Friday, April 9, 2010

PRK-P94: INSYAALLAH 15HB UMNO DIUMUM CALON BN ! GAP UCAP TKASIH PADA DS NAJIB !

aku masih menaruh harapan,masih cukup yakin ds najib akan menjadi hero rakyat apabila insyaallah dia akan umumkan calon yang LAYAK bertanding pada prk hulu selangor adalah dari umno..

ds najib paham kehendak rakyat melayu cina dan india hulu selangor yang mahukan umno menjadi wakil sah mereka di parlimen dalam prk ini..insyaallah ds najib,bila ini berlaku gap dan rakan-rakan bloger akan pastikan calon umno pilihan ds najib menang dengan majoriti yang cukup besar ! INSYALLAH TKASIH DS NAJIB . GAP SAYANG KAMU !









12 comments:

Anonymous said...

Tak boleh la macam ni kita hidup kat Malaysia ni bukan MELAYU je, lagi pon dah 3 DUN UMNO pegang kasi la MIC kerusi la satu parlimen, APESALAHNYE?

lagipon kalau BN letak calon bukan Melayu dkt kawasan majoritinya org Melayu dan ditakdir kan kite menang kerusi Parlimen Hulu Selangor nanti, PERSEPSI rakyat terhadap kepimpinan DS Najib pasti akan naik.

LETAK la calon ape pon BANGSA, Barisan Nasional AKAN MENANG, TAK GITU GAP?

Kali ini BN perlu pandai atur strategi, BN ade peluang besar rampas kembali kerusi Parlimen kali ini.

Saya faham ape yang tersirat di hati GAP, MASA ni hanya UMNO SAHAJA dilihat BERHEMAS PULAS dan BETUL2 mahu memenangi hati rakyat, sedangkan MIC (TAK UBAH2 PERANGAI) dan MCA (BAHARU SAHAJA berobah lepas 2 tahun) mcm hidup segan mati tak mahu dalam 2 tahun kebelakangan ini.

Sehinggakan ade orang bukan Melayu memberikan alasan kenapa mereka masih sokong BN bukan kerana MIC,MCA,GERAKAN @PPP, tapi kerana DATUK SERI NAJIB TUN RAZAK!!!!

Saya harap saudar GAP terima... usah emosional, UMNO perlukan sokongan MIC.MCA untk terus beRKHIDMAT UTK RAKYAT.

diharap MCA dan MIC BEROBAH.

SALAMi

Unknown said...

Perkiraan Najib amat berbeza dari Pak Lah. Dlm hal mencari kekuatan politik, Najib memang bijak. Tak kira cara main selamat atau tak selamat, yg penting akhirnya Najib yg menang. Cuma pemimpin lain jgnlah melatah tak tentu arah. Yg diaorg kena peka ialah strategi menumbangkan Anwar.

cafemlm.com said...

Salam GAP,

Apa2 pun kita tunggu pengumuman DSN mengenai calon di Ulu Selangor...

Aku dah siapkan artikel kempen pertama aku untuk GAP.

KALAU GAP KATA LAWAN..baru aku publish artikel pertama dan berkempen untuk GAP...INSYAALLAH

cafemlm.com

kingnek said...

Begini GAP, kita semua tahu MIC dan MCA ni sekarang haprak dan tidak buat banyak untuk meraih undi kembali kepada BN. Tapi UMNO akan berjaya jika BN berjaya.

Dan jika UMNO berjaya, maka Anwar Ataturk munafik nombor satu Malaysia akan tumbang.

Kita tolong BN walaupun orangnya MIC kerana akhirnya, yang kalah adalah Anwar.

Harap GAP bersabar dan terus berjuang, ramai menyokong anda sekarang ni

Anonymous said...

salam Bro GaGAP

hehehe...racist melayu....

Umno apco..apco umno
one malaysia = one Israel
Umnococo..apcococo

sudah pecah tembelang UmNGOK mintak bantuan Yahudi zionis....isu ini akan dijadikkan senjata PR untuk mengalahkan umNGOK-BN@MIC.....takyah la nak tayang otai nie citer lagu lama.....

UmNO APCO..cocoUmNO....

-altantuya-

samy clon said...

bila samy nak letak jawatan. JIKA SAMY BIJAK NILAH MASA TERBAIK UTK UNDUR. TGK MAHATIR .DARI MARAH TERUS JADI KASIH . KRN MAHATHR SAYANG MALAYSIA DARI DIRI SENDIRI.camtu la pemimpin sejati

Ular Menyusur Akar said...

Dalam banyak banyak blog "Anti PKR", Gap paling bekerja keras. Syabas Gap. Tenggok nanti dalam musim kempen, saya akan turun dari Segamat ke Hulu Selangor bersama sama dengan Gap. Jika orang kelantan boleh turun untuk PAS dan PR, saya juga terpanggil untuk turut serta. Call me Gap.

agbr47: Sama-sama nyahkan petualang bangsa dan negara demi jenerasi yang akan datang.

Saya Rakyat Malaysia said...

3 kawasan Adun BN menang, Parlimen macam mana boleh kalah? DS Najib, takkan tak paham2 lagi kut..?

tadi tengok supersport main piala thomas 92 balik. 1Malaysia habis!

Anonymous said...

siapa pun calon yang diletakkan di PRK-P94 nanti kita sama2 terima dengan redha'nya ini yang dinamakan semangat UMNO-BN pokoknya BN menang walaupun satu undi dikawasan tersebut .... HIDUP UMNO ..... HIDUP BN

veerawatie said...

Calon BN dari UMNO???Bukan ke DS Najib cakap 3 hari lepas calon tetap MIC???

KALU DULU TETIBA ADA HNDRAF. KINI WUJUD PAKATAN BLOGER-MELAYU-PERKASA. aku bawak keris pusaka nenek moyang aku . tak macam tamingsari la. tp dbuat dpd kayu. said...

KALU DULU TETIBA ADA HNDRAF. KINI WUJUD PAKATAN BLOGER-MELAYU-PERKASA. aku bawak keris pusaka nenek moyang aku . tak macam tamingsari la. tp dbuat dpd kayu. aku akan ke hulu slngor akan ikut GAP. JIKA ADA BEBAS PRO PERKASA. AKU SOKONG PANGKAH DIA. ! MIC ELEK POCEH lebeh2 yg xreti bahasa melayu tu.!

Ular Menyusur Akar said...

salam,
rakan-rakan tolong lawati http://ahmadnawawiuitmjohor.blogspot.com/2010/04/hulu-selangor-milik-kekal-mic.html, bantu saya jawab article ini dan tinggalkan tag web tuan-tuan di sana.

agbr47: Baru nak belajar menulis.