IKLAN BERBAYAR

Monday, July 26, 2010

MASYAALLAH ! 4 ULAMAK JUMPA SAIFUL ?

MASYAALLAH ! MASYAALLAH ! MASYAALLAH !

cukup mendebarkan. inilah cara ezam mendedahkan satu persatu kebajingan anwar attaturk membohongi seluruh rakyat malaysia.

dalam ceramah berapi beliau di kuala langat pada sabtu malam, buat pertama kalinya rakyat dikejutkan dengan satu lagi pendedahan terbaru isu anwar attaturk meliwat saiful bukhari.

28hb jun 2008, negara telah dikejutkan dengan pengakuan bekas pembantu peribadi anwar iaitu saiful, mendakwa telah diliwat oleh majikannya.

selang 2 hari pengakuan menggemparkan ini, ezam telah bersetuju membawa saiful bertemu dengan 4 ulamak terkenal...

SIAPA 4 ULAMAK INI ?
SIAPA 4 ULAMAK INI ?

4 ULAMAK INI ADALAH DARI PARTI PAS !
aku ulang..
4 ULAMAK INI ADALAH DARI PARTI PAS !

nantikan pendedahan ekslusif nama-nama ulamak pas yang bersetuju bertemu saiful..masyaallah, makin terungkai kebenaran..masyaallah !

18 comments:

Anonymous said...

Dedah kan segera siapa Ulamak PAS segera....

Anonymous said...

Yang pasti...ulamak2 berkenaan akan menafikan sekeras-kerasnya...

Anonymous said...

kekeke...kalau tanya kat ulamak Pas/pemimpin Pas masti dia org..pusing2 cerita punya.....mcm Hassan Ali bila jumpa Mufti perak..depan cakap lain belakang cakap lain...sekarang..Ulamak pas...serta org2 bawahan mereka menunggu hasil rampasan perang(PRU13)kalau berjaya mengalahkan BN... tu yg gelojoh semacam jee...
apabila mereka leka dgn hasil rampasan perang DAP/PKR tikam mereka dari belakang...eeeemmm...
lebai malang betul..Pas ni...kekeke

rinandamku said...

Allahhuakbar ...!!

siapa ulamak2 ini ? PAS ? hmmmm ...

lalu , kenapakah ulama2 itu senyap membisu tatkala nik aziz menyalak dengan lantangnya mengatakan saiful menipu dan konspirasi ?
kenapa ulama2 itu tak bersuara menegur puak2 penyokong PAS yg menjaja dosa siang dan malam ?

takut pada nik aziz ? tak takut pada Allah ?
takut hilang sokongan ? tak takut menanggung dosa 24 jam subahat mendiamkan kebenaran ..?

aduhai ulama PAS ? inikah dia gambaran wajah betapa hina perangai PAS ?

Anonymous said...

Mana Ularmak2 Parti Ajaran Sesat nak mengaku woooi, mereka dah buat Bai'ah, takanlah nak kena pisah dgn talak 3 woooi, sayang isteri cun melecun, takan nak pakai Cina Buta, ataupun rakan2 sejawat mereka semua sedang menunggu untuk di ambil sebagai Cina BUta, Keling Buta, Bai Tonchet Buta dan sebgainya Buta. Teman2 dan rakan2 merka malah rela berkorban jiwa dan raga, bersedia bila2 saja untuk menyahut dari mana2 Ularmak2 PAS. Mereka ini tidak lain dan tidak bukan Lim Kit Malam anak beranak, Ronnie gangster, Bala kuat menjerit autah drama mama, Kapal Selam anak beranak, Ngok dan Ngeh, semua keparat2 ini air liur lagi meleleh je, tunggu sound dari Ularmak2 Parti Ajaran Sesat. Jangan takut lah Ularmak2 PAS, Nik Najis wali terompah akan menjamin isteri anda yg cun melecun tidak akan disentuh oleh si buta2 itu. Apakah mereka akan menerima fartwa2 tersebut dari Nik Najis Wali Terompah? kahh.kahh.kahh .kahhh

joecharlie said...

Jelas sekali selain dari Haji Hadi, Ustaz Nasharuddin dan Hassan Ali, Naib Presiden PAS Salahuddin Ayub juga pernah beberapa kali menemui pemimpin UMNO sejak dari 2006 hingga 2008 mengakui ada titik persamaan di antara kedua parti terbesar ini dalam isu membabitkan ’survival’ orang Melayu.

