Thursday, April 28, 2011

PUNAI-SIHAT EKONOMI !

64 comments:

JKKK Kota Sarang Semut said...

punai yang hebat....china doll tu tentu dah tobat tak mau buat part time...bagus belajarlah rajin2!!!!

Tcheguavara said...

Punai aje nampak sihat tapi ekonomi di 4 buah negeri Fuckatan rasuah dah merudum

Anonymous said...

INI BUKAN SUBJEK EKONOMI, INI SUBJEK BIOLOGI MANUSIA.. HEHE

Nazrul Nazir said...

1. Eskay kata hanya dia memiliki salinan tunggal video terbabit. Telah dia serahkan kepada polis. Tetapi kenapa rakaman video itu boleh tersebar keluar? Adakah pdrm sendiri yang sebarkan? Jika ya, adakan pdrm akan dakwa diri mereka sendiri sebab sebarkan rakaman lucah?


2. Eskay kata ia berlaku di hotel kuala lumpur pada awalnya. Kemudiannya di thailand. Kemudian di kuala lumpur balik tapi kali ini appartment. Jadi dimanakah lokasi yang betul? Jika polis berada di tempat yang benar, maka sila dedahkan lokasi sebenar tempat aksi itu dirakam.


3. Kenapa tidak dedahkan pemilik jam omega sedangkan itulah yang penyokong umno dan ahli parlimen kerajaan dok bising2 sebelum itu?


4. Kenapa polis tidak panggil pakar dari korea itu datang ke malaysia dan membuat statement secara terbuka di sini sambil menjelaskan secara terperinci kaedah yang digunapakai untuk mengesan bahawa video itu tulen? Whorr kejap. Kenapa korea? Kerana k-pop? Ataupun kerana rata2 rakyat malaysia percaya kepada korea kerana mereka mempunyai teknologi yang canggih maka kesempatan ini digunakan untuk mencipta satu lagi persepsi?


5. Polis banyak kali sebut bahawa video itu tulen. Ya. Jadi bilakah masa yang sesuai untuk polis memberikan fakta kepada kami bagaimanakah polis membuktikan bahawa video itu tulen? Saya tak percayakan cakap polis. Maaf. Arwah sarbani dan aminulrashid yang meninggal menjadi antara sebab kenapa kata2 polis adalah perkara yang sangat2 sukar untuk saya percaya buat masakini.


6. Kenapa dalam video pertama di upload dari thailand?Adakah ini untuk memadankan dengan cerita eskay bahawa dsai selalu ke thailand? Kenapa ada sarikata thailand untuk menutup masa di video pertama? Kenapa tiada bunyi malahan bunyi desiran angin pun takde. Kenapa?


7. Kenapa video kedua di upload dari indonesia pula? Kali neh tiada sarikata indonesia? Babak selepas mandi? Kenapa edarkan sedangkan ulama dan mufti sudah menegur perbuatan ini salah dan bercanggahan dengan islam. Tak faham bahasa atau tak faham islam?

8. Dalam video klip pertama dsai tidak mempunyai janggut. Tetapi ketika dsai pergi ke mahkamah keesokkan hari janggut dia tumbuh. Dalam video klip kedua ditunjukkan perut dsai yang boroi. Tetapi dalam gambar mahkamah dsai hari selepasnya menunjukkan bahawa perut dsai kurus. Adakah kamera cctv pandai buat kamera trick macam yang diperkatakan oleh kicdefella? Ini cctv live. Amek kamera handphone. Rakam diri kita sendiri. Sebagaimana beza pun kita dengan gambar asal ianya takan boleh menghilangkan janggut dan membuncitkan perut dengan sangat keterlaluan melainkan ia di edit terlebih dahulu sebelum di videokan. Jika berlaku editing sebelum itu, maka untuk apa? Untuk apa membuncitkan perut dsai dan menghilangkan janggut pula? Bukan kah ini akan menambahkan keraguan. Hujah kickdefella membuktikan bahawa orang yang sama boleh berubah2 jika berlaku proses mengedit. Sebab itu aku rasa aneh. Kenapa nak edit atau sunting apa2 bahagian dalam video ini pula kalau benar ia tulen? Itupun tak masuk lagi muka dsai yang nampak tembam dan laen..


