Wednesday, April 20, 2011

KHALID GEREJA AHLI PARLIMEN CACAT OTAK.

 kalid gereja otak dia tak boleh diperbaiki lagi. ternyata kebebalannya memang berada di dalam kelasnya yang tersendiri.

dalam artikel terbarunya, dia kata umno tak mewakili melayu dan islam.

aku malas nak tulis banyak lah.. korang balun mangkuk ni boleh tak ?

36 comments:

Anonymous said...

Memang benar "UMNO tidak mewakili SEMUA orang Melayu dan Islam"

Orang2 Melayu yang tidak diwakili oleh UMNO adalah seperti Khalid Gereja, NUAR al-Juburit, N.ajis... dan yg seangkatan dgn mereka. Full Stop!

To Live Again said...

Semakin byk dia bercakap semakin pulak terserlah KEBODOHAN dia..

Ya mmg UMNO x mewakili semua melayu/Islam..UMNO tidak mewakili golongan berikut:

1. Golongan melayu yang memperjuangkan "HAK SAMA RATA SAMA RASA DEPAN BELAKANG SAMA SAJA"

2.UMNO tidak mewakili golongan Melayu yang mengatakan DEB adalah x relevan dan meguntungkan sesetengah pihak

3.UMNO tidak mewakili golongan melayu yang menjual kalimah Allah di di gereja2 dan kitab Bible sebab golongan ni menghampiri kekufuran.(Rujuk fatwa Prof.Dato.Dr Haron Din al-Hafiz)

4. UMNO tidak mewakili orang yang BERBARING di atas jalan MENENTANG ulil amri yang adil.

5.UMNO tidak mewakili golongan yang mengatakan "Langakah mayat saya dulu sebelum MENYENTUH karpal pooooooSingh"

Anonymous said...

TAK PAYAH LAYAN KHALID BELACAN INI,INI PENGGAL TERAKHIR BANGKAI INI DISHAH ALAM.PENDUDUK SHAH ALAM DAH TAK SABAR MENYEPAK BELACAN DIPRU AKAN DATANG.BIARKAN BANGKAI INI TERJUN DGN LABU2NYA.MAJORITI ORG SHAH ALAM TIDAK PERCAYA DGN BELACAN INI LAGI.lge LAHANAT SIBUK LOBI BN SARAWAK BERIKAN TIMBALAN KERUSI KETUA MENTERI KEPADA cina SKRG.PADA HEMAT SAYA KERUSI ITU PATUT DIBERIKAN KEPADA PARTI YANG MEWAKILI BANGSA DAYAK YANG BANYAK BERJASA SEMASA PR SARAWAK TEMPOH HARI.TIDAK MENGAPA BANGSA DAYAK DAPAT 2 ORANG TIMBALAN KETUA MENTERI.MEREKA LEBIH LAYAK MENERIMANYA SEBAGAI MAJORITI PERIBUMI DAN SETIA BERSAMA KERAJAAN DAN PENYOKONG KUAT KERAJAAN.INGAT MASYARAKAT DAYAK DAN MELAYULAH MENJADI PENYELAMAT MARUAH BN TEMPOH HARI.HAIRAN KENAPA lge DARI dapig INI SIBUK URUSAN BN.LU JAGALAH URUSAN LU BANGKAI!

Anonymous said...

tuan,
biarkkan aje la si mangkuk ayun ni.nanti bila tiba masa pru akan dtg kita pakat ramai2 dtg dia punye ceramah.lepas tu bila dia mula berucap ke semasa berucap ke atau nak abis berucap kita tunjukkan jari antu kita kat dia ni.ordg macam kalid pundek ni memang tak faham apa bahasa pun.dia cuma faham bahasa isyarat aje.kita nak cakap byk2 atau taip panjang2 pun buat penat aje...
mehh sini aku nak cakap sikit kat barua nih....

