Wednesday, April 20, 2011

TRIO DATOK T TERUS MENCABAR ANWAR !

 KUALA LUMPUR 19 April – Trio ‘Datuk T’ hari ini mendedahkan bahawa mereka tidak sedikit pun takut untuk berhadapan dengan tindakan undang-undang di bawah Seksyen 292 Kanun Keseksaan, kerana menayangkan rakaman video seks yang dikaitkan dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim, baru-baru ini.

Semua trio tersebut, iaitu bekas Ketua Menteri Melaka, Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik; ahli perniagaan, Datuk Shazryl Eskay Abdullah serta bekas Bendahari Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa), Datuk Shuib Lazim berkata, mereka sudah bersedia mental dan fizikal untuk menghadapi apa sahaja kemungkinan.

Malah mereka juga bersedia untuk melakukan sumpah laknat di mana sahaja termasuk di depan Kaabah, bagi membuktikan pendedahan mengenai rakaman video seks tersebut adalah benar membabitkan ketua pembangkang tersebut, sebagaimana yang didakwa.

Shazryl Eskay ketika dihubungi berkata, beliau tidak akan sesekali membantah sebarang tindakan undang-undang, jika benar pihak Peguam Negara mahu mendakwa trio Datuk T di mahkamah, atas kesalahan memiliki serta mengedarkan rakaman video seks berkenaan.

“Kami serah sepenuhnya kepada pihak polis dan Peguam Negara. Di pihak kami, apa juga keputusan dan arahan pihak berkuasa kami akan patuh termasuk pergi ke mahkamah. Kami akan memberi kerjasama 100 peratus kepada semua yang terlibat kerana kami sedar ini adalah perjuangan demi kebenaran.

“Oleh itu, kami bukan sahaja sanggup ke mahkamah tetapi kami juga bersedia untuk melakukan sumpah laknat di mana sahaja termasuk di depan Kaabah. Ini kerana saya yakin, kami di pihak yang benar dan tiada sebarang keraguan bahawa lelaki itu memang Anwar,” katanya di sini, hari ini.

Dalam pada itu, Shuib pula memberitahu, pihaknya memang sedar akan risiko perundangan yang terpaksa dihadapi kerana pendedahan itu tetapi menegaskan, perjuangan menyedarkan rakyat mengenai moral adalah lebih penting berbanding kebimbangan dikenakan hukuman oleh mahkamah.

Katanya, atas niat yang murni tersebut jugalah sehingga kini, semua trio Datuk T tidak mendapatkan sebarang khidmat guaman bagi menghadapi kemungkinan pendakwaan kerana yakin, Allah akan menolong golongan yang berjuang untuk mengelakkan negara ini dari di perintah individu tidak bermoral.

“Pada saya, pendedahan ini bukan bertujuan mahu mengedarkan rakaman video seks tetapi untuk membolehkan rakyat menjadi saksi. Kalau ingin mengedar, rakaman tersebut sudah dicetak sebanyak 20,000 salinan tetapi sehingga kini hanya 15 individu sahaja yang dibenar menontonnya,” jelas beliau.

Sementara itu, Abdul Rahim berkata, jika Shazryl Eskay sanggup melakukan sumpah laknat termasuk di depan Kaabah, Anwar yang selama ini menampilkan imej Islamik di mata masyarakat juga perlu ada keberanian dan kepercayaan tersebut, dalam mencari kebenaran sebagaimana dituntut oleh agama Islam.

Sambil mengakui bahawa dirinya juga sudah bersedia untuk menerima apa juga keputusan Peguam Negara, bekas Ketua Menteri Melaka itu berkata, beliau juga sanggup berdepan dengan Anwar dalam apa juga situasi, selepas ketua pembangkang itu bermati-matian menafikan beliau terlibat dalam aksi video seks itu.

43 comments:

melayujantan said...

Ini kenyataan TRIO yg paling TEGAS dan BOLEH membuka MATA dan MINDA penjilat2 ANWAR ALPENIPU TEGAR...SYABAS DATO TRIO hancurkan DAJJAL ini dari terus merosakkan MALAYSIA bumi BERTUAH demi BANGSA dan UGAMA ISLAM.......ALLAHHUAKBAR!!

