Monday, March 28, 2011

MALAM KUMPUL DANA PKR :ADA ORANG DERMA 620 RIBU ??

 dua hari lepas aku keluarkan artikel print screen daripada twitter wan azizah tentang malam mengumpul dana untuk parti p-gay-r.

malam gala ini dilakukan di d de palma ampang. hampir kesemua pemimpin p-gay-r hadir.

namun malam mengutip dana untuk parti tersebut mencapai klimaksnya apabila dikatakan xxxxx (orang kaya pkr) mendermakan wang sebanyak 620 ribu untuk partinya . benarkah dakwaan ini ? jika benar kita desak SPRM siapa kekayaan luar biasa xxxxxxx.

9 comments:

blogenstarz said...

WOW....
Bamnyak tu...
Pemurahnya depa suma noooo

aku je said...

Bagaimana pulak dgn gaya hidup mewah Anwar Ibrahim? Perlu disiasat juga. Dari Yahudi mana dia dapat dana bagi membiayai hidup mewah raja petralalok kat london nun.

Kekayaan Azmin dan Shamsidar? Perlu disiasat jugak.

RM620 ribu bagi org mcm Anuwar bagai RM6.20 je. Bukankah dia berkawan baiik dgn IMF sehingga negara ini juga mahu dibangkrapkan dgn meminjam dari IMF? Seperti mana papa kedananya negara2 Islam lain seperti Indonesia. Bukan kah itu matlamat yg nyata bagi kaum Yahudi. Sesungguhnya Bani Israel adalah musuh Islam yg nyata.

RM620 ribu..kecik punya hal..celah gigi dia je.

Anonymous said...

Anwar lah "ORANG KAYA PKR" tu.. dia derma untuk parti dia, melalui orang lain.. seolah-olah masih ada orang yang perihatin terhadap parti PKR yg LUCAH tu..

Amacam..? boleh pakai tak teori aku..?

Anonymous said...

anwar memang kaki jubor

DNA=Dubur Nak Anuar said...

eh aku pun nak derma gak, x main la ratus ribu, aku kasi billion terus tapi dlm matawang dolar Zimbabwe ler
hahahahaa

Anonymous said...

sape mr xxxx yg dermawan tu... cakaplaaa

Anonymous said...

Si nuar tu kan dah kaya...billionier (Duit songlap)nak derma parti anak-beranak.. Baik punya wayang..!!

Azrin Hardy said...

Anwar lah "ORANG KAYA PKR" tu.. dia derma untuk parti dia, melalui orang lain.. seolah-olah masih ada orang yang perihatin terhadap parti PKR yg LUCAH tu..

Amacam..? boleh pakai tak teori aku..?

[den setuju..jumlah 620 tu datangnya dari dalam parti sendiri..gimik je semua ni]

Anonymous said...

Bijak dahulu, bijak sekarang.

Semasa kes Sodomi 1,saya tak ada hati nak beri derma walau satu sen bagi membela Anwar, syukur Alhamdulillah.

Sekarang ini dengan kes Sodomi 2, timbulnya kes video seksnya dan dengan mengetahui tentang kayarayanya keluarganya dan geng-gengnya, lagi saya tak terbuka hati langsung untuk menghulurkan derma bagi perjuangannya.