IKLAN BERBAYAR

Tuesday, November 30, 2010

ANWAR PM , KIT SIANG TPM ..HADI ?

tugas hadi wat ceramah je la. habis 2 penceramah, MC umum kutip duit jihad ..bawak karung ke hulu ke hilir.

sejak dari tahun 50an sampai ke politik siber, status pas sekadar menjadi pelacor politik terulung malaysia. boring-boring buat demo atau pun baring atas jalan raya...kah kah kah

21 comments:

eM JaY... said...

tetap pelacur.sanggup melacurkan agama utk kepentingan politik.puak serban,jubah dan semutar lilit nih semakin karut perjuangannya.hampehhh

Anonymous said...

Abu jahal dulupun pakai jubah dan serban meleret...

Anonymous said...

p/s: apa kata guna perkataan PAS gigolo politik? daripada guna perkataan hooker?

a ali /46sekupang said...

Anwar PM, Kit Siang TPM, semuanya duduk di?.sekiranya di Putra Jaya bolehlah Hadi jadi Imam Besar masjid Putra Jaya.

pacat said...

HADI?.. PM gak... Pembancuh Minuman... hidangkan karipap gak!!

hahahaha... dah beberapa hari tetapi Ulamak2 PAS masih lagi senyap tak tau nak komen bab Anugerah Tuhan, Ketuanan Melayu, Ustaz Subramaniam... dan banyak lagi la.....

To Live Again said...

Ala nnti dia bg la jwtn menteri di JPM jaga part agama..2 pon kalau jd isu mcm rampasan arak di sgor comfom hadi kecut telur kena sergah dgn kit siang hahahhah..

Anonymous said...

Apa susahnya isu TPM ni... Jika PM itu dari kaum majoriti Melayu sam ada dari PKR/PAS tapi asal jangan UMNO yang fasik lagi korup tu..dah la ..

Bagi TPM pulak ... wujudkan..
TPM 1 (Melayu-dari PAS/PKR),
TPM2(Bumiputra Sabah/Sarawak) dan
TPM3 (Bukan Melayu) .....

sama seperti kerajaan PR di PP.. dibawah KM P.Pinang .. ada TKM1, TKM2,... masing2 ada tugas & tanggungjawabnya .....

Apa beza perkataan "ketuanan melayu" dengan "kepimpinan Islam"?

Rasulullah bangkit dengan kepimpinan Islam bukan pejuang "ketuanan quraishi".

Rasulullah & sahabat2nya adalah pejuang kebenaran & keadilan bukan pejuang rasis bangsa arab.

Rasulullah perangi kerajaan Rom & Parsi bukan atas semangat tujuan Ketuanan & Kekuasaaan Arab tapi dibawah misi Ilahi... tauhid dan syariatNya serta kebajikan kesejagatan manusia seluruh alam.

“Perjuangan kebaikan dan keadilan sejagat” bukan anti-Islam atau anti-Melayu atau anti-Cina atau anti-Hindu.....

Para pendokong perjuangan Islam, rakyat dan kesejahteraan nasional… janganlah terpesong dengan seruan2 songsang parti2 & golongan rasis yang korup dan penindas UBN! Mereka peralatkan spram, pdrm, mahkamah, ISA, AUKU, rtm/tv3, dll bagi jaga “kepentingan peribadi” mereka.

Kedaulatan Institusi2 negara dalam perlembagaan termasuk Raja2 Melayu- Ketua Negara, Islam-Agama rasmi, Bahasa & Budaya Melayu – bahasa & budaya rasmi, Undang-undang Adat Pribumi, Tanah rezab Melayu/Pribumi, Hak Bumiputera, dll ... TETAP UTUH dan TERJAMIN …. “Kontrak Sosial yang dimaktubkan”… tiada siapa yang mengkhianati kecuali mereka2 yang korup & penderhaka.

Mentaliti perkauman dan anti-kesatuan rakyat semakin merbahaya dalam kerangka politik rasis assobiyyah UMNO/ MCA/ MIC/ dll.

