IKLAN BERBAYAR

Tuesday, March 29, 2011

SILA EMAIL RAKAMAN VIDEO EHEM EHEM ..

 aku masih berkeyakinan berkemungkinan ada salinan yang ada disimpan oleh individu tertentu tentang isu video seks ini.

permintaan aku mudah, mohon agar video ini di emailkan kepada aku. 

aku tak perlu babak seks itu kerana seluruh rakyat malaysia dah tahu 2 adegan yang dimaksudkan.

sunting lah video tersebut. janji ada kelibat 2 pelaku pun jadiklah. 

biar kita pertontonkan kepada seluruh rakyat malaysia siapa 'sebenarnya' manusia keparat yang beraksi di dalam video tersebut.

sila emailkan video itu kepada
gapkembali@yahoo.com 


terimakasih kerana melakukan solat hajat malam tadi.kebenaran pasti muncul.

16 comments:

Anonymous said...

baguslahh UmNo-BN sekarang...sekarang nie dah boleh simpan video lucah....tak salah pon, sebabnya kes Datuk 'T' yg menyimpan dan menayang video lucah pd awam, tak menyalahi undang2 Negara, malahan akan dilindungi oleh Akta yg melindungi saksi,sebabnya mereka saksi, bukan pelaku seks......

bagus, satu lagi kemajuan dlm pentadbiran umNO-BN sekarang nie,......lepas nie pasti ramai, yg jual video seks di kaki-lima...

Bangang!!!

Anonymous said...

ya..betul tu..
drpd dibiar rakyat buat spekulasi,
lebih baik didedahkan
biar rakyat sendir menilainya

aku je said...

Eskay bilik sebelah.

Lepas tu suruh Eskay tolong ambikkan jam tangan omeganya .

Tapi AnUwar kata jijah simpan jam tgn omega tu.

Tapi jam tangan omega tu Dato T dah serah pada polis..Checkmate lagi bila jam tu ada DNA lelaki Y.

Lepas tu ckp dia tgh tweeter n facebook masa aksi panas tersebut.

Tapi dlm rekod sahih tweeter dan facebook, AnUwar sah takde ketika aksi panas tersebut. Syabas MIM.

Putar alam mcm ni pun, ada lagi nak jd pencacai dia. Bertuah la Anuwar ada pencacai mcm korang..

Esperalzi said...

GAP, apa komenmu tentang ini?

http://theunspinners.blogspot.com/

Abu Garcia said...

GAP ... jgn lupa fwd kat aku jugak ... garcia.abu@gmail.com

Aku pun tengah cari "2P20M" ni ... kalau dpt aku akan fwd jugak.

Anonymous said...

Inysallah, gua tengah bekerja keras nie mengusahakan mendapatkan pita rakaman adengan yang menjolok mata nie.

Anonymous said...

hang teringin sgt hang buat sndri la woi!!! p cari nyonya tua kat chow kit nuuuuu....kaum kerabat hampa mmng jenih tu....ciannn hampa...

Azri shukri

jamal said...

kepada sesiapa yang berani cuba email video tersebut ..............

baguslah.... jangan la lupa email kat aku jugak......

dbi3383@gmail.com

tolong laa..... nanti aku belanja la apa-apa... aku desperate gile niee..

GAP KEMBALI said...

abu garcia n jamal

aik potong line aku nampak..hehehe

takpe bro, kalau dapat kita kongsi.

sharing is caring.

kita sebar satu malaya !

Anonymous said...

cua soi lek dulu siap masuk dalam berita lagi ... huhu lagi power ..

tak ke seluruh negara tengok ..

kah kah kah ..

apa nak takut kalau bukan anwar..?? kenapa tak boleh tayang??...

KALAU BUKAN ANWAR DALAM VIDEO TU RELEK LA.. DAN PATUT SEMUA ORANG SOKONG DAN KATA SILA TAYANGKAN VIDEO ITU...

ANWAR SENDIRI PATUT KATA "SILA TAYANG VIDEO ITU KERANA SAYA (ANWAR) TIDAK PERNAH TERLIBAT DENGAN ZINA"...

kalau anwar kata camni kompom aku terus sokong anwar..

kalau ko tak buat apa nak takut??????

takut sbb mmg anwar pernah lakukan zina? takut bila siar nanti mmg video itu adalah anwar?

tp kalu video tu palsu.........

video ni lah mungkin boleh bersihkan anwar sebersih bersihnya.. JIKA BENAR ITU HANYA FINAH JAHAT UMNO..


fikirlah fikirlah.. ini perkara mudah.

Anonymous said...

layarilah www.freemalaysiakini.com , percuma tanpa bayaran

Anonymous said...

Untung badan si nuar tu ye,,,belakang dapat,depan pun dapat..regeki dia kut nu.

Anonymous said...

Apa kata semua blogger pro umno boikot selagi tak dapat salinan tu.Kita rakyat semakin hari semakin keliru.
Walaupun UMNO bukan dalam di sebaliknya, tapi sepatutnya mereka berusaha memulihkan keadaan ini dan memberi pukulan KO pada penyokong Pakatan Rakyat.

Sebar atau bakar,bakar,bakar jer usin.

Anonymous said...

Anonymous said...
baguslahh UmNo-BN sekarang...sekarang nie dah boleh simpan video lucah....tak salah pon, sebabnya kes Datuk 'T' yg menyimpan dan menayang video lucah pd awam, tak menyalahi undang2 Negara, malahan akan dilindungi oleh Akta yg melindungi saksi,sebabnya mereka saksi, bukan pelaku seks......

bagus, satu lagi kemajuan dlm pentadbiran umNO-BN sekarang nie,......lepas nie pasti ramai, yg jual video seks di kaki-lima...

Bangang!!!
March 29, 2011 3:41 PM

Apa la punya baghal penyokong2 aljuburi ni..takpayah tunggu kes video ni pun dh banyak laa menda2 ni kat kaki lima.. geng2 cina dok jual...ko paham dak? depa ni budak2 DAP kalu ambik tindakan ..nanti jadi masalah kat polis//

NOw is not the issue who possesed the video la bodoh..its who the actor is..yang penting..ada paham ka? jgn la bebal sgt...

Kicap said...

Trio Dato' T tuh ada silap skit.. sptutnya disunting dan dibuang bahagian lucah dan hanya dipertontonkan pada wartawan bahagian yg "bersih" shj.. terutama muka sang pelaku.. dan scene yg ada penetration reserve utk siasatan pihak polis sahaja..

Tak la penjilat paktan haram dok guna isu sebar video lucah sebagai argumen.. penjilat paktan haram nih tau sajala.. suka putar belit cerita mcm dorang putar belit agama utk agenda peribadi.. nauzubillah!

Anonymous said...

jgn lupa kongsi dgn rakyat marhaen bl dpt video tu nnti bro.. klu lu edit part main pn xpe.. like u said, nk tgk muka pelaku tu je..

tp klu x edit lg bagus, baru juak2 PR ni tau sapa manusia yg diorg sembah tu..

puak2 PAS plak sure trus tutuh bini sendiri @ bini org lpas tgk video tu nnti..