Saturday, August 28, 2010

KDN HARUS TAHAN NAMAWEE DIBAWAH ISA !

MASANYA SUDAH TIBA UNTUK TAMATKAN NAMAWEE ! ANJING KURAP DARI KETURUNAN BABI KOMUNIS ! MATA SEPET,MUKA BABI,MULUT MACAM ANJING KURAP..ITULAH NAMAWEE !

Ini video klip yang baru dibuat oleh Namewee pada 25 Ogos 2010. Video ini bertajuk "Namewee FxxK Racism Malaysia NAH!!! SxxK Banana".

Puan Hajah Siti Inshah Mansor (Pengetua SMK Tunku Abdul Rahman) dihina oleh Namewee dengan perkataan kesat dan maki hamun. Ini bukan kali pertama Namewee berkelakuan biadap sebegini. Minta maaf kemudian dia buat lagi dan lagi. Tidak pernah serik sebab tidak dikenakan tindakan. Kalau tindakan mahu dikenakan ada pihak yang membelanya mengatakan ianya adalah zalim.



Dalam video ini juga Namewee mempertikai juga mempertikai ibadah puasa orang Islam. Mengapa perlu kurang ajar sampai begini? Inilah rasis sebenar. Sebelum ini Namewee pertikai azan seperti kokokan ayam, hari ini dia pertikai ibadah puasa pula. Apa yang Namewee mahu sebenarnya?

Mungkin ada dalang yang mempertahankannya. Sebab itu dia berani sangat. Pada 17 Ogos 2007, dalam forum
"Love the country; Defend Meng Chee" di Kuala Lumpur Selangor Chinese Assembly Hall, Lim Kit Siang dan Tony Pua hadir sama menjadi panel untuk membela Namewee habis habisan. DAP cakap pihak lain sebagai rasis, tetapi mereka terus melindungi dan mempertahankan Namewee yang rasis ini. Sama ratakah ini?

Kementerian Pelajaran juga dikecam dengan bahasa dan isyarat lucah oleh Namewee. Memang jelas Namewee adalah penghasut terbesar untuk memecahkan perpaduan kaum di negara ini. Jika orang Melayu yang berkelakuan begini sudah tentu riuh besar DAP. Namun jika Namewee buat, pasti akan ada pembelaan habis habisan untuk Namewee nanti.

Orang Islam di negara ini perlu ingat, perkara ini bukan lagi soal politik tetapi perkara ini sudah ke tahap mencerca kesucian agama. Namewee mengecam amalan puasa di kalangan umat Islam di bulan Ramadhan ini. Cukup rasis. Namewee perlu dikenakan tindakan yang lebih keras. Jika tidak dia akan ulangi lagi perbuatan biadap ini. Buat orang Islam dalam PAS dan PKR, cubalah melihat isu ini dari sudut lain selain politik.


sumber angin perubahan

76 comments:

Anonymous said...

cina tak sunat ni dah melampau...kalau bangsa diorang boleh buat kenapa kita x boleh...
dah cukup la kita jadi bangsa pemaaf sampai dipijak sebegini..

buatlah satu group di facebook yang mengutuk namawee...kalau setakat tulisan di blog susah...kerana orang2 tertentu je yang baca blog tapi kalau di fb semua orang tahu

Anonymous said...

hisyam menteri jangan lambar ambil tindakan

Anonymous said...

Kalaulah semua ini benar aku bersumpah dengan nama Tuhan Agama Bangsa dan Negaraku SEKIRANYA TIADA TINDAKAN DARI PEHAK BERWAJIB KEATAS NAMAWEE AKU AKAN MENARIK HANDBRAKE DARI MEMBERI SEGALA MACAM SOKONGAN PADA UMNO.

PERCAYALAH DATO SERI PRESIDEN ORANG INILAH PUNCA SEGALA KECELAKAAN PADA PRU 13 NANTI.
MELAYU UMNO BARISAN NASIONAL SUDAH SUDAHLAH DARI MENJADI BACULLL,.

DATO HISHAM ,KAMU TELAH LAMA. DIANGGAP SEBAGAI BACUL OLEH KEPIMPINAN PEMBANGKANG. KAMU HARUS BUKTIKAN. D.S PRESIDEN BUKTIKAN MELAYU TIDAK BACUL.KEPUTUSAN PRU 13 BUKAN BERSANDAR PADA HUKUMAN KERAJAAN KEATAS NAMAWEE.SEBALIKNYA MELAYU BAKAL KEMBALI PADU LAGI KENTAL JIKA MANUSIA MACAM NAMAWEE INI TIDAK UJUD DIBUMI MALAYSIA.