PUNDEK KAU LA KALID.MULUT MACAM PANTAT AYAM.!!

Rentap said...

Sedih amat menyaksikan si mamat gereja ni datang tempat saya di Sarawak dan sempat menyempurnakan satu majlis orang Christian.. nama "Allah", berkumandang.

Anonymous said...

ni klu mampus..confirm..bumi tak terima..tak sabor nak tgk ko ni mampus..

Anonymous said...

owh. . baru tau selama n umno x bela melayu d Islam. . hehehe. .

aku je said...

UMNO mewakili orang-orang Melayu yg sayangkan agama Islam dan bangsanya sahaja.

UMNO tidak sekali-kali mewakili Melayu yg secara rela dan sedar menjadi tali barut dan anjing kpd parti komunis moden yang secara halus mengtongsampahkan hak istimewa agama Islam dan orang Melayu iaitu orang melayu hamPAS dan P-gay-R.

Malah UMNO menentang habis-habisan musuh dalam selimut, duri dalam daging dan api dalam sekam ini.

UMNO tidak mewakili Melayu yang tidak sedar diri, menjunjung tinggi bangsa lain melebihi bangsanya sendiri.

UMNO tidak mewakili Melayu yang menyamaratakan agama Islam dengan agama2 lain sungguhpun Allah telah pun memuliakan kekasihNya melebihi nabi2 yang lain yg juga membawa agamaNya bagi umat terdahulu. Apatah lagi agama yang telah di'ubah' seperti kristian dan agama yg membina dan menyembah berhala.

UMNO tidak mewakili Melayu yang derhaka kepada Sultannya sendiri sungguhpun sultan itulah yg menjadi tonggak bahawa seorang MB mesti beragama ISlam dan bangsa Melayu.

UMNO tidak mewakili Melayu yang mengizinkan agama Islam dihina, rumah2 Allah dicemari dgn caci nista dan ruang solat dicemari oleh kafirun.

UMNO juga tidak mewakili Melayu yang memusuhi bangsanya sendiri sebagaimana nyata yg ditunjukkan oleh Nik Aziz, Anwar Ibrahim dan sekelian gerombolan syaitonnya.

Anonymous said...

orang munafik begitulah pendapatnya pas pis puuuuus

Anonymous said...

EH? JADI SAPE YG MEMBELA MELAYU ISLAM SELAMA NI? DAP ? HEHEHE

Anonymous said...

tak payah bagi publisti kepana samdol ini.ini salah seorg ahli politik paling celaka pernah dimiliki org Islam diMalaysia.lupa mkn ubat penenang agaknya samdol ini.ada kepala hotak tapi tak nak guna.agaknya samdol ini berfikir guna kuku kaki agaknya.

Anonymous said...

laaa..patutla melayu mundur di bawah pemerintahan PAS di kelantan selama 20 tahun. Nak dapatkan air minumna yang bersih pun mereka tidak dapat bekalkan. Nasib baik la UMNO yang dok tolong rakyat kelantan. Terima kasih BN. Syukur Alhamdulillah. bezanya umno tu parti politik tetapi melaksanakan syariat Islam tetapi pas pulak kata dia tu parti ISLAM??? Islam ade parti ker? tetapi kenapala kelantan mundur sungguh. Kata islam tetapi menyoklong kemungkaran dan umno menegakkan kebenaran. tu dia yang bezanya...khalid ooo khalid...

Anonymous said...

aku rasa la kan..
sape2 yg undi si khalid gereja ni time pru12 lalu sure menyesal tahap gaban..
tu la, nak change sangat..hah, dapat samdol camni jadi pemimpin korang..
rasakan!!

Anonymous said...

manusia sakit jiwa dia ni...gila kuasa...sanggup gadai apa saja...bila nak gadai telaqqqq....sendiri

ikrar pemuda said...