9. Eskay serah dna tadi. Lagi pelik. Kenapa dia serah dna pula kepada polis? Malahan dalam berita tv3 tadi dia cakap dia serahkan dna secara suci ahti dan sukarela menyerahkan dna kepada pihak polis dan sanggup memberikan kerjasama penuh. Aik. Kenapa dna lagi?


10. Last tapi inilah yang paling penting. Kenapa tidak umno dan kerajaan proceed dengan RCI? Bukan kah itu laungan umno dan kerajaan bahawa dsai perlu diadili bagi membuktikan mereka [umno] di pihak yang benar? Teruskan. Hari rabu sudah brlalu banyak kali. Nazri cakap kabinet nak bermesyuarat bagi menentukan wajar atau tidak RCI dibentuk bagi siasat kes ini. Cepat. Takan dah lupa kot. Proceed je RCI. Mari kita lihat siapa yang kena. Jangan main tarik tali. Jangan cakap belit2. Jangan serang dsai macam neh. Bentuk RCI segera.

Aq nk GAP JAWAB SATU PERSATU kalau GAP betol2 dlm golongan yg benar.. Klu x scare rasminye aq isytiharkan GAP KAKI FITNAH dan PeNIPU BESAR...

Anonymous said...

fuyooo!!! marveles la kotey dia tu.
ini mesti hari hari urut pakai minyak tanah.oppss, minyak lintah..

punyolah bosar kotey bewak ni.aku nak tunggu komen lord reid mangkuk tingkat tu.memang bangang sebanggang banggangnye penyokong fuckkatan bewak ni.

Anonymous said...

NAZ ROLL, ORG DAH JAWAB DAH POINT KO TU SEBELUM NI. TOKSAH LE C+P LAGI..TAKDE IDEA DAH KE?

Anonymous said...

ah nazy roll, pemimpin umno kena tuduhan mcm2 xnak pulak ko kemukakan 10 soalan, soh kemukakan 4 saksi, soh tunjukkan kebenaran utk menyokong setiap pertuduhan pada pihak pembangkang, dasar pembelit...tang org lain kena kau happy, kena batang kote sendiri ko jadi pemgampu pembodek, dimana keadilan hakiki kepala bapak kau?

Anonymous said...

wahai en naz roll.saya ada cadangan untuk tuan.

SADAP U!!!!SADAP U!!!!SADAP U!!!

ko ni pun sama macam bewak bewak fuckatan yang lain.bangang sebangang bangangnye.

kau pi posting kat laman sijuburi tu.soh dia ngaku jelah.!!

Anonymous said...

naz roll. .ko budak hingusan lagi.. bukak buku sejarah lau ko nk tau tu sume!!!

Anonymous said...

nazzroll punye komen mcm budak x blajar..buduh sgt..jd x pyh buang mase nak ajar..suh dia surf blog2 yg ade kat link gap ni insyallah dpt la jawapannye..buat ape nak repeat2 lg..blajar lagi ye pak cik oiii!!!

balik pd tajuk..

mak aihhh!!! panjang nyeee..
baru la aku phm nape jijah ckp anu-ar anugerah tuhan...huhu..kalu btg power camni kalu suami curang pun bini x sanggup tinggalkan suami...huhu...

jo said...

Senang je nak check..sebab itu polis confident...dia org ada gambo anur nasa nak masuk jil dulu...Banduan biasanya kena telanjang bulat dan ambil gambo 4 side. Depan/belakang/tepi/tepi. kalo sais anunya memang sais xxxl sama dgn. record police checkmte le dia...kalu dia dapat buktikan dia punya kontot ke..kecik ke sais S insyaalah leepas le dia....

Anonymous said...

ada logiknya anuwar sakit pinggang memanjang pasal nak angkat trepedo pun beban jugak tu berat tu mau 1 kilogram sekali angkat huhuhuh

Nazrul Nazir said...

dey macha, mne de korg jwb soklan aq 2

klu jwb un psl rambut ngan janggut. psl jangut tu maybe btol, tp msalahnyer, kontras hitam putih x membuatkan rambut ssorg tu jd nipis. nampak sgt perbezaan yg ketara. nk kata sbb baru mandi un, xkn rambut basah bole jd nipis???

lg satu, knape anwar nmpak boroi sdgkan esoknya tros jd kurus? minum jus mate 5 ke?

so konklusinyer.. klu xleyh jwb 2 mknenyer sah2 ar GAP PENIPU.. dan korg2 yg percaya nie sumer IQ cam monyet jerk..

p/s: x malu ker? budak skola cam aq bole tau vid nie palsu, tp kowank yg da tue nk mampos nie bole kne tipu...

