IKLAN BERBAYAR

Thursday, March 31, 2011

RAKYAT MALAYSIA BERLAPANG DADA LAH KAMU.

 insyaallah

jika semuanya berjalan lancar maka rakyat malaysia khasnya dan masyarakat dunia amnya akan menyaksikan pendedahan politik yang bisa menggoncangkan jiwa !

pastikan anda tidak terlepas peluang menyaksikan satu sejarah politik paling hebat negara bangsa.

kebenaran pasti muncul !

7 comments:

Anonymous said...

Tak sabar ni bro..gua meluat sangat dah kat BABI ni...cepat2lah kasi ajar sama BABI ni..bikin malu Agama,Bangsa & Negara saja.

Anonymous said...

Tak sabar ni bro..gua meluat sangat dah kat BABI ni...cepat2lah kasi ajar sama BABI ni..bikin malu Agama,Bangsa & Negara saja.

Bingai @ Bangang said...

Aku masih sabar menunggu, bro. hehehe

Anonymous said...

SASPEN SUNGGUH ...

Anonymous said...

Johari abdul sah bohong....kasi malu keluarganya. Aku baru jumpa anak Datuk Shuib malam tadi.

Best.

Yg benar....prlir anuwar besar pamjang dan tak berbulu !

Yahoo !!

budak kayu hijau

Anonymous said...

"bisa menggoncangkan jiwa"- mcm ayat DR ROZMEY plak masa mempromosikan filem 40juta dier tue..

dedah kn jea GAP biar rakyat tau..
kembali kan keamanan kat MALAYSIA nie..
semenjak al-juburi "terlepas" negara kiter tercinta nie x mcm dulu lg..

Anonymous said...

1MalaySiaL 1LuCah 1MaBuk 1RaSuah 1unDI 1wangPanas = 1UMNO...kata PM Najubur rasma ......