Anonymous said...

Begitu ikhlas dan tegas sekali sampai sanggup bersumpah didepan KAABAH..

Bagi pihak anak keturunan masa depan saya, diucapkan jutaan terima kasih demi mempertahankan kedaulatan dan kesejahteraan Negara yang sangat kami cinta ini..

IBU

Anonymous said...

begitulah nasib orang-orang yang dulu rapat dengan anuwar
manusia anugerah tuhan ini tak tahu lah tuhan yang mana satu.
apabila dah tak sehaluan lagi kerana tahu akan siapa anuwar sebenarnya dan ingin mendedahkannya terimalah bala akibatnya. kita akan berdepan dengan masalah.

Anonymous said...

tujuan dato trio mendedahkan video tersebut adalah untuk mengelakkan negara ini di terajui oleh seorang manusia yang amat rendah moralnya.

jelas kita dapati dato trio amat ikhlas dalam tindakan mereka. ini semua untuk kebaikan negara tercinta ini.

dato eskey confirm pelaku dlm video itu 100% adalah anwar sebab dia sendiri ada dalam video tersebut. dia pun sanggup bersumpah laknat. jadi mcm mana anwar nak menafikannya lg. lagi pun dah sah muka, badan dan rambut memang 100% anwar.semua org malaysia dah tengok.

PaKMie said...

Salam all...

Syabas dan tahniah kepada anda kerana mempunyai niat baik, semuga melalui penulisan dan pengakuan anda ini lebih memberi keyakinan kepada kita rakyat yang cintakan kebenaran bagi mempastikan negara ini tidak diterajui oleh pemimpin yang haprak, rendah moral dan lidah biawak.

Rakyat yang mahukan kebenaran tetap dibelakang dan bersama anda, syabas...

To Live Again said...

Dato T begitu serius tampa sedikit pon cuba MENGELAK atau MENUNDA pendakwaan ke ats mereka..Dato' Eskay siap berani sumpah laknat di dpn Kaabah lagi..

Bila berdepan dgn mslah cm ni kita sebagai seorang Islam menyandarkan kepada Allah 100% dan Dato Eskay memilih jalan itu dan jika anwar jujur dn x bersalah harap dia pon berani bersumpah lakant juga..

Kalau dia berani buat cm 2 InsyaAllah nama dia akan bersih..Tapi kalau dia x berani buat maka kita pon fhm2 la sndiri..

Anonymous said...

syabas kepada semua penyokong2 datuk 'T'.semoga anda diberi petunjuk oleh Allah.semoga hidup kalian semua senang dn berbahgia di dunia serta akhirat kelak.

Anonymous said...

Syabas kepada trio datok T.BERANI KERANA BENAR,TAKUT KERANA SALAH.sebenarnya majoriti rakyat bersama datok T skrg.org yg buta perut dan hati saja menafikan hal ini,hati mereka itu sudah hitam legam.

Anonymous said...

saya minta semua penyokong2 datuk 'T' meminta supaya semua banduan@apa saja pesalah d m'sia ini brsumpah laknak bg membolehkan mrka bebas dn diri mrk di bersihkn drpd setiap kesalahan yg mrk lakukn spt mana bersihnya mrk2 yg brsumpah laknat dn akan brsumpah laknat.jika prlu pesalah2 di m'sia ini brsumpah d depan Kaabah, maka pnyokong2 datuk 'T' prlu memberi sumbngan kwngan kpd mrk2 semua utk ke sana.

PERABUTKLASIK said...

Semua orang yang didakwa termasuk kes rogol dan jenayah yang melibatkan gantung sampai mati. Semua sila angkat sumpah mengaku anda tidak bersalah. Lepas itu anda akan digugurkan hukuman dan tak perlu dibicarakan...Anda dianggap tidak bersalah...Bangang ! Kaabah adalah kiblat umat Islam.. direction kita solat.. Kaabah juga tempat kita tawaf buat haji dan umrah.. Kaabah bukan tempat bersumpah..Manalah korang belajar Kaabah tempat bersumpah..Bangang !

sgray said...