Melayu rasis assobiyyah, korup, konspirator adalah anti-Islam!

zainalsamsudin said...

hadi penasihat agama kpd kit siang.....

Anonymous said...

anugerah atau anu..ghairah

Anonymous said...

TPM1 ?
TPM2 ??
TPM3 ???
tapi semua jadi patung nak buat apa. Menghabis duit Raayat aje bagi Gagi bulan2.....HAMPEH cadangan u tuuuu.

Anonymous said...

anon 30 nov 958pm...
"Kedaulatan Institusi2 negara dalam perlembagaan termasuk Raja2 Melayu- Ketua Negara, Islam-Agama rasmi, Bahasa & Budaya Melayu – bahasa & budaya rasmi, Undang-undang Adat Pribumi, Tanah rezab Melayu/Pribumi, Hak Bumiputera, dll ... TETAP UTUH dan TERJAMIN …. “Kontrak Sosial yang dimaktubkan”… tiada siapa yang mengkhianati kecuali mereka2 yang korup" <---terjamin kah? atau terus dihapuskan dan dan dijadikan malaysia negara republik? ermmm tak dapat dibayangkan.... sedangkan kuasa raja pon macam diletak disudut yg sepi.... sapa jamin? tnjukkan bukti baru bercakap.... kene sergah dah tunggang langgang, tunjuk sana tnjuk sini....salah sana, salah sini....mana penyelesaiannya? tak boleh selesai? siapa yng korup? boleh pecat terus tanpa prejudis tak? terlalu byk soalan yang tak dijawab terutama diselangor... pentadbiran yang lemah... oleh itu.... ada baiknya LETAK JAWATAN DAN JANGAN BERPOLITIK...

-pemerhati-malam-

mamat in-a-box said...

TPM 1
TPM 2
TPM 3
TPM 4

lepas tu bila ada sorang merajuk.. maka wujud lah lagi

TPM 5
TPM 6
TPM 7

waakakakakkakakakaka

bodoh punya cadangan cadangan penyembah P-GAY-R ni

Anonymous said...

anon 9.58 ini contoh melayu kepala butuh ada otak letak kat kepala butuh..dulu mak bapak bersetubuh tak baca bismillah main tutuh jee..
Beza perjuangan nabi dengan PAS macam langit ngan bumi...Ton nik tunduk jadi anjing pada DAP dan PKR...Pemimpin PAS duk celah jobo anwar je hahahahhahah

talibarut said...

Nampak sangat PR sudah tiada dapat sokongan dari kaum cina dan india untuk memberi kerpercayan kepada kaum cina maka dengan besar hati nya Anuar aljubur bagitahu sekuruh pelusuk dunia bahawa LKS sebagai TPM kalau PR memrintah negara ini ada kah bangsa cina mahu percaya cakap Anuar 2008 muking tapi tidak sekarang kaum india muking tidak menyokong PR lagi apa lagi bangsa melayu tuan di malaysia ini jangan bermain dengan angan angan nanti sakit jiwa belum tentu Anuar berada di luar itu sudah menjadi teka teki Anuar bercakap seolah org bodoh kes masih tangguh tangguh lagi pun Anuar bekas banduan penjara lagi nak perintah negara menjadi PM hendak lah bersih segala segala nya bukan banyak masalah mentabir negara bukan kampong atau daerah Anuar bolih bercakap apa apa pun sampai masa PRU dia akan hilang kelayakan untuk bertanding kerana masih ada kes di mahkamah itu rakyat kena fikir balik bukan dengar cakap kosong Anuar dengar cakap dia apa kerja tak jadi berniaga jadi bankurp dari itu rakyat malaysia terutama org melayu kecuali org pkr kalau sayangkan negara ini jangan gadaikan fikir balik buat pilihan yg tepat baru hidup kita aman.

talibarut said...

