Friday, April 29, 2011

BEZAKAN 2 FOTO PEMIMPIN INI.

 adakah anda nampak jelas mata,hidung,bentuk muka lelaki yang ada dalam foto ini.

sekali imbas memang agak sukar untuk kita menilai siapa lelaki ini dan apa yang sedang dia lakukan sewaktu foto ini dirakamkan.
kerana apa sukar mengenalpasti kelibat lelaki ini ? kerana ini foto yang statik dan bukannya video.

namun dalam kesamaran foto yang jelas nyata di atas, pembangkang tetap mengatakan bahawasanya lelaki itu menyerupai chua soi lek.

selepas 4 jam bermesyuarat dengan mca bahagian labis, chua soi lek akhirnya mengaku dialah lelaki yang tertera kelibatnya dalam foto tersebut.

ini sikap jantan seorang kafir bernama chua soi lek. 

anwar bagaimana ?



11 comments:

Naim Jr said...
This comment has been removed by the author.
Putra Armada said...

Biasalah bro..selagi dia beranggapan dan mungkin yakin yg rakyat boleh diperbodohkan maka dia tetap dia todak sama sekali memgaku.sedangkn nok aziz da ulama pas pun tidak yakin itu dirinya masakan penyokong fanatiknya akan turut pecaya. Biarlah dia kekal dgn iltizammya kerana makin dia perbodhkn semakin trbuka kebodohannya sendiri..ita now autopilot..umno xperlu lakulan apa2 krn its now self descructive...

Naim Jr said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

salam semua
janji Allah itu benar....!
yg salah tetap salah....itu sebab salam islam di galakan kita bertaubat setiap masa....yg salah tak akan dapat mengatasi yg benar..sejak azali lagi..inshallah....hijap nya semakin terbuka..smoga kita berfikir dgn waras..amin

Mael Hashim said...

Chua Soi Lek mesti nyesal habis sebab mudah sangat mengaku ...

KAKIGOMO said...

best awak aku kat sini yang baru



http://linkbloggersmalaysia.blogspot.com/2011/04/kat-sini-beb-video-sex-omega-terkini.html

Anonymous said...

Tunggu ble la si anwar ni nk mengaku...
Tunggu je la balasan dari tuhan...
menuduh & fitnah Tun dlu bukan main tapi ble kene batang hidung sendiri byk alasan si anwar ni bagi..
Rakyat bukan bodo..
cukup sekali buat silap time PRU12 tapi la ni PRU13 xkan berpeluang ler nk memimpin..



-hidUp umnO-

PASbergITUSYAITAN@SYAITANITUPASberg said...

Penyebar video CSL dianggap wira manakala penyebar video CIFUT BABI @ Al-Juburi dianggap tidak bermoral... mana pendirian balaci PASberg yang berkopian, berseban, berjubah dan berjanggut tu..??? Ku sangkakan alim tapi korang lebih "Setan" daripada Syaitan. Pembela kemungkaran...... Memang sah bangsat PASberg merupakan Pendukung Ajaran Syaitan.....

Anonymous said...

Bro GAP, lu bukan the only idiot yg percaya kat anuar ni..
Beza ngan idiot2 yg lain lu dah sedar tertipu.

Tapi ada lagi yg lu masih tak nampak..so cepat2 la find out more jgn 10 taun depan pulak baru nak nggalabah.

Some Clue Please?

Si setan mana yg keluarkan anuar dari jel? To what end? Who's protecting that bastard now?

Dajal not stupid...dia dah nampak hayat politik nuar tak lama. But that doesn't mean he's totally useless..one more job for him. Buat onar kat dalam negeri.

In the meantime groom his replacement..si KJ wants so much to be that man. Akan tetapi Dajal nampak the current leader can also be got thru the wife..

So kalau u nak sgt perjuangkan kebenaran...take it from here. Don't carry on being an idiot.

Azman Mat Sam said...

Pemimpi dalam sistem demokrasi kapitalis, sosialis, komunis dan seumpamanya atas mukabumi ni termasuklah UMNO, PKR, PAS dLL sama je korapnya..menipu..konspirasi..asam garam dalam berpolitik...TUKAR SISTEM TOGHUT DEMOKRASI DGN DAULAH ISLAM KHILAFAH ATAS KENABIAN.

insidewinme said...

Hari ini kaum Muslimin berada dalam situasi di mana aturan-aturan kafir sedang diterapkan. Maka realitas tanah-tanah Muslim saat ini adalah sebagaimana Rasulullah Saw. di Makkah sebelum Negara Islam didirikan di Madinah. Oleh karena itu, dalam rangka bekerja untuk pendirian Negara Islam, kita perlu mengikuti contoh yang terbangun di dalam Sirah. Dalam memeriksa periode Mekkah, hingga pendirian Negara Islam di Madinah, kita melihat bahwa RasulAllah Saw. melalui beberapa tahap spesifik dan jelas dan mengerjakan beberapa aksi spesifik dalam tahap-tahap itu