SELURUH PIMPINAN MELAYU HARI INI TANPA AMBIL KIRA IDEOLOGI TELAH TERSUNTIK ROH KEBENCIAN YANG AMAT SANGAT TERHADAP ANAK CINA YG SAMSENG LAGI MAHA KURANG AJAR INI.

JANGAN SAMPAI BANGSA MELAYU AMBIL TINDAKAN SENDIRI...--- paiko ---

konsensus bebas said...

Lahanat ni dok Muar.Takde ke geng2 selempang merah Muar boleh bagi serba sikit nasihat pada anak cina ni.

Inilah fungsinya undang2.Undang2 dilaksanakan bertujuan untuk mencegah.Bila tak dilaksanakan,cuma cukup minta maaf saja,cuma cukup bagi amaran saja,beginilah jadinya.

Syammil said...

dh tgk video.mmg sial dia ni..sumbat saja dlm isa.tak ada kompromi..

Anonymous said...

tangkap dia kasi sunat habis..
baru dia tau.. langit tinggi rendah..

algojo said...

BERSATU LAH KITA

nih isu nasional bukan lagi politik, Namewee tidak pernah menghormati ketatasuliaan dan adab bernegara

isu Negarakuku, dia tidak pernah mohon maaf

isu TNB, pn sama..

mungkin jasanya berlakon dalam salah satu slot 15Malaysia terlalu besar

Anonymous said...

cilaka kau cina sial babi kau cina sial keturunan bangsat.sape ada info kt mana cina cilaka cina nie tggl tolong e.mail ke alamat nie. freedom_fighter@yahoo.com...lumat kau cina sial kalau aku jumpa kau nnnti.

kingnek said...

hai, Namewee ni sebenarnya tinggal kat mana? kalau dia jejak Malaysia, ajar lah dia

tak payah minta KDN buat, kalau nak sesuatu jadi, buat sendiri

Anonymous said...

sbb ni la mangkuk ni berani buat lagi pasalnya undang2 tak berani nak sentuh dia jauh sekali nak dikenakan tindakan..ramai sangat dluar sana yang akan jadi pembela kelak....

Nama"cibai"wee said...

Ya betul. Buat satu page FB utk rakyat menyuarakan "luahan" mereka terhadap tindakan melampau Namawee... Barulah semua rakyat Malaysia akan tau perihal cina biadap ni...

Anonymous said...

heh..labu dah terjun dgn labu labunya...sekali lepaskan anjing tersepit....inilah akibatnya....malang bagi kita...pemimpin yang tak sensitif dgn harga diri...:(

Anonymous said...

nak buat mcm mana undang2 ada tapi tak diguna, sampai dah tak boleh kawalnanti rakyat juga disalahkan

Kenn said...

Sketsa di sebuah Rumah Perkampungan Melayu.

Anonymous said...

KUTUK DIA SAHAJA TAK GUNA. TINDAKAN PERLU DIAMBIL. SURUH DIA P TEMAN CHIN PENG.

Anak Melayu Kedah said...

Salam.

Apa yang dia ni mau, sebenarnya ?

Atau kita yang terlalu banyak cakap kosong ?

Tiada tindakan susulan.

Aku teringat salah satu dialog di dalam "The Good, The Bad And The Ugly: "You want to shoot, shoot, don't talk"

Atau lebih baik,"don't talk and don't shoot"

Kita yang lemah.
Apa nak buat.

Anonymous said...

Jangan kita bercakap sahaja. Ayuh kita gerakkan semua cawangan untuk membuat laporan polis atas kebiadapan tersebut.

Anonymous said...

Secara sedar atau tidak pengaruh namawee ni akan menular kepada kaum sebangsa denganya di ipta dan ipts jika kerajaan membiarkannya berterusan memainkan isu sensitf yang melibatkan orang melayu dan umat islam tanpa sebarang tindakan.
Inilah kesannya bila negara berbilang bangsa mempunyai sekolah mengikut bangsa masing-masing sepatutnya selepas merdeka sekolah satu aliran diwujudkan dengan segera untuk perpaduan kaum, memupuk perpaduan kaum di peringkat universiti bagi saya sudah terlewat kerana mereka sudah ditanam sifat perkauman bermula disekolah rendah dan tadika lagi.

