IKLAN BERBAYAR

Sunday, May 29, 2011

ADAKAH PEMIMPIN PAS BERANI ?

 klik pada gambar di atas. penulis artikel tersebut bernama muda mohd nor. 

dia ni bekas wartawan malaysiakini sekarang dah jadi wartawan FMT. dia suruh pas keluar pakatan.

berani ke pas ?
bukankah pas sudah melafaz to'at pada kit siang?

33 comments:

Kawah Berapi said...

Pas kena jeling je dengan DAP, terus kecut segala...

Mohon jasa baik tuan linkkan blog baru kawan, KAWAH BERAPI ke blog tuan (http://kawahberapi.blogspot.com/).

Blog lama kawan, UP4U2C dah ditamatkan riwayatnya kerana masalah teknikal.

Terima kasih atas jasa baik tuan.

Anonymous said...

Salam..
PAS nak keluar pakatan.? Langkah dulu mayat Karpal Singh kalau nak keluar dari Pakatan..hahaha
apapun PAS xmungkin keluar dari Pakatan krn moraliti dan kredibilitinya telah dirogol bbergilir gilir oleh Anwar dan Kit Siang.. Kini hanya Dapig dan PKRogol yg blh menutup kemaluan PAS yg kian terdedah. Sementelah lagi mana nak dapatkn dana utk pru13 kalau bkn dari bank Komunis DAPig dan Yahudi PKRogol.. Dana yg dkutip semasa ceramah PAS telah hbs dibelanja utk isteri isteri baru..
PAS telah trmakan jerat dlm pakatan syaitan. No turning backk!!
~Putra Melayu~

Anonymous said...

Sebentar tadi dpt berita dlm malaysiakini mmetik MB Kedah kata Presiden PAs tiada kuasa nk masuk campur dlm hal isu KUIN..woooo.. Presiden-to-be pun kena warning dgn calon timbalan presiden-tak-jadi yg dah tarik diri.. Kalau anwar tegur,kira ok.. Siapa Presiden PAS sekarang? Patuulah penganutnya sendiri berkata isle diumpamakan gajah tnpa kepala.. Hanya ada bontot utk disula..olehh..??! (maaf,pelakunya masih diteliti oleh Peguam Negara.mhahha)
~Putra Melayu~

Anonymous said...

Ralat ;
isle = ikut fahaman parti isle semalaysia..@PAS

Anonymous said...

Ahli PAS sudah buat 'takliq'... kalau keluar Pakatan maka jatuh talaq 3 terhadap isteri/isteri2 depa... wakakakakakaaaa.....

Karl said...

Kalau puak tu keluar pakatan riot, sapa nak sukarela baring atas jalanraya kalau dapIGS & PGayR buat hal?

Anonymous said...

nampaknya penulis artikel itu akan dikafirkan daripada agama pas. dia sapa ? hadi pun tarak berani cakap keluar pakatan walaupun berani berpoligami. n.ajis aje yang boleh mengeluarkan wahyu pas boleh keluar pakatan. dalam agama pas, n.ajis adalah tuhan, hadi hanyalah patung. ahli yang berani bergolek di atas jalan raya adalah dewa dan pengikut yang bertakebeer ajer adalah pengikut setia.

aku je said...

kalau PAS keluar PR.

siapa lagi nak kibarkan maruah (bendera) DAP dengan bawa anak dan bininya sekali?

siapa lagi nak gantung banner DAP pakai baju coat tgh panas rembang?

siapa lagi nak baring atas jalan demi empayar Ngok Ngek (Nga & Ngo la..)

siapa lagi nak laungkan 'takebeer' bila arak mahu disita?

siapa? siapa?

maka takdelah lagi keldai yg boleh disuruh suruh mcm balaci. Yg tinggal hanya anjing2 anwar sahaja dalam pkr.

ANACONDA said...

SDGKAN TUKANG PACAK BENDERA DAP PUKIMAK NI DAH TERANG2 SI PAS DUNGU @ BAHALOL...

BAGI BABI NI JIHAD, PANTAT KAULAH PAS...

Anonymous said...

DEMI KUASA PAS SANGGUP JANJI BUMI, BULAN DAN SYURGA JAHANNAM KEPADA PENGGUNDINYA, ITULAH PAS PARTI NERAKA JAHANAM ANAK HARAM JADAH, BIAR LA AKU TANGGUNG DOSA MEMAKI PARTI ANAK HARAM JADAH NI, AKU SANGGUP TANGGUNG DOSA.

Anonymous said...

PAS MCAM AMK JUGAK TAK ADA TELOQ....

Melayu Perak said...

semangat dan roh PAS sudah hilang di zaman sekarang....

kita patut bukak sejarah PAS yang lampau di zaman Dr.Burhanuddin Helmi,Datuk Asri,Datuk Dr.Nakhaei...

Melayu Perak said...

zaman dahulu hendak mengeluarkan fatwa yang dianggap kontroversi adalah perbuatan yang amat memalukan pemimpin PAS dulu...

Anonymous said...

PRU 13 PAS ada harapan utk menang 65 kerusi parlimen dan akan menjadi tunjang PR. Siapa PM baru ? Mu pikiau lah sendiri?

Melayu Perak said...

tak payah pru13 prn sarawak dah cukup bukti....?????

Anonymous said...

Sarawak DUN sdra! tunggu lah PRu akan dtg. sah 65 kerusi dlm tangan utk PAS. Terkuncil UMNO .

