Tuesday, January 18, 2011

HARUSSANI GEMPOR ANWAR IBRAHIM !

13 comments:

Anonymous said...

Hakikat yang harus semua orang terima, termasuk Anwar sendiri adalah apa yang dikatakan oleh Ayahanda Tan Sri Dr Harussani memang betul dan tepat.

Anwar hidup kerana dendam. Dia berjuang kerana dendam. PKR ditubuhkan kerana dendam.

Anwar berkawan dengan Yahudi sebab nak kuasa dan nama di mata dunia, kenapa? kerana Yahudi kuasai dunia. Bukan Nasrani, bukan orang putih, bukan white house, tapi Yahudi. Tapi Anwar ingat, Yahudi bodoh, dan dia Anwar ingat dirinya pandai, mampu memutar belitkan fikiran orang termasuk Yahudi.

Silap, Anwar silap. Kesilapan dan kesalahan terbesar Anwar yang pernah di lakukan bukan la 'Meliwat' tapi ia adalah mempunyai hubungan dengan Yahudi. Anwar dah terikat malah sudah termasuk ke dalam lubang yang Yahudi sediakan.

Yahudi tahu siapa Anwar, tapi Anwar tidak tahu siapa yahudi.

Terus terang, jika Yahudi ingin Anwar hilang, maka ia akan hilang. Tapi disebabkan janji dan simpati maka Anwar masih mempunyai masa dan peluang untuk lakukan apa sahaja demi jawatan PM.

Ingat apa yang Tun drm katakan dari dulu sampai skrg, Jika Anwar jadi PM, maka MALAYSIA AKAN DIJUAL.

Ingat, jika Anwar tidak mampu untuk menjadi PM dan mengawal Malaysia dalam ertikata Menumbangkan UMNO, menghancurkan Kesultanan Melayu rakyat Malaysia, maka pihak ketiga akan masuk dengan cara yang halus tanpa dilihat oleh mana - mana orang. Dan apa yang boleh dikatakan, mereka, pihak ketiga sudah pun mulai beraksi dipentas dengan langkah yang pertama.

Siapa pihak ketiga?

cari.. cari... cari... cari..

dzimba said...

inilah ulama yang betul.. berpegang kepada prinsip dan lunas lunas agama. Ulamak kat pengkalan chepa tu ulamak politik

Bentaraguru said...

Memang tepat ingatan yang diberi oleh Mufti Perak itu. Peringatan itu bukan untuk DSAI sahaja, tetapi juga kepada Hj Hadi dan Nik Aziz. Putarbelit mereka inilah menjadi umat Melayu dan Islam berkecamuk dengan pelbagai fatwa dan tingkah laku yang menjijikkan.

Rakyat Malaysia sudah tahu, walaupun Nik Aziz, Hadi Awang boleh tidur sebantal dengan Kapal Singh, L K Siang, G Eng, mimpinya tetap lain-lain.

Sesungguhnya mata, pendengaran, Al-kalbu semuanya bertanggungjawab dan akan disoal oleh Allah diakhirat kelak. Oleh itu bersedialah untuk menjawabnya nanti. Atas dunia ini boleh putar alamkan fakta, tetapi mesti bertanggungjawab.

megat said...

bagus jugalah dgn pendedahan ni, tp aku ralat kenapa baru skrg harussani nak bongkar sejarah anwar. sepatutnya dgn rasa kasih dan sayang kpd agama,bangsa dan negara dia patut dedahkan sebelum PRU12 lagi. klu dia boleh keph pasal murtad bagi nak dgn angka yg berubah2, awatlah benda penting begini dia diamkan. pd aku, dia ni dulu pun sebenarnya adalah pengikut pas. skrg, trimalah caci maki dari pengikut pas.

doncin cai said...

orang alim kita hormat kerana ILMU nya...........
mereka lebih tahu dosa pahala daripada kita yang kurang ilmu...

Anonymous said...

megat ..kenapa nak salahkan kepada harussani..salahkan UMNO yg x buat kerja..sikit2 harapkan duit..
skunk ni pun pendedahan dilakukan oleh blogger...

hope berubah sebelum kena ubah

Anonymous said...

Hai, ape nak jadi dunia sekarang ni…

Mufti pun mengumpat…

Habislah…nak percaya kat sape lagi yer…

Anonymous said...

Mufti pun mengumpat…
Habislah…nak percaya kat sape lagi yer

mufti crite kn kebenaran....xkn mufti nk menipu....terpulang la rakyat nk trime ke xnk....

To Live Again said...

to Megat,

Bukannya Harussani xnk dedah awl..Tp dia kn Ulama..Dia berpegang kepada hukum MEMELIHARA AIB ORG adalah WAJIB nescaya Allah akan memelihara aib kita nnti..Mgkn ketika itu TS Harussani berdoa supaya anwar BERUBAH..

Namun kini Harusani sedar yg nuar 2 sudah smpai ke tahap menjadi MUDARAT kepada agama,bangsa dn negara, maka dengan itu TS Harusani pon beralih kepada 1 lg hukum iaitu MELAKUKAN MUDARAT KECIL BAGI MENGELAKKAN MUDARAT BESAR..Iaitu mendedahkan siapa nujar yg sebenarnya walaupon mengaibkan demi menyelamatkan agama,bangsa dan negara..

2 la ulama yg sebenanrnya..Bukan cm ULARMAK yg beberapa kerat 2..Kalau dpt cerita yg MENGUNTUNGKAN politik mereka tnpa berlengah TERUS MENDEDAHKAN AIB org lain tp bila terjadi kepada puak sndiri maka mula MENYALAK dgn pelbagai nas dn dalil bg menyelamatkn diri sndiri..

To Live Again said...

January 18, 2011 10:57 PM

Woi anon dia bukan mengumpat dia menceritakan KEBENARAN yg selama ini dia pendam dgn harapan mamat 2 berubah tp kita blh lihat sekrg ni bukan makin berubah tp semakn galak plak..

Ooo kalau ular semak sebelah sana mendedahkan aib org lain dicanang dlm ceramah2 maka dikatakan itu adalah KEWAJIPAN untuk kita semua mengenali pemimpin kita..

X cukup dgn 2 ditambah plak dgn dalil2 kononnya mendedahkan aib musuh sm la dgn peristiwa BADAR AL-QUBRA..Ptuuiii..

Hukum blh berubah2 plak ek kita ms dn keadaan..

Anonymous said...

jangan salahkan harrussani tak mau dedahkan, dia dah bagi hint lama dah...org melayu sendiri yang buta hati

Anonymous said...

apa bodoh sangat anon 10:57 PM? kalau kau nak cakap tu mengumpat, habis semua sesi interview pon mengumpat laa ya? itu menyuarakan kebenaran bukan merasuah orang macam nik aziz tu.. betul laa orang cakap masuk PAS terus bodoh

Anonymous said...

nik aziz pernah cakap tak pe mengumpat kalau benda tak betul dan yang diumpat tu pemimpin..
(kalau tak salah la..) selagi bukan fitnah..