Tuesday, July 20, 2010

YBK DAN IKYS,PRODUK MELAYU YANG DIGANYANG PAKATAN !

apa beza nasib yayasan basmi kemiskinan dan institut kemahiran yayasan selangor ? jawapan tiada beza.

2 intitusi yang menolong hak bangsa melayu ini telah diganyang oleh regim pakatan,terdiri daripada pimpinan berakhlak iblis dari kalangan puak pas,pkr dan dap.

ybk dan ikys adalah simbol kepimpinan melayu memperjuangkan hak bangsa. orang miskin,anak yatim,orang susah,keciciran pelajaran kesemuanya adalah himpunan kelompok anak-anak bangsa yang mahu dibela.

hari ini ikys mengulangi nasib yang sama sepertimana ybk pernah menerimanya.

politik kita ada batas. pakatan selangor bukan sekadar melanggar batas,malah kepala dan maruah bangsa melayu dihinjak dengan sesuka hati kepala bapak mereka. baik pkr,pas dan dap semuanya adalah gerombolan regim yang sedang mengatur acara halus mengganyang hak melayu !

umno tidak mampu bergerak sendirian,bloger tidak mampu bergerak sendirian. seluruh bangsa melayu wajib bangkit mempertahankan maruah kamu. mereka sudah semakin melampau !!

KLIK SINI

15 comments:

Anonymous said...

YA BANGKIT MELAYU.PRU13 KITA GANYANG MEREKA PULAK.PENDATANG CINA HALAU BALIK TAIWAN.PAS HANTAR BALIK ARAB.PKR HANTAR BALIK ISRAEL.
INDIA HANTAR TAMIL NADU.BIAR MEREKA SEDAR SIKIT.

ATAU PANCONG SAJA PENKHIANAT NEGARA.

Anonymous said...

Salam GAP;

Apa kata kalu sume yg terlibat i.e; YBK & IKYS serta rakyat Selangor yg rasa bertanggungjawab pegi mengadap DYMM Sultan merayu bantuan Istana!

Tengok kalu puok2 DAPigs/Midlle M'sia/M'sian M'sia melolong mcm anjing gile & sahutan lolongan dari balaci2 mrk!

Peneroka said...

Sedih saya tengok nasib anak2 Melayu.

Apalah salahnya lebih banyak peluang belajar untuk anak2 Melayu. Inspen biarlah dgn program mereka. Tak perlu disatukan kononnya Inspen lebih baik.Lalu IKYS hendak ditutup. Kalau nak tingkatkan kualiti, bukan di tutup. Tambah lah peruntukkan. Ini kan bidang pendidikan. Lagi tambah lagi bagus. Apa sumbangan kerajaan PR dlm pembangunan pendidikan negeri Selangor?? UNISEL pun habis nak di'rogol'.

Tak pula UMNO tutup USM (Penang & Kelantan), dan pelajar di satukan dgn UM, kerana UM lebih baik atau tutup UiTM Machang untuk disatukan dgn UiTM negeri di bawah Kerajaan UMNO.

Sedarlah penyokong2 PKR......

Anonymous said...

Pemimpin pakatan memang tak sedar diri..lebih2x melayu yg kat dalam tu...memang melayu paria..
otak udang punya khalid kekeke...kalau marah nyamuk jgn kelambu di bakar...sepatutnya dia menolong anak melayu berpendapatan rendah..tahu lah di bwh PKR kantong duit dah nak ..habis...bab banyak berjanji..itu dan ini...last terjerut kat leher sendiri..kalau IKYS tu teruk sangat..taruklah modal...ape punya MB lah..semua nak untung...bagus lah jadi MB bajingan...

Anonymous said...

Aku merupakan bekas tenaga pengajar dan pernah mengajar dari peringkat bawahan (SKM) sampailah ke Peringkat U. Sekarang ni tengah sambung belajar. Aku nak tanya orang yang nak tutup tempat satu-satunya anak melayu peringkat miskin dan GALUS (GAGAL-LULUS) melebarkan masa depan mereka. Tak adakah mereka ini anak2 PAS dan PKR. Setahu aku, semua yang ada kat sini anak2 kita tak kira parti apa. Walaupun aku menyokong UMNO, tak pernah aku anak tirikan ilmu pada anak2 orang PAS dan PKR. Walaupun aku tahu mereka ini kuat menyokong siapa. Bagi aku anak bangsa aku mesti BOLEH. Sedarlah wahai Puak PAS dan PKR. Kembalilah...Kembalilah.. Kembalilah... ke asas perjuangan anak bangsa kita...