Nampak sangat PR sudah tiada dapat sokongan dari kaum cina dan india untuk memberi kerpercayan kepada kaum cina maka dengan besar hati nya Anuar aljubur bagitahu sekuruh pelusuk dunia bahawa LKS sebagai TPM kalau PR memrintah negara ini ada kah bangsa cina mahu percaya cakap Anuar 2008 muking tapi tidak sekarang kaum india muking tidak menyokong PR lagi apa lagi bangsa melayu tuan di malaysia ini jangan bermain dengan angan angan nanti sakit jiwa belum tentu Anuar berada di luar itu sudah menjadi teka teki Anuar bercakap seolah org bodoh kes masih tangguh tangguh lagi pun Anuar bekas banduan penjara lagi nak perintah negara menjadi PM hendak lah bersih segala segala nya bukan banyak masalah mentabir negara bukan kampong atau daerah Anuar bolih bercakap apa apa pun sampai masa PRU dia akan hilang kelayakan untuk bertanding kerana masih ada kes di mahkamah itu rakyat kena fikir balik bukan dengar cakap kosong Anuar dengar cakap dia apa kerja tak jadi berniaga jadi bankurp dari itu rakyat malaysia terutama org melayu kecuali org pkr kalau sayangkan negara ini jangan gadaikan fikir balik buat pilihan yg tepat baru hidup kita aman.

Anonymous said...

Mengapa juak2 politik UMNO terlalu anti & musuhi kepada "melayu bukan umno"-khususnya PAS dan PKR? Nak jaga melayu ke, nak jaga ketua2 kapitalis UMNO??

UMNO lebih beri layani istimewa kepada kroni2 bukan Melayu berbanding suara2 melayu bukan UMNO. nasib melayu bukan UMNO lebih terpinggir dan diskriminasi berbanding kroni2 dari MIC, MCA, Gerakan, dll.-macamlah melayu-melayu bukan UMNO ini rakyat kelas tiga! Lihatlah layanan Umno/BN terhadap kerajaan2 negeri Kelantan, Kedah, Selangor, .... sering dianaktirikan dan diperlekehkan.. sedangkan mereka adala pilihan rakyat melalui proses demokrasi & pilihanraya....

Projek2, permit2 kerajaan juga tertumpu kepada ketua2 UMNO saja.. bahkan hak2 bumiputera yang lain juga dimonopoli oleh UMNO heads & sons. powerful PM's wife....

UMNO menjadikan semua institusi negara, termasuk raja2 melayu sebagai milik eksklusif pemimpin2 berkuasa UMNO saja. Melayu lain dan rakyat tak berhak mendapat tempat atau suara dalam sistem kerajaan Malaysia hari ini... Bahkan raja2 melayu diperalat secara terbuka oleh UMNO bagi memenuhi hajat mereka seperti berlaku di Perak sebelum ini...

Pencabulan UMNO dalam sistem kehakiman, sistem demokrasi berleluasa .... tetapi mereka masih bercakap besar sebagai "manusia agung lagi mulia" berbanding rakyat marhaen yang lain.

Inilah contoh2 sikap keangkuhan & kediktatoran pemimpin2 UMNo/Bn yang berkuasa...

Melayu & seluruh rakyat perlu semak, analisis dan bertindak ... mengajar UMNO yang lupa daratan ini ... mandat diberikan kepada UMNO untuk menindas golongan yang bukan UMNO, juga dikira kita akan bersubahat dengan segala tindak-tanduk mungkar mereka.

Terjunlah "UMNO dan labu2nya" .... biarkan.. biarkan.... hehehe

matjeng said...

anom 9:58 n 12:24!

aku tak dapat satu sen pun dari projek yang kau cakap kroni UMNO/BN dapat.. kalau PR/PKR perintah pun aku tak dapat satu sen..mcm bapak aku sokong PAS kat TRG masa PAS menang, dia tak dapat satu sen pun,lepas tu PAS kalah..dia jadi pemarah, maki hamun orang adalah! orang tak betul belaka..duit anak2 yang kerja kerajaan sapu belaka..kalau BN bagi sumbangan anak2 sekolah tak nak!