@anon...9.11

Apa dah kena dengan mamat sekor nie..dimana pertimbangannya .Apa kah masih kurang jelas atau semakin bebal….Isunya disini APAKAH PEMIMPIN YANG ‘JELAS ‘BERGELUMANG DENGAN KEBATHILAN MENURUT BUDAYA DAN AGAMA,.MAHU KITA ANGKAT SEBAGAI PEMINPIN.[Jangan mempersoalkan sesuatu yang tidak nyata ,fitnah dan diada adakan]

Yang disokong oleh rata2 mereka disini adalah kebenaran yang dibawa dan ditonjolkan oleh ketiga2 mereka.Tiada sesiapa mengatakan perbuatan mereka betul.Namun keberanian mereka mengharungi natijah dari aksi mereka sudah mencukupi .Akai ada kah?

Janganlah terlalu emosi sehingga yang benar dan bathil kita sudah tak kenal lagi.Bersyukurlah kepada Allah,sekurang2nya atas kehendaknya jua kebenaran dipertontonkan untuk kita..

’Melihat dan tidak mengambil pelajaran dan iktbar darinya..adalah satu kelalaian dan kelekaan”………….hampeh sudahnya.

Cicit Maharajalela said...

Salam GAP,

Jemput ke blog saya:

gerakanantidap.blogspot.com

sekian.

aku je said...

perabut klasik..

itu perumpaan la bodo...berani kerana benar. Kau paham tak..sumpah laknat buat kat Mekah. Tanah haram. Kau penah pegi tanah haram tak?? Kat situ dgn izinNya semua 'cash'. KAu paham tak?Apa le bangang bebeno..keberanian yg ditunjukkan menggambarkan kebenaran di pihak mana.

Kau pikir AnUwar ada berani ke nak buat mcm tu? Dan ketakutan yang AnUwar tunjukkan seperti tak berani nak bersumpah laknat, tak berani nak ngadap kes..tangguh puluh2 kali, tak berani nak bagi DNA, tak berani nak jawab soalan wartawan..pastu berbohong dan lari.. adalah gambaran jelas TAKUT KERANA SALAH..

tanya pasal jam omega pun nak melenting..kalau ada..tunjuk je la..apa nak marah2 mata terbeliak, tergagap-gagap.. ha..nape??

Anonymous said...

Jangan dilayan budak tak sekolah agama, mana dia kenal Islam. Tu sebab dia kata Allah ada anak.

Anonymous said...

Inilah jalan yg terbaik sekali,jalankan sumpah laknat semoga kebenaran dapat di cari.

Kepada Datuk Seri Anuar jukalau bukan saudara dlm video itu marilah kita sama sama mencari kebenaran dgn bersumpah.nescaya Allah akan melindungi umatnya yg berada di pihak benar.

Kepada ulama2 PAS yg dihormati oleh orang melayu islam diMalaysia marilah sama sama kita membawa DSAI & TRIO Datuk T utk BERSUMPAH LAKNAT.Kita tgk kebesaran ALLAH di muka bumi ini.

Tutup segala pransangka yg ada pada rakyat Malaysia khususnya yg berugama islam.

Anonymous said...

bila la nak habis cerita org melayu dgn kisah memantat ni.dah tau memantat secara tidak halal tu salah kenapa la kau buat.ada bini kau taji je lah siang malam pagi petang.kalau rasa power sangat kau kawin la sampai habis kouta.kau kan banyak duit nuar..hensem, tegap pulak lagi.( INI BINI KAU YANG CAKAP - SEBAB KAU BERSENAM ).
Ini aku tengok, tak cukup dengan puki betina, jubur jantan pun kau sodok.ape punye binawe la kau ni Juburit.

KangDin said...

Sumpah ni jangan main2!...budaya sumpah camnie tiada disyariatkan dalam Islam. So janganlah buat sesuatu diluar syariat kerana ianya akan membawa kepada kesesatan! Ianya juga menggambarkan kejahilan orang yg berniat begitu!!!!!!

KangDin said...

hahaha!!!.....Raja lawak menggegar lagi...apa citer janggut dan misai tuhhhh.....perut boroi dan tetek landut!!!!......tarikh 21 Februari tu tak nak tukar ke?......Pencuri jam (pelacur) tu sapa yang bela??...

