Sunday, May 29, 2011

CARA DAP BODOHKAN PAS.

 cara 1
amik gambar beramai-ramai.
masukkan dalam blog adun dap.
bagitau satu dunia inilah bukti kesepakatan pakatan.
cara 2
lepas tu amik gambar rama-ramai lagi.
adun dap tanam pokok dalam masjid bersama orang pas.

seterusnya ?

bila orang pas terlihat foto ini, maka berlinanganlah air mata mereka. dalam hati mereka berkata 'dap sudah faham perjuangan pas'.

manakala selepas sesi fotografi pula dap, bergelak sakan dalam kereta. kata mereka sambil ketawa ' aiya ini olang pas mau amik hati manyak cinang. ambil foto sulah cukup ma.. '

tugas orang pas  hanya menjadi pelengkap kepada aktiviti tanam pokok je. manakala dasar kerajaan dan urus tadbir negeri dikawal sepenuhnya oleh dap.

kualiti perjuangan pas di mata dap ? sekadar tanam pokok je la,  ulangan stail yang sama macam foto kat bawah. cuma yang berbeza adalah masa dan player sahaja.

45 comments:

ANACONDA said...

DAH SEMEMANGNYA PAS INI BAHALOL LAGI BIUL, APA YG NAK D TANGISKAN...

TUJUH KETURUNAN PAS MENJADI BARUA ATAU ANJING SURUAN DAP, KENA PLAK DAP TABUR DUIT DLM PEMILIHAN PAS PD CALON2 PUKIMAKNYA...

MAMPOS CEPAT LA KAU DAP...

ALahaI sI LunCAi said...

YANG INI AKU TAK SETUJULAH BRO. TAK MUNGKIN DAP NAK BODOHKAN PAS.

PAS NAK MEMANG BODOH DARI DULU LAGI. PENUBUHANNYA PUN ATAS SEBAB YANG BODOH.

Anonymous said...

tak heran..
kalau memang dah barua, sepanjang masa akan tetap jadi barua dap tu..
kata pejuang Islam, tp jadi anjing suruhan yg diperbodohkan setiap masa.. memalukan!!

Anonymous said...

aku ni hanya pemerhati aje.. Pas bersama DAP, dikatakan dijadikan barua @ anjing suruhan DAP.. TETAPI aku tgk, UMNO bersama MCA,MIC, GERAKAN... nak digelar apa lak? semangat masyarakat majmuk? nak dikatakan pembela bangsa melayu, kenapa dikacau Kelantan yg ditadbir oleh org melayu yg beragama islam? bg aku mudah, ALIFF BA TAA.. AGAMA, BANGSA dan TANAHAIR.. pertama UTAMAKAN AGAMA ISLAM... lps tu , baru bangsa..

Anonymous said...

Bro GAP..

Bukan bodohkan orang PAS.. tapi DAP sekadar melayan naluri Orang Melayu.. Orang Melayu termasuk ahli PAS/UMNO memang terlalu taksub dan percaya pada Bangsa lain berbanding bangsa sendiri.

Terima saja ler!

Anonymous said...

Gap...kau tak siarkan ke gambar perhimpunan sejuta Belia pertahankan Putrajaya.....biar terbukak sikit mata PR tuh,baru mereka tau yg umNO memang terkenal sebagai juara karok & hiburan yg melalaikan untuk umat melayu.....

Anonymous said...

jgn sshkan diri bro.lantakla parti org nak buat apa pun.agak2 ko jadi susahke .kalau takda apa yg oeb

Anonymous said...

Anoy 9.55
Umno walaupun bgabung dgn mca n mic namun masih mnjadi parti dominan dan mnentukn byk dasar dan halatuju BN brbnding PAS dlm pakatang yg hnya xlbh dr keldai suruhan mmbawa najis politik DaPig dan PKRogo. Benar agama wajib didahulukn namun bukan agama yg dianuti oleh PAS yg mna blh mnjanjikn syurga hnya dgn mngundi..malah mlindungi peliwat n penzina tegar negara si Al Juburi (nickname yg PAS sndiri kasi.)..
Islam agamaku.. PAS bkn agama!!
~Putra Melayu~

Anonymous said...

FB N Aziz kata DAP sakit gatal sahaja tapi UMNO sakit AIDS. Emmmm aku dah bosan dengan kita sesama Islam bergaduh sesama sendiri dan kita rela dengan orang kafir dan kekadang tu menerima orang kafir lebih dari saudara sesama muslim. Aku dah lemas dengan PAS yang entah mana hala tujunya...... . PAS sudah hilang 'soul' nya.

Anonymous said...

