IKLAN BERBAYAR

Tuesday, March 29, 2011

VIDEO SEKS : OH DALAMNYA KATA ZAID IBRAHIM.

 ' dari apa yang saya lihat, ia seolah-olah anwar ,kata hati juga menyatakan ia kelihatan seperti anwar dan saya rasa itu adalah beliau. saya yakin dengan apa yang dilihat'.

ini komen pertama yang terpancul  daripada mulut zaid al ibrahim, presiden partai KITA.

dalam sungguh ayat yang dikeluarkan zaid.

terimakasih kepada pas kerana telah membuat solat hajat malam tadi. kebenaran sedikit masa lagi pasti muncul.

13 comments:

Anonymous said...

dna : dilema nafsu anwar

Anonymous said...

Salam Bro,

Johari Abdul ni kalau kita analisa bayan dia malam tadi d shah alam dengan pc dia tempoh hari mengesahkan dia ni temberang.

tak tau apasal dia temberang. mungkin terhutang budi kat anu war kut.

pak njang shuib tu orangnya lurus bendoi...cuma pasai cewek..biasalah....tapi kalau nak fitnah sesape...pak njang shuib tu bukan orgnya...sebab tu dia takat senator je.

tak pandai temberang....sebab tu tun daim amat hargai sifat jujur dia....tak makan kawan dan sahabat.

johari asai pun budak baik...tapi bila dah makan budi dgn anu war....dia pun dah kena penyakit anu war....kesian johari

kaum kerabat pak njang

Mae said...

Solat hajat tu bukan untuk mohon Allah tunjukkan kebenaran, tapi untuk mohon menangkis fitnah ! Ada beza tu. Harap GAP baca poster PAS tersebut.

Anonymous said...

"Fitnah Jahat"...

masalahnya siapa yang fitnah siapa?

zxc said...

Wah!!! ada solat hajat berjemaah la!! selalu buat sesorang jer...last buat berjamaah pon masa kes pulau batu putih nun...

Boleh join nih!! tapi apesal DAP kat tengah2, Khalifah GUAN tonggENG jadik imam ker?

time sembayang nanti jangan salah kiblat & x cukup rekaat dah ler!!

BERITA GEMPAR! : 100 % PAS akan masuk barisan malam 28 MAC ni!! (ye la sembahyang mesti la dalam barisan, mana boleh buat dalam bulatan, ye tak?)

Anonymous said...

Salam Poster diatas tu kata solat hajat dari fitnah jahat, yang dah confirm tersungkur mampus ialah lim kit siang dap Laknatullah tu, sebab dari semenjak 60an , dia bersama lee kuan yew, yahudi tu membuat fitnah sehinggakan terjadi 13 mei 69, jangan lupa wahai orang melayu terutama yang datuk nenek, mak bapak mereka yang dibunuh cina pada masa itu termasuk datuk saya di ulu kenas kuala kangsar oleh cina komunis. Mana boleh lupa disebabkan pembunuhan itu, arwah bapa saya semasa berumur 12 tahun sahaja terpaksa menanggung mak dan adik beradik sehingga berjaya dari 50an sehingga meninggal dunia.

Anonymous said...

Sudah terang lagi bersuluh...

Pergi SPA dgn Eskey .. eskey dah ngaku dia ada dalam video yg terakam..

Kalau dia tak kenal siapa amoi sepet tersebut, boleh gak aku percaya .. tapi kalau dia tak kenal siapa lelaki seorang X itu .. mustahil bukan???

Kesimpulannya .. lelaki X = Lelaki Y = DNA dalam jubor Saiful ...

Al Alamah As Sheikh Sivaji Anu War Berahi Al Juburi Wal Pu*i .. Aku Menulis Bukan Kerana Nama

Anonymous said...

Anon 2.20pm. setuju kata2 anda saya tidak akan lupa May 13.. sebab saya adalah seorang anak yang bapa saya terlibat dan hilang pada waktu itu.

Baru2 ini YB Yusmadi kata nak join DAP sedih saya mendengar anak muda yang cetek pengetahuan tentang siapa yang memulakan sejarah hitam itu.

Walaupun saya tidak pernah ada dendam , kawan2 saya semuanya multiracial tapi saya tidak pernah lupa walaupun saya kehilayangan ayah sudah 41 tahun. Ayah kami hilang tanpa pusara. Melayu hendaklah bersatu demi agama,bangsa dan negara.

Anonymous said...

Solat Hajat menagkis Fitnah itulah bunyi ayat dalam poster berkenaan, siapa fitnah? siapa kena fitnah? kan ayat tersebut tergantung kenapa tak disebut dengan jelas biar terang maksudnya tapi Allah maha adil maha mengatahui nawaritu kepada individu yang melakukan solat sunat tersebut moga-moga diturun bala kepada mereka kerana selama ini yang banyak melakukan fitnah adalah PAS dan Keadilan

Anonymous said...

Solat Hajat menagkis Fitnah itulah bunyi ayat dalam poster berkenaan, siapa fitnah? siapa kena fitnah? kan ayat tersebut tergantung kenapa tak disebut dengan jelas biar terang maksudnya tapi Allah maha adil maha mengatahui nawaritu kepada individu yang melakukan solat sunat tersebut moga-moga diturun bala kepada mereka kerana selama ini yang banyak melakukan fitnah adalah PAS dan Keadilan

Anonymous said...

Bole like x komen 'zxc' tu! Mmg betul sgt...solat kena dlm barisan mana bley dlm bulatan! Hidup barisan!

Anonymous said...

Mari lah kita memohon pada tuhan supaya menterjemahkan doa PPR/pas kelmarin kepada kebenaran supaya DSAI dapat pengajaran dan seterusnya bertaubat sebelum dia membuat kerosakan lebih teruk pada umat melayu dan agama islam.,ya allah makburkan permintaan kami pada tanggal 18 Apr ini berakhirnya tradeji yg amat trajis yg berlaku kepada rakyat malaysia dan jadikan lah keputusan DSAI berehat di Sungai buluh bagi membolehkan dia bertaubat dan beribadat sebelum engkau berhentikan kan dia menjadi manusia amin...

Anonymous said...

ahh cibai la PAS!