Monday, August 30, 2010

RANKING TERBARU BLOGER ANTI PAKATAN. TQ PARPUKARI (SEJAK BILA PARPU JADI MURSIDUL AM ? )


1 MyKMU 615
2 Agenda Daily 632
3 House PK @ ParpuKari 741
4 Gerakan Anti PKR @ GAP 823
5 The Unspinners 897
6 Pisau 965
7 Rocky’s Bru 1,285
8 Dr Novandri 1,637
9 Taipingmali 1,886
10 AIDC 1,898
11 Media Permatang Pauh 1,969
12 RBF 2,105
13 The Flying Kicks 2,323
14 Perak Today – The Portal 2,328
15 Malaysia-Instinct 2,418
16 Out Syed The Box 2,539
17 Papa Gomo 2,940
18 Anwar Pembohong 3,059
19 UMNO Online 3,156
20 McTheory 3,380
21 Keris Putera 3,577
22 Kickdefella 3,857
23 Husin Lempoyang 3,923
24 UMNO Reform 4,836
25 Bumiyang 4,838
26 Panglima Perang Cyber 4,892
27 Pilhan Anda 5,143
28 Medan Info Kita 5,374
29 Azli Shukri 5,473
30 Dato Kadir Jasin 5,874
31 Big Dog 5,929
32 Another Brick In The Wall 6,335
34 My Anger 6,779
35 Beranikan Hati 7,145
36 Pribumi Perkasa 7,672
37 Apa Yang Tersirat 7,910
38 Paneh Miang 8,243
39 Melayu Bersatu 8,369
40 Warisan2057 9,198
41 Penghuni Gua 9,270
42 Nobisha 9,990
43 Tunku Aisha 10,229
44 RajahMas 10,331
45 Mutiara Melayu Penang 10,495
46 Jeffry Damien 10,692
47 Satu Lima Tiga 10,780
48 Angin Perubahan 11,383
49 Satu Melayu 11,459
50 Nasionalis 1982 11,815
51 Kedah Times 12,353
52 Semut Hitam 12,886
53 Mahaguru58 13,220
54 Jebat Must Die 13,740
55 Cucu Tok Selampit 14,062
56 Gelombang Wangsa Maju 14,418
57 DR 1221 14,995
58 Anak Merdeka 15,060
59 Wake Up! 15,823
60 GaraManis 16,795
61 Gelagat Anwar 16,884
62 Pengundi Setia Sg Rapat 17,451
63 X-PKR 17,582
64 DetGuaq 18,973
65 Waadat 21,640
66 Melayu Pasir Gudang 21,648
67 Analisa Kumbang 21,826
68 Rahman, Ah Chong, Muniandy 21,959
69 Putra Merdeka 21,966
70 Kluangman 22,144
71 Anak Omak 22,152
72 Kamalfarsya 23,088
73 Mesin Taip Buruk 23,874
74 Unit Media Baru Pemuda UMNO 24,713
75 Apanama 26,205
76 Sahabat Gunung 27,179
77 Voices Around 27,705
78 Exception 28,656
79 Sanggul Melayu 28,661
80 Just Read 28,855
81 Sri Tri Buana 28,960
82 Tomyam Poktek 31,185
83 Nuraina Samad 31,716
84 Senjaliza 32,381
85 Gelombang Rakyat 34,970
86 Kita Mesti Selamatkan Melayu 35,661
87 Tukang Dok Peghati 37,682
88 Tun Faisal 42,198

17 comments:

House PK said...

WOw! Dsyatnya...he he he

pisau said...

amboi comey mamu kita ni

MPP said...

Hahaha.... tu gambaq parpu masa duk kat Azhar dulu. Dia satu batch dengan Gomo.

GAP, gambaq hang masa kat Turki dulu mana? Tempek la sekali... hehehehe...

Arif Omar said...

KEH KEH KEH

MARAH SI KJ TU

The Unspinners said...

Yang pasti, The Unspinners tidak akan kafirkan

Anonymous said...

Yang no 88 tu bukankah ketua UMB milik Pemuda UMNO. Awat jadi macam tu, pemuda sendiri tak baca ka blog yang mereka buat

kingnek said...

syabas aku ucapkan, aku rasa dalam perang internet, dulu 90% Pakatan menang, sekarang ni, aku agak, dah 50-50

orang macam GAP, Pisau, Unspinners, PK, AIDC banyak menyumbang jasa memerangi Brader Anwar Bin Ibrahim (BABI)

Semoga Allah memberi pahala kepada kamu semua kerana melawan puak freemasonry/Zionis/Illuminati

Amin

Raveneye said...

Alahai, comelnyer...

Jeffry said...

FUYOOOOO...PARPU DH JADI LEBAI?..AHLAN WASAHLANNNN YA HABIBIII! HUHUHU

Kenn said...

Saya pun SURPRISE ! bro!

Anonymous said...

Merdeka! Merdeka! Merdeka!
Go bloggers!...

Anonymous said...

mcmana dpt ranking ni. critala sket brother2 smua

Anonymous said...

Kamu semua adalah pemenang bukan pengalah..bravo...serang dan serang yang pasti bloggers pembangkang terutama PAS dah tak dapat sambutan orang Melayu...syabas semua semoga dilimpahi rahmat dalam jihad menentang munafik ugama.....

Anonymous said...

Kamu semua adalah pemenang bukan pengalah..bravo...serang dan serang yang pasti bloggers pembangkang terutama PAS dah tak dapat sambutan orang Melayu...syabas semua semoga dilimpahi rahmat dalam jihad menentang munafik ugama.....

rmf said...

mak ai.. siap ranking lagi ea...

Anonymous said...

semoga para bloggers dapat menumpaskan kumpulan minoriti yg berkuasa yg tamak & selalu menipu rakyat untuk ketamakkan mereka

Saya orang Sabah bah!! said...

Waaa..Ranking blogger anti Pakatan aa..Bagus..Tmbah lagi banyak2..

bayausbh.blogspot.com