IKLAN BERBAYAR

Thursday, March 31, 2011

KITA DESAK MEREKA ADAKAN SOLAT HAJAT LAGI.

 solat hajat adalah cara paling terbaik untuk umat  islam meminta petunjuk .

rakyat malaysia menyeru agar pas mengadakan solat hajat sekali lagi malam ini untuk meminta petunjuk dan kebenaran. 

kalau boleh kita minta agar anwar pula mengimamkan solat hajat ini bermakmumkan tuan guru haji hadi dan nik ajis. 

ayuh rakyat, desak mereka dalam twitter dan facebook. arahkan mereka melakukan solat hajat sekali lagi.

7 comments:

abraz966 said...

TERSANGATLAH SETUJU.biar betul,biar betul-betul.R+

Anonymous said...

Salam tuan, apa kata kalau kita buat gerakan seperti akujanji memilih Pak Khatan Rakyat tapi dengan syarat AlJuburi bersumpah laknat tidak pernah meliwat, tidak pernah melanggan pelacur walau sekali dan tidak pernah berzina dengan isteri orang. Kita tengok apa respon diorang. Ok tak?

Anonymous said...

molek sesangat....tu...hehehehe

Anonymous said...

Salam tuan, ini solat hajat untuk cari jam Omega yang hilang tu ke?

Anonymous said...

Buat la juga marathon solat hajat 7 hari 7 malam macam penganut hamPAS buat di Perak semata2 nak kan seorg ADUN PKR meletak jawatan. Jangan risau, penyokong anti anwarporn pun akan turut serta dalam majlis solat hajat tu supaya Allah berikan petunjuk kebenaran kpd rakyat Malaysia.... Berani ke diaorg tu?

Anonymous said...

kat skolah asrama aku dulu, ada sorang brader slalu jadi imam solat maghrib. tapi lps terkantoi main blakang dgn budak junior, terus takleh jadi imam dah.

kalu aljub yang imamkan poknik & hj hadi tak tau la aku sah ke tak solat hajat tu nanti. keskeskes

Anonymous said...

Salam

Eloklah si anwar jadi imam pada hadi dan nik aziz dan sekelian PAS PKR, kalau anwar jadi makmum, takut dia jadi geram tengok pungkok masa imam rukuk dan sujud, hilanglah pahala anwar ye tak?