Bingai @ Bangang said...

Salam GAP,
Blog anda telah aku masukkan ke dalam Bloglist "Blog-blog Followers". Terima kasih mendaftar sebagai "Followers" di blog aku.

Pengumuman:
21/07/2010 jam 10.00 pagi. Dr Halimah akan berada di IKYS

Aku yang bingai

Anonymous said...

pelik betul hidup di malaysia-
10 halusinasi melayu

1)melayu totok ckp melayu jer leh hidup atas bumi malaysia,tanah melayu milik melayu(tp yg ckp tu tinggal menyewa dalam umah org lain, umah sendiri pun x der)
2)cina datang menjajah negara nie(yg jajah tu org puteh, jepun)
3)x boleh kawan dgn cina sbb mrk makan babi, berak x basuh(kaki kelepet, pinjam duit x bayar melayu,tertonggeng mabuk kat zouk melayu gak)
4)cina kaya sbb menipu, judi(kaki tikam TOTO ramai gak melayu,MLM jual kentut air liur pun melayu)
5)x boleh kawin dgn cina sbb mrk nanti tarik kita keluar agama(ramai gak melayu kaki clubbing,sembah puki zina,sekedudukan, adun titi serong cina, x pun dia tarik org pg agama lain,dia suruh org mengaji, solat ada la)
6)cina rampass tanah melayu(melyu yang jual, sapa ada duit pegi la beli)
7)uitm ditaja oleh cukai(apasal cina india-bukan mamak GST yer..x boleh masuk?)
8)apasal benci sgt kat cina ni?x der sorang cina pun pau aku seringgit..
9)celah bedah mana dap+mca sempat meeting dgn singapore nak tawan malaysia?(aku dah dgr dongeng ni dari zaman sekolah rendah lagi)
9)yang paling best,mamak GST kata mereka melayu(?)
best ker jadi melayu bro tt?saya x ada sayap pun?saya x der mata laser pun?x der pun kerajaan kasi saya seringgit waktu birthday saya dan kata "tahniah krn dilahirkan sbg melayu...nah seringgit"

....bodoh ner melayu,jual duku bawah pokok bila x dapat ribu-ribu sehari marah cina.bila jam pulak cina kacau?
....bodoh ner melayu,asik2 statement ni keluar-api dalam sekam, gunting dalam lipatan tuju pada cina bila kalah tender cuci parit
....bodoh ner melayu, bila jumpa cina, lidah jadi telor.ntah apa dlm kepala.. cina ni x pass BM ker?kawan aku cina cikgu BM
....bodoh ner melayu,bila ada pangkat sikit ckp pada anak buah "org kita-org kita" "maju-maju".dah serupa mcm x der mereka kiamatlah melayu dilanyak cina
....bodoh ner melayu, anak cina pakai sleeveless, seluar pendek dpn umah sendiri marah, anak melayu pakai tudung nampak bontot tak marah
....bodoh ner melayu, baca buku malas, tengok TV kena tipu

Anonymous said...

Tuan,
Inilah bukti DAP dah mula balas dendam pada bangsa Melayu. Di Selangor walaupun MB berbangsa melayu tapi yang jadi mastermain dia adalah DAP. Begitu juga di P.Pinang bila DAP dah jadi KM banyak hak orang melayu dirampas. Apa akan jadi jika kerajaan Malaysia diperintah oleh PR. Minta dijauhkan oleh ALLAH. Minta semua melayu sedar, PAS jangan cakap tak serupa bikin dan jangan hipokrik.

Syed anak Kedah

Anonymous said...