Anonymous said...

Jgn Kecoh, buat jer laporan polis baru polis boleh bertindak, bro...

Ilham-Kembara said...

Lepas ni si cina ni boleh la berlakon lagi dengan Khairy Jamaluddin, dan buat bodoh seolah2 dosanya disucikan. Lepas minta maaf, buat lagi..

Cuba teka kenapa undang2 Singapura sangat ketat? Sebab itu je cara nak mendisiplinkan rakyatnya yang majoririnya orang Cina. Undang2 Malaysia? Orang x hormat sebab bolah kautim la, minta maaf la..

Why the chinese hates malay so much? i really don't understand. why can't we live in harmony and peace?

azizi said...

salam semua.aku memang rasa nak mencarut kat namawee ni.aku memang nak mencarut kat dia ni.
aku menag nak mencarutkan dia ni.

nah kau!!! puki mak kau lah haram jadah!!!!!!!!!!!!!!!

kepala butuh bapak kau tak sunat.!!!!!!!siallllllll!!

Anonymous said...

Mana Hishamudin, Menteri Dalam Negeri? Bila mahu diambil tindakan? Jangan nanti nasi sudah menjadi bubur, bila BN dah tewas baru menyesal tak ambil tindakan awal-awal.

Kita rakyat Malaysia tak perlukan warga yang rasis seperti ini. Jangan keamanan dirosakkan oleh satu manusia laknat seperti ini....KDN sila ambil tindakan segera.

Anonymous said...

Mana Hishamudin, Menteri Dalam Negeri? Bila mahu diambil tindakan? Jangan nanti nasi sudah menjadi bubur, bila BN dah tewas baru menyesal tak ambil tindakan awal-awal.

Kita rakyat Malaysia tak perlukan warga yang rasis seperti ini. Jangan keamanan dirosakkan oleh satu manusia laknat seperti ini....KDN sila ambil tindakan segera.

Ms Pearl said...

ke mana hilangnya "kelakian hang tuah di kalangan pemimpin melayu hari ini" - ibarat Ayam Jantan hilang tajinya .......

Anonymous said...

aku bangga melihat gelagat manusia ini yg begitu berani..


dan apa boleh buat,, islam menyarankan agar manusia saling memaafkan..

islam sering keliru,,, aku bukan jahil, tapi aku buat tak kena pada tempatnya aje, itu tak salah.

berani kerana benar, benar kerana berani[][\\[[]pp[p

agbr47 said...

Bagi penampar aje...

pacat said...

KDN takdak telur... tak berani ambik tindakan... takkan nak tunggu kitaorang ambik tindakan sendiri2 ke???? nanti kata kitaorang tak follow undang2 malaysia tetapi Melayu dan ISLAM ada maruah!!!.. den tunggu masa je!!!!

Anonymous said...

jangan bising2....bertindak dalam diam..tak kan dia nak berkurung dalam rumah 24jam....ada masa berjumpa juga diluar..
ada pengajaran paling sesuai buat pendatang kominis ini..
kalau dah selalu sangat dia menjual...tiba juga masa ada yg sanggup membeli..
jangan heboh wahai bangsa ku...bertindak saja dalam diam2...

Anonymous said...

Dulu UMNO yg banyak bagi muka kpd Cina ini,jgn nak api2 Melayu yg lain.

Anonymous said...

pada pandangan aku, segala punca titik bengik ini adalah daripada manusia yg kegemarannya menutuh belakang. dialah punca rasis-rasisasan ni semua. dialah pencetus segalanya. berpunca daripada dia jugalah, kaum2 yg ada di malaysia mula gelisah. kaum lain dah mula berani mempersoalkan itu dan ini bukan sahaja hak orang melayu, malahan ugama Islam sendiri. malangnya, ia ditambah lagi dengan kononnya puak yg arif hal2 agama, menyokong pula mereka. puak2 ini sanggup melacurkan agama. apa2 pun, penjubur tegarlah punca segalanya, sehingga kaduk dah naik junjung. fikir2kanlah.

Anonymous said...

setuju ngan anon 1:57... kita ptt dedah kn kt fb...klau kt blog ni hnya org2 tertentu je y baca... kt ptt dedahkn babi sekor ni kt public...biar sumer org bkk mata, tahap mana dh babinyer mata sepet ni..

Abu Garcia said...

La ni kita tengok tahap kebaculan pemimpin kita utk berani bertindak. Kalau budak hingus ni terlepas lagi, eloklah menteri kena letak jawatan.

