IKLAN BERBAYAR

Tuesday, March 29, 2011

SOLAT HAJAT VIDEO SEKS : TERIMA KASIH

 tiada apa yang harus dibimbangkan. solat hajat anjuran pakatan malam tadi yang meminta petunjuk agar kes video seks ini diperlihatkan kebenaran sebenarnya amatlah menyukakan hati kita.

hanya segelintir manusia sudah menonton tetapi tidak bagi sebilangan rakyat. yakinlah bahasanya petunjuk itu sudah semakin hampir.

14 comments:

Anonymous said...

Puak Pas sudah semakin mengarut. InsyaAllah kebenaran sudah semakin terserlah..Cuma nak tanya, Imam Solat hajat tu, Imam dari DAP ke?

Anonymous said...

Puak Pas sudah semakin mengarut. InsyaAllah kebenaran sudah semakin terserlah..Cuma nak tanya, Imam Solat hajat tu, Imam dari DAP ke?

Anonymous said...

Pakatan kini mendendangkan lagu yg pengikutnya ingin dengar..biarkan mereka dgn labu2nya.. kita ini perlu tumpukan usaha apa yg kita usahakan selama ini. naikkan ekonomi, selesaikan masalah rakyat, benteras rasuah dll.

Anonymous said...

Bagus buat banyak banyak solat hajat lagi banyak kebenaran Allah tunjukkan...tapi tak bleh terima pulak nanti...

ZK said...

PAS dan penyokong2nya kena meletakkan pendirian dari sekarang. kalau anwar didapati bersalah, adakah mereka akan terus menyokong? atau keluar pakatan? atau buat tak tahu?buat demo lagi??

kalau didapati bersalah pun mau sokong juga, so apa pentingnya siasatan apa semua ni. aii sabor je lah!

sgray said...

Insya Allah bro sama2 lah kita semua sebagai rakyat cintakan negara yang tak berkesempatan itu diberi kesempatan dan juga juak2 haramjad tu diperlihatkan Allah AKAN kebesaran dan kekuasaan hakikinya,biar mereka sedar siapa yang sebenarnya mengemudikan dunia yang fana' nie.

wallahuwa'lam

aku je said...

Dari 1998 sehingga la 2011, sekian byk solat hajat didirikan bagi dizahirkan kebenaran.

Bermula dari pemecatannya dari jawatan Timb Perdana Menteri dan berbondong-bondonglah mereka berteriak sorak, gegak gempita menyalak-nyalak bermula di perkarangan masjid negara. Huru-hara satu negara demi mengangkat seorang dajjal yg mahu membutakan hati rakyat dari isu sebenar, dia dipecat kerana moralnya. Terima kasih yg tidak terhingga kepada Tun Dr M kerana kebijaksanaannya dan keberaniannya menghalang dajjal ini dari menjadi Perdana Menteri Malaysia.

Maka bersolat hajatlah mereka di seluruh tanahair. Dan apabila kebenaran itu dizahirkan maka haru hara pula mereka itu dengan demonstrasi, menyalak2 bahawa ianya fitnah dan konspirasi lagi.

Muncul Saiful, muncul Rahimi, muncul Ummi, muncul Nalla, muncul Ezam dan terkini muncul Eskay serta sekian byk lagi bukti2 sahih bahawa dia adalah sehina2 manusia, jantan betina semua dibalunnya. Itulah kebenaran yg dizahirkan dari solat hajat yg didirikan mereka juga.

Maka tergolonglah mereka dalam golongan orang2 yg menafikan kebenaran.

Mohd said...

Melayu mudah lupa ..........

Anonymous said...

UMNOpun patut sama - sama join PAKATAN RAKYAT solat hajat supaya ditunjukan kebenaran...

Anonymous said...

NASIB ADA KES NI..BOLEH JGK MP SG PETANI SI JOHARI TU POPULAR..SBLM TAK PENAH DGR PUN NAMA DIA...LA NI DEPA PANGGIL DIA HERO..KALAU TAK KERANA KES NI SAH, NAMA DIA KENA GUGUR PADA PRU13....PANDAI DIA AMIK KESEMPATAN...

Anonymous said...

kebenaran dah muncul tapi kalau kalau setan laknat kat dlm hati dah berbisik tanak percaya tambah ketaksuban yang telalu melampau,malaikat turun bagitahu yang betul pun tak dipercayainya.
SUATU kebenaran kalau beginilah cara ditakdirkan tuhan untuk dinyatakan kepada manusia terima ajelah wpun lepasni pengikut pakatan tertonggeng 3 malam pasal susah nak percaya

Anonymous said...

Awak dah tenguk ke video tu...
macam tau sangat pelakunnya. Atau awak main agak2 sebab ramai yang kata si anu tu pelakunnya. Saya tu pandai tidak lah.. tp untuk creatkan satu vcd masukan wajah awak untuk lakunan hidup (bergerak) tak jd masalah.

Anonymous said...

Anon 2.35pm..

Kau pergi mintak kerja dengan Yusri KRU. Bodoh tapi mengaku pandai punya orang .

Anonymous said...

susah2 sangat uploadkan jer kat u-tube. biar semua org tengok dan nilaikan siapa pelakonnyer...ni bagi tengok kat org terpilih konon...mana ada game macam ni masa zaman ni...ada bom terus letop beb..kalau bole bagi terus carpet bombing....baru kelas gitu....