Anuar nak tegakkan Islam sebagai PM? malanglah! kalau niat nak jadikan Malaysia Republik, jangan bermimpilah Islam Malaysia akan jadi lebih baik daripada hari ini.
TPM India kau tak masukkan lagi...Cina PKR pun nak TPM jugak... puak Asli nak jugak TPM... Iban, Dayak, Dusun, pun nak TPM jugak... di setiap negeri pun ada banyak TKM..TMB.... beribu2 timbalan TPM/TKM/TMB..last sekali semua ahli PKR jadi Timbalan Menteri.... bodoh..bodoh..bodoh..
Negara ni BN perintah, takkanlah segala projek nak bagi kepada PAS/PKR/DAP..tu bodoh namanya!..Tengoklah semasa pembangkang perintah, ada ker projek2 diberi kepada puak lain? Dalam keluarga pun kalau anak derhaka, bapak tak bagi harta!
UMNO/BN bukan perjuangkan Melayu saha..tengoklah bangsa lain di bawah BN...Cina/India makin kaya..mereka boleh anut/amalkan/rayakan agama mereka/mereka bebas kemana sahaja/ satu@dua keluarga Cina/India boleh hidup di kawasan Melayu...cikgu Melayu pun mengajar Cina/India hingga dapat A+ dalam exam.. kita tak rasis pun...Kita jadi tuan yang baik walaupun kita ketinggalan di belakang mereka.. Banding dgn apa pembangkang buat di Penang dan Selangor? Melayu/India jadi mangsa!
Dari segi Keadilan dah jelas UMNO/BN lebih adil..PKR adil pada nama sahaja..yang lain POORRRRAAAAAHHHHH! demokrasi dalam parti pun mampos! tukar kpd Parti Kedegilan lagi baik.. sebab semua ahli degil2! orang bagi jadi tuan di negara sendiri tak mahu! Bodoh2!
BN/UMNO bukan anti Melayu dalam PKR/PAS..cuma geram kerana pemimpin PKR/PAS dah kencing/tipu kaorang untuk kepentingan politik pun masih percaya..sibahlo tu anugerah tuhan pun terima..yang menghina negara sendiri pun teriman..kalau anak hina rumah sendiri..anak derhaka dah tu...tak masuk syurga! Pemimpin PAS lagilah..lacur agama! semua anak haram PKR buat, betul belaka..kafir pemainkan ayat Al Quran pun terima! Berapa orang dah ahli DAP/ Kafir PKR masuk Islam sepanjang wujudnya PR!????

matjeng said...

anom 9:58 n 12:24!

aku tak dapat satu sen pun dari projek yang kau cakap kroni UMNO/BN dapat.. kalau PR/PKR perintah pun aku tak dapat satu sen..mcm bapak aku sokong PAS kat TRG masa PAS menang, dia tak dapat satu sen pun,lepas tu PAS kalah..dia jadi pemarah, maki hamun orang adalah! orang tak betul belaka..duit anak2 yang kerja kerajaan sapu belaka..kalau BN bagi sumbangan anak2 sekolah tak nak!

Anuar nak tegakkan Islam sebagai PM? malanglah! kalau niat nak jadikan Malaysia Republik, jangan bermimpilah Islam Malaysia akan jadi lebih baik daripada hari ini.
TPM India kau tak masukkan lagi...Cina PKR pun nak TPM jugak... puak Asli nak jugak TPM... Iban, Dayak, Dusun, pun nak TPM jugak... di setiap negeri pun ada banyak TKM..TMB.... beribu2 timbalan TPM/TKM/TMB..last sekali semua ahli PKR jadi Timbalan Menteri.... bodoh..bodoh..bodoh..
Negara ni BN perintah, takkanlah segala projek nak bagi kepada PAS/PKR/DAP..tu bodoh namanya!..Tengoklah semasa pembangkang perintah, ada ker projek2 diberi kepada puak lain? Dalam keluarga pun kalau anak derhaka, bapak tak bagi harta!
UMNO/BN bukan perjuangkan Melayu saha..tengoklah bangsa lain di bawah BN...Cina/India makin kaya..mereka boleh anut/amalkan/rayakan agama mereka/mereka bebas kemana sahaja/ satu@dua keluarga Cina/India boleh hidup di kawasan Melayu...cikgu Melayu pun mengajar Cina/India hingga dapat A+ dalam exam.. kita tak rasis pun...Kita jadi tuan yang baik walaupun kita ketinggalan di belakang mereka.. Banding dgn apa pembangkang buat di Penang dan Selangor? Melayu/India jadi mangsa!
Dari segi Keadilan dah jelas UMNO/BN lebih adil..PKR adil pada nama sahaja..yang lain POORRRRAAAAAHHHHH! demokrasi dalam parti pun mampos! tukar kpd Parti Kedegilan lagi baik.. sebab semua ahli degil2! orang bagi jadi tuan di negara sendiri tak mahu! Bodoh2!