Anonymous said...

wei nazz roll bodoh!..

maleh aku sbnarnye nak layan org bodoh sbnarnye kang jangkit plak kat aku..

tp atas rase tgjawab sesama manusia, ni aku kasi seepihan2 la utk jawab salah satu soalan ko..

nah...http://www.flickr.com/photos/62231308@N04/5660861443/in/photostream

bukak baju nampak buncit dah pakai baju aikk camne leh nampak slim plak? hahah...

Anonymous said...

TO : Naz Roll

Kalau tu VIDEO FITNAH, pasai apa dsai x saman fitnah saja, dok tunggu apa lagi, await yg takot sangait nk saman.....

Entah2 hang pon dok dapat batang dsai kot.......

MAM la dia punya puas-puas......

Anonymous said...

dey paper roll.aku dah tengok blog bangang kau tu.
sudah la.pi masuk class.kau sibuk main tenet ni apsal hah.kau tuang ke hari ni.
nasihat aku kau belajar rajin rajin.kau budak mentah.kau baru nak kenal dunia.kau belum tau siapa si nuar tu.jangan jadi banggang.kau ingat kau pegang dslr tu kau dah pandai sangat pasal photography??

Tcheguavara said...

hey Naz kan orang dah bagi...suruh tengok posting 112 tu ada Karl jawab 28hbApril 12.23pm...

Kau ni memang bengap lah pegi le posting kat Malaysiakini....sini senior-senior kau tau?

papa hebat said...

naz roll, berapa anwar bayar sama lu untuk merengek-rengek di blog ni?

Anonymous said...

Naz Roll aku tau kamu tu kekasih Anwar, awwwwwwwww....

Anonymous said...

budak hingusan kalu da buduh bangang, mcm tu ler..

Anonymous said...

naz roll

awat hang punya soalan semuanya kantoi kak wan ?

jam omega tu wartawan minta kak wan kata ada, tapi sampai skrg tak leh buktikan.

naz roll soalan hang jelas menunjukkan kebodohan anda mempertahankan pak liwat.

suruh anwar berbogel la.

kita bandingkan koneknya sama tak dalam gambor.

jgn cakap bab janggut la.

soalan no 1 ko pun bodoh. bukan masalah siapa edar, soalnya betul ke anwar buat ! ish biolnya mangsa liwat ni.

rci. bodoh punya naz rol. bukan ke karpal lawyer anwar yg arah taknak buat rci.

spin ko tak jadi la, hingusan lagi ni.

dah video ini dpd kualiti HD compress masuk youtube pastu masuk video bloger konpem lah resolusinya makin kecik !

mns said...

apa yg Naz Roll kata adalah betul, kamu semua bertaubatlah jgn tuduh sebarangan. Org yg berkuasa boleh buat apa saja yg dia hendak, jika org kuat disekelilingnya boleh dibayar dgn duit.

joehan said...

naz roll anak ikan nuar juburi bg komen ni.. " Polis banyak kali sebut bahawa video itu tulen. Ya. Jadi bilakah masa yang sesuai untuk polis memberikan fakta kepada kami bagaimanakah polis membuktikan bahawa video itu tulen? Saya tak percayakan cakap polis. Maaf. Arwah sarbani dan aminulrashid yang meninggal menjadi antara sebab kenapa kata2 polis adalah perkara yang sangat2 sukar untuk saya percaya buat masakini."

ko xpercya kt polis ke...ko cr blk kenyataan nuar juburi ms sume org desak tubuhkn siasatan diraja..die kate biar polis buat siasatan...hahaha..ape cite ni nazdoll oi..nuar juburi sndri plak yg percya kt polis..hahaha..

Anonymous said...

