke gapgap.

Perlu tiga orang nak jaga Khalid - Puan Sri, Rahimah dan Eli Wong.

Berita dari Komen UNSPINER Yang Tak Nak Diketahui said...

SAUDARA SEMUA..elakan guna 'TUHAN PAS' .Walau saya faham mksudnye..jauhkan syirik walau sebesar habuk pun..(untuk nasihat untuk saya juga). JGN TERLALU GEMBIRA pasal NIK DAH UBAH doa Mintak KEAMPONAN utk Anua -boleh rujuk blog Unspiner .bekas TKM PP dikatakan pun dah kuar Pkr..

Aspirasi said...

Nampaknya Khalid gagap ni dah tak tahan dah..

RM 30k... banyak tu... memnag nyata blogger pembangkang ini semua penulis upahan PKR dan Pakatn Rosak..

Gempur!!!!

Anonymous said...

Bolg GAP lebih konsistan drp mana-mana blog pembangkang. nak bandingkan dgn Haprakdaily memang jauh panggang dari api.

teruskan GAP. sesungguhnya aku dah meluat dgn gagap ni. ada banyak lagi cerita dlm SUK. luar nampak baik..hati dlm ada busuk..

YB Jambu said...

salam bro..setakat copy paste dari haramkah haprakah aje??fuckta dorang takder ke??memang hampeh la dorang tu..kehkehkeh..buat GAP & Geng,teruskan perjuangan Bro..

Anak Lenggong said...

Salam..Bro..sebenarnya kumpulan khalid gagap dah kepanasan pungkuq..sebab dikawasan dia (ijok) pun dah tak percaya kepada dia lagi..blogger upahan mereka pula sekarang ni udah kekeringan isu..so teruskan kita jahanam dan tanahkan mereka2 yang bodoh sombong dan hanya pergunakan rakyat untuk kepentingan peribadi..teruskan usaha murni tanpa mengharapkan sebarang balasan kita hanya berjuang demi untuk bangsa,negara dan agama..

Anonymous said...

21 MP dan 30 adun pakatan haprak confirm lompat dlm masa terdekat ni.
Tungguuuuu...

Mordecai Kucai said...

Kalau dah tak da fakta... tekan sejuta ringgit pun tak jadi apa....

PKR miskin fakta sekarang sebab itu fakta nya sudah menghampiri fantasi orang menghisap dadah...

Tiada apa yang mahu di ketengahkan.

Mangkuk mangkuk tu dapat duit free jer la. Macam peguam2 Anwar juga la...

Itu pun kalau di bayar.... kalau kena kencing..

TebuHitam said...

Rilex GAP!!!
Jgn emosi dgn tindakan org kurang matang cam Khalid tu.Kita pun nak tau gak mana si lakhanat tu dapat duit sebanyak tu nak bayar bloger utk lanyak GAP n co.
Bg aku kerja nak bg info kpd rakyat nie kena ikhlas tanpa sebarang imbuhan atau taburan wang dr pihak lain.Baru rakyat yg baca percaya n respec giler punyer.
Kalau dah kena tabur wang nak baca pun kena pikir 1000 kali.nak kena kompomkan betul ke...tak cerita tu.
Rilex GAP aku akan sokong ko tanpa belah bagi.
anggaplah itu hanya kutu2 babi yg merayap nak hisap darah ajer.

Unknown said...

Salam GAP

Khalid gagap tak gagap dalam mempertahankan sisa-sisa nyawa yang ada, dia akan lakukan apa saja. Khalid amat tahu bahawa media maya telah banyak menolong merampas selangor dari khair toyo tauke penyapu. so tak heran kali ini dia melabur sebegitu banyak.Untuk tampal koyak rabak yang di buat oleh GAP and Co.

Aku harap Tun Faisal baca article ini and do something bukan do nothing, at least blogers media baru di letakkan di tempat yang sepatutnya. "meletakkan sesuatu di tempat yang sepatutnya itulah yang di namakan ADIL.

Tamingsari said...

Teruskan perjuangan brader. Mereka tdk akan berjaya mempertahankan kesalahan dan kebodohan sebuah kerajaan yg sombong dan palsu.

Anonymous said...

gap gap gap di cekupnya
bukan khalid yang mencekup
tapi rocket
khalid gagap telah membuktikan bahawa teori maslow, mat saleh yang ga gap juga seperti khalid ga gap rupa rupanya betul.....
setelah mempunyai segala galanya yang pastinya dengan adanya DEB yang di perjuangkan oleh umno.....khalid ga gap nak KUASA...dapat kuasa dah tak tahu mempergunakannya demi ugama dan bangsa......tanah ayo pun tergada tak mengapa asalkan aku bernama khalid ga gap dapat KUASA.... orang lain nunggu saat dan ketikanya untuk "ngap".... sepatutnya, orang berbudi..... tolong sambungkan GAP