IKLAN BERBAYAR

Wednesday, August 25, 2010

PEMBOHONGAN KELUARGA PUAKA DIBUKTIKAN !




nurul izah belajar menipu dari bapaknya, anwar ibrahim. 3 ogos lepas nurul izah dari keluarga puaka ni pergi indon untuk memburukkan nama malaysia. DEB dan kapal selam dibantai penuh ereksi dan emosi tanpa ada ada sebarang fakta yang logika.

yang penting bagi nurul izah anak puaka ni, nama malaysia mesti di damage kan semaksima mungkin..

kat atas gambar pelancaran peluru dari kapal selam KD RAHMAN ke sasaran.. tepat dan hebat.

nurul izah dan bapa puakanya boleh berambus dari malaysia. KLIK SINI untuk baca detail ujian kapal KD RAHMAN.

24 comments:

joecharlie said...

ni ada kena baling ngan taik kang.

Anonymous said...

nurul izzah hang ni padai cakap saja apa jasa hang kepadsa negara....taubat2lah....

usin said...

sialan betul la ko ni izah. ko, mak ko & bapak ko sama je. ko nak burukkan aku kt dlm m'sia x pe la. yg ko pegi jaja burukkan malaysia sampai indon ni pehal. ko ni x de maruah diri ke hape. ko x responpun bila binawe2 indon pijak bendera kita. siap tabur taik lg. ni sume ko punya pasal. hrp muka je cantik, hati mcam taik. ceh!!!

azizi said...

salam semua.YB Nurul Izzah terlalu celupar mulut.Aset strategik negara tak perlu di dedahkan kepada umum apatah lagi kepada pihak luar atau musuh.YB tidak ada semangat patriotisme.Apa yang YB tahu tentang keupayaan persenjataan ATM?????

Saya cadangkan YB dijadikan decoy untuk uji kuasa tembakan senjata ATM dari submarine kita.??amacam ada berani ka YB.?

Anonymous said...

ehh..mana ada..tipu jer suma gambar tu..x nampak pun kapal selamnya..ntah2 kapal selama lain..apa bukti peluru exocet tu kuar dari kapal selam Malaysia (jawapan tipikal pembangang kang)..

Anonymous said...

bila datang 3 beranak ni kat tempat aku aku baling telur..lain crita takda..baling telur..rasakan..

Anonymous said...

http://reformisjalanan.blogspot.com/2010/08/kafir-dap-masuk-dalam-surau.html..kapir bagi tazkirah dalam surau

Anonymous said...

usin 1:53pm

ntah2 sialan haramjadah ni sekeluarga pnye keje kot..upah indon2 yg celaka tak tau diuntung tu buat keje..





-are u ok?-

Anonymous said...

Saya rasa sebelum ini sudah banyak orang kata kapal selam kita tidak boleh menyelam.

Kalau tidak silap, Zahid juga yang membuat kenyataan kapal itu mengalami kerosakan teknikal menyebabkan ia tidak boleh menyelam lama. Kerana kalau menyelam lama kapal itu akan kelemasan.
kalau dah disebut di Parlimen ingat2 wartawan indon tu tau ke tidak ?

cam ne plak ngan kes enjin jet yang hilang, tak malu ke Malaysia dengan negara2 luar ?

aperaaaa.....

Anonymous said...

Saya rasa sebelum ini sudah banyak orang kata kapal selam kita tidak boleh menyelam.

Kalau tidak silap, Zahid juga yang membuat kenyataan kapal itu mengalami kerosakan teknikal menyebabkan ia tidak boleh menyelam lama. Kerana kalau menyelam lama kapal itu akan kelemasan.
kalau dah disebut di Parlimen ingat2 wartawan indon tu tau ke tidak ?

cam ne plak ngan kes enjin jet yang hilang, tak malu ke Malaysia dengan negara2 luar ?

aperaaaa.....

hangkedee said...

Jijah ke Indon bukan apa booking untuk bapanya tempat di indon selepas ini.

anti pengkhianat said...

Memang celaka betullah anuwar anak beranak.Habis dijajanya fitnah memburuk2kan negara sendiri demi untuk menaikkan bapak peliwat popular ke persada putrajaya.

Ada tak kita pernah dengar sebarang komen anu anak beranak pasal kebiadapan indon pada Malaysia?Takde kan.Jadi aku tak hairan kalau ada pihak yg mendakwa penjubor ni ada saham dalam kegiatan subversif memburuk2kan hubungan indon-Malaysia.