UMNO pon tak hingin nak wakili Melayu seperti Khalid James Samad hahaha..

dan yg lagi bagusnya..PAS pula yg mewakili Melayu sengal seperti Khalid Samad, Mahfuz Omar dan Nik Aziz..memang elok dah duduk letak tu..Allah yang tentukan..hehehe..so semua fikir-fikirkan lah..

SEROJA HOMESTAY KANGAR NO. 10 LORONG 2, TAMAN BUNGA SEROJA KANGAR PERLIS said...

WOI KHALID BODO DALAM PERLEMBAGAAN MALAYSIA AGAMA ISLAM ADALAH AGAMA RASMI MALAYSIA PARTI MANA YANG RANCANG DERAF PERLEMBAGAAN TERSEBUT, BUKAN UMNO, TAPI PARTI PAS KOT???????????? LINGKUP LA HANG DALAM PRU13 NANTI, BODO

hulubalang said...

Aku bangga di lahirkan sebagai seorang ISLAM,MELAYU dan berada di bumi Malaysia yang aman ini.. akan ku pastikan anak bangsaku d masa hadapan akan terus di pelihara
terimakasih UMNO kerana telah meyempurnakan semua dengan izan tuhan yg maha esa.

hulubalang said...

Aku bangga di lahirkan sebagai seorang ISLAM,MELAYU dan berada di bumi Malaysia yang aman ini.. akan ku pastikan anak bangsaku d masa hadapan akan terus di pelihara
terimakasih UMNO kerana telah meyempurnakan semua dengan izan tuhan yg maha esa.

NOK said...

Slm sejahtera bro semua,sori keluar tajuk , Malaysiakuno patut di kuburkan kerana menyebarkan fitnah dan kebanyakan komen yg di siarkan tak ada fakta lebih kepada nilai pengkhianat...kalau komen pro gomen tak sampai 10 mnt dah lesap...saya rasa blkg m'laysiakuno ni semua kroni pembangkang kot...badan yg berwajib patut pantau demi kesejahteran negara, kalau perlu tutup...kalau part sokong KHALID GEREJA ni laju.....aje tambah lagi aljuburi atau Lim eng guan selamt le komen anda.....

Arif Omar said...

MANGKOK HAYUN SI KHALID GEREJA INI

usin said...

eh, ye ke? selama ni umno x mewakili org melayu & islam rupanya. umno mewakili apa ek? konpius tul la statement sigagap ni. tongong tahap bebal punya statement.

Anonymous said...

Apa punya jenis manusia khalid nih.Najib tu benggali kah?Muhyiddin tu cina kah?Taib mahmud tu india kah?(sekadar contoh)mereka itu berbangsa Melayu dan Islam mcm kamu juga la bodoh.Malahan sebilangan besar mereka lebih baik dari golongan kamu yg dalam otak dipenuhi najis mcm kamu.apa punya makluk la punya tahap otak org Shah Alam dah pilih jadi mp nie.diharap org2 Shah Alam dapat mengantikan barua ini dalam pru akan datang.

Esperalzi said...

Khalid Gereja does not represent Islam - Khalid Gereja represents Christendom. Khalid Gereja is an Honorary Christian.

It is OK for Muslims to invite Christian friends to their homes, nothing wrong with that. But Muslims should never invite Khalid Gereja to their homes. It would disgrace the sanctity of Muslim homes if Khalid Christian Samad ever sest foot in these homes..

Khalid Gereja Samad is an anti-Islam Apostate (Murtad). Muslims should spit on Khalid's face if this Apostate ever crosses their paths..

UMNO has never attempted to make Islam look more Malay as Khalid the Apostate tries to lie. It is the Malays themselves, including the fucking PAS Malays,that traditionally try to make Islam looks more Malay, if there were such a thing that Malays try to make Islam more Malay..

IT IS KHALID CHRISTIAN SAMAD THAT TRIES TO MAKE ISLAM LESS ISLAM, MUSLIMS LESS MUSLIM, AND MALAY LESS MALAY...same thing with Perosak Islam SeMalaysia (PAS)..this non-Muslim pro-Christian party has been trying to make Islam less Islam while denying the existence of Malays..