Nazri Aziz dan Hishamudin, ada berani?

Anonymous said...

harap blogger2 dpt buat perhimpunan atau forum utk desak kerajaan amik tindakan kpd cina sial ni dan kpd 4 cina barua yg baling botol arak kt surau. Kerajaan terutamanya KDN x kn wat pape kalau kite x mendesak. Insyallah ramai yg akan sertai perhimpunan itu nanti. yang penting publisiti dan promosi spaye smue org mlayu tahu apa cina2 bangsat ni dh buat.

azmie khalil @ x-man said...

Orang melayu harus bersatu bukan bertelagah dalam menangani masaalah mangkuk hayun ni. Tunggu apa lagi haruskah kita terus berpeluk tubuh sahaje. Buat laporan kepada pihak yang berkuasa. Tunjukkan kekuatan kita sebagai bangsa melayu yang kuat. Ayuh bangsaku jangan biarkan kita di perkotak katikkan olek cina laknatullah ni.

Anonymous said...

Pastikan kali ini Namewee betul-betul mendapat pembalasan. Terjemahkan videonya dalam Bahasa Inggeris dan Arab, post kan dalam forum-forum Islam Antarabangsa, biar seluruh umat Islam di dunia ini tahu akan penghinaannya kepada ibadat puasa dan ugama Islam.

Semoga dia akan menerima musibah seperti penghina Islam yg lain termasuk Salman Rushdie, dan kartunis Denmark.

Penghinaan terhadap agama Allah SWT harus dihebahkan kepada seluruh umat Islam sedunia!

Amie

Anonymous said...

manusia ni memang bajigan.. haramkan jee..di pijiak bumi msia
dasar...anak pendatang...mana tahu diuntung

Anonymous said...

aku sokong cadangan ni...buat PAS, jangan tahu nak pikat bangsa ni je, skrg diorang berani kerana ada Melayu yang tak sedar diri dalam kalangan pemimpin PAS ni.....

Anonymous said...

NILAH SEBAB DAPAT KERAJAAN DAN MENTERI YG LEMAH.DOLLAH SEGALA PUNCA KELEMAHAN INI KEBEBALAN DIA BUAT NEGARA HURU HARA HARU BIRU... MENTERI KDN LEMAH LEMBUT.. UNDI POS DAN POLIS TENTERA BANYAK ROSAK KALI NI.. POLIS DAN TENTERA.. SIANG MALAM JAGA KEAMANAN DAN KESELAMATAN NEGARA MEKA DI HINA DI KUTUK BANGSANYA KERAJAAN BN DIA AJA...KELUARGA/MERTUA/IPAR DUAI/KAWAN/ADAIK BERADIK POLIS AGAKNYA PUN TAK AKAN KELUAR MENGUNDI..BOIKOT KALI NI.. PRU12 POLIS/TENTERA DAN TUNJUKKAN MEREKA DIPAKSA UNDI TAPI SAUDARA MARA KAWAN2 MEREKA KERAJAAN TAK LEH KONTROL..BANGS ALAIN HINA ISLAM / MELAYU TAK PA.. JANGAN ORG MELAYU HINA BANGS ALAIN.. BN /UMNO NAK UNDI MELAYU TAPI TAK JAGA HATI DAN PERASAAN MELAYU.. SO 4GET IT LAHUMNO KALI PRU13 NO 4 UMNO

Anonymous said...

Kita perlu tubuhkan squad penembak tepat bagi mengajar kafir2 yang biadap ni....

Anonymous said...

Kami minta Pribumi Perkasa buat laporan polis

Anonymous said...

cina ni mmg dh melampau sgt dh x blh nk biar lg.saya setuju dn sokong adakan group upload gmbr dia di fb dn kita kisar2 kan dlm fb.

Anonymous said...

Halal dah mamat nih.

Anonymous said...

Terjemahkan video ini dalam bahasa arab dan inggeris, postkan ke dalam forum-forum Islam serata dunia.

Pastikan penghina Agama Allah SWT mendapat pembalasan setimpal!!

Namewee yang meminta dirinya digolongkan sebaris dengan pengghina Islam yg lain seperti Salman Rushdie dan kartunis denmark Kurt Westergaard, harus sanggup menerima risiko nya!

Kepala Salman Rushdie telah diletakkan harganya oleh Ayatollah, hidup para bajingan itu kini sudah tidak tenteram lagi kerana diserata dunia ada umat Islam. Penghinaan terhadap Islam harus dibalas!! Sebarkan kepada umat Islam di seluruh dunia.