To anoy 10.04..
Tahniah krn dgn statement ko tu mknanya ko juga dtg ke putrajaya atau setidaknya mmbaca akhbar utusan.. Sbg rekod xperlu nk mnyalahkn kerajaan utk program selama 2 HARI tu..Yg patut ko pikir n pertimbangkn adalah lgkah kerajaan PKRogol n DAPig selangor utk jadikn bndar majoriti melayu (shah alam) sbg hub hiburan SELAMANYA.! PAS hnya takebeer je la..
One more thing aku pasti ko juga xpergi hadir program tadarus kat Masjid Sultan Mizan..kantoi lu bro.. Zohor kat mana tu..??
~Putra Melayu~

ANACONDA said...

KPD ANON 1004PM...

KAU NI SIAL LA...

APA HAL DGN KAU NI...

Anonymous said...

DAP N PKR pakatan pembangkang... PAS tukang KANGKANG...

Ms Pearl said...

GAP,

rasanya kalau suruh Lee Kuan Yew Pakai songkok sekarang dia nak tak? :P

Kepentingan politik mungkin nak la kot hehe

Ms Pearl said...

tunggu Lee Kuan Yew punya video taubat pulak lepas ni :D :D :D

paling meletop kalau Lim guan Eng keluar video dia bertaubat.

hmmmm musim orang bertaubat and announce satu dunia.

Anonymous said...

hahahahhah......DILEMBUKAN........

Anonymous said...

Pedas GAP. PAS & PKR kalau baca mmg merah telinga punya. Aku rasa apa yg kau tulis tu mmg benar-benar berlaku. DAP pandai bermuka-muka dgn PAS & PKR.

GAP KEMBALI said...

che pearl

LKY takkan lagi pakai songkok politiknya lagi. pasal dia dah dapat apa yang dia nak.

cuma kat malaysia, aksi macamni kit siang belum lagi buat.

anon

itulah hakikat realiti politik pas sekarang. cuma hijab kat orang pas belum dibuka lagi.

Anonymous said...

wahai Putra Bodoh....sejak bila PAS dijadikan agama....UmnGOK jee yg kecoh buat citer ade Islam cara PAS, ada Islam cara UmNOK..Islam tu satu...jgn nak sesatkan org lain....tolong bukak mata laa wahai penyokong UmNOk...selama nie GERAKAN & MCA termasuklah MIC dah lama memperbodohkan UmNOK...

sekarang nih pon masih jelas bilamana MCA menghina hukum ISLAM, tapi mengapa pemimpin UmNOK termasuklah penyokong UmNOk senyap seribu bahasa.....adakah telor2 UmNOk dipicit MCA & GERAKAN akibat banyak sgt makan suap ngan cina2 tuh?? mungkin.....

U=untuk M=melayu N=no O=otak...

Melayu Perak said...

PAS adalah kuda tunggangan PKR dan DAP...

berhentilah menjadi diri sebagai kuda...

sedar-sedar lah diri anda pengikut pas..

saya sungguh malu kerana ada pengikut pas yang pakai t-shirt berslogankan...

allah tujuan kami
al-quran ikutan kami..
hudud undan-undang kami
mati syahid impian kami

tidak satu slogan pun menjadi ikutan pengikut pas yang taksub,jumud dan buta

komandomelayu said...

AMBOI ABG GAP!

KALU MISS PEARL LALU
CEPAT JE JAWAB MCM PELURU
JANGAN HELANG TUKAR JADI ULAT BULU
HABIS TERKANDAS AGENDA MELAYU!

HE HE HE JGN MARAH AKU!

Anonymous said...

PAS dan UMNO mencari jalan sukar didalam berpolitik. Jika pemimpin kedua2 parti mengamalkan saperti tuntutan Islam, kurang dosa, mudah utk memajukan bangsa dan agama dan kekuatan Melayu A1. Masih ada ruang utk bersatu, semoga Allah SWT memberi hidayah dan petunjuk utk pemimpin2 PAS dan UMNO bergerak didalam satu barisan!!!

Tukang Komen said...
This comment has been removed by the author.
Tukang Komen said...

HEY PARTI PAS! BALIKLAH KAU KETEMPAT ASAL KAU DAN JANGAN KAU GANGGU MANUSIA DI BUMI INI.

Anonymous said...

DAPig ganti PASial

Anonymous said...

DAPig ganti PASetan
DAPig ganti PASial
DAPig ganti PASrael
DAPig ganti PASundal

Anonymous said...

Anon May 30, 2011 12:38 AM pengikut Parti Ajaran Setan yang rela didungukan oleh DAPig. DAPig ganti PASbarua.

Anonymous said...

Saya ada lah seorang yang bertanggungjawab, jujur dan amanah .

.

Anonymous said...

