Sunday, March 28, 2010

PEMIMPIN PKR PANGGIL ORANG INDIA PARIA !




siapa pemimpin pkr yang biadap tu ? tak lain dia adalah fauzi muda,ketua bahagian pkr ipoh barat yang pernah mencetuskan gimik politik bodoh pada februari 2009 apabila membuat akuan bersumpah dia cuba dibayar oleh najib tun razak sebanyak RM50juta. kesnya lompat parti di perak.

hari ini hampir 700 masyarakat india ipoh barat telah istihar keluar parti. tanda protes terhadap kebiadapan pemimpin pkr .

orang india dah kena tipu dengan pemimpin hindraf,orang india dah kena tipu oleh dap sewaktu kes buah pala dan yang paling teruk apabila orang india di seluruh malaysia kena bohong dengan anwar !

aku seru orang india kembali befikiran rasional, tidak emosional dek kerana hasutan pakatan. aku yakin masyarakat india telah kembali menyokong pimpinan negara. contoh yang terbaik apabila peratusan undi meningkat sebanyak 40% apabila keputusan prk dun bagan pinang diumumkan.

prk hulu selangor, masyarakat india mesti undi umno.mic tidak akan maju dan disokong kembali selagi ada pemimpin bernama samy vellu. ini hakikat. kamu tanya dan sebut sahaja nama samy vellu depan masyarakat india, kamu akan ketemui sumpah seranah dan sindiran dari mulut mereka.

sewaktu aku 10 hari berkampung di bagan pinang, ada banyak kedapatan kelompok-kelompok penyokong umno/bn di sana. ada yang diketuai oleh t murugiah,kumpulan vikneswaran,mindraf,makal sakti,ppp,ipf. mereka masuk ke estet menceritakan situasi dan hakikat sebenar betapa pakatan sebenarnya menggunakan isu mereka sebagai alat pemuas nafu politik.

tidak lebih daripada itu.pakatan sebenarnya tidak mahu berniat untuk menyelesaikan masalah masyarakat india. mereka main wayang, anwar main wayang. wayang yang sama sepertimana ditunjukkan dalam youtube di atas..kredit untuk bloger awekz bukitgantang untuk youtube di atas.klik sini.

klik sini untuk kenyataan pemimpin india di ipoh barat
dan
klik sini untuk baca artikel yang aku tulis pada 3 feb 2009 tentang akuan sumpah mengarut fauzi muda

5 comments:

Anonymous said...

yesh, sebut je name sammy vellu depan org india, diorang kompem kutuk...aku da lalui sume 2..x tipu pnye..harap sammy vellu jgn menjadikan MIC sebagai biawak hidup dlm barisan nasional...

Anonymous said...

satu lagi biawak hidup utk umno
tu dia..the pornstar kata..parpukari..

aku dah agak dah..dia ni menang..
pasal dia ada hubungan sulit ngan anwar ibrahim..
ini cerita dari GAP..KAN..dulu..

satu yg kita belajar kat sini ialah
KAUM CINA TAK KISAH PONG..

SATU LAGI STRATEGI ANWAR..ANWAR TAKKAN HARAP MELAYU DAH..sebab depa ni TERBUKTI tak kisah pongg..Pornstar ka..LIWATstar..no problem..

macam judi kot..lagi hang terro judi..makna simbolik hang terror la niaga putau kungfu fight tara takut punya..

sapa JANTAN man MESTI ada SHOW the REAL JANTAN KOT...

Lagi REAL LAGI Baguith..

tapi wallahulam apa sebab dia terpilih lagi..KALAU aku la..dah duduk dlm kapal dah ronda je satu dunia..CABUT...

Cucu said...

Setuju!
Sami (No Value) Vellu bukan saja tak disukai oleh org India tapi dia juga beban kpd BN.Org India kena ingat tak ada satu pun kawasan pilihan raya yg majoriti pengundinya adalah org India.MIC harus terima kenyataan dia hidup selama ini pun atas ehsan org melayu yg sanggup menyerahkan kerusinya kpd MIC atas semangat setiakawan dlm BN.Tapi akhir2 ini sikap org India terhadap org Melayu sudah semakin kurang ajar terutamanya pemimpin Hindraf dan org India dlm PR.Kadok dah naik junjong! Tuntutan2 org India kini tak masuk akal sedangkan jumlah org India hanyalah 8% penduduk negara ini.Mana ada negara dlm dunia ini yg golongan majoritinya sentiasa kena bersikap akomodatif kpd desakan2 kaum minoritinya? MIC/HINDRAF/dan India dlm PR janganlah keterlaluan sangat nak mengertak org Melayu,kita tahu sangat mainan kamu!

Anonymous said...

Sekarang ni nak kutuk PKR ke nak kutuk Samy Vellu ni...ha ha ha...

Kuda Perang said...

Orang India sekarang dah celik dah bukan macam zaman MIC-BeEND lagi. Dulu boleh lah cucuk hidung, sekarang jangan harap..