Wednesday, September 29, 2010

ANWAR TUDUH ZAID KUDA TROJAN ?

 tiga hari lepas anwar ada keluarkan kenyataan agar pengundi pada pemilihan pkr berhati-hati dengan anasir kuda trojan yang cuba merosakkan parti .(memang parti dah rosak pun).

kias kuda trojan ini memang jelas ditujukan kepada zaid ibrahim.

jika benarlah zaid ibrahim kuda trojan, bagaimana pulak dengan 'kuda trojan' yang anwar pasang dalam parti pas ? siapa dapat jawatan tertinggi pulak tu.

kamarudin jaafar adalah setiausaha agung pas, bekas ahli parlimen tumpat dari umno, bekas staf anwar ibrahim dalam kementerian kewangan telah diarahkan oleh anwar sebelum pemecatannya pada 2 september 98 untuk masuk pas ? ini bukan kuda trojan anwar ke ?

7 comments:

Anonymous said...

Kepada ahli PAS kempen di Galas nanti musuh kamu yang sebenarnya adalah puak erdogan yang menyokong Anwar bukanya UMNO....Puak erdogan akan menyusup cara halus untuk menghancurkan PAS dari dalam parti PAS...pelik kenapa erdogan boleh diberi tugas yang besar dalam PAS pernah jadi setiausaha agung dan pengarah dalam harakah....siapa yang lantik trojan horse dalam PAS...

Anonymous said...

Salam GAP;
Kamarudin Jaafar bukan aje kuda Trojan AlJuburi, tapi lebih dari tuh:
*kuda tenggekan AlJuburi utk mengkudakan amPAS.
*kondom Trojan AlJuburi utk meliwat amPAS
*kuda+kondom Trojan AlJuburi utk meliwat & mengkudakan amPAS & puok2nya berkali2.

Anonymous said...

atau anwar yg rencanakan sndiri trojan horse? ei bunyi mcm gay sial.

Anonymous said...

Hari tu Nicky Azeez kata tak bangga jadi Melayu. 1-2 hari lepas ajak UMNO masuk PAS supaya Melayu bersatu. Apasal tak ajak PKR masuk PAS? Ini orang ada betul ka takda betul?

pacat said...

Stategi makan tuan!!!!! ingat orang lain tarak akai ka stategi anwar selama nie!!! hahaha.. sekarang rasakan!!!!

amieiezam said...

saifuddin pun pernah jadi kuda trojen apa dalam PAS pastuh keluar masuk balik...tapi kuda nih kawen ngan katak...so jadilah dia kuda katak...hehehhe tak caya?

Anonymous said...

Alah masa dia jadi Pengerusi Lankhorst, bukan dia byr EPF aku pun. Mmg aku takkan halalkan kepada dia cucu-cicit, moyang monyet dia