IKLAN BERBAYAR

Tuesday, May 31, 2011

PEMILIHAN PAS : SUNAH LAWAN SYIAH !

 siapa tak kenal dato haron taib ? 

dulu dia ketua dewan ulamak pas sekarang ni dah jadi pesuruhjaya pas trengganu.

haron taib dah keluarkan dekri. 

bila haron taib keluarkan dekri ini bermakna pemilihan pas sabtu ini pasti panas. kalau silap pilih, pas boleh terpecah dua.

haron taib arah pemilih yang bakal memangkah calon timbalan presiden, untuk memilih dikalangan calon ulamak.

semua orang tahu haron taib mintak ustaz nasharudin mat isa dikekalkan. 

semua orang tahu mat sabu bukan ulamak, dia penjilat syiah paling gila dalam malaysia.

kalau mat sabu jadi timbalan presiden pas, maka pas akan didoktrinasasikan dengan ideologi syiah.

haron taib tak boleh tahan. dia kata lawan tetap lawan.

alhamdulillah, pas semakin hancor.

37 comments:

Faris Adli said...

PAS hancor sebab keje UMNO/BN..hahaha

semua salah UMNO...

cepat2 sediakan kain kapan untuk PAS

Anonymous said...

Sebuah keluarga dari golongan pertengahan di sebuah negara Timur Jauh, di mana suami dan isteri bekerja. Mereka mempunyai dua orang anak. Seorang lelaki berusia 9 tahun dan seorang perempuan berusia setahun. Segala urusan rumah dikendalikan oleh seorang pembantu rumah Filipina.

Pada suatu malam, ketika sedang makan malam sekeluarga, si anak sulung yang berusia 9 tahun itu bertanya pada si ayah, "Ayah, apa itu politik?" Tersedak si ayah mendengar persoalan anaknya itu. Jawab ayah, "Politik itu macam keluarga kita. Ayah dapatkan wang untuk keluarga kita, ayah adalah kapitalis, Mama gunakan wang itu untuk menguruskan keluarga kita, jadi mama adalah kerajaan. Kakak pembantu rumah kita adalah golongan pekerja. Kamu adalah rakyat dan adik kamu adalah generasi masa depan. Faham?"

Kelipok-kelipok mata si anak kejam celik. Memang tidak faham. Lantas si ibu mencelah, "Tak apa, malam ini waktu hendak tidur, kamu fikirkan apa yang ayah cakap dan cuba faham okay."

Jadi semalaman si anak berusia 9 tahun itu tidak dapat lelapkan matanya berfikir tentang politik. Sehingga akhir sekali dia menjadi jemu dan hampir terlelap. Pada waktu itulah, si adik buat perangai. Meraung tengah-tengah malam pulak. Si anak itu pergi ke bilik ibu dan ayahnya hendak memberitahu bahawa adiknya yang bernama George itu sedang meraung kerana pampersnya sudah penuh najis. Sampai di bilik dia lihat si ibu sedang lena tidur. Walau berkali-kali dipanggil, si ibu tetap tidur. Di lihat si ayah pula tiada di sebelah ibu. Jemu mengejutkan ibu yang tak bangun-bangun, dia mengambil keputusan ke bilik pembantu rumah. Bila dibuka bilik pembantu rumah, dia lihat si ayah sedang ****** dengan si pembantu Filipina itu.

Akhir sekali si anak terpaksa menyalin pampers adiknya sendiri.

Sewaktu bersarapan esok pagi, si ayah bertanya, "Dah faham apa itu politik?"

Si anak yang sedang selera makan selamba menjawab, "Dah!". Si ayah dan ibu terkejut dengan jawapan selamba itu. Lantas si ibu mencelah, "Jadi apa dia politik tu?".

Si anak tanpa mengangkat muka melihat ayah dan ibunya, dengan tenang menjawab. "Sewaktu kerajaan sedang asyik tidur, golongan kapitalis menodai golongan pekerja. Akibatnya rakyat diabaikan dan masa depan bergelumang najis! Itulah politik".


.

komandomelayu said...

anon 306 !!

KLAS KAU!KAH KAH

Anonymous said...

BETUL LA TU!!!!!!!!!!11

Anonymous said...

sokonglah Mat sabu demi masa hadapan Pas...hehehehehehe

Anonymous said...