Sudahlah tu janganlah anda semua menyebarkan fitnah ini!!! kelak nanti tergolongan dalam golongan orang2 munafik!!

Ingatlah kubur kata mari dah!!!

Anonymous said...

teruskan jihad menentang durjana semoga ALLAH bersama dato T

Anonymous said...

kalau ada orang kata Allah ada anak lagilah munafik. Fasik dan kafirunnn...

Anonymous said...

depa berani bersumpah tu..
anwar? masih dgn helahnya..

Dato' Bahaman said...

To KangDin,
Ko pikir munafik orang lain? Munafik ko mcm mana plak?!! Confirm ke ko benda ni fitnah?? Apa plak kata kubur ko?? Ke ko ni immortal??

zxc said...

kang din

Sumpah memang la bukan main2!...budaya balun china doll pulak tiada disyariatkan dalam Islam. So janganlah buat sesuatu diluar syariat kerana ianya akan membawa kepada kesesatan! Ianya juga menggambarkan kejahilan orang yg berniat begitu!!!!!!

bersumpah pada Allah pun salah ker? Allah maha adil, tak dak konspirasi2 punya!!

p.s: Allah dalam Islam la. kalau ikut anuar, dalam triniti pun ada Allah, jahil tahap Na'uzubillah!!

Anonymous said...

support Dato T
berani kerana benar

Anonymous said...

perabut buruk dan kangdin ni tahap penyokong bangang. kalau anuwar mengaku dia bersalah sekalipun, mereka kata umno beli anuwar 100 juta. jenis tak boleh terima hakikat.

Anonymous said...

syabas dato T...rela berkorban demi kebenaran..demi agama..bangsa dan negara
demi menyelamatkan malaysia tanah airku dari dijahanamkan oleh aljuburi..
dan x lupa juga bloger2 yg bertungkus lumus membongkar kedajalan aljuburi..
syabas...kalian adalah pejuang..
kami bersama mu

Anonymous said...

@anon...9.11

AKU HEIRAN....TAK FAHAM APA YANG DI TULIS OLEH @anon...9.11...APAKAH DIA FAHAM APA YANG DIA TULIS DAN APA YANG DIA FAHAM DALAM HAL YANG BERLAKU SEKARANG....APA KENA MENGENA DENGAN BANDUAN,,, ADAKAH ANDA FAHAM TRIO DATUK T SANGUP BERSUMPAH PERKARA YANG BERLAKU...BUKAN FASAL MEREKA NAK DAKWA MEREKAPERBUATAN MEREKA BOLEH DIDAKWA...MEREKA HANYA INGIN MEMBUKTI VIDEO TU ANWAR YANG BERLAKIN...HARAP ANDA KENA FAHAM DULU BARU LAH ULAS,,,

Anonymous said...

Insya Allah Anwar akan terkubur x lama lagi bila statement Dato'T diambil di mahkamah. 1 persoalan "adakah Pakatan Rakyat akan terus bertahan tanpa ANWAR kerana tanpa Pakatan Rakyat, DAP dan PAS tetap tidak akan dapat membentuk kerajaan". Namun jika Pakatan terus bertahan walaupun tanpa Anwar maka kedudukan UMNO BN di PRU 13 akan goyah..

Anonymous said...

bukan apa...kalau najib dengan si sayfool pernah buat x kan dato' T x boleh kut!
lagi pun apa yang nak di hairankan bagi UMporNO sumpah laknat dah jadi barang mainan...

aku je said...

kalau kau ingat sumpah laknat main2..
kenapa agaknya laknat Allah bertubi2 sampai kepada AnUwar?

Bermula dgn wajah yg tiada langsung serinya lagi. Ya la.. umur dia dah 64 kan..takkan nak banding dgn wajah saiful..banding je dgn wajah Dato Dr Haron Din yang lebih tua dari anUwar tapi 'bersih' dan bercahaya. Kau paham tak 'bersih'?
Aku tau la..aku duk berjiran dgn darul syifa'

Kemudian, pendokong kuat PKR yg keluar masuk rumah anUwar, masuk jel sbb bela dia, kenalan baik 30 tahun, pembantu sulit/peribadi..semua memeranginya sekarang.

Solat hajat..tup..tup..keluar video Eskay.