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak sebenarnya menggesa golongan belia Malaysia supaya membantunya mempertahankan Putajaya dan Harta Haram Menteri2 BN daripada disiasat dan disita oleh pembangkang sekali gus membolehkan Barisan Nasional (BN) terus kekal berkuasa, bertambah kaya dan terus menindas rakyat dan mengaut keuntungan dari sumber asli negara selepas PRU 13 nanti. Sebagaimana yang kita dengar dan diakui oleh Muhyidin (TPM), "PRU nnti adalah yang paling sengit' dan berkemungkinan besar BN akan kalah. Jadi, Putrajaya merupakan tempat yang paling selamat bagi menteri-menteri dan kroni-kroni menyimpan fail2 harta haram yang telah disonglap dan diseleweng sepanjang pemerintahan BN selama ini. Sebab itula BN menggesa belia mempertahankan sangat2 putrajaya dengan sanggup bermandi darah walaupun jika mereka sudah kalah dengan rasminya dalam PRU13 nanti. Ini kerana, dengan adanya belia yang menghalang dan mengawal pintu masuk Putrajaya, sempatla menteri2 kurap ni membakar dan membawa lari fail keluar dari putra jaya sekaligus lari keluar dari Malaysia sebelum dirampas oleh penyokong parti pembangkang dan polis. Begitu busuknya sikap Pemimpin BN, sanggup memperbodohkan belia dan korbankan nyawa serta keselamatan para belia semata2 untuk menjaga kepentigan diri dan harta mereka; sesuaila dengan ungkapan Rakyat Didahulukan (Rakyat didahulukan mampus), Pencapaian Diutamakan (Harta orang BN diutamakan). Adakah belia masih lagi mahu menyokong pemimpin BN yang lebih busuk dari Gadafi yang sanggup mengorbankan belia atau rakyatnya sendiri demi kepentigan peribadi? Aku yakin belia Malaysia lebih bijak dari itu, BN bagi apa saja, korang ambikla, tapi bila pangkah, pangkah PR, bila BN kalah PRU nnti, kita bantu polis kepung Putrajaya dan tangkap PM dan menteri2 BN sebelum mereka lari keluar dari Malaysia...

Anonymous said...

Anon 4.33
Ko tau x apa sbb rasuah byk brlaku? Sbb fatwa nik ajis tu la apa bn bagi ambik tp pangkah pas. Kalo pas betul2 prjuangkn islam apa habuan yg boleh dianggap rasuah mestilh ditolak sbb haram. Rasuah x kn brlaku kalo x da org yg menerima org yg nk beri tu biar la dia tanggung dosa dia lama2 kalo x da org nk terima x da la rasuah. Lu ckp x serupa bikin..

Anonymous said...

Setelah mendengar kenyataan TPM Muhyidin Yasin bahawa PRU kali ini adalah yang paling sengit dalam sejarah BN, aku merasakan bahawa BN sekarang benar-benar takut dan mengakui bahawa PR semakin kuat. BN sudah mula goyah, gelisah, tak tentu arah dan tenggelam punca, BN seolah-olah lemah dan hilang kekuatan. BN sendiri sudah mula ragu-ragu dengan keupayaan mereka walaupun mereka menguasai media, kementerian dalam negeri dan kehakiman. Nampak sangat apa saja mereka buat terhadap Anwar dan PR tidak mendatangkan hasil seperti yang diharapkan, sebaliknya semakin banyak rakyat beralih dan bertukar arah menyokong Pembangkang. Peluru, Pisau dan 'Bom' BN seolah-olah tidak lut lagi kepada Anwar dan PR. BN sudah mulai sedar akan perkara itu semenjak pilihanraya di Sarawak baru-baru ini,ini kerana orang yang ditipu sudah tentu tidak tahu yang dia ditipu, tapi orang yang menipu tahu apa yang ditipu dan apa hakikat yang sebenarnya... BN sememangnya sedar hakikat bahawa sebenarnya mereka kalah di Sarawak, namun disebabkan strategi dan taktik kotor mereka, mereka menang dan syok sendiri... BN ibarat murid yang meniru dalam peperiksaan, walaupun dia mendapat keputusan yang baik dan berjaya menipu ibubapa/gurunya namun hakikatnya dia saja yang tahu samada dia layak atau tidak... BN umpama Penyamun Tarbus, memakai songkok/tarbus dan berkelakuan manis didepan rakyat, dibelakang rakyat, habis harta-harta negara disamunnya. BN sangat tamak lebih teruk dari Kassim Baba, sehingggakan bawa treler untuk pergi menyamun, sudah la semua harta habis dikebas, lampu (subsidi rakyat) yang panas dalam gua pun sanggup dirembat asalkan boleh untung...

