Sunday, August 1, 2010

BRAVO UMNO AMPANG, HISHAM BODOH !


bravo kepada ismail kijo !
bravo kepada safarizul !
bravo puteri pemuda dan khasnya bahagian ampang !

nak tau kenapa aku bagi bravo mahal ni kat dorang ?

pasal ceramah malam tadi dorang anjur tanpa permit polis walaupun permohonan dah dihantar awal. pas pada masa yang sama submit lewat dapat pulak tu !!

tahniah kepada hishamudin hussein onn kerana mengarahkan polis rampas banner !bodoh punya hisham, anwar pas dan dap panggil polis anjing kau senyap, tapi bila umno yang cukup baik dengan polis kau kacau !isa samad punya seloroh kat polis cukup menusuk,walaupun dia buat lawak...dalam maksud isa pada KDN .

aku tak sempat nak update kesemua foto dan detail ceramah sepanjang minggu ini..banyak sangat cerita cerita menarik..aku janji isnin aku akan perincikan satu persatu..

KLIK SINI baca kisah ceramah umno ampang malam tadi..

10 comments:

Anonymous said...

Aduuuhhhaaaaiiiii.. dia lagi ke? malangnya nasib rakyat...

Melayu Pasir Gudang said...

Salam GAP

Itu kat negeri yang di kuasai pembangkang, masalahnya di negeri yang di kuasai oleh kerajaan pun permit tak lulus kalau UMNO nak buat ceramah UMUM, lepas tu sibuk lah SB pukul canang UMNO tak buat counter attack. Aku pun bukan percaya sangat kat sebahagian daripada orang-orang Hishamuddin nie, aku cadangkan kalau kita tak dapat permit ceramah, pemuda-pemuda UMNO 10-20 orang datang ceramah pembangkang bawa telor busuk bila penceramah mula maki hamun dan sebar fitnah atau penceramah kafir baca 2-3 patah ayat quran yang mengelirukan kita hujan di dengan telor busuk. Selepas itu sah tak de lagi ceramah-ceramah politik nie. Nanti tunggu masa 10 atau 15 hari nak mengundi baru ada ceramah politik.

lawan tetap lawan.

Ular Menyusur Akar said...

CEO di syarikat saya, dalam perutusan tahun baru yang di hantar kepada semua syarikat oversea antaranya berkata; "Jika terlalu sebok dengan kerja dan sukar melakukannya sila minta bantuan dari orang lain. Sesiapa yang tidak mampu melakukannya pula, sila beritahu syarikat. Syarikat akan meletakan orang lain bagi melakukannya".

agbr47: Yang tak tahu buat kerja tu faham-fahamlah maksud yang tersirat.

Anonymous said...

Menteri Amaran, Hishammudin dari dulu takde telur!!!
Bercakap pun panjang berjela pakai bahasa bukuuuu!!!
Bahasa holistik lastik mana orang kampung nak faham!!!

Anonymous said...

menteri dalam negeri yang paling penakut yang aku tau....tak kira apa isu pun....keris...permit ceramah.....pendatang tanpa izin....dan macam macam lagi la....aku berdoa agar tak menang lagi pada pilihanraya akan datang....merugikan negara dan melayu....menyampah aku kat menteri AMARAN NI...asyik asyik amaran.....tindakan TEGAS MANA..........................................................

Anonymous said...

Kita dah bagi amaran dah!

Anonymous said...

melayu pasir gudang...buatlah tindakan baling telur tu...kah kah kah...meacam ni punya mentaliti pun ada...nampak sangat kau ni singkat otak..misai je lebat....

Ceramah pembangkang dah selalu dah kena kacau dgn polis...alahai UMNO kena usik sikit pund ah nak meradang?

Anonymous said...

tp kalu anwar tempat aku plak. memang aku baling makluk sial bukan buat kubu utk kekuatan agama, bukan jugak kubu kekuatan bangsa. org mcm ni takde dlm sejarah perjuangan! dia bina kubu apa?

Anonymous said...

salam bro,
Klu betul pun nak selamatkan selangor, jangan la sampai jemput tan sri isa jd penceramah. Takkan la nak bagitau yang tan sri isa tu sapa, lansung tak de karisma jd pemimpin. camna nak selamatkan selangor sedangkan n9 dia dah jual selama dia jd MB. X kan org umno x tahu public secret pasal mamat ni, lisbiliti kpd umno, pas tu x sedar2 diri ingat org masih nak dia lg. Org PD mungkin la kot, tp org lain kat N9, lamo dah rejek mamat ni, walaupun Malaysia masih perlukan ISA, UMNO tak perlukan ISA lg

Unknown said...

raja segala AMARAN