Khalid Christian Samad is a Liberal Pluralist Muslim which is no Muslim at all. Muslims should stay away from him. Send pork chops to Khalid's house, he and his wife and kids eats pork chops..

AnuWAR Ibrahim should fuck Khalid Gereja Samadup and down both in Khalid's mouth and his ass hole. Khalid's ass hole would have given AnuWAR's dick a tight grip.That would have officially baptized Khalid Gereja Samad..

Reject this Christian, Reject Khalid Gereja Samad..REJECT Parti Al-Kafir SeMalaysia (PAS).

Dasar Khalid Samad Kafir Laknatullah Anak Haram Jadah Pemakan Daging Babi...PAS=Perosak Aqidah SeMalaysia; PAS=Perosak Ad-Din SeMalaysia; PAS=Parti Al-Kitab SeMalaysia; PAS=Parti Al-Kristian SeMalaysia.

Ya Allah Ya Tuhanku, Kau hapuskanlah penganut2 PAS secara fizikal dari bumi Kau. Ya Allah, kau hantarkan lah tsunami dan ombak besar ke SEMUA perkampungan dan kediaman penganut2 PAS dan kau musnahkanlah mereka secara fizikal sebagaimana Kau hantar tsunami dan ombak besar ke Jepun baru2 ini..

BALUN TETAP BALUN!!

SEROJA HOMESTAY KANGAR NO. 10 LORONG 2, TAMAN BUNGA SEROJA KANGAR PERLIS said...

WOI GAP HANG SURUH KAMI BALAON KHALID GEREJA BUAT PA, AKU MAU BAKI VIDEO AL JUBURITT YANG 18 MINIT LAGI TU MANA??????????

Anonymous said...

Esperalzi,

cuba la doa yang elok skit..udah macam doa orang pas je aku tengok..
jangan la sebab nyamuk, kelambu yang nak dibakar..

orang perak..

Esperalzi said...

Anonymous April 20, 2011 2:59 PM -orang perak

OK.. aku tarik balik doa tu. Mungkin aku tengah marah tadi kot..

Anonymous said...

To orang perak:

Ala bior jer la Esperalzi tu..hati tengah hangat..hehehe..Pok Nik Ajis buleh ja doa pecah perut ke PM...

Udoh2 ler ahlul PAS oiii...bawah2 ler sedor kome dah di tungang dek DAP tue..

Apa guna serban besor bakui ateh kepale tue..buat berat jer kalo otak kome besor bijik kacang jer.. x buleh nak memikio ke hok mana yang benor...

Buat bahlul PKR pulok..ermm..teman dah x buleh nak kater aper dah...sekali terlajak terjolok gudang kunyit, memag kome udoh x buleh nak undor yeaa...

X per teruskanlah aktiviti gay kome tue bersama Brader Anwar Bin Berahim..esok2 senang kami nak uruskan jenazah kome..kami bakorkan ajer..

Kalu udoh Nabi pun x ngaku kome umatnya (golongan gay), buat apa nak dikapankan...kite bakor, kite bakorkan ajer...hahaha..

Opss..jgn marohnyer dekat teman...teman bukan aper..geram jer nengok ahlul bahlul PAS dok berguling2 menghalang kereta Raja Muda teman nak lalu dulu...

Ajer nyer x sedor diri punyer Melayu, penganut agama PAS ni...

To Live Again said...

Esperalzi..

Relax la bro..Kita jgn jd cm org PAS..Gua tgk lu bgs dlm berhujah cuma ctrl la ckit ek..Aku suka hujah ko cuma kita mesti jd cm ikan yg TINGGAL DI LAUT MASIN TAPI IA X MASIN..