Solat hajat lagi..tup..tup..keluar anjing anuWar sendiri, RPK..

Jawab le..??

NOK said...

Juak2 mcm ni le yg sanggup kata tuhan pun buat konspirasi...yg merosakan islam pun juak2 macam ni jugak, depa ni memang tak cerdik,minda depa jumud dan telah di racun oleh pemimpin2 pas seperti Pork nik...ada jugak di antara mereka mengetahui kebenaran..tapi oleh kerana telah di toron oleh Anuar, menyebabkan otak mereka jadi biul.....mereka bimbang siapa nak toron mereka kalau Anuar merengkok dalam penjara nanti.....mereka ni lah yg di katakan bodoh lama pun tak habis lagi datang bodoh baru...Jgn harap Anuar tetap ke Sungai Buluh..

Anonymous said...

NI baru la jantan....Berani kerana benar....Sumpah tu pun kira satu doa....Tak kira dimana atau dlm bahasa apa sekalipun.....Kalau berani suruh la Anuar bersumpah@berdoa secara terbuka menafikan segala cerita ni dan mintak Allah laknat siapa yg salah....Ni asyik pusing sana sini jer.....

Anonymous said...

Salam All,

Kita buat satu account FB, sokong perjuangan Datuk T. dan kita buat banyak2 iklan mana2 di internet ke atau mana2 shj SOKONG PERJUANGAN DATUK T kerana sanggup hadapi dakwaan dari pihak polis. Walhal niat murni Datuk T sangat2 jelas utk mendedahkan kemungkaran Barua Anwar Ibrahim.

JOM KITA SAMA2 SOKONG PERJUANGAN DATUK.

YA ALLAH BANTULAH DATUK T BERTIGA YG SANGGUP SUSAH UTK CEGAH MEMELIHARA MUNGKAR DARI TERSEBAR....

YA ALLAH TUNJUKANLAH KEBENARAN..

AMEEN....

Anonymous said...

anon 911.Apa punya merapu ko nie.kalau mcm tu nanti anak ko nak kawin pastu ada jiran baik ko kata ada bukti yg bakal menantu ko tu tak baik punya org ko nak kasi nikah juga tak anak ko tu?mestilah disiasat dulu kesahihan org bawa berita tu untuk berlaku adil supaya tiada pihak teraniaya.kes saiful pulak dia buat dakwaan,bolehkah dakwaan dia ditolak bulat2?dulu zaman Saidina Ali pun ada yahudi mendakwa baju besi Saidina Ali tu dia punya,Saidina Ali pun masuk mahkamah untuk buktikan baju perang dia hilang dicuri yahudi,tapi dia kalah kes tu pasal tak cukup bukti.Saidina Ali tak marah pun dia kalah kes itu walaupun dia tau baju itu dia punya.dalam kes nie org yg dituduh tu asyik mengelak bila disiasat berdolak dalik.sepatutnya dia mengambil peluang bersihkan nama dia dimahkahah bukannya lari sana sini dari masaalah dia hadapi.ini akan membuatkan lebih ramai org akan percaya dakwaan itu nanti.

Anonymous said...

mana lord reid?? tak komen pun tentang "pengakuan" datuk t ni..

dah terkedu ke???

sham said...

tak mananya dia orang nak percaya ,hati dia orang telah dibutakan

bungateluki said...

apalah nak di risaukan sek 292 kanun kesesakaan tu? cuma penjara tak lebih 3 bulan atau denda atau kedua-duanya. Datuk T tentu punya peguam yang dapat membela dgn mudahnya. Yang pasti video itu terpaksa di tunjuk dalam mahkamah, lebih banyak tempat di tunjukkan lebih ramai yang dapat kebenaran mengenai MANUSIA yang penipu besar tu. Mudahan2 dia dan keluarganya menerima balasan bagi segala perbuatan dan pembohongan dan pendustaan yang mereka telah lakukan.

Anonymous said...

Ketua2 Lanun dan Pemimpin2 Feudal Melayu hanya tahu HASAD DENGKI, FITNAH KHIANAT dan TINDAS sesama Melayu saja diwaris sejak dari dulu lagi... Skrip kisah mangsa fitnah seks persundalan dari sejarah legenda klasik Hang Tuah, Hang Nadim, Mahsuri berulang cerita .. kini…. hanya berlainan aktor saja!