NAZ ROLL:

Kau payah la nak defend anuar..
Kau muhasabah diri la bebanyak..
kalau tak boleh jugak.. hantar la bontot kau kat anuar tu.. baru kau faham kenapa saiful kata dia senak perut kena hentak dgn Al-Jub..

Kalau setakat pakai DSLR Dah nak belagak jadi Video forensic engineer baik kau diam je..
Kau budak sekolah mana Open U? ke UiTM?

Betul kata kau budak sekolah pun tau tgk video dan membezakan tapi compom budak tu akan kata itu ANUAR IBRAHIM bila tgk video tu.

Kau relax ok.. Yakin lah pada kuasa Allah.. Balik la ke pangkal jalan..

Anonymous said...

NAZ ROLL,
Kauni dari jabatan forensik mana erk!
Kau nak jadi mata gelap atau dah gelap mata. Mungkin kauni nak jadi peguam bela dalam kes ini erk! Cuba kau gi buka warong guaman kt mahkamah mana2. Soalan kau ni aku jawab ngan satu perkataa je. PIRAAAAAHHHH.

Tukang Komen.

Anonymous said...

jom kita otai otai semua.kita godam dan hack blog si paper roll yg byk cakap tuh...

joehan said...

korng perhatikn jaw line nuar juburi..rahang die ade kesan lekuk kt garisan rahang tu..sm dgn org dlm vid tu.. http://www.flickr.com/photos/62231308@N04/5660861443/in/photostream

ni lg satu soklan bongok nazbiol ni "7. Kenapa video kedua di upload dari indonesia pula? Kali neh tiada sarikata indonesia? Babak selepas mandi? Kenapa edarkan sedangkan ulama dan mufti sudah menegur perbuatan ini salah dan bercanggahan dengan islam. Tak faham bahasa atau tak faham islam?"

ms vid soi lek dlu aku xdgr pon org2 pas kate xblh siarkn..tp bile libtkn nuar juburi..mcm2 dalil kuar..hahahaha..oi naz biol..ko jwb soklan aku ni....nape suara keadilan suke buat fitnah..terbaru harun din jd mngsa psl kenyataan die diputar belit oleh suara keadilan yg psl isu paper utusan tu..terbukti suara keadilan mmg kaki fitnah..ke ko yg jd reporter tu..

Anonymous said...

nazroollll, soalann ko ade 10..aku ade satu soalan je utk ko...

adakah ko dilahirkan da mmg budoh atau ko dibudohi oleh si juburi slama 12 tahun menybabkan ko jd bodoh kekal?

sila jawap aku tunggu reply ko..

thanks

Anonymous said...

ala nazz roll

meh sini aku ajar kebodohan yg kau sendiri tunjukkan tu...bab polis tu mmg drpd persepsi kau dan geng2 ko tu...statement polis straight je..

bab perut tu mmg sebijik perut anuar saiz dan boroi yg comei tu mmg padan..tengok gambr @ video anuar sblm2 ni(masa berbaju la)..100% beb..

bab janggut dan misai bro anuar yg mulus tu mmg pdn dlm video...cuba tngk dlm dlm resolution lain br nampak..dlm video guna nght vision smua bulu2 mana nampak bodo..rambut yg jarang2 pn nmpk botak..yang pasti tu mmg anuar al juburi...kalau tak tentu kembar seiras nya ..tanya pak brahim kembar anuar dulu dia bg kt sape...sampai mampus la rakyat malaysia nk cr klon anuar ni he he he

Anonymous said...

hahahaha nazroll dah kena kencing dgn anwar!!!!!

Anonymous said...

naz roll poyo! skg bolehla ko kata x percaya polis la apela, esok kau mati polis gak yg ko cari utk tulis surat mati, esok lusa motor ke keta ko hilang ke mak ko kena ragut ke abah ko kena langgar lari ke akak ko kena rogol ke polis gak ko cari utk buat repot polis...tu pegang kamera DSLR tu tau ke shutter speed apa nk pakai tu? ...mcm poyo je...kehkehkeh...naz poyo lah lu!

joehan said...

naz biol..ko jwb plak soklan ni..

1.jijah kate die ade jam omega..bila reporter suh tunjukkn die kate nape nk tunjukkn..u bkn pendakwaraya..tu jaw bodo nurul ijah..anak si peliwat tegar..nape dieorg smpai skrng xtunjukkn.ce cite.