Aku tau kita berdebat dgn puak2 smdol pas pis pus ni mmg hilg sabar tmbh tgk kahlak isle yg diaorg cuba tnjuk..

Tp kalau kita pon jd cm diaorg xde makna la bro..

Sory bro gua tegur je ek..Jgn mrh heheh..

Anonymous said...

percakap kalid diset untuk kutuk bangsa seagama sendiri, kerana mulut dia disumbat LANCAU dap dan pkr, mana berani dia nak akui bangsa dan agama sedara mara dan org melayu. bangsa melayu semacam ini lebih baik mampus saja, sia-sia tiap bulan sakau duit kerajaan tapi tak menyumbang kebaikan pada kerajaan.

OTAI ROCK said...

ko org kutuk si khalid ni dah tahap melampau, tp aku memang setuju sgt sbb khalid ni lidah bercabang (orang katalah). dah ada org nampak lidah dia satu ke timor n satu lg ke barat. kalau cakap bab ugama, dia guna lidah kiri, sbb yg kiri hala ke timor tengah nun. bila cakap pasal politik, dia guna lidah kanan pulak sbb yg kanan kenen kat barat. negara kapiak. semua halal kat sana termasuk gay jugak. tu yang anwar suka kat khalid ni.

NOK said...

Semua bro pro GAP, setuju tak minta GAP organise satu hari semua pro GAP berkumpul dimana2 lah contoh hari GAP seMalaysia ke....buat lah di mana2 ke buat proper request dari Polis...tengok brapa ramai yg datang sokong,tujuan kita bukan mogok atau demontrasi sekadar 'Show colour' atau 'show flag' lebih kurang tu lah.....ada jawab....

Anonymous said...

nok..

bagus jugak cadangan tue.. gap dan gad. gerakan anti dap.. kita kumpul ramai ramai... tunjuk crowd kita... lagi tambah semangat juang kita...

pasai khalid nie..

mmg betul ckp dia...

kalau aku jadi Umno, aku x teringin langsung nak jadi wakil pada dia.. perangai tak semiak.. simpang...

gerakan melayu berdaulat

Anonymous said...

Gap,

Gerakkan kempen 1 Melayu,1 Bumi saranan Utusan.Tokoh 13 Mei kepala komunis lks dah panas hati.Barua2 belaan dia macam khalid gereja sama2 menyalak mengiyakan tuannya.

Penganut2 pas yg tak berbangsa tak mau join dia punya pasal.Kita ajak orang Melayu,Islam dan kaum Bumi yg lain bersatu dr perancangan jahat cina untuk menguasai Tanah Melayu dan Malaysia!

Anonymous said...

semua masalah ini di sebabkan samdollah aka bapak mertua khairy babah nori.

Anonymous said...

Esperalzi,

Gua sokong lu bro!

Tapi bawak2 bertenang sikit, yer bro? Bro dah tarik balik, alhamdulillah, semoga tak jadi lagi.

Bukan apa, perjuangan kita belum selesai, jangan tengah kita berjuang, kita lak ter-'convert' jadi macam ahli2 paspispus.

Perjuangan kita marathon ... bukan 100m sprint. Semoga Allah kurniakan pada Esperalzi, GAP, dan semua member-member di sini stamina dan idea2 brutal lagi mengancam supaya boleh kita tegakkan Islam dan Melayu di tanah air kita sendiri.

Amin.

-Servant of God-

Esperalzi said...

OK, OK lah..gua ter'over' sikit dgn "doa tsunami" utk PAS tu..gua dah tarik balik "doa" tu. Tp brutal tetap brutal dgn PAS ni, gua mau psycho PAS habis2an.

Aku ni bukan apa, aku sakit ati sgt dgn puak2 PAS tu..kerja dia mengkafirkan UMNO, mendoa bala utk UMNO, "solat jahat" tak habis2 dia buat, terakhir dia buat kat Stadium Meliwati. Org buat solat hajat, dia buat solat jahat...