Monday, August 30, 2010

SAIFUL : VIDEO INI USIANYA SETAHUN.


video ini usianya setahun. pada saat video ini dikeluarkan setahun yang lalu ia berlegar sekitar waktu 10 malam terakhir ramadhan. aku ingat lagi.

saiful kata dia tekad nak bersolat tarawih walaupun sekali di masjid. saat itu ancaman yang diterimanya cukup hebat.

sampai bila kesnya hendak selesai ?

anwar berpuluh kali tangguh !
karpal dah tak mampu nak bidas saiful kerana karpal tahu saiful benar.
hakim pulak makin memualkan. asyik ikut telunjuk si peliwat.
nasib saiful untuk hidup seperti anak muda lain terus diabaikan.

aku cukup yakin, jutaan umat mendoakan agar saiful tabah. insyaallah kemenangan saiful semakin hampir..kepada pembaca yang nak ucapkan selamat berpuasa dan hari raya..sila komen dalam artikel ini.

SAIFUL BUKHARI AZLAN, GAP DAN ISTERI MENDOAKAN AGAR KAMU TERUS TABAH.KAMI SENANTIASA MENDOAKAN KEMENANGAN KAMU. INSYAALLAH. HARAP BOLEH BERTEMU KAMU.

11 comments:

Anonymous said...

selamat ari raya sepulll. semoga lu tabahhh bebb. bukan panglima, bukan pendekar, bukan najib yg kalahkan nuarr. tapi lu bebb yg kalahkan nuar yg satu masa dulu jadi pemimpin agong asia.

wa caya lu bebb......

Anonymous said...

obviously he will win the court case since this is a unfair trial.

Anonymous said...

Semoga Saiful terus diberikan ketabahan.. yang pasti tembelang semakin berbau. unfair?.. kerana terus memberikan ruang untuk menunda-nunda walaupun isu tiada kaitan langsung dengan DNA-air mani yang berkonspirasi dengan tuannya sendiri

Anonymous said...

Pada saudara saiful ..

setahun sudah berlalu , kes belum selesai , Anwar masih terus bersandiwara , mengelak dan mengelak ..

Apapun , diharap saudara akan terus tabah dan bersabar menghadapi ujian ini , biarlah sejuta orang mengutuk , peduli jutaan manusia mencemuh !
Kerana Tuan ada Allah yang maah mengetahui , maha mendengar dan maha berkuasa atas segalanya !

Yakinlah , pertolongan Allah akan tiba , cuma jangan lupa ..diharap saudara terus mengekalkan solat Tahajud setiap malam !
hanya itu , jangan lupa solat Tahajud setiap malam ! bangunlah dan berdoalah ..Insyallah ,

diluar sini , jutaan orang akan terus mendoakan saudara Saiful semoga selamat ,kekal tabah dan sabar , hanya itu permintaan kami !

Anonymous said...

Sabar dan bertawakkal Saiful... Insya Allah kamu akan diberi kemenangan dan kejayaan oleh Allah snw

Anonymous said...

Saya dan keluarga mendoakan agar adik saiful dikurniakan kessihatan yg baik, kecekalan dan ketabahan di sepanjang menghadapi golongan uddajjal seperti anwar ibrahim. Yakin dan percayalah bahawa Allah SWT sentiasa menyebelahi hamba2NYA yang benar. Insya'allah kemenangan akan berpihak kepada adik Saiful manakala golongan uddajjal akan sentiasa dilaknat dan dihukum oleh Allah SWT.

Sangnila Utama
sangnila@hotmail.com

Anonymous said...

Salam Ramadan AlMubarak Saiful dan Selamat Hari Raya Aidil Fitri, maaf zahir batin.

Semoga tabah menjalani ujian. Walaupun Anon 30/8 5:05 kata ini adalah unfair trial, tetapi majoriti rakyat Malaysia percaya bahawa kamu di pihak yang benar.

Lihat saja muka Nuar sekarang, bertambah hitam, tak ada cahaya langsung kerana disumpah... mudah mudahan adik Saiful tabah menghadapi segalanya.

Ingatlah, Allah tidak menguji benda yang kita tidak mampu, sebab zalim itu bukan sifat Rabbul Alamin... Zalim itu sifat bekas majikan mu yang jijik, dan menjijikkan... Kami sentiasa bersama adik Saiful. Jangan takut!

LAWAN TETAP LAWAN walaupun dipihak juburi kata TANGGUH TETAP TANGGUH!

Wassalam.

Anonymous said...

Selamat ari raya buat saiful moga terus tabah menghadapi ujian allah ini....insyaallah tuhan akan tunjuk juga siapa ANWAR yg sebenarnya.....biar dia mengelak puas-puas....bagi saya ANWAR 100% PELIWAT SEJAK DARI KES PERTAMA LGI..SEJAK DR KOLEJ DIMANA DIA DOK BELAJAR DULU PUN DIA DAH MULA MELIWAT........

Anonymous said...

hoi anon 9.24am. you really stupid , idiot. he will loss the case because the evidences provided by prosecutors are so striong until KAPAL SINK cant counter the evidences. what you say is the act of a loser. same like ANWAR. BTW, ANWAR BERAHI, you can run once , you can run twice,thrice but you cannot run forever....remember that BABI..azizah , nurul. even the best of lawyers you have cant protect you anymore. the time will come...

Anonymous said...

SEMOGA SAIFUL TABAH UNTUK SELESAIKAN KES INI. SEMOGA KEBENARAN AKAN MEMBUKA MATA SETIAP INSAN...SIAPA KA ANUAR SEBENARNYA.

Anonymous said...

dh video tu memaparkan segala pembohongan...