Monday, August 2, 2010

SSDE DAN BLOGER !


aku baru balik dari ceramah SSDE kat bangi dan serdang. macam wartawan umno walaupun bukan ahli umno..haha..bukan apa aku nak menangkan islam dan melayu. jadi wajib promosikan kebangkitan umno selangor ni.

dulu bloger jalanan hantam umno selangor,2 minggu serangan dilakukan terhadap pimpinan umno selangor. hantam bukan bererti benci, tetapi hantam bermaksud sayang. cuba bayangkan bloger bukan umno begitu sayangkan umno sampai terpaksa menegur umno.

ada orang dan ada web nak manipulasi serangan ini. tetapi dipatahkan dengan begitu baik oleh gang-gang bloger.

lepas kena tegur, umno selangor terus bangkit. takde bagi can, dorang ganyang pakatan selangor bagai nak gila !

noh omar,ezam,khir toyo,satim diman,shukor,ketua bahagian,safarizul,isa samad,fairus,hamdan taha,zahid md arip dan beberapa nama pimpinan umno bahagian yang aku tak kenal telah melakukan serangan luar biasa.

samada dari pentas ceramah, serangan di tapak lokasi kecurian pasir atau apa sahaja pun, serangan dari setiap penjuru ini telah mencemaskan pakatan selangor.

bravo..kabarnya ini baru fasa pertama...

aku sempat korek maklumat daripada pihak yang berkenaan, fasa ke 2,3 ,4 dan seterusnya akan lebih ganas dan lebih menyeluruh. bila 'peta cadangan fasa akan datang' itu diberitahu kat telingan aku ..

aku cuma boleh berkata...MAK OOII !

umno selangor bangkit kerana teguran bloger jalanan macam kami.

aku ambik kesempatan artikel ini untuk ucapkan tahniah kepada bloger-bloger yang bertanggungjawap menjadi katalis,pemangkin kebangkitan umno selangor.

RBF,MEDAN INFO KITA,KERIS PUTERA,PARPUKARI,WARISAN 2057 DAN SELIT SIKIT NAMA BLOG PICISAN GAP..

nama bloger diatas cukup konsisten menegur umno dan pada saat ini cukup konsisten melaporkan juga kebangkitan umno selangor.

zaman telah berubah.lanskap dan bacaan politik rakyat nampak lebih positif dan adakala kritikal. mereka boleh menegur dan pada masa yang sama boleh memuji.

zaman angguk dan geleng sudah mati. ini politik baru. pakatan haram pimpinan pas,pkr dan dap sudah sedia ditolak oleh rakyat.

namun pada masa yang sama rakyat juga cukup kritikal terhadap gerakan pembaharuan pemikiran pimpinan umno.

pemerhatian ikhlas aku, isu agama dan maruah bangsa mendapat tempat utama dalam fikiran masyarakat sekarang.

pembohongan dan kesundalan pakatan haram semakin terserlah pekong nanahnya. mereka lebih jijik daripada bangkai binatang. agama dan maruah bangsa disundalkan dengan sebegitu rakus ikut suka hati kepala bapak mereka sahaja.

benar kata tun mahathir pada ceramahnya di hulu selangor beberapa bulan yang lepas.

konsep politik baru yang dimainkan oleh pakatan adalah palsu. mainan politik berasaskan isu agama dan bangsa dijangka menguasai corak pemikiran rakyat, terutamanya melayu.

hari ini kami bloger jalanan sedia membantu ke arah kebangkitan umno,lebih spesifik umno selangor. umno negeri lain aku tak tahu...

insyaallah pada ceramah terakhir fasa pertama ini nanti, akan berlaku kejutan besar, bagaikan jepun menyerang pearl harbour !

minggu ini juga akan meletop satu lagi isu besar dalam selangor ! cukup mendebarkan dan ia adalah kisah benar !

gambar dan pengkisahan setiap ceramah SSDE akan aku olah satu persatu hari ini. pujian dan teguran akan aku beri. maaf sekiranya ada pihak berkecil hati. bukan apa,sepertimana mana yang aku cakap pada awal artikel ini, teguran ini bukan membenci sebaliknya untuk memperbaiki !

2 ISU BESAR AKAN MALATOP MINGGU INI !!
DIMANA ?
DI SELANGOR !

3 comments:

Unknown said...

aku akan ikut perkembangan untuk selamatkan selangor dari pkr.saya harap melayu akan sedar suatu hari nanti.

Anonymous said...

TOLONG BLOG BLOG HENTAM PAS DIKELANTAN JUGA .BANGKITKAN SEMANGAT MELAYU DIKELANTAN.BANYAK BLOG HENTAM PENANG DAN SELANGOR.TIDAK KELANTAN.KAMI DIKELANTAN PUN MAHU BLOG BLOG NAIK KAN SEMANGAT UMNO DAN MELAYU DIKELANTAN. BIAR PRU KE13 UMNO MENANG.PADAN MUKA PAS.AKU GERAM NI.DOK JUAL MELAYU PAS PAS NI.

Anonymous said...

Tahniah broo teruskan perjuangan serang cifut babi mesih nak liwat kan kes mahkamah....blogger kena bersatu serang cifut babi untuk tidak meliwat-liwat kan kes sodomy...kena bat sesuatu yan lebih drastik...