2.nuar juburi gak kate die suh polis siasat.die kate xperlu rci.nape die xnk plak.ce cite.ce cite

3.npe ko bongok sgt sbb msh skong nuar juburi @ lelaki y yg terbukti meliwat.ce cite.

4.nape smpi skrng nuar xwt sumpah laknat or saman dato eskay kalo btul tu sume fitnah??

5.nape ko bodo sgt??

kalo ko xleh jwb2 kelima2 soklan mudah ni..mmg satu malaysia akn isytiharkn ko ank ikn nuar juburi n ko kaki kelentong.hahaha.

Anonymous said...

keeeee kiiiihhhhh...lawak la si paper roll..
pi la jilat konek si nuar tu..

heee heee ...goli ati den!!

joehan said...

nazz biol oi..aku dgn merendah diri mendesak ko mnjwb soklan mudh aku tu..hehehe..

Nazrul Nazir said...

haha.. sgt sdeyh ar tgk korg mati matian mempertahankan fitnah nie..

aq x taw ar.. mungkin korg nie telah dibutekan mate hati utk mlihat kbenaran.. tp percayalah.. Allah Maha Adil..

xpe ar.. smoga Allah buka pintu haty korang ek... ckp byk un x gune..

p/s: rujuk ayat 7 surah Al Baqarah..

Anonymous said...

joehan

lu lawak la...janganlah menyakat teruk sgt budak pgay r ni, dia nangis sape susah ?

anwar gak pi pujuk pakai karipap. auw auw..

bertobatlah anwar !

Anonymous said...

SHAH ALAM 27 April - Kerajaan Parti Keadilan Rakyat (PKR) Selangor hari ini meluluskan peruntukan berjumlah RM600,000 daripada dana rakyat untuk melaksanakan agenda politik pembangkang iaitu kempen memansuhkan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) di negeri ini.

Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim (gambar) berkata, wang rakyat di bawah Akaun Amanah Penswastaan itu akan dipindahkan ke Perbadanan Menteri Besar (MBI) bagi melaksanakan kempen itu yang dijangka bermula bulan depan.

AWAT LA BODO SANGAT KHALID GAGAP NI NAK GUNA WANG RAKYAT UNTUK HAPUSKAN ISA DENGAN BUAT PAPAN IKLAN DAN CERAMAH, BAWALAH ISU INI KE PARLIMEN TAK HABISLAH WANG RAKYAT, ITULAH PKR BODOH???????

Anonymous said...

Itulah belalang, Datuk T dah suruh letak jawatan, tinggalkan parti.. tapi kau degil, kau nak lawan juga. kau repot polis.. kalau kau dengar cakap Datuk T. tak keluar clip2 video ini belalang...belalang, kali ini habislah belalang...! kau tak mengaku, bini kau tak ngaku, anak kau tak ngaku itu video kau, tapi rakyat dah tengok torpedo kau, belalang....

Azraque7 said...

Naz Poyo
Bila engko x leh berhujah, engko try selit ayat Quran. Aku rasa engko sendiri pun x paham. Dah la tu, balik rumah mintak susu. Enko tu kecik lagi x yah la nak masuk campur hal orang dewasa. pg main jauh-jauh

joehan said...

ni jwn utk sok ko

1.isu yg ko bwk ni terkeluar dr isu pokok.sape yg sebarkn vid ni rkyt xnk tahu pon.mungkin polis.mungkin dato t.mungkin abah ko.jgn lari dr isu asal iaitu si peliwat aka pelanggan pelacur iaitu nuar juburi.

2.ko ni bengap ke ape.tunggu la polis dedahkn hasil siasatan.kn dlm siasatan lg.kertas siasatan 2 kali dipulangkn sbb siasatan xlengkap.ni berkaitan dgn hal2 legal.kene lengkapkn siasatan berdasarkn undang2.

3.dna eskay utk tujuan siasatan jam omega ni la bongok.abis tu jijah biol kate die ade jam tu.suh la die tunjukkn.

4.bodo la ko ni.xblh ke tunggu hasil siasatan.lps polis wt pc.brla beruk2 pr blh persoalkn siasatan polis.br la korng leh pnggl pakar korea tu dtg.tp yg pasti dieorg gune kaedah biometrik.