Allah Hu Akbar!

kuchingitam said...

saya mengesyorkan kepada krjn
1.mansuhkan pertuturan bahasa cina di khayalak umum.
2.mansuhkan nama cina
3.mansuhkan sekolah cina.

speak in 1 language je...jangan bagi muka lagi..

Anonymous said...

gap tahun lepas lg or awal thn aku da sound org felda tgh tak puas hati thd pengurusan harta mereka! tp umno ni lembab. so harap Gap sbg penyambung lidah rakyat agar forward ke email2 umno yg aktif, jika dikesan rungutan rakyat diblog !

Anonymous said...

Tuan,
Cina ni memang berada tahap yang melampau dan kurang ajar yang terlampau. Minta PEKIDA Muar bertindak atau Pekida Malaysia di bawah Ayahanda Yang di Pertua Jamaluddin Yusof bertindak. Amar Makruf Nahi Mungkar. (Jika Polis tak ambil tindakan). Jangan dibiarkan lagi sikap melampaunya itu berterusan. Kita jangan jadi bacul.

Anonymous said...

KDN harus bertindak dengan tegas jangan takut untuk bertindak kerana politik semua di maafkan org melayu di pijak pijak org islam di caci di buat main ugama islam kalau KDN jadi menteri mayat.Org melayu bolih bertindak sendiri bangsa ni tak serik lagi untuk ulangi 13 mei kalau mahu bolih cuba selendang merah akan menjelma di 4penjuru takut tak sempat makan babi kut.

Anonymous said...

Ini Amaran
Ini amaran keras
Ini amaran dan tindakan tegas akan diambil..
Ceh bacul pun Hisamudin..
Macamni nak berangan jd PM nanti..
bacul pun Hisamudin

Anonymous said...

mana pi melayu muar....kan melayu muar ni berani2 ..tul x....kasi hantamlah budak sewel tu..kalu melayu muar x berani dgn budak sekor ni..maknanya melayu muar hanya jaguh kampung jelah..jgn marah yea....sbb budak sewel ni org muar....

Anonymous said...

Cina naik kepala siapa yang ajar ????? Kepala PAS dah baca doa' kat Ketua Menteri kira ok lah tu..... Islam untuk PAS DAP dan PKR ja.

sasha2020 said...

Kepada Anonymous August 28, 2010 2:09 PM,

Tak payahlah, nak masukkan pasal politik kat sini...Ini bukan pasal UMNO atau kerajaan BN,...ini akibat dari perpechan orang melayu dan islam dinegara ini..

Bila kita lemah, kaum lain berani buat sesuka hati.. pada mereka apa yg mereka buat, nanti orang melayu dlm PKR dan PAS akan sokong..

Banyak contoh:
1) Pasal nama ALLAH dlm gereja, orang PAS dan PKR kata boleh...
2) Bila Cina DAP Ketua menteri kat Penang tak benar sambutan perarakan maulud nabi, PAS kata (Nik Aziz), benda tu memang tak perlu..
3) Bila Cina kafir(sentiasa berhadas besar) masuk dalam dewan solat dan pijak sejadah bagi ucapan kat orang islam, mereka kata tak apa...Orang melayu PAS sokong.(jangan dia bwk anjing masuk sekali sudahlah)
4) Bila Cina DAP nak bawak masuk Chin peng salah seorang pemimpin komunis ke malaysia, orang melayu PKR dan PAS kata boleh...kami sokong (biasalah sebab nak jaga hati DAP)
5) banyak lagi...ini mebuat mereka begitu berani kerana, orang melayu pun sokong mereka..!!

Kepada semua orang melayu dan islam, bersatulah!! Inilah masa untuk UMNO dan PAS bersatu demi kuasa orang melayu dan Islam di malaysia...

Oarng melayu dan islam dalam pakatan rakyat sangat lemah.. Mereka hanya jadi pengikut dan balaci... Majoriti pemimpin PR yg agak vokal/lantang dan berpelajaran adalah orang bukan melayu...Orang melayu jadi tukang cuci taik yg mereka tabur dimerata tempat..

Anonymous said...

Malangnya orang melayu hanya boleh menyalak aje. Malang sungguh orang Melayu. Tak boleh buat apa-apa.

Ada orang bagi kata putus kat UMNO, kalau tak ambil tidakan, lepas ni tak nak undi UMNO.

