Tuesday, August 3, 2010

LAGI BLOG BARU HANTAM ANWAR !

aiyaa..makin banyak blog baru balun anwar ...dulu mereka menguasai medium inernet tetapi tidak lagi hari ni.

aku menggalakkan pembaca dan komentar blog aku untuk membuat blog. zahirkan serangan anda. makin banyak bekas komentar dalam blog aku sudah punyai blog, malah melakukan serangan cukup menggila.

antara yang aku ingat rahman ahchong muniandy,melayu pasir gudang,kalam timur,wak jengkol dll..maaf tak ingat pasal ramai sangat.

ini satu lagi blog balun anwar. KLIK SINI

4 comments:

Pewaris Melayu said...

hahah watafak anwar

Anonymous said...

BELASAH ANWAR CUKUP-CUKUP!!!JGN LUPA BANTAI DAPigs SEKALI!!!HAHAHAHAHAHA PENING LA KEPALA ANJING2 KURAP MCM LORD RIED NAK MENYALAK SANA SINI..HAHAHAHAHA

ManLemang said...

"-Najib Altantunya-

KAU dan KETURUNAN KAU MEMANG PENGKHIANAT BANGSA.

-ATUK, NENEK KAU TALI BARUT JEPUN
-MAK AYAH KAU PEJUANG KOMUNIS
-KAU SEKELUARGA PEJUANG PEROSAK BANGSA MELAYU ZAMAN SEKARANG.
-CUCU CICIT KAU ADALAH PEJUANG DAJAL BILA DIA TURUN KELAK"

Unknown said...

salam GAP ...

tahniah pada rakan2 yg melangkah lebih tinggi dengan berblog , aku belum mampu bro ...pertama tak pandai , kedua takde masa nak urus , betul ni !

apapun , anwar aib berahim jgn sesekali dilepaskan , kejar dan cari dia sampai kelubang cacing , kalau dia dah mati pun gali kuburnya !! Anwar musuh no 1 kita !!