5.jawapannye sm dgn no.2 n 4 iaitu tunggu hasil siasatan polis.

6.ko nk bunyi desiran angin mcmmana ni.mcm kt pntai ke..hahahaa.

7.ulama xsependapat dlm hal vid nuar juburi ni.lgpon perlakuan porno die xditunjukkn kpd umum.cume susuk tubuh je.vid yg pertma lngsung xde babak2 seks.begitu jgk yg ke 2.cume nmpk badan nuar juburi bodo je.lgpon pendedahan ni penting sbb nuar juburi pemimpin.kita xnk dipimpin oleh org yg rosak akhlak n blh akibatkn malapetaka kpd umat keseluruhan.

8.ni pkai kamera night vision n visual dlm keadaan cembung.tgk keadaan pintu tepi tu ade distortion.so mcm2 yg blh menimbulkn keraguan akn terjd.tp yg pasti tu mmg nuar juburi.hahahahaha.

9.soklan ko berulang2 la bngkai.

10.rci kene tunggu habs siasatn polis.xblh dua siasatan dlm satu ms.ko ni bengap ke ape.

soklan aku.nape nuar juburi tkt nk sumpah mubahalah n saman dato t.mn jam omega dlm simpanan jijah.nape ko jd pencacai taik nuar juburi??hehehe.

joehan said...

aku sedihla dgn nazz biol ni bermati2 matian pertahankn nuar juburi yg terbukti meliwat.

aku x taw ar.. mungkin ko nie telah dibutekan mate hati utk mlihat kbenaran.. tp percayalah.. Allah Maha Adil..

xpe ar.. smoga Allah buka pintu haty korang ek... ckp byk pun x gune..

p/s: tlg huraikn skit ayt ke7 surah albaqarah tu.

to nazz biol.aku mintak izin pnjam ayt2 ko..tp aku dh edit skit2.jgn saman aku ye.hahahaaha.

Anonymous said...

bodo gla nzroll..dia ingt dia boh gmbq dia ngn kmera..dia leh kta dia cekap sal vdeo...aku rsa doa dr mhathir dh dmkbulkn..dlu msa 98..dr mhathir kna ftnah mcm2 ngn protege dia..aljuburi..kta dr mhthir ni slah gna kuasa la..mcm2..dr mhthir cool ja..biar Allah yg ygtntukan..skrng..kbenaran tlah mncul...hahaa..pdn mka ko aljuburior omegay..ahaha

Nazrul Nazir said...

1.jijah kate die ade jam omega..bila reporter suh tunjukkn die kate nape nk tunjukkn..u bkn pendakwaraya..tu jaw bodo nurul ijah..anak si peliwat tegar..nape dieorg smpai skrng xtunjukkn.ce cite.--> dan knape eskay x tunjukkan jam 2??

2.nuar juburi gak kate die suh polis siasat.die kate xperlu rci.nape die xnk plak.ce cite.ce cite ---> lantak ar dye nk kate ape.. tp asal UMNO takowt nk tubuhkan RCI

3.npe ko bongok sgt sbb msh skong nuar juburi @ lelaki y yg terbukti meliwat.ce cite. --> sbb dye dfitnah

4.nape smpi skrng nuar xwt sumpah laknat or saman dato eskay kalo btul tu sume fitnah?? --> harussani kate sumpah haram kan..

5.nape ko bodo sgt?? ---> sebodo2 aq aq xde smp kne tpu

joehan said...

oi naz..

1.nape ko ni biol sgt.jam tu kn kt polis.dna eskay utk tujuan siasatan jam tu la.tlg jd pndai skit naz.tu jaw utk soklan ko psl kenape eskay xtunjukkn jam tu.skrng aku nk ko tlg jwb soklan ni.nape plak jijah bodo xtunjukkn jam tu???tlg bg jaw mcm aku.jgn bg jaw yg berbentuk soalan!!

2.oi bodo.siasatan msh berjln la.mn leh tubuhkn rci sedngkn siasatn pols msh berjln.umno xpernh tkt pon.blh bg statemnt yg kate umno tkt nk tubhkn rci.