Diorang ni betul2 mengamalkan politik machiavelli matlamat menghalalkan cara.Diorang tak kisah langsung kalau negara berantakan sampai jadi anarki sekalipun atau berperang dengan negara jiran sebab diorang kaya raya bila2 masa boleh migrate di negara2 barat.

Kalau nurul izzah puteri reforbasi ni tak caya kapal selam kita boleh berfungsi,apakata KD Rahman jadikan kepala izzah ni sebagai target practise untuk membuktikan sama ada ia benar2 berfungsi atau tidak?

Anonymous said...

Apa kata ikat diaorang 3 branak kt kapal selam tu. Pas tu suruh kapal tu nyelam. Klau tk leh selam, selamatlah dia orang, klau leh selam, pilihanraya kecil lah kita plak.

Anonymous said...

ceritalah sikit pasal kapal selam tak boleh selam tu...belit keling jawaplah rakyat nak tahu...beri kebebesan pada media baru tahu RAKYAT BUKAN BODOH LAGI...degar sebelah pihak buat apa ..untuk rakyat senyap rugi rugi masuk poket...tengok mas senyap ajer...apa cerita ...

Sangtawal Sakranta said...

salam gap.

Tanya bila tarikh kahwin nuar-azizah, lepas tu tanya pulak bila birthday nurul izzah(tengok kat mykad).lepas tu kira umur nurul izzah ketika dilahirkan, matang(38 - 40 weeks of pregnancy) atau pramatang. kalau pramatang... faham faham la sendiri ye gap!

wassalam.

Anonymous said...

aku ingat halau kau orang lagi baik..negara sedang dijual pon kau orang buat tak tahu..

nak kena pakatan ambil kuasa baru lah kau orang sedar kot..

Iyolah Tu said...

kumpul taik cepat!! pastu pijak bendera PKR.. ajak skali org indon.. hahah

little napolean said...

Harapkan muka je cantik, hati kotor ngalahkan betina jual p%$#. tak guna betul!!! Nak burukkan kalau evidence kuat takpa gak. kalau baru setahun jagung nak jadi MP, kalau nak tibai BN sekalipun, carilah isu yg strong sikit. Kau dgn bapak kau pun sama.entah2 dia ni Lesbo tak???hehehe

Anonymous said...

Baka Melayu CIFUT BABI...Keluarga yang tak ada value ( minus zero)akan banyak lagi puak ini dalam PAS...Maklumat sahih dari dalaman orang PAS..Anwar memang tak nak sesiapa pun yang lebih baik dari dia..Puak erdogan PAS sudah kawal pemimpin PAS untuk pastikan tiada pemimpin PAS yang lebih menonjol dari Anwar....supaya rakyat nampak Anwar semata- mata

Anonymous said...

Emak pembela pembohong,bapak bohjan kaki jubo anak pulak nak jadi penipu...sah tak ada value keluarga ni minus zero...

Anonymous said...

woit. aku sokong kenyataan izah.dh mmg negara kita teruk. baru beli dah rosak2. nmpk sgt kelemahan sistem pertahanan kita. jgn kata dia yang pecah lubang kt indon la. satu malaysia dah tau hal ni. tv 3 pon kuar gak dulu. xkan skang baru indon tau. dah la.. korang ni pengampu kuat umno.. mgkin mak bapak korang pon kroni2 umno yang dah nak karam ni.. sbb tu korang bengang sgt bila isu2 bodoh mcm ni kuar.REFORMASI.

Anonymous said...

Dah lama aku tak dengar reformasi di depan Sogo....ada ke la ni kumandang re4basi...???Anon 1.27 masih mengigau lagi ke....

gohku said...

Rasanya Menteri pernah mengesahkan dan ada kuwar dipaper.. bahwa kapal yg dibeli itu bukan kapal selam tapi kapal terapung tu pasal tak bleh menyelam ...

Malaysia beli kapal terapung? rasanya bleh tukar jadi kapal nelayan jer lah ... bayar beratus juta consultant kat razak baginda tapi kena tipu .... alahai kenapa laaa yg bodoh akan selalu diperbodohkan dan tak sedar2 diri ???

Anonymous said...

try la tunjukk fakta apepun..connfirmm ade yg x pecaye gakk..he..aduii..