Ramai Melayu dulu dan sekarang gemar menjilat fitnah & rasuah… sehingga ditimpa petaka!

TINDAS sesama bangsa .... tindas habis2an yang bukan UMNO, tangkap seksa ISAkan, tamak haloba sekat Subsidi, sekat Royalti, sekat Projek, sekat peluang naik pangkat pegawai Melayu yang bukan UMNO,

FITNAH habis2an terhadap tokoh2 Melayu yang bukan UMNO - Ibrahim Hj. Yaakub, Ahmad Boestaman, Ishak Hj. Muhammad (Pak Sako), Dr. Burhanuddin Helmi, Prof. Zulkifli Mohamad, Syed Husin Ali, … kini kemuncak kegilaan UMNO mabuk fitnah lucah terhadap Anwar Ibrahim ….. skrip yang bersiri-siri…

Apakah Budaya Fitnah, Mungkar & Zalim dari kumpulan elit Melayu kini yang dipertahankan oleh gerombolan 1Melayu1Bumi? Atau gerombolan 1Melayu1Bumi akan subahat menindas sesama sendiri untuk kepentingan, ketamakan & kemewahan peribadi segelintir bangsawan UMNO?

Bukalah kitab catatan Raqib & 'Atiq serta Qiraman Katibin dikiri kanan manusia Melayu, maka terbentanglah diPadang Mahsyar segala isi perut wajah hipokrasi & oppurtunis manusia Melayu berlidah biawak berhati serigala!

Siapa itu? UMNO, PAS, PKR atau Kita ..?

Anonymous said...

Salam semua..

Orang Melayu kita banyak Bidalan dan Peribahasanya.. setiap gerak kita dan setiap perbuatan kita terkandung maksud dan tafsirannya yg tersendiri.

Tak perlu berkata apa apa pun. Orang yg pandai menilai boleh tahu apa maknanya gerak dan langkah kita.

Jika kita kaitkan dalam kes Yg Berbahagia Dato Seri Anwar Bin Ibrahim ini banyak bidalan dan peribahasa yg boleh dikaitkan.

Contohnya..

Kusangka Intan
Rupanya Kaca..

Musang Berbulu Ayam..

Alim Alim Kucing...

Pijak Semut Pun Tak Mati..

Lurus Diluar
Rencong Di dalam..

Tak Tumbuh Tak Melata
Tak Sungguh Orang Tak Kata..

Berani Kerana Benar
Takut Kerana Salah..

Bagai Menegak Benang Yg Basah..

Kata Dulang Paku Serpih
Mengata Orang Awak Yg Lebih..

Kokok berdegar degar
Ekor Bergelumang Tahi..

Manakan Bisa Bangkai Gajah Hendak Ditutup Dengan Nyiru..

Orang Lain Yg Makan Nangka
Orang Lain Yg Kena Getahnya..

Sekilas Ikan Diair
Sudah Tahu Jantan Betinanya..

Setakat nie saja yg dpt saya kaitkan. kalau sesiapa ada peribahasa yg lain, bolehlah tambah ya..

Pada penyokong PKR dan PAS yg saya muliakan.. selama nie saudara2 dimomokkan dgn segala teori konspirasi TETAPI tidak ada SEHELAI pun kertas yg menyokong dakwaan itu.. Saya tahu anda org yg baik2 KERANA anda tidak suka dan marah apabila ada orang lain yg TERANIAYA.. itu menunjukkan sifat mulia anda..

TETAPI... BENARRKAH org itu yg teraniaya ataupun SEBENARNYA..

KAMILAH ORG YG TERANIAYA ITU...???

Kalau saya tunjukkan bukti mahukah saudara percaya... Bukti pertama bukan 1 tapi 22 surat yg menolak secara TOTAL teori KONSPIRASI ini. layari srikandi7.blogspot.com. Saudara akan tahu..

Kerana apa ini SGT penting..??

BAk kata pepetah.. Sesat Dihujung Jalan , Balik ke PAngkal JAlan..

Jika nak leraikan benang yg kusut.. carilah PUNCANYA..