3.sape yg kene ftnah ni kalo air mani nuar juburi ade dlm rektum sepol.ko blh terangkn dr sudut mn nuar juburi tu difitnah.

4.sumpah palsu adalah haram..sumpah saiful tdk haram sbb bekas mufti perlis sndri yg suh sumpah ni.mmg akn ada khilaf ant ulama2.tp kalo aku atapun ko dlm situasi nuar juburi n mmg nuar juburi difitnah.dlm ms xsmpai 24 jam aku akn sumpah laknat bahawa aku difitnh sbb tu slh satu cr utk lpskn diri.kenape ko amek plak pendapat yg dikeluarkn oleh harussani dlm hal ni sedangkn org2 pas gelar die ulama umno????tlg jgn double standar.

dr pengamatan aku.byk bende yg ko xtau psl isu semasa ni.ko sibuk dgn kamera ko tu je.hahaha.

tobeng said...

Budak ni lahir tahun 1995.Baru 16 tahun.Mengundi pun lom layak lagi sibuk nak campur politik orang dewasa.

Baik ko rajin2 belajar dik,jangan sibuk nak berpolitik.

dah pergi main kamera dslr ko tu jauh2.

PYMK said...

la...budak nazroll ni kecik lagi ke??? buang mase je layan dengan soalan2 bodoh die tu. soalan pun semua takde fakta..macam bdk sekolah.. dah la tu dik, baik bukak buku tumpukan je untuk exam... jangan masuk campur hal politik. nanti failed exam, takdenya nuar tu nak tolong ko bg keje kat ko...kecuali ko ni ade kriteria2 (Jambu) yg die nak. dah2.... pg main camera ko tu.

joehan said...

tu la psl.tp utk xkecikkn ati die.kite rmai2 tlg la jwb.tp sbrnya soklan die berulang2.kalo compilekn blh jd dua sokln je.hahaha.

hantukumkum said...

korang tak payah laa nak berdebat dengan si nazrol ni, soalan di jawab dengan soalan dasar pkr keldai memang begitu

PYMK said...

tapi kene jugak brainwash budak ni..jangan sampai makin parah kene kencing dengan puak2 PKR. umur 16thn dh mcm ni, nanti umur 20thn agaknya mcm manaya ya?? mungkin ade potensi baring tengah jalan atau bakor universiti...

Azizi Burn said...

sudah la joehan dan lain lain...sian aku nengok si manja naz roll@paper roll@naz doll@samdoll@malaydoll ni teruk kena hentam....mesti malam ni dia tak leh nak tido,asyik dok pikiaq awat dia kena hentam..
dah la tu..sian dia...hikk hikk hikk..

p/s..tu la..lain kali jgn la main main kat sini..info tak cukup nak berhujah.padan muka mu paper roll!!

sicomelkusayang said...

lor....budak ingus lagi rupanya patutla kena tipu si nuwar tu...muka nya agak aku jambu gak tu...
hati2 ya naz roll nanti kena sesah gn ky jelly karang...naya cam saiful...

kalau adik ingus nak tau, dulu saiful pun xcaya dgn liwat 1, tapi bila dia sendiri jadi mangsa liwat 2 baru dia tau!!!!...

jadi kalau adik ingus nak tau, cubala tawarkan diri jadi pekerja dia...kot2 muncul lagi liwat 3

Nazrul Nazir said...

yah.. akhirnya satu lg bukti ni vid fitnah...

Saksikan pada sela masa 0:28 sehingga 0:31 di dalam video seks sedutan kedua yang disebarkan sejak semalam, lelaki mirip Anwar Ibrahim menyerahkan kotak tisu kepada seseorang, kemudian pada sela masa antara 0:45 hingga 0:47 tisu itu dilontarkan ke dalam tong sampah.

source: http://milosuam.blogspot.com/2011/04/gempar-hantu-muncul-dalam-video-seks.html#ixzz1Knk8g2WR

cube pk, xkn ar anwar nk bwat seks depan org kowt???

senanyer an.. aq nie xde mint langsong nk campo sal politik even family aq sumer org politik... dan senanyer, waktu rakaman vid part 1 tsebar, aq da cayer da 2 anwar... (walaupown boroi), tp bile tsebar lak yg ke 2.. bru aq taw ni palsu...

maybe aq budak dan x rety agy campo psl politik nie.. tp jgn lupe.. budak2 skang adelah pmimpin mse depan...