matjeng said...

anom 12:24!

UMNO/BN bukan anti Melayu dalam PAS atau PKR..tapi geram sebab Melayu2 ni tak faham2 walaupun dikencing oleh pemimpin PKR atau PAS. Pemimpin bahlol PKR yang menghina negara sendiri/menipu/bohong/cakap tak serupa bikin pun masih disokong!

Puak2 PAS pulak, tengoklah bagaiman pemimpin PAS menjual agama? sekejap begitu sekejap begini..kalau berfaedah kepada mereka ok! kalau tidak, tegakkan benang basah! Dulu kata UMNO kafir sebab berbaik dengan MCA/MIC..bila PAS + DAP..tak kafir pun! Dulu kata UMNO kafir sebab tak setuju HUdud, bila Karpal Sink kata langkah mayat singh tu dula..HUDUD hilang smapai sekarang! boleh pakai ker..kalau kroni tak payah cerita..ceklah di Penang atau Selangor di bawah Pembangkang!
Tang Perak tak payah cakaplah! dulu harap orang lompat Parti untuk ke Putrajaya..tapi yang lain pulak lompat...sampai bertukar kerajaan Perak..takkan tak boleh kot! kalau BN tak boleh? kan senjata makan tuan..sampai sekarang Nizar meroyan!
Sekarang ni pulak kegilaan kafir baca ayat Quran dalam speech! tak betul pun PAS tak tegur...ya belaka! Cuba bagi tahu sepanjang PAS +PKR+DAP , berapa orang kafir DAP/PKR memeluk Islam!

Jadi kita jangan jadi bodoh..pilihlah yang lebih baik! Jangan nak menegakkan benang basah... kita tumpang hidup senang, ada kerja, dapat bagi duit kat mak bapak, aman damai OK dah tu..tak sah nak fikir pasai kroni kat atas..kita urus kroni kita..kalau dapat tolong kroni di peringkat kita OK dah! Rakyat Malaysia 25 juta bos! Dapat bersalam dengan MB/PM pun kira OK!

matjeng said...

anom 9:58 n 12:24!

aku tak dapat satu sen pun dari projek yang kau cakap kroni UMNO/BN dapat.. kalau PR/PKR perintah pun aku tak dapat satu sen..mcm bapak aku sokong PAS kat TRG masa PAS menang, dia tak dapat satu sen pun,lepas tu PAS kalah..dia jadi pemarah, maki hamun orang adalah! orang tak betul belaka..duit anak2 yang kerja kerajaan sapu belaka..kalau BN bagi sumbangan anak2 sekolah tak nak!