Tapi kalau tak undi UMNO nak undi siapa? Nak undi PAS? PKR? DAP? Bukankah itu akan membuatkan mereka lebih kuat dan lebih besar kepala? Undi UMNO, UMNO tak buat apa-apa, tak undi UMNO, musuh pulak jadi lebih kuat dan besar kepala.

hmmm.... Inilah Malay dilema dialaf baru.

Orang Melayu perlu mencari solusi pada dilema mereka. Amat sedih dan kasihan melihat nasib orang Melayu di bumi sendiri. Inilah akibat dari terlalu suka berpecah belah.

Anonymous said...

Kerajaan hanya akan ambil tindakan TEGAS jika bangsa melayu hina bangsa lain, bangsa lain hina Melayu agama Islam tak di ambil tindakan mala dilindungi diberi apa saja di minta.. Ala hai PRU 13 ni malaysia akan di perintah oleh Pembangkang.. biar bergasak kita nanti nak dapat balik kuasa.. beri kuasa tak tau gunakan... Pak menteri semua takut tak da telur , Menteri KDN lagi parah Amaran amaran demi amaran tak ada sesiapa peduli.. 1 MALAYSIA Isyarat untuk DAP menjadi Pemerintah.. masa tu meteri melayu akan disumbat ke Penjara oleh parti rasist itu caya lah..

Anonymous said...

Namewee never mentioned that all the Malays are racism, he just mentioned the ISA as a principal of a school will say something "unfilter", she is the one who is racism, in the video that he made, he did said that he likes to drink syrup bandung which mean he has Malay friends, the message that Namewee wanted to present is ANTI RACISM, please be understood before making comments.

Anonymous said...

Namewee never mentioned that all the Malays are racism, he just mentioned the ISA as a principal of a school will say something "unfilter", she is the one who is racism, in the video that he made, he did said that he likes to drink syrup bandung which mean he has Malay friends, the message that Namewee wanted to present is ANTI RACISM, please be understood before making comments.

Anonymous said...

setuju.mintak Pekida brtindak.bg nasihat kt cina sepet ni

AbangMalaya said...

Kalau KDN tak ambil tindakan...Budak cina ini halal di??????....

AbangMalaya said...

Hishamuddin tak ada telur...pemimpin Melayu paling LEMBAB yang pernah aku jumpa....aku harap ada samseng Melayu yang bermaruah yang akan simpan dia bawah tanah....

Anonymous said...

aku sokong!... ni la jadi kalo biar manusia mcm ni lepas....

Anonymous said...

Takde ker geng2 tiga line kat muar yang boleh kasi ajar cina komunis babi ni..??? Kasi tanda tiga line kat dahi, tulang rusuk, perut atau konek budak cina nie...?????

Anonymous said...

ikat je natang cina celaka nh di batu..pastu buang ke laut wat tukun tiruan,ade jgk pekdahnya!!

Anonymous said...

sudah sampai masanya ditubuhkan pasukan "Black Justice" atau Hit Squod. Celaka-celaka ini mesti dibunuh secepat mungkin. Pengkhianat negara sendiri......

Anonymous said...

Dia tidak boleh disalahkan juga. Jika pengetua Siti Inshah itu tidak menghina bangsa Cina dan India, dia juga tidak akan menghina kamu Melayu.

Anonymous said...

fb anti namewee. Ajak kwn2 join.
http://www.facebook.com/pages/Namewee-Kurang-Ajar-dan-Perlu-di-Lucutkan-Kerakyatan/103182206407527#!/pages/Namewee-Kurang-Ajar-dan-Perlu-di-Lucutkan-Kerakyatan/103182206407527

Abdul Rahman said...

Sepatutnya nama manusia ini dilupuskan dalam pendaftaran Malaysia. Manusia yang tak pernah dan tidak mahu memahami toleransi dan budi yang dihulurkan. Sekarang tiba masa untuk MEMBERI sesuatu yang sepatutnya kita beri kepada beliau sebelum ini. Jangan hanya beri AMARAN (2000X) tapi tindakan kosong. Jika berterusan begini tidak mustahil MUSIBAH dan PERANG BESAR yang diwarwarkan oleh Tuan Mufti Perak akan meletus .

Nauzubillah.

Anonymous said...

http://www.namewee.blogspot.com/

ni blog bdk hrm tu

Esperalzi said...