JKKK Kota Sarang Semut said...

naz roll...mai dok kat atas riba abang..tapi abang punya taklah besar sangat mcm punai sihat tu!!!!

Harris Harley Harley said...

PAPER ROLL,
KO DGR SINI... BUDAK MCM KO LA HANCUR TANAH AIR TERCINTA KTE NIH.. LAU KO NI DEPAN AKU DA LAME KO NI KENE KAHAK2 AKU!!!!! BODOH XBOLE DIAJAR LA KO NI.. SEDIHNYE IDUP KO!!!!! ORG KELANTAN MMG DA KENE BRAIN WASH DA.. SUME BENDE DORG TOLAK TANPA PIKIR. .KO BELAJAR DULU BAGI ABIS.. MUSNAH NEGARE NI LAU BANYAK BUDAK MCM KO!!! KO BLOM BOLE CKP PASAL HAL POLITIK LAGI SBB KO PON BLOM BOLE UNDI MNE2 PARTI LA MANGKOK!!!

Nazrul Nazir said...

kot ye pon nak pakai seluar ngn baju... tak yah la dok pusing2 depan kamera ye dak.... selalunye kalau kite nak pakai seluar berhampiran degan katil kite menghadap katil atau membelakanginye?

kalau lepas bergusti mesti katil tak terurus dan dah sah cadar akan kusut masai. Ni cuba tengok bantal,selimut dan cadar elok tersusun dan kemas seolah-olah belum digunakan lagi.

tang perut pon dah kedepan...muka pun berisi dari DSI.....dari video awal lagi dah kantoi...kalau korang perasan kamera tu duduk kat maner? itu bukan cctv itu camera biasa jer...dia guna mode black and white...aku jangkakan kamera tu berada di atas meja jer....yg lagi satu siapa yg pasang cctv tu kat hotel?

One more thing is suspicious is that you can see the camera's light reflection on the mirror on the left side of the video.The camera should be hidden, why the camera was so noticeable and man in the video is so stupid that it didnt notice it.

p/s: lek ar... xkn da terkantoi tros melenting kowt.. td korg serang aq lg baek punya ayat.. tp aq senyap jerk...

Azizi Burn said...

bagus punye case study si paper roll nie..bravo-bravo..!!keep you good job.!!
ini semua andaian kau saje la paper roll.aku nak ingatkan dan bagitau kau satu aje.

1.hakim mahkamah rayuan membebaskan sijuburi pada kes liwat 1 disebabkan fakta tarikh walaupun mereka mempercayai kejadian liwat itu benar benar berlaku.

Nazrul Nazir said...

jike fakta tarikh bercanggah, cane nk sabitkan ksalahan liwat tu??

itu bmakne hakim juga setuju kejadian itu TIDAK berlaku...

joehan said...

kwn2..jom serang blog milo suam..rmai sgt pncacai taik nuar juburi kt sn.

Nazrul Nazir said...

satu agy.. cctv ni pkai eye fish ye..

asal la pakai lens mahal sgt.. pkai lens biase xleyh ke? ape senanyer tujuan ltak cctv kt ctu, pkai eye fish lak 2...

adekah utk memerangkap anwar??

Unknown said...

Bagus kalau ada perbincangan kupas isu ni secara ilmiah. Tengok hujah sapa yg boleh pakai.

http://apakecoh2.blogspot.com/

shida mj said...
This comment has been removed by the author.
keldai said...

Gap cepat gap anwar nyanyi
http://www.youtube.com/watch?v=76SyZhJMy7c&feature=player_embedded#at=21

tajuk

Teratak - Anwar Ibrahim feat The Wayfarer

Anonymous said...

apabila seseorang dizalimi hendaklah kita membelanya
tahniah naz roll

Anonymous said...

TO NAZROL :
"Arwah sarbani dan aminulrashid yang meninggal menjadi antara sebab kenapa kata2 polis adalah perkara yang sangat2 sukar untuk saya percaya buat masakini. "


ARWAH SARBANI NAPE NAK KAITKAN NGN POLIS PLAK..DASAR PAKATAN BABI