Anuar nak tegakkan Islam sebagai PM? malanglah! kalau niat nak jadikan Malaysia Republik, jangan bermimpilah Islam Malaysia akan jadi lebih baik daripada hari ini.
TPM India kau tak masukkan lagi...Cina PKR pun nak TPM jugak... puak Asli nak jugak TPM... Iban, Dayak, Dusun, pun nak TPM jugak... di setiap negeri pun ada banyak TKM..TMB.... beribu2 timbalan TPM/TKM/TMB..last sekali semua ahli PKR jadi Timbalan Menteri.... bodoh..bodoh..bodoh..
Negara ni BN perintah, takkanlah segala projek nak bagi kepada PAS/PKR/DAP..tu bodoh namanya!..Tengoklah semasa pembangkang perintah, ada ker projek2 diberi kepada puak lain? Dalam keluarga pun kalau anak derhaka, bapak tak bagi harta!
UMNO/BN bukan perjuangkan Melayu saha..tengoklah bangsa lain di bawah BN...Cina/India makin kaya..mereka boleh anut/amalkan/rayakan agama mereka/mereka bebas kemana sahaja/ satu@dua keluarga Cina/India boleh hidup di kawasan Melayu...cikgu Melayu pun mengajar Cina/India hingga dapat A+ dalam exam.. kita tak rasis pun...Kita jadi tuan yang baik walaupun kita ketinggalan di belakang mereka.. Banding dgn apa pembangkang buat di Penang dan Selangor? Melayu/India jadi mangsa!
Dari segi Keadilan dah jelas UMNO/BN lebih adil..PKR adil pada nama sahaja..yang lain POORRRRAAAAAHHHHH! demokrasi dalam parti pun mampos! tukar kpd Parti Kedegilan lagi baik.. sebab semua ahli degil2! orang bagi jadi tuan di negara sendiri tak mahu! Bodoh2!
BN/UMNO bukan anti Melayu dalam PKR/PAS..cuma geram kerana pemimpin PKR/PAS dah kencing/tipu kaorang untuk kepentingan politik pun masih percaya..sibahlo tu anugerah tuhan pun terima..yang menghina negara sendiri pun teriman..kalau anak hina rumah sendiri..anak derhaka dah tu...tak masuk syurga! Pemimpin PAS lagilah..lacur agama! semua anak haram PKR buat, betul belaka..kafir pemainkan ayat Al Quran pun terima! Berapa orang dah ahli DAP/ Kafir PKR masuk Islam sepanjang wujudnya PR!????

matjeng said...

anom 9:58 n 12:24!

aku tak dapat satu sen pun dari projek yang kau cakap kroni UMNO/BN dapat.. kalau PR/PKR perintah pun aku tak dapat satu sen..mcm bapak aku sokong PAS kat TRG masa PAS menang, dia tak dapat satu sen pun,lepas tu PAS kalah..dia jadi pemarah, maki hamun orang adalah! orang tak betul belaka..duit anak2 yang kerja kerajaan sapu belaka..kalau BN bagi sumbangan anak2 sekolah tak nak!

Anuar nak tegakkan Islam sebagai PM? malanglah! kalau niat nak jadikan Malaysia Republik, jangan bermimpilah Islam Malaysia akan jadi lebih baik daripada hari ini.
TPM India kau tak masukkan lagi...Cina PKR pun nak TPM jugak... puak Asli nak jugak TPM... Iban, Dayak, Dusun, pun nak TPM jugak... di setiap negeri pun ada banyak TKM..TMB.... beribu2 timbalan TPM/TKM/TMB..last sekali semua ahli PKR jadi Timbalan Menteri.... bodoh..bodoh..bodoh..
Negara ni BN perintah, takkanlah segala projek nak bagi kepada PAS/PKR/DAP..tu bodoh namanya!..Tengoklah semasa pembangkang perintah, ada ker projek2 diberi kepada puak lain? Dalam keluarga pun kalau anak derhaka, bapak tak bagi harta!
UMNO/BN bukan perjuangkan Melayu saha..tengoklah bangsa lain di bawah BN...Cina/India makin kaya..mereka boleh anut/amalkan/rayakan agama mereka/mereka bebas kemana sahaja/ satu@dua keluarga Cina/India boleh hidup di kawasan Melayu...cikgu Melayu pun mengajar Cina/India hingga dapat A+ dalam exam.. kita tak rasis pun...Kita jadi tuan yang baik walaupun kita ketinggalan di belakang mereka.. Banding dgn apa pembangkang buat di Penang dan Selangor? Melayu/India jadi mangsa!
Dari segi Keadilan dah jelas UMNO/BN lebih adil..PKR adil pada nama sahaja..yang lain POORRRRAAAAAHHHHH! demokrasi dalam parti pun mampos! tukar kpd Parti Kedegilan lagi baik.. sebab semua ahli degil2! orang bagi jadi tuan di negara sendiri tak mahu!