Monday, November 29, 2010

AYAT QURAN DILACOR LAGI..YA ALLAH AMPUNKAN DOSA KAMI


YA ALLAH ..hancurkan lah parti pkr ini ! KLIK SINI

12 comments:

Anonymous said...

anugerrah allah yang paling besar untuk akyat malaysia adalah insan yang bernama Tun Dr Mahathir anugerah yang tak ternilai dengan wang ringgit yang berjaya memecat dan menyingkirkan anwar dari Timbalan Perdana Mentri dan umno....sah semua setuju dengan aku....kah kah anwar tak sebut pun pemimpin pas jadi timbalan prdana menteri...dia terus lantik diri nya jadi Perdana menteri tak bincang dengan ahlul bangang pas seperti hadi,salahuddin mau pun tok n.ajis kah kah apa lagi mahpus langsung tak masuk book....udah udah le kena bangang kan oleh pkr...Tok Nik celah jubo anwar je layaknya kah kah nak citer ketuanan melayu kah kah pemimpin Pas cuma celah jubo pkr dan dap kah kah pi jahanam le

zainalsamsudin said...

atas kebenaran ahli2 PKR dan direstui oleh PAS, maka individu2 terbabit telah berani untuk pergi lebih jauh lagi untuk mencabar kewibawaan orang islam dan melayu khususnya.....kesabaran ada batasnya...

melayurayadaily said...

Tahniah sdr one of the top ranking after HPK. U r the best. klik Terima kasih atas sokongan. Senarai diPerak Today.

Anonymous said...

Ini semua Nik Aziz dan PAS punya kerja lah sokong orang kafir guna ayat Al Quran dalam pentas politik sekarang apa dah jadi..? Orang kafir pandai-pandai je buat tafsiran sendiri pasal ayat Al Quran.. Kalau orang-orang kafir tu ikhlas menerima ayat suci Al Quran saya cabar dorang masuk Islam.. Ini tak, pandai-pandai je ambil petikan ayat Al Quran tapi tetap juga kafir dan menolak Islam..orang PAS dan PKR sedarlah korang sedang dipermainkan dan diperbodohkan oleh orang kafir.. Sedih dan malu orang Islam masih tak sedar lagi..

Anonymous said...

menyampah betul tengok cara mamat tu sebut terjemahan Al-Quran, macam pandai sangat. dia nak main hati orang Melayu, nak tunjuk bahwa depa pun tau. Tapi apa gunanya? dia percaya kah ayat Quran itu?

jangan terkejut, tak lama keluar fatwa nik aziz, membenarkan tindakan mamat india tu.

Anonymous said...

banyak kitab ugama lain yang mangkuk tu boleh pakai yang dia nak ambik dari alquran jugak.lepas tu tafsir ikut suka dia. PKR pelacur depan dan belakang!!!!

agbr47 said...

Khalid gagap minta maaf bagi pehak PKR atas peristiwa ketidak tepatan tafsiran Quran oleh AMK dari bukan Islam. Walau bagaimana pun masih mempertahankan bahawa perbuatan itu wajar.

Khalid tidak wajar sekadar minta maaf tetapi wajib bertaubat.

agbr47: Khalid tidak sahaja gagap tetapi juga songsang.

Anonymous said...

Salam..

AKU AMAT2 GERAN DAN SAKIT HATI..DAN PANAS DARAH AKU LIHAT PARIA PKR TU HINA AYAT SUCI AL-QURAN!!!

NAH..SEMUA KITA DAH FAHAM..SEDAR BETAPA DAHSYATNYA SIKAP PR DAN PARTI2 DIDALAMNYA.. SEMUANYA MEREKA HENDAK GADAI DAN HENTAM SEHINGGA AGAMA ISLAM SUDAH JADI TIDAK SENSITIF ATAU EKSLUSIF LAGI..SEWENANG-WENANGNYA DIPERMAINKAN!!!! CELAKALAH DAN LAKNATLAH PUAK2 PR INI YA ALLAHH!!!

UMNO TIDAK PERNAH MENGHAKIS SENSITIVITI AGAMA KITA WALAUPUN UMNO MASIH BANYAK TIDAK BETUL..ANTARA BN DAN PR KEDUA-DUANYA ADA KELEMAHAN TETAPI TELAH JELAS PR TELAH MEMBAWA MUDHARAT YANG AMAT BESAR DAH DAHSYAT..