Melayu Perak said...

bagi senarai nama 65 ahli parlimen yang bakal menang...?????

jangan buat andaian...kita tengok satu lawan satu calon yang bertanding...dan tempat mereka bertanding

Anonymous said...

Perlis 3, Kedah 9, Kelantan 8, Perak 5, Terngganu 6, Pahang 2, Selangor 5, Pulau Pinang 2,NS 2, Melaka 2, Johor 10, Wilayah 3, Sabah 6, Sarawak 2. Berapa jumlahnya?

Melayu Perak said...

baru 63....

kah..kah...kah tak mungkin di johor 10 lawak-lawak saya bagi 0 di perak pun tak mungkin 5 saya bagi 1 di melaka 0 di ns 0 kedah 5 kelantan 5 pulau pinang 0 sabah 0 sarawak 0 terengganu 4

kalau ikut perhitungan saya pas boleh dapat 15 saja seluruh malaysia

Anonymous said...

sama2 kita nanti. pengundi bolih swing last minute .

Melayu Perak said...

saudara sebab apa saya kata calon pas tak ramai menang....sebab di tiap-tiap tempat yang mereka bertanding kecuali di kelantan,terengganu dan kedah...parti pkr pun letak calon...sudah terbelah undi pr beb...
silap-silap dap letak calon melayu lagi haru pr...tengok lah nanti...

Melayu Perak said...

dalam pru12 pas hanya ada 23 wakil ahli parlimen seluruh malaysia dah cukup baik lah saya bagi 15...

dalam keadaan BN/UMNO menghadapi kepincangan pun performance pas tak kemana inikan lagi pru13...

sila lihat statistik spr pru12

Melayu Perak said...

teruskan usaha murni GAP pada pru12 pkr ada 31 wakil parlimen ....kita cantas dia jadi 3 sahaja pru13 ni...

Melayu Perak said...

geraka anti dapig apa komen sedara tentang dapig pada pru13 saya kurang arif...

Anonymous said...

Pas Keluar pakatan? Betul ka... lain pulak yang aku dengar; TPM telah bersekongkol dengan Pakatan untuk menjatuhkan BN dalam PRU nanti kerana beliau meluat terhadap isteri PM yang lebih sudu dari kuah... entah betul atau tidak, aku tak tahu la... lagi pun sumber ni pun aku dengar dari rumors jer...

Anonymous said...

Ya la... aku pun dengar macam tu juga, tapi lain sikit versinya... yang aku dengar menteri-menteri banyak yang tak sukakan Rosmah, sebab diaorang cakap Rosmah sudah melampau dan banyak interfere dalam pemerintahan dan keputusan dibuat oleh PM kita... entah la... aku harap sumber/rumors ni tak boleh dipercayai...

Anonymous said...

Patutla TPM cakap dalam perhimpunan UMNO bahagian bahawa pilihanraya kali ini adalah yang paling sengit.
Hmmm... I smell something fishy...

Melayu Perak said...

jangan lah dok merepek pagi isnin ni yang pasti pkr/pas/dap akan kecundang makan sop terompah pada pru13 nanti...

Melayu Perak said...

yang sahih pkr akan diharamkan sebelum pru13....pas terkontang-konteng samada nak teruskan dalam pr atau belah begitu aje....????

Anonymous said...

DAP PEMBELA SEMUA RAKYAT !!! BN BOLIH BERSEDIA JADI PEMBANGKANG !!!

Mr Ganu said...

hahahahhahaaa...huuuuarrgghhhtt....baru bgn tidoq trs ngadap GAP...zzz.zzz.zz..zz.. (eh...silap post plak, nk post kt fb td...sowi2) ^_*

Anonymous said...

hamPAS, presiden. mursidul dan langau semuanya hamPAS.

HANYA TINGGAL NAMA JADI SEJARAH MENJADI KUTUKAN, GENERASI AKAN DATANG BILA BANGSA YG FANATIK BODOH SEBAGAI LEMBU DICUCUK HIDUNG DAN TA ADA KEBERANIAN MENEGAKAN PRINSIP DEMI PERJUANGAN BANGSA DAN ISLAM.

hamPAS kian punah disebab kepentingan politik gila dan berkawan dgn babi dan anjing.

CAMPAK KELUBANG TANDAS
perlembagaan hamPAS sebelum muktamar berlangsung,

Nok said...

Tanda2 pas nak kalah dah banyak petunjuk...lately mana ada pas menang...serawak teloq,di semenanjung PRK yg lepas banyak yang kantoi....PKR aku rasa sama juga...sebab anuar dah nak masuk penjara beberapa hari lagi...silap2PKR kena haram...jadi yang mana yg membolehkan PR rampas Putra Jaya???
cuba habak mai..

Selagi Pas bersekongkol dgn DAP jgn harap dapat sokongan penuh org melayu walau pun seteruk mana repo BN di mata rakyat....hanya BN saja lah yg mampu menentukan keseninbungan orang melayu berterusan....harapkan Pas, Pkr, Dap...untuk menghuru harakan rakyat boleh, membantu rakyat????perkataan yg paling baik untuk PR "lancauuuuuuuuuuu",harap ada ,menang belum tahu? sila ambil cermin besar dan bayangkan PM Pork Nik yg cakap melayu pun belum tentu betul..cakap arab????tanya kekawan dia yg sama belajar dekat Arab,bahasa arab dia mcm cinabeng....
bahasa enggeris??????????