Monday, February 21, 2011

BALUN LAGI.. BALUN !

semalam exco pemuda umno malaysia balun pas. siapa ? dato sohaimi shahadan..orang panggil dia DSS.

DSS perli pas tahap pedih telinga. asal balun pakatan, aku akan bersama dengan mana-mana pimpinan umno. team media baru DSS selayang  ni nampak makin galak menyerang. tahniahla bro amir n d gang .

sila baca terjahan DSS terhadap pas. isu pas nak menjilat balik melayu ! KLIK SINI

3 comments:

aku je said...

kita harapkan ramai-ramai lah terus mengganyang aksi jilat balik ludah sendiri oleh N.ajis ni..!!!!

Orang Melayu adalah nasionalis yg memperjuangkan Islam agamanya, Tanah Melayu yg buminya dipijak dan langitnya dijunjung dan sebuah bangsa yg wajar diiktiraf dan tidak dipandang hina.

Sebagaimana sesiapa jua yg meletakkan bangsa Melayu di tempat yg hina, murah dan kotor. Maka dia itu harus ditentang dgn sekeras-kerasnya..!!

aku je said...

kita balun lagi..!!

Jangan bagi muka dengan manusia hipokrit yg terang2 declare sokong pegangan agama Islam wajar dilonggarkan..!!!

Woi..N.ajis..!Teruskan usaha anda menjual agama Islam demi undi Cina. Kami nasionalis Melayu tak perlukan pembelaan kamu..!!

Anonymous said...

Kita orang Melayu ni tak ada tempat lain nak 'balik'. Kalau kat cina kita boleh kata woi..pi la balik China, kat India boleh kata poodah pi balik India..kita Melayu nak balik mana? Malaysia ni lah satu-satunya Tanah Melayu untuk kita. Sebab tu kita kena berjuang habis-habisan untuk mempertahankan tanah tumpah kita supaya anak cucu kita nanti hidup dengan selesa di tanahair sendiri. Malangnya puak2 melayu dari PKR/PAS/DAP buta mata dan hati tentang pentingnya melayu bersatu demi kesejahteraan Melayu dan kemakmuran negara kita.