Apa nak buat, nasi dah jadi bubur. Namewee ni ada sokongan besar bukan saja dari Cina tapi juga dari Melalu Liberal.

Bukan DAP dan Cina saja, tapi PAS, Khalid Kristian Gereja, Nik Najis dan lain-lain pendeta2, uskup2, tok2 sami dan padri2 besar(high priest) PAS akan sokong Namawee dan semua yang sejenis dengan dia. Aku percaya kalau tindakan diambil terhadap budak Cina ni, PAS akan serta merta tuduh UMNO main politik perkauman sempit.

Hakikatnya adalah ini: Malaysia sudah dikuasai oleh Cina secara tak langsung. Ketiga2 parti yg kononnya Melayu dan Islam..UMNO, PAS dan PKR..adalah milik Cina dan sudah dikuasai Cina. Tapi parti2 Cina tetap dikuasai Cina. Dengan lain perkataan SEMUA parti politik Malaysia dikuasai Cina termasuk UMNO..

UMNO tak akan berani ambil apa2 tindakan terhadap siapa saja Cina yg hina Melayu dan Islam. Bahkan kalau Cina baling taik dan air kencing dalam mesjid sekali pun atau simbah darah babi dan arak atau cat merah lambang komunis ke dinding masjid dan surau, paling kuat UMNO akan buat ialah mengadakan PUBLICITY STUNT di TV konon budak Cina ni dah minta maaf, mak pak dia dah minta maaf, dia dah tobat tak akan buat lagi, dan lain2 SHIT lagi akan diberikan UMNO utk mengelak tangkap dan hukum Cina2 kurang ajar ni..

UMNO is a party full of SHIT, PAS is party twice more full of SHIT and PKR is the greatest of all SHITS! Malays should boycott all these 3 so-called fucking Malay parties!

UMNO sebuah parti yg penuh dengan TAIK kerana UMNO diketuai pemimpin dungu yang hanya pandai tabur duit utk Cina setiap kali ada pilihanraya kecil serta sangat takut pada Cina dan sangat takut kehilangan undi Cina.

PAS sebuah parti yang dua kali lebih banyak berisi TAIK kerana dipimpin NAJIS BUSUK bernama NIK NAJIS a/l NIK MAT dan Melayu kafir seperti KHALID KRISTIAN GEREJA, dan PAS kini sesat ke tahap warna oren kerana dah sampai mendoakan kesejahteraan pemimpin kafir di khutbah solat Jumaat serta menjemput orang kafir ke surau utk takzirah bulan Ramadan, belum lagi masuk bab PAS dan jual nama Allah kepada Kristian. Semua ni PAS lakukan dengan menggunakan nas2 Al-Quran dan hadis2 nabi. Masanya akan tiba PAS akan istiharkan daging babi halal dimakan orang Islam dan perempuan Islam dibolehkan melacur jika kesempitan ekonomi, semua menggunakan nas2 Al-Quran. PAS parti JALANG dan PELACUR, aku doakan semoga Allah turunkan sebesar2 bala ke atas SEMUA pemimpin dan penganut PAS.

PKR parti Melayu Liberal anti-Islam, anti-Melayu dan pro-Cina diketuai pencinta jubur. Melayu PKR kini dah tak mengaku Melayu pribumi Malaysia bahkan mereka anggap Melayu sama taraf pendatang dengan Cina kerana Melayu pendatang dari Indonesia. Pemimpin PKR sanggup ke luar negara utk dapatkan sokongan luar bagi menghancurkan Malaysia serta mendedakan rahsia keselamatan negara untuk melemahkan Malaysia hanya kerana nak jatuhkan UMNO.Tak perlu aku cakap banyak2 pasal PKR ni.

Kesimpulan: Ketiga2 UMNO, PAS dan PKR sudah menjual orang Melayu dan orang Islam serta Malaysia kepada Cina. Namawee pun dah tahu sebab tu dia berani hina Islam dan Melayu.

Tak lama lagi Cina2 seperti Namawee mungkin akan lukis gambar Nabi Muhammad dalam keadaan mengaibkan. Apa reaksi UMNO, PAS dan PKR nanti? NOTHING!PAS akan kata budak tu kafir, belum paham Islam, jadi kita maaf2kan saja dia, konon Nabi pun maafkan Yahudi mengikut sekian2 hadis dan sekian2 ayat Quran. UMNO akan kata budak tu tidur tak cukup, kepala dia biol, jadi tak boleh berfikir baik, jadi dia "terhina" Nabi tapi bukan sengaja, lagi pun dia dan mak pak dia dan mintak maaf. PKR akan kata isu hina Nabi perkara kecil, dah berlaku serata dunia, perkara biasa, get used jer lah, apa kepoh2 sangat. Begitulah betapa haramjadahnya reakasi ketiga2 parti dayus Melayu ini.

