Saturday, April 23, 2011

PRU 13 : SIGNAL PAKATAN SELANGOR TUMBANG MAKIN JELAS KELIHATAN.

 kata ahmad nisfu, ini alamat mau mampos.

dialog pelakon hebat dari studio jalan ampas tu boleh dikaitkan dengan foto di atas. 

rakan bloger azlantaib bagitau ceramah menteri besar selangor  malam tadi lebih banyak kerusi daripada manusia. ceramah tak ramai ? sudah pasti kita akan dengar songeh dari mulut juak pakatan..

ini semua rekayasan fitnah umno dan barisan nasionalllll ! 

lim guan eng masih tak menyahut cabaran blogers. kalau benarlah melayu itu menyokong pakatan, maka dengan segala hormatnya kita minta guan eng arahkah sahabatnya kalid gagap untuk bubar dun selangor dan buat snap election !

kita tengok siapa menang ! KLIK SINI

21 comments:

aku je said...

ini semua fitnah UMNO!
Konspirasi!

atau
Ini masa belum mula majlis
atau
Ini selepas majlis selesai..

atau
Gambar ni diambil close up
Cuba ambik gambar bebetul, ramai la..puluh ribu. Diaorang saje je tak nak duduk, berdiri kat tepi khemah lebih bersemangat. Boleh jerit kuat-kuat ..takebeer!!

wakakakakakaka

Anonymous said...

kita kena "husnulzhon" dengan pakatan ni ...

Esperalzi said...

Alhamdulillah..doa aku setiap solat semakin termakbul. Aku selalu doa supaya Pakatan Rempuh cepat mampos..

Anonymous said...

Kerusi kosong tu untuk tetamu khas para wali yang ghaib yang tidak mampu dilihat oleh orang kafir UMNO.Hanya mata orang pas, pkr dan dap sahaja yang mampu nampak mereka ini yang diangkut dengan bas oleh harun din.

Anonymous said...

salam....

alkisahnyer...pru sarawak PKR
tak menang banyak DUN...

nah kini bagi free jer KERUSI!!!

amik kau!!!

Melayu Perak said...

Sekarang ni je kita dah tengok belang DAPig....2 projek kawasan DUN Sri Kembangan dan Kg.Tunku yang patut diberi kepada Bumiputra Klass F telah dibolot oleh Wye Wing proxi DAPig dengan menggunakan syarikat bernama melayu....sudah le Kelas A,B,C,D,E mereka bolot ni pun untuk Bumiputra pun dia habis telan....dasar celaka wal pukimak punya DAPig..

Masa Nizar al-puki jadi MB, yang perintah Ngak,Ngok,Ngek habis tanah Kerajaan negeri di bagi kepada DAPig....400 ekar tanah kerajaan negeri diberi secara percuma kepada orang Cina pukimak Kampar...

Oleh itu orang Melayu rampas balik 4 negeri dibawah pembangkang...jangan adalagi tanah melayu yang dirampas

1Melayu 1Bumi Buy Chinese Last

Anonymous said...

1Melayu 1Bumi !!

Anonymous said...

Salam semua saudara

Kita boikot bisnez cina, beli apa yang patut saje, aku dah mula boikot kedai cina.........buy cina last, amoi cina lagilah aku boikot, tak tergamak nak cium species makan babi ni, bau badan saje dah hanyir, belum tempat lain lagi.......uweeekkkkk....ngrrrtoooi..

bisnez cina naik sebab melayu paling ramai yang sokong.....minat UMNO banyakkan lagi hypermarket orang melayu, bajet tolong kaum bumiputera yg selama ini pangkah UMNO...........

g4umno.blogspot.com

NOK said...

2:31, fakta yg bodoh le...padan le kau penyokong pas....nampak sgt kau x cerdiknya...kau belajar kat mana?DAP tu islam ke boleh nampak para wali??? dari situ kau memang bodoh le kau tak malu ke? kau pegi belajar lagi le....kau jgn harap le pas nak menang lagi...mana ada org percaya lagi? kalau ada pun org mcm spesis kau...bodoh lama tak habis timbul bodoh baru.....kau pi melalak kat malayisiakuno....web' monolog' tu...tak ada org kacau kau...

Anonymous said...

semua hadirin yg dtg hanya ingin menonton film prono aljuburi..

Anonymous said...

kepada penyokong PR

esok bila DAP komunis memerintah Malaysia, korang pencacai PR mintaklah DAP bina mesjid yeee...

Anonymous said...

Fully agree with >>>buy chinese last. Satu lagi...kenapa tak buat 13th May sebagai satu sejarah untok generasi muda , supaya mereka tahu...dan harus di ulangkan tiap2 tahun...siapa DAPigs yang sebenar nya.

Anonymous said...

HA HA HA
PADAN MUKA MELAYU SELANGOR. AKU NASIHAT KAN PANGKAH LA PR LAGI. PANGKAH DAP DAN PAS DAN PKR. KAN KE RAMAI ORG SELANGOR BENCI UMNO?
IYE LA, UMNO NI APA ADA.
PANGKAH LA DAP. PENYELAMAT ISLAM.
ORG SELANGOR.. LIKE!!

Anonymous said...

kerusi tu sebenarnya ada jin jin yang dibela oleh harun din ulama jampi menjampi sedoonia

Anonymous said...

kerusi tu sebenarnya ada jin jin yang dibela oleh harun din ulama jampi menjampi sedoonia

NOK said...

Aku je,kau punya komen tu penuh makna tersurat dn tersirat....itu lah caranya kita menjawab dgn cara bersahaja untuk menidakkan keangkuhan saudara2 kita dari parti pembngkang tu.....

Dlm menymbut cabaran PRU13 akan dtg..semua wakil rakyat BN mesti menunaikan Janji2 yg telah di buat pada PRU12...supaya x di jadikan isu oleh pembngkng sebagai janji x serupa bikin....semoga BN berjaya menumbangkan PR dgn penuh bermarwahkan ......

kingnek said...

Dengar Anwar dah 'sakit pinggang', maknanya, dia dah kantoi lah tu, dah bersedia nak cabut negara!

aku je said...

NOK, bak kata pepatah "pulangkan paku buah keras" pada pencacai2 PASberg dan P-gay-R.. Ingat diaorg je boleh putar belit, u-turn, spin?? Aku cuma 'pulangkan' balik je..

X sangka ya..bila raja segala putar belit a.k.a AnUwar, dlm kepakaran dia membelit, ada masa terkedu jugak ye.. last last..larik....!!

Anonymous said...

sokong 1 melayu 1 bumi...

buy chinese last...

ZK said...

kami org2 selangor berjanji akan mengembalikan kuasa MELAYU di selangor tercinta ini..hapuskan bangsa mata sepet!!!!

Anonymous said...

aku setuju dengan komen "aku je"
hihihihi....
takeber!!!!!
amina...amina..hehe