MENGHERET RAKYAT NEGARA INI KE ALAM FANATIK KEPADA PELIWAT, GAY, PERASUAH, KAKI BETINA, KAKI ROMPAK HASIL NEGERI, KAKI GANGSTER, ANTI PERLEMBAGAAN, ANTI MELAYU DAN ANTI ISLAM!!!

AYAT-AYAT AL-QURAN DIPERJUDIKAN, DIHINA DALAM MAJLIS-MAJLIS SYAITAN!! DIPERNIAGAKAN SESUKA HATI UNTUK PANCINGAN UNDI….
AKU KALAULAH JUMPA USTAZ PAS DENGAN PARIA PR..AKU TAK TAKUT LAGI..

AKU AKAN TERAJANG DULU USTAD PAS BABI INI YANG MULA AJAR KAFIF HARBI BIADAB DENGAN ISLAM SEBELUM AKU TERAJANG PARIA ATAU CINA!!!

KALAU UMNO ITU TIDAK ISLAMIK ATAU SESAT SUDAH TAKPERLU TUNGGU 53 TAHUN, 10 TAHUN LEPAS MERDEKA ISLAM AKAN LENYAP.. TETAPI SEKARANG DISEBABKAN DASAR UMNO ITULAH KITA SEMUA CELIK ISLAM..KENAL MANA HALAL DAN HARAM..MANA YANG BOLEH DAN TK BOLEH!!!

SUDAH TERANG LAGI BERSULUH!!..NAHHH TUNGGU APA LAGI WAHAI SAUDARA2 SEMUA!!!?

APA LAGI KITA SEMUA HENDAK TUNGGU??? TUNGGU BALA ALLAH TURUN DAN HANCURKAN KITA DENGAN KAUM CELAKA PAS-DAP-PKR HARAM JADAH INI BARU KITA HENDAK BERJUANG BERSUNGGUH2????

JANGAN HANYA KITA PANDAI MENULIS DAN BISING2 DALAM BLOG ATAU FORUM INI..TETAPI KITA JUGA HAMPEH MCM MEREKA!!!

PRU13 NANTI KITA PULA BERUBAH HATI..MENGUNDI PARTI BABI, ANJING DAN SYAITAN INI (DAP-PAS-PKR)
KITA SEMU AMESTI BERAZAM JANGAN BIARKAN PAKATAN HARAM JADAH INI MEMERINTAH NEGARA DENGAN APA CARA SEKALIPUN…!!!

AWAS DAN INGATLAH KEROSAKAN SEKARANG SEMAKIN TERUK..INI BUKAN URUSAN NAJIB, MUHYIDDIN LAGI..TAPI KEWAJIPAN KITA BERSAMA MENYELAMATKAN MALAYSIA TERCINTA INI…

ALLAHHU AKBARRR!!!
ALLAHHU AKBARRR!!!
ALLAHHU AKBARRR!!!

Anonymous said...

dulu pasal janggut nabi macam-macam mereka kutuk sekarang penghinaan terang-terangan mengenai hindu baca terjemahan al quran memang menyirap darah aku....mana tok nik, hadi,haron din @ulama kaki jampi mana pengarang harakah ahmad lutfi yang memutar belit kan isu janggut nabi dulu kenapa diam macam babi....

Anonymous said...

Pas terlalu bodoh dalam semua hal baik tidak tahu benda itu akan memakan diri mereka balik bukan sekali dah berkali membenarkan org kafir membaca surah ayat suci alquran seolah olah ayat suci alquran macam harakah siapa siapa bolih membaca nya jangan lah kerana politik kerana mahu kuasa segala hal pas kata bolih,bolih dengan pas tak bolih dalam islam ini jadi nya kalau ulamak yg tidak belajar habis sebab itu pas sampai sekarang dan bila bila tidak bolih merintah negara ini kerana pintu rezeki untuk pas perintah negara ini telah ditutup olih allah sampai bila bila kembali lah kejalan allah parti pas dah sesat terlalu jauh yg dipimpin olih iblis untuk hancurkan umat islam di negara ini banyak benda pas buat berlawanan dengan islam itu sendiri selagi tak taubat allah akan menutup semua pintu rezeki kepada pengikut pengikut pas.

Anonymous said...

harap GAP dapat bukak website nie..
http://promote5.blogspirit.com/archive/2006/03/08/20-pembatal-syahadah.html
rase nye sesuai untk pakatan rakyat..

Anonymous said...

bro, tengok berita lama rtm ni.. dap@pkm dah lama guna ayat Al-Quran utk perdayakan rakyat utk supaya sokong diorang. tengok yang minit last skali: http://www.youtube.com/watch?v=Do5d7dBMtH8