IKLAN BERBAYAR

Tuesday, March 29, 2011

PELIK SUNGGUH CARA MAT SABU BERCAKAP.

 mat sabu antara pemimpin pertama pas yang mendesak agar penyiasat luar diberikan kepercayaan untuk meneliti ketulenan video seks anwar ibrahim.

takde angin masakan pokok bergoyang. mat sabu sudah pasti telah menyaksikan rakaman video seks tersebut.

jika kita meneliti sejarah ketulenan bangkangan mat sabu , sebenarnya agak mudah untuk kita mengenali beliau.

jika rakaman video itu bukan 'kelibat anwar' sudah pasti mat sabu akan berkata ini fitnah dan rekayasa kerajaan umno dan barisan nasional dalam usaha untuk menjatuhkan anwar ibrahim..

tetapi yang diminta adalah sebaliknya..siasat ketulenan video ini.

hehe macam konpiden je. terimakasih kerana solat hajat pakatan. kebenaran pasti terserlah.

9 comments:

Anonymous said...

Tuan,
YB Lim Kit Siang pun dijemput untuk buat sembahyang hajat juga ke?
Tarbiah PAS dah sampai LKS boleh sembahyang hajat... Caya lah.

Antibarua said...

Membeli betik ditengah hari
Setelah makan rasanya tawar
Kalau tuan bijak bistari
Siapa ALIBI untuk Anwar?

Pilihan jawapan seperti berikut :

A. Datuk Eskay
B. Wan Azizah
C. Nurul Izzah
D. Azmin Ali
E. Datuk Johari
F. China Doll Pelacur tu le

Anonymous said...

Memanglah panggil Penyiasat luar.. Kalau harap yang dalam,, hampehh.. Orang2 PR ni gentlemen, Berani kerana benar, takut kerana salah.. Cuba kalau kena kat BN, usahkan siasat, kes terus senyap sebab kalau siasat dah tentu KANTOL

pacat said...

bagus juga ada penyiasat dari luar pasti juak2 anwar dari parti PAS akan lebih mengelabah !!!

My Imtiyaaz said...

Alhmdulilah.doa puak pas dah dmkbulkan..

Anonymous said...

bagus juga da buat solat hajat tapi pas kena pastikan ds anwar tidak turut sama mengangkat takbir untuk bersama sama solat hajat.Nanti kot ds hadi doa supaya kebenaran terbuka tapi kita mungkin dgr ds anwar kata semoga kebenaran terus tertutup.Kan naya tu.Kalo betoi ds terlibat le.

aku je said...

anon 11.00am

"Berani kerana benar, takut kerana salah"

Tau pun..
apa pasal la AnUwar takut bebeno nak bersumpah laknat? Dan takut bebeno nak bagi sample DNA?? Dan suka bebeno tangguh kes??

Apa pasal Hadi Awang tak setuju siasatan diraja?

Apa pasal PASberg takut bebeno dah sekarang nak sebut pasal hudud? pasal negara Isle nya?? Malah Eli WongKang, yg terang2 berzina juga di peluk cium oleh muslimah PASberg? Apasal??

Dasar pengamal freemason. Itu le AnUwar Ibrahim. Yg PASberg tu cuma pencacai je. Suka beno menangguk di air yg keruh.

Kalau betul berani, dengar cerita terus menerus dari individu yg menjadi kawan AnUwar mcm Nalla, macam Ezam. Kawan senang dan susah AnUwar. Sanggup masuk penjara kerana mempertahankan dajjal talam 1000 muka ini.

Setakat dengo Anuwar cakap, lepas tu telan bulat-bulat..itu berani ke?? Pegi dah..!

Solat hajat lagi byk2 le.. maka kebenaran akan semakin dizahirkan.

Anonymous said...

Hehe... Best jugak yek, kena tuduh lepas tu gi sumpah kes setel.. Kalau macam tu kosong penjara kat Malaysia ni.. Semua banduan gi pakat ramai2 sumpah tak buat, abis cerita.. Kena saman ekor pun gi sumpah... hehe.. Patut ramai sesumpah skrg nih..

Anonymous said...

Hehehe... Bagus jugak yek kalau sumpah ni boleh setelkan problem.. Rasanya kosong penjara Malaysia ni, banduan ramai2 gi pakat sumpah, lepas tu bebas.. Kena saman ekor pun gi sumpah boleh setel, tak payah bayar saman.. Patutlah banyak Sesumpah sekarang