Down with UMNO! Down with PAS! Down with PKR. Boikot ketiga2nya di PRU13! Aku sebagai Melayu/Muslim dah benci dan meluat dengan ketiga2 parti Melayu ni, sebab tu dah lama aku tak masuk ke mana2 blog lagi..

Aku tau ramai nanti tak suka tulisan aku ini tapi itulah hakikat orang Melayu..

Anonymous said...

esperalzi, i totally agree wirh u..

Anonymous said...

Tak perlu cakap banyak, terus pergi laporkan polis~

Anonymous said...

fikir betul2..siapa yg racist?siapa yg mula kejadian ini?kalau x ade xxxx yg cakap cina dan india,namewee juga takde masa lapang utk buat lagu ni..

Anonymous said...

semoga allah azab laknatullah ni cukup2 dan mnjadi pengajaran kepada semua kafir2 yg ade terutama ISLAM....di bulan ramadhan ini

Hjh Norhaniza bt Ismail said...

di bulan ramadhan ini sbg bln pengajaran,semoga allah azab laknat ni cukup supaya mnjadi pengajaran kpd kafir2 yg ade dan kpd ISLAM sdiri

Anonymous said...

kenapa guru besar itu tidak ditangkap,pergi tangkap namewee je,diskriminasi perkauman? 1malaysia rubish punya,balik tidur la,kids

Aku Anak Malaysia said...

Diorang ni dah terlalu angkuh

Dia orang fikir tanpa mereka malaysia tak maju.

Celaka.

Sapa yg bagi diorang kaya? Kita juga.. nampaknya JANGAN jadi pelanggan kepada barangan kafir harbi ni.

Dah naik lemak tocang terlebih2. Dah la jual barang yang tak halal bagi kita makan, ayam tak sembelih betul2 dan sebagainya.

Aku yakin dgn adanya akta halal yang akan dibentangkan kelak, semakin susutla sokongan melayu terhadap barangan kafir ni. Satu persatu tuhan tunjukkan selama ni apa yg mereka bagi kita makan selama berketurunan.


Dahlak tu, claim diorang la yg banyak bayar cukai.. Kepala hotakla. Diorang ni memang kaya, tapi berbagai cara digunakan utk elak cukai. Sampai anak yang sekolah takde lesen pun dibelinya kete, cakap niaga takde untung. Lepas tu buat foundation utk bagi bangsa diorang je..

Sebenarnya golongan kita la yang paling byk bayar cukai. Sebab kita ni ramai, dan kita ni jujur. Dahla bayar cukai, zakat pun bayar.

Itu pun bangsa tamak ni sibuk nak pertikai kenapa banyak masjid dan sibuk nak ambik duit zakat kita yg diorang tak bayar satu sen pun.

Bandingkan Malaysia dengan Singapura... Sedarlah kamu semua, LKY tidak perlu berpeluh2 utk bangunkan Singapura yg dah sedia merdeka hasil darah leftenan adnan (bangsa kita). Lepas tu cuba ubah sejarah singapura menjadi singapore. Dengan keluasan yang sebesar lebih kurang kuala lumpur.. memangla kalau tak jadi negara maju tak patut (bayangkan negara Malaysia sebesar kuala lumpur.. sudah pasti Malaysia antara yg terbaik didunia).

Mereka claim jika mereka berkuasa Malaysia akan lebih baik.

Kata dua aku pada korang.

Cermin diri.

Tengok pada negera China? Adakah lebih baik dari Malaysia?Pelacur2 berduyun datang kat sini sebba nak hidup kat sana punyala seksa.

Apa sudah jadi pada Perwaja Steel yang telah dibankrapkan oleh Eric Chia?


Kata dua aku pada kafir harbi ni:

JIKA KORANG TAK SUKA MALAYSIA.. BOLEH LA KORANG PERGI KE NEGARA YG KORANG SUKAI..

AKU RASIS..?

YA.. AKU RASIS KEPADA MEREKA2 YANG TERLALU TAMAK NI.

Anonymous said...

ni ler yg dikatakan salah satu dari dajal yg bakal turun ke bumi

apit said...

memang teruk namewe nie