Anonymous said...

lky hanya setakat pakai songkok jer...lky,lge,nkm,nkh dll lebih gedeban lagi dgn serban & jubah...cuma yg spoilnyer...semua mereka belum 'potong' yakni masih berkulob...lob lob lob

Anonymous said...

anon 9:55 pm
jgn hanya memerhati tp tak guna otak utk berfikir..
di mana pas di mata pkr/dap? takde beb. setakat jadi pencacai tukang baring atas jalan, tukang demo, tukang pasang banner, tukang makan gas pemedih asap je..
pastu beriya2 sungguh melindungi seorang yg disyaki ada krisis moral utk diangkat jadi pemimpin. di mana perjuangan asal pas?
berbanding umno, sekurang2nya umno masih dominan.
ko tak terfikir ke? sejak pas dan melayu pkr sanggup jadi barua/anjing suruhan dap, perkara2 sensitif mengenai melayu Islam tak henti2 dibuat oleh kaum lain..
fikir2kan lah..

Melayu Perak said...

anon 4.33 da 6.16 am

jangan dok perasan lah sorang-sorang syok sendiri...dah terang lagi bersuluh apa yang berlaku sekarang adalah pas/pkr/dap akan dibungkus dengan kebanyakkan hilang wang pertaruhan....anwar al-juburi pasti merengkok di sg.buluh..

GAP KEMBALI said...

KOMANDOMELAYU
hehe

Anonymous said...

Aku nak lari berbogel dari Padang Besar ke Johor Bharu jika pemimpin PAS boleh jadi PM dlm PRU13. Pelacur Anjing Sial = PAS

Mr Ganu said...

hahahahhahaaa...huuuuarrgghhhtt....baru bgn tidoq trs ngadap GAP...zzz.zzz.zz..zz.. (eh...silap post plak, nk post kt fb td...sowi2) ^_*

Anonymous said...

Juak Pas ni mmg suka kene bodoh bodoh ngan Dapig,sbb Pemimpin Pas Wali selipar Nik Aziz pun seorg tokoh yg lembab dan lemah....

TakDirrr!!

aku je said...

Ini realiti;

PAS keldai DAP
PKR anjing DAP
DAP lah tuan kepada PAS & PKR.

Dulu, PAS anjing. Menyalak2 pasal kilang arak lah, pasal hudud la, sbb tu mereka mendabik dada menyatakan merekalah yg paling Islam. Org Islam yg bukan ahli PAS, suka hati mak bapak dia dilabel kurang Islam, lebih parah lagi kafir.

Sekarang, PAS hanya keldai. Keldai kurap lak tu. Cukup sekadar sebut sepotong ayat Quran yg lintang pukang tajwid dan lari maksudnya, maka PAS bersorak riang "Kita telah berjaya tarbiyah kan DAP".

Tapi realitinya, nak alihkan arak kat 7E di Shah Alam pun....... menggigil takutkan Ronnie Liu. PAS hari ini lebih takutkan DAP dari Allah.

anti bohmau said...

anon 9:43 AM,

aku nak tunggu tepi jalan bagi seluaq, lepaih tu hang laghi lah sampai amerika pun! AKU SOKONG 1000%! hahahaha!!!!

Mr Ganu said...

May 30, 2011 9:43 AM

jgn same kan JB ngn KB dr segi ejaan , ok.

bharu = kota bharu.

bahru = johor bahru.

JB bukan kelante.
Kelante bukan JB.

PAS hanye di KB ttpi tidak skali di JB....hihihiii

Anonymous said...

orang yang bagi komen dalam ni yang bodoh dan bebal...

saya pembodek umno tegar said...

najib terhegeh-hegeh ajk pas join bn..g marah najib tu..buat malu united malay national organization je..para pencacai dok hentam pas tpi kepala united malay national organization ajk pas join diorg..buat penat je buat website sampah cmni..kah kah kah..umngok parti terdesak..

Anonymous said...

pundek ada semut = ???

ANTI MUNAFIK said...

KEPADA PEMBODEK BANGANG 1:40PM
YG KENA AJAK TU AHLI2 PAS YG CINTAKAN SILATURRAHIM..BUKAN YG MUNAFIK SERUPA ANJING SURUHAN DAP MACAM KAU!!!
JANGAN PERASAN LA...KAHKAHKAH

Anonymous said...

Pak Cik bersongkok disebelah LKY tu kalau masih hidup mungkin sedang menyesali kerana kena TIPU olih LKY . Apa keistimewaan yg orang2 Melayu Singapura dapat? Melayu2 Malaysia sila ambil iktibar! Lihatlah cara CHA bermain wayang utk mengambil hati dan sokongan Melayu, sekarang sedang berlaku dinegara kita. Setelah dpt kuasa mereka akan tekan kita sampai rapat. INGAT! Sebelum Terlewat!!!