Mat Sabu ? dikampungnya pun dah tak laku! Buruk segala2nya.....

Anonymous said...

terbelah dua...hahahaha,,,satu pro dap....satu pro pkr.....pas telor....

Anonymous said...

terbelah dua...hahahaha,,,satu pro dap....satu pro pkr.....pas telor....

Anonymous said...

PAS tak berkubur tapi negara akan hancur bila golongan SYIAH ini menang dalam pemilihan nanti sbb golongan ini akan abaikan Islam dan bersekronkol dengan BABI demi merebut kuasa.

siapapon jadi pemimpin PAS, UMNO tak goyah sbb PAS parti TEMPEK, DEDALU yang hanya mengharapkan ehsaqn dari orang lain.

HIDUP UMNO!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

masalah dalaman UMNO pun tak settle lagi ada hati nak kata orang berpecah kahhhhh...syok sendiri betul la pencacai UMNO ni..
orang pas ok je..kahhhh...syok sendiri...mimpi la woii...

Anonymous said...

syukur!! kehancoran PAS bererti ketenangan dan keamanan bakal diperoleh oleh org2 Melayu/Islam!!
cepat-cepat lah melingkop wahai PAS!

Anonymous said...

pas parti tahi berulat busuk!

AHLI PAS PERAK said...

Terima Kasih atas komen anda untuk PAS,insyaallah kami menerima teguran dan kritikan dari saudara semua.semoga kita semua terutamanya umat islam akan mendapat menafaat dari kemenangan PAS nanti.teruslah perbaiki PAS dari luar.sekiranya anda malu untuk bernaung dibawak panji2 Islam.kerana hanya satu sahaja parti politik di Malaysia ini yang memperjuangkan ISLAM.


p/s: selalulah kita berzikir agar hati kita terus hidup.

Anonymous said...

pas perjuangkan islam? bangkai lh pas! pas berjuang untuk politik anwar si peliwat sial!!!

Anonymous said...

syurga itu benar...
neraka itu benar....

Anonymous said...

pas perjuangkan islam? bangkai lh pas! pas berjuang untuk politik anwar si peliwat sial!!!

Anonymous said...

kepada semua pahli dan penyokong pas! adakah kamu semua masuk syurga? pasti??? fikir baik2 yer... kamu tahu apa yg perlu kamu buat..

Melayu Perak said...

pas bukan terbelah dua tapi tiga...

puak syiah,puak erdogan dan puak konservatif

Janggut Taliban said...

Kami ahli pas sentiasa menerima teguran dari semua pihak,yang baik kami jadi tauladan yang kurang baik kami jadikan sempadan,begitu juga dengan umno sedialah menerima teguran!

zxc said...

PAS sebenarnya saudara kita
ahlan wa sahlan, saudara seagama
kiblat, syahadah, semua sama
tapi 2-3 kerat yang buat busuk nama
berseteru dengan umno bertahun2 lamanya
apa sahaja yang umno kata bangkang belaka
tambah lagi fitnah, seranah + kata2 nista
ada yang berelemen syiah & anwuaris merumitkan lagi suasana
yang kemaruk dunia tapi bertopeng tok guru & alim ulama
tentang habis-habisan perpaduan demi melayu malaysia
walhal memutuskan silaturahim nabi tak suka
merapatkannya yang nabi redha
ni berpakat dengan DAP kafir harbi pulak yang diorang selesa
walhal nabi pesan dahulukan saudara seagama dalam semua perkara
yang kesian pengikut bawahan macam pakcik saya
sokong PAS pasal mahukan daulah islamiyah dilaksana
tapi terpaksa pegang tangan dengan komunis punya barua
pemimpin yg sesat macam ni cantas sahaja
tak berguna satu sen pon pada agama dan bangsa
ingat2lah umur tu dah senja
bertaubatlah selagi belum dicabut nyawa!

zxc said...