Cara yang paling sesuai untuk merampas Selangor dari PR sekarang ialah dengan bergabung dengan PAS dan ini boleh dicapai sekiranya Hassan Ali, Noh Omar dan Khir Toyo dudok semeja cari jalan bagaimana nak selamatkan masaalah Melayu dan agama Islam di Selangor. Kita kena ambil iktibar di P.Pinang dimana LGE dah mula menghalau Melayu dari P.Pinang.Inilah akibatnya kalau kita baik sangat dengan khafir. Khaled Ibrahim dah hanyut dengan Liberalisme dia...dah tak boleh dipulihkan lagi dah.......Hanya yang boleh ialah Melayu PAS di Selangor kena sedar bahawa sebaik2 orang khafir, mereka tetap khafir. Sejahat2 orang UMNO, mereka tetap orang Islam. Apabila dikalangan orang PAS mati,tentu orang UMNO datang menziarah dan berdoa dikubur mereka kerana persaudaraan Islam. Al Quran mengingatkan kita bahawa sekiranya ada dikalangan orang Islam yang memutuskan hubungan silaturahim, mereka jatuh Khafir. Nauzubillahiminzaliq.

Anonymous said...

bagus , bagus sangat2 ...memang bijak tindakan puak2 pembangkang PKR , DAP , PAS kat selangor ni , emm ...kalau boleh buatlah lebih sadis lagi !

biar anak2 yatim dan anak2 petani tu buat solat hajat mohon limpah ehsan dari Allah Rabbuljalil ..ingat doa mereka yg teraniaya tdk ada hijab kepada Allah !!

pada PAS yg ternyata berdiam diri , bersubahat dan merelakan kejahatan dan kezaliman itu berlaku semoga akan mendapat balasan daripada Allah , PAS akan hancur sebagaimana kes lepas di Terengganu , PAS telah mengunci pusat Tadika , Kemas dan kesannya PAS tumbang ..

kita jgn sesekali lupa peristiwa2 ini ...sejarah akan berulang , pasti !

aduhai bangsa Melayu , kenapakah masih berdiam diri , membutakan mata dan fikiran , bertindaklah selagi ada waktu !!

luar UMNO dlm HULU SELANGOR. said...

kpd puak PKR dan DAP.
lu orang sume tunggu je la PRU nanti.
bkn takat yg ke 13,yang ke 14,ke 15ke lima ploh juta kali pun,lu orng akan lingkop.
Gua berdoa ahli PAS yg memperjuangkan hak melayu cpat sedar dan amik alih PAS supaya bole berjuang dgn UMNO.

MELAYU BANGKIT!

aku said...

Kadang2 aku marah jugak bila rakyat mengundi atas dasar emosi masa PRU12...sekarang terpaksa terima akibatnya...untuk BN, jangan ulangi kesilapan yang sama. Untuk rakyat, jangan cuba2 bereksperimen nak jatuhkan kerajaan sekarang...akan lebih buruk akibatnya...

BN memang dah terbukti ada talent untuk mentadbir Malaysia tapi mungkin alpa sekejap masa zaman Pak Lah..kita Melayu perlu la bangkit semuala bersatu...yang lepas tu lepas la...
TQ

Anonymous said...

melayu oh melayu. nik aziz tak peduli nasib melayu. dia tak banga pun jadi bangsa melayu. jadi kawan dia musnahkan tangga untuk melayu dia apa kisah. pkr memang nak hapuskan ketuanan melayu tapi tak dapat jadi dia hapuskan segala usaha untuk memajukan bangsa melayu. wahai melayu apa lagi lu mau fikir, mau tunggu lu punya seluar dalam kasi sama itu cina balu lu sedar diri.

Anonymous said...

melayu oh melayu. nik aziz tak peduli nasib melayu. dia tak banga pun jadi bangsa melayu. jadi kawan dia musnahkan tangga untuk melayu dia apa kisah. pkr memang nak hapuskan ketuanan melayu tapi tak dapat jadi dia hapuskan segala usaha untuk memajukan bangsa melayu. wahai melayu apa lagi lu mau fikir, mau tunggu lu punya seluar dalam kasi sama itu cina balu lu sedar diri.

Rosman Muhamad Ali said...

ANOM 2:51;
bukak MATA tu LUAS LUAS. Korek TELINGA tu BETUL BETUL. Ada akal pakai. Ada otak jangan jadi macam otak udang, cuma sedap di makan jer.