Tak guna bercerita ttg segala teori itu, teori ini.. sedangkan puncanya saudara tidak tahu..

Baca dgn teliti... saudara akan tahu kamilah org yg TERANIAYA itu SEBENARNYA...

Maka saya berharap saudara dapat tahu akan duduk cerita sebenarnya dan seterusnya MENOLONG KAMI, BERJUANG BERSAMA KAMI.. INSAN YG TERANIAYA INI...

Agar dapat kita meneruskan kesucian, keselamatan, keharmonian dan kesatuan kita dari diganggu gugat oleh anasir jahat dari dalam dan luar negara yg cuba menggugat negara Malaysia yg bertuah ini.

SALAM PERSAHABATAN DARI

-GERAKAN MELAYU BERDAULAT-

To Live Again said...

to anon April 20, 2011 9:11 AM
dan

PEARBUT PLASTIK..

Kaalau aku ckp korang bodo nnti korang mrh sbb korang selalu mendakwa yg penyokong PR terdiri drorg yg tinggi IQnya..Tp kebodohan korang terserlah sgt sekrg ni!

Ada ke Dato T ckp yg dia nk bersumpah di depan Kaabah dan lepas 2 minta tutp kes cm 2 je??? Ade ke x????

Diaorg ckp diaorg BERSEDIA melalui PROSES PERUNDANGAN malahan bersedia jugak mengikut saluran yang disyorkan agama iaiatu SUMAPAH LAKNAT bagi menguatkan hujah mereka yang mereka di pihak benar..Maknanya diaorg akan cuba menggunakan semua saluran yang ada..Tak cukup dgn 2 diaorg siap pelwa lagi buat suruhanjaya diraja dan pemimpin PR sekali join dlm 2..Tp korang xnak!

Mcm Saiful dulu la..Dia buat report polis beserta dgn laporan perubatan doktor yang bertauliah dn hospital yang bertauliah, korang herdik dan maki hamun dia konon PELACUR UPAHAN UMNO sebelum pon proses perbicaraan bermula..

Apa lg cara yg dia ada??? BERSUMPAH la dan dlm masa yg sm meneruskan proses perundangan dgn sabar wpon dh hampir 3 tahun berlarutan..Ada dia bersumpah lpas 2 dia pon lari dr proses PENGADILAN???? Yg lari aku nmpk si mamat yng dgelar al-juburi oleh mat sabu 2 la..

Cara ko bercakap kononnya suruh semua pesalah jenayah BERSUMPAH dan kemudian kita LEPASKAN diaorg menunjukkan kebodohan korang sudah sampai ke tahap DEWA dh

Ni yg org kata PANDAI TAK BOLEH TUMPANG BODOH X BOLEH AJAR!

Penang Mai said...

Sekarang kita ramai-ramai desak Nik Ajis bersumpah depan kaabah, bahawa dia akan mempertahankan Al-Juburi walaupun ternyata benar dakwa Trio Datuk T.... ada berani.... Jawap Nik Ajis...jawap....

Anonymous said...

apa lagi wat live la sumpah laknat tu kat tv3 bru la rakyat pecaya xsabar ni ...nk tgk sumpah laknat secara live

Anonymous said...

Anda yang komen ni ada rujuk ulama tak?Seperti mufti perak,apa ulasan beliau berkenaan video tu.Kalau anda baca utusan,memang tak cerita detail.Cuba baca sumber lain.Beliau berkata dalam hukum Islam video tidak boleh digunakan sebagai paksi untuk mendakwa sesorang itu berzina.Dan adalah berdosa besar menimbulkan keaiban seseorang itu.Boleh dibuktikan kesahihan pemimpin pembangkang dalam video itu?Saya tak menyebelahi pembangkang atau kerajaan,tetapi jangan kerana kebencian terhadap seseorang,undang-undang Islam kita tolak tepi.Tak kisahlah ulama pas tak bagi komen,kita ada ulama lain.persatuan ulama malaysia pun ada.kenapa kita tak merujuk mereka?cacamarba malaysia nih.agama Islam agama rasmi,undang-undang pakai sivil.AlQuran,Sunnah dan Hadis ditolak tepi.moga Allah melindungi kita semua daripada fitnah yang merosakkan agama dan negara...