AKU AGAK AJE? IALAH KOMA NILAH KALAU TAK SILAP......

shonzu said...

Pergh... saya sangkakan tak jadi berjumpa. Tapi, rupa2nya memang Saiful dapat jumpa 4 ulama tu ye???

Fuh, memang teruja nak tahu siapa 4 orang PAS tu. Bom jangka bakal meletup??? Jika benar, alhamdulillah....moga makin terlerai segala kekusutan selama ini.

kingnek said...

kepada joecharlie, setuju, aku rasa ulama tersebut yang berjumpa untuk perpaduan ummah. tapi ada lebih dari itu, hanya perkara ini sangat sensitif, jadi ulama menafikannya.

orang yang boleh dipercayai adalah mufti perak, percaya lah cakap dia, memang ada orang tinggi PAS berjumpa bab isu perpaduan

Sangtawal Sakranta said...

Salam Gap,

Ada ke diaorang tu mintak 4 orang saksi Saiful diliwat??? kalau tak ada, diaorang tak caya Gap!!! diaorang cuma percaya saksi yang bersih,warak,bertaqwa dan beriman je Gap!!!

ha ha ha...

lagi aku tak boleh tahan nak gelak ialah katanya si nuar tu boleh pulak bagi tazkirah agama pada saifol selepas diliwatnya... kah kah kah... baik betul pak tangguh-tangguh Pakatan Haram tu yer!

kebenaran semakin terserlah!

Selamatkan islam dan melayu dari Parti Ajaran Sesat!

wassalam.

Anonymous said...

ulamak PAS boleh tau sumpah saiful dulu tak sah . Hebat betul !

PENDEKAR PORT said...

bro gap,MAAFKAN aku.sabtu mlm ceramah yg ezam kata dia nak bwk saiful jumpa bkn di kuala langat,tapi kg pendamar,port klang.aku ada kat situ tapi bkn bwh khemahlah tapi kat bus stopje.berapii woo ceramah ezam.anwar tanak saman ke ezam kata"anwar bukan pelwat politik tapi benar2 PELIWAT"

Kama Irahsa said...

bro, mintak diperbetulkn fakta. aku ade dgr ceramah SSDE ezam kat sri andalas, bhgn kota raja.

yg aku faham, ezam ajak saiful jumpa 4 ulama Pas..saiful setuju. tapi, dia minta tunggu sebab nak pergi buat medical check up di hospital. ezam ckp ok..tapi, ezam sedar setiap kes liwat akan terus dilapokn pd polis oleh pihak hospital.jadi, ezam tak sempat bawak saiful jumpa 4 ulama Pas tu..

itu yg aku fhm dr pendedahan ezam..

Melayu Totok said...

isshhkk ko ni GAP cepat la dedah.. aku tak sabar ni..

yan17 said...

aku gerenti xda sorang pun ulama pas nak mengaku,sebab takut dgn siwali terompah dIa org mana takut dgn TUHAN

GAP KEMBALI said...

kama irahsa

fakta. 4 ulamak pas menyatakan persetujuan jumpa saiful, tapi tak sempat..

nama 4 ulamak pas itu ezam akan dedahkan dalam kandang mahkamah bila kes liwat sambung.

Anonymous said...

walau siapa anda , ustaz PAS ke ...ulama PAS ke , mursyidul agung PAS ke , Hj PAS ke ...apabila sanggup berbohong malah menambahkan kebohongan itu demi menjaga periuk nasi , demi menjaga nama dan kedudukan dalam parti , demi agar sokongan pengundi tidak lari , ..
sehingga sanggup menodai kebenaran , memutarbelitkan agama atas kepentingan peribadi ,

maka ulama PAS itu munafik , Ustaz PAS yg munafik , yang pembohong dan menaja kebohongan , yang rela pembohongan , fitnah dan penipuan bermaharajalela ,

maka , tunggulah balasan dan bala dari Allah Rabbuljalil , sesunguhnya sejahat2 manusia itu ialah Ulama yg jahat , seperti Ulama PAS ..

wareeddeen said...

U LAM AK : ular dalam semak, akan sentiasa berbelit-belit

usop said...

aku pun dh x sabar nk tau siapa yang kene jumpa wali trompah lps ni,mst kne statement hehehe..