Wednesday, November 17, 2010

ANWAR PERLU TERUSKAN USAHA BURUKKAN NEGARA MALAYSIA !

 simple matematik. zaman ni pun dah zaman IT. sekali taip google search semua yang kita nak akan keluar.

hari ini anwar burukkan lagi nama malaysia yang indah. bukan sekadar itu, dia menempelak malaysia sebuah negara islam yang hebat.

sejarah dunia islam abad baru dah buktikan memang pemimpin negara islam dari malaysia yang senantiasa mempelopori perjuangan maslahat dunia islam.

dalam keadaan baru 10 tahun selepas merdeka, tunku telah arahkan penubuhan kesatuan pertubuhan negara islam sedunia OIC yang pada waktu itu bermatlamat mahu memperjuangkan nasib umat palestin.

usaha membela umat ini berterusan. di mindanao dan patani malaysia menjadi jagoh pengantara yang bermatlamat mahu menyelamatkan umat.

siapa boleh menyangka kesatuan eropah yang kononnya mempunyai jagoh demokrasi dan hak asasi sanggup membiarkan ratusan ribu umat islam bosnia,sebrenica,kosovo dan chechen disembelih oleh puak kafir.

jika benar anwar pengkagum demokrasi sudah tentu dia akan membelasah ketidakpedulian eropah dalam genosid paling memalukan  ini.

disitu datangnya bantuan malaysia. tun mahathir,turki,brunei dan arab saudi pernah membantu tentera bosnia dalam menahan asakan serangan radovan karadzic dan slobodan milosevic.

ini bab maruah islam. bab ekonomi jangan pertikai semangat jitu pemimpin islam kerajaan malaysia yang tak pernah lelah membantu umat teraniaya.

type google search semua boleh dapat maklumat ini. 

pengundi sudah celik.pemimpin asing pun semakin celik. kalau tak celik takkan majalah yahudi boleh gelarkan anwar pemimpin chameleon !

jadi anwar, gap menyanjung usaha hebat kamu menghina dan memburukkan islam dan malaysia.

kerana akhirnya, sejarah akan menilai.

9 comments:

Mordecai Kucai said...

Satu satu nya Ketua Pembangkang yang melarat merayau ke pelusuk dunia semata mata mendapat pembelaan kes liwatnya.

Orang pun tertanya tanya juga. Mengapa teruk sangat negara Anwar ni sampai Anwar kata begitu memburukkan negara sendiri. Sedang dari maklumat intipan kedutaan Australlia atau mana mana kedutaan mengesahkan Malaysia telus.

Anwar ni bangang ke? Dia ingat kedutaan terconggok kat tiap negara tu duduk diam begitu saja ke? Dia tak tau ke setiap kedutaan itu menjalankan juga proses intipan dan pengumpulan maklumat tentang negara yang kedutaan itu wujud.

Tentu Perdana Menteri Australia mendapat maklumat jelas dan terperinci dari sumber yang di percayainya: Kedutaan Australia di Malaysia.

Kedutaan ada lah mata dan telinga kerajaan yang mempunyai kedutaan itu.

Tidak ke malu apa yang Anwar kata adalah palsu dan bertentangan dengan jumpaan atau maklumat yang di dapati oleh kedutaan Australia.

Begitu juga Clinton pastinya mendapat taklimat jelas tentang Malaysia dari kedutaanya dan mengelak untuk berjumpa Anwar.

Konon Anwar kata Malaysia akan jadi Burma atau Myanmar.

Kononnya dia la tu macam Aung San Suu Kyi Malaysia. Nanti masuk penjara di penjara oleh kerajaan Malaysia. Padahal, hal 'berjubor'.

Tak malu nak samakan anjing kurap dengan Aung San Suu Kyi.

Orang tu terang kerajaan tentera kuku besi. Di sini kerajaan demokratik.

Anonymous said...

Aku hairan la dgn kerajaan, si Peliwat nie dah dok buat taik kt luar negara pasal Msia, masih lagi bebaskan. Sampai bila?

hmm..


Aku harap Anwar akan mati seperti Ataturk.

Anonymous said...

mari kita sama sama seluruh rakyat malaysia yg cintakan negara ini beramai ramai menyambut kepulangan wira penjahanam negara @ pengkhianat kita ini di KLIA yang telah berjaya untuk ke sekelian kalinya memburuk burukkan negara di mata dunia. pasang dan gantung lah sepanduk sebanyak munkin dan jgn lupa tuliskan di sepanduk itu kata kata pujian, ucapan tahniah dan semangat yg berkobar kobar untuk seorang wira ini agar terus berjuang...Tahniah sekali lagi kepada pengkhianat negara ini....

Anonymous said...

aku setuju dgn idea anon 8.24am..dapatkan tarikh bila pengkhianat negara akan balik dan kita pakat tgu kat airport dengan banner "tahniah" kerana memburukkan nama Malaysia...dan lain-lain yang boleh membuatkan BABI (Bro Anwar Bin Ibrahim)terkedu sewaktu balik

Anonymous said...

Aku cadangkan semua rakyat Islam Malaysia bangkit sama-sama melakukan Sembahyang Hajat mohon Allah Taala jahanamkan Pengkhinat Agama & Bangsa ini dan ahli keluarganya yang tak sudah menghuru-harakan perpaduan Negara dan memburukan Malaysia di mata dunia. Allahu Akbar

Anonymous said...

GAP, terbaru dari newsledger..

http://newledger.com/2010/11/anwar-ibrahim-is-no-aung-san-suu-kyi/comment-page-1/

Anonymous said...

this man is a politically desperado man. Sesat dan menyesatkan. Perjuangan nye sudah jauh melaut. Dia harus bertaubat!!

Anonymous said...

this man is a politically desperado man. Sesat dan menyesatkan. Perjuangan nye sudah jauh melaut. Dia harus bertaubat!!

Mas said...

Perlu lah kita berdiam diri dengan pengkhianat nii..telah banyak kerosakan yang telah dibuatnya.. Umat Islam perlu bangkit sembahyang hajat agar Dajjal moden ni dimusnahkan dan dikembalikan kepadaNya..