Tuesday, March 29, 2011

SOLAT HAJAT MAKAN DIRI : NIK AJIS ???

 anwar naik pentas ceramah balun !
kit siang naik pentas ceramah balun !
hadi naik pentas ceramah balun !

tapi nik ajis ?

Bagaimanapun, acara puncak yang dinantikan, iaitu ceramah Nik Abdul Aziz mungkin mengecewakan ramai penyokongnnya apabila beliau hanya naik ke pentas bagi membacakan doa dan bertakbir tiga kali.Pemimpin veteran PAS itu tidak langsung berceramah. !. hidayah petunjuk sudah mari..ayuh kita doakan agar nik ajis ....

7 comments:

zxc said...

Dulu Tuan Guru Nee Ah Zee ada doa stail pecoh perut...

sekarang ni kena modified sikit, doa kasi putus anu!!

cuba check, tengok betol2 nama dia

ANUar iBRAHIm

patot la burong sekor dalam sluar tu selalu hilang kawalan & bertindak liar...


kalau makbul doa tuan guru kali ni kompom pakatan x terganggu ngan kes2 tahap jahiliah si anugerah tuhan tu


jom aminkan reramai!!!

aku je said...

doakan apa nye bro..

Nik Ajis ni..hadoi...

1. Menkafirkan hamba Allah yg mengucap shahadah kerana jalin kerjasama dgn MCA/MIC.

Dia?? Usahkan DAPig yg ultra kiasu "langkah mayat sy dulu". Dgn Syaiton pun tak pe..

2. Menukar yg haram menjadi yg wajib. Semua org tau.Masa PRK galas dulu.

3. Menuduh org Islam lagi beriman jahiliyah hanya kerana tak undi PASberg.

4. Sesedap rasa menyatakan 'bala Allah' jika tmpat lain dilanda musibah. Tapi tmpat dia kena?? "ujian".

5. Mengizinkan nama Allah disyirikkan kepada triniti agama kristian.

6. Mendesak kerajaan membenarkan Bible bahasa Melayu diedarkan. Bukankah Melayu itu mesti Islam dan Islam itu Melayu?? Tidak semestinya Cina itu Budha dan India itu Hindu. Maka, utk siapakah Bible ini ditujukan? Bukan kah kepada org Islam??

7. Mengalu2kan LKY dan meraikannya. Apa dia lupa PAP adalah serpihan Parti Komunis Malaya (PKM) dan DAP adalah mendokong perjuangan PAP? Memunyakan tanah Melayu kepada China (Cina)? Komunis=PAP=DAP. Dgn syaiton2 ini dia bekerjasama.

Byk lagi le onar dan tohmah yg dek manusia nama Nik Abdul Aziz ni.

Anonymous said...

tak kira umno atau pas atau atas pagar,jgn perlekehkan solat hajat.marilah kita ramai2 lakukan solat hajat agar kebenaran muncul.

aidil said...

apa kata nik aziz mintak doa kalau betul anwar peliwat dan pelaku seks dalam video tu, Tuhan cabut pancainderanya atau bagi dia penyakit kelamin yang kronik, dan kalau semua itu fitnah, mintak Tuhan cabut pancaindera dan bg penyakit kelamin yg kronik kat pemfitnah itu. Kan lebih clearrr....

Anonymous said...

Nik Aziz dah dapat hidayah hasil maklumat Mat Sabu dan Mustaffa Ali yang sudah tonton vidio licah lakunan Anwar Ibrahim.

Anonymous said...

aku dah cakap sebelum ini dia org akan buat sembahyang hajat mintak tukar wajah anuar dgn wajah org lain dlm video tu.... dia org takkan tanya anuar dia main pelacur ke tak tapi terus tuduh Dr M, Najib, Umno, BN, Polis dan semua org yang bukan ahli PR terlibat.... Hei Nuar, kau yang bedal bontot, cibai, dpt BJ kenapa org ramai pulak nak sembahyang hajat? BODOH BETUL YANG IKUT G SEMBAHYANG TU...

anti bohmau said...

solat hajat dilakukan utk memohon Allah SWT memperkenan doa kita. Allah akan bagi apa sj yg kita mintak. yg baik, yg buruk, yg indah, yg jelek, semua akan dipenuhi jika benar2 berhajat. cuma apakah kita terima apa yg Allah kurniakan bila hasilnya tidak menepati dgn kehendak kita?

apa yg kita hajati dlm kes video seks ni? nak tengok kebenaran atau penipuan?

siapa yg tidak percaya dgn qadha' & qadar Allah SWT selama ni? dah berpuluh2 malah beratus2 kali solat hajat memohon Allah tunjukkan itu ini. bila dah ditunjukkan kebebalan si anu si anu yg semakin menjadi2, mengapa masih enggan terima???? kalau betul Allah perkenankan, dah lama dia jadi PM, spt yg dikehendakiNya. Namun...redho je la

Manusia melayu ni!