PAS sebenarnya saudara kita
ahlan wa sahlan, saudara seagama
kiblat, syahadah, semua sama
tapi 2-3 kerat yang buat busuk nama
berseteru dengan umno bertahun2 lamanya
apa sahaja yang umno kata bangkang belaka
tambah lagi fitnah, seranah + kata2 nista
ada yang berelemen syiah & anwuaris merumitkan lagi suasana
yang kemaruk dunia tapi bertopeng tok guru & alim ulama
tentang habis-habisan perpaduan demi melayu malaysia
walhal memutuskan silaturahim nabi tak suka
merapatkannya yang nabi redha
ni berpakat dengan DAP kafir harbi pulak yang diorang selesa
walhal nabi pesan dahulukan saudara seagama dalam semua perkara
yang kesian pengikut bawahan macam pakcik saya
sokong PAS pasal mahukan daulah islamiyah dilaksana
tapi terpaksa pegang tangan dengan komunis punya barua
pemimpin yg sesat macam ni cantas sahaja
tak berguna satu sen pon pada agama dan bangsa
ingat2lah umur tu dah senja
bertaubatlah selagi belum dicabut nyawa!

Karl said...

Pinjam kata karpal poosingh sat...

PAS harus bertaubat!

Anonymous said...

Ahli2 PAS tentu kenal yg mana sabut yg mana sabun. Mat Sabu? Nak jadi ketua kampung pun tak layak! tanya orang2 Penanti......

ali said...

PAS perjuangkan Islam ? Ye ke ? Aku ni bukan lah penyokong mana mana parti politik tapi apa yang aku nampak PAS tidak pernah memperjuangkan Islam . Sudah 20 tahun PAS perintah Kelantan tapi sehingga hari ini aku masih menunggu hukum hudud di laksanakan di Kelantan . Arak juga masih lagi di jual di Selangor yang di perintah oleh kerajaan PR . Kalau PAS betul betul memperjuangkan Islam , sudah lama dah aku sokong PAS .


.

Putra Melayu said...

Sememangnya pengaruh yahudi zionis, kristianisasi dan Amerika sering menbayangi Anwar dan segala kegiatannya. Sejak Goerge Soros menyerang negara Asia dan cuba menyusun agennya sbg pemimpin negara Asia, bermula disitulah rakyat Malaysia sedar Anwar bukan se'islamik' yg disangka.. Haro Jumaat berkhutbah di Bkt Mertajam,esoknya ke Thailand mengurut batin kemudian berlepas ke AS menemui mentor dr kalangan Yahudi. Sekali lagi amat malang bagi penganut Isle PAS yg berpuluh tahun berjuang kononnya utk Islam akhirnya tunduk pd pemimpin berhati yahudi.. Pernahkah PAS trfikir mngapa Anwar tidak menubuhkn Yayasan utk mmbantu Palestin sedangkn dia mampu utk memimpin byk pwrtubuhan ngo yg hmpir semua dibiayai yahudi /kristian.. Pemimpin sebegini yg mnjadi kiblat politik mereka sedangkn mereka mengakui Islam paksi perjuangan dan Allah Maha Satu... Plurarisme yg Anwar terima sbg hak dan gejala Gay serta lesbian yg juga disokonginya amat jelas mncerminkn siapa dirinya.. Namun demi kuasa,PAS sanggup mnjadi buta..Sememangnya pengaruh yahudi zionis, kristianisasi dan Amerika sering menbayangi Anwar dan segala kegiatannya. Sejak Goerge Soros menyerang negara Asia dan cuba menyusun agennya sbg pemimpin negara Asia, bermula disitulah rakyat Malaysia sedar Anwar bukan se'islamik' yg disangka.. Haro Jumaat berkhutbah di Bkt Mertajam,esoknya ke Thailand mengurut batin kemudian berlepas ke AS menemui mentor dr kalangan Yahudi. Sekali lagi amat malang bagi penganut Isle PAS yg berpuluh tahun berjuang kononnya utk Islam akhirnya tunduk pd pemimpin berhati yahudi.. Pernahkah PAS trfikir mngapa Anwar tidak menubuhkn Yayasan utk mmbantu Palestin sedangkn dia mampu utk memimpin byk pwrtubuhan ngo yg hmpir semua dibiayai yahudi /kristian.. Pemimpin sebegini yg mnjadi kiblat politik mereka sedangkn mereka mengakui Islam paksi perjuangan dan Allah Maha Satu... Plurarisme yg Anwar terima sbg hak dan gejala Gay serta lesbian yg juga disokonginya amat jelas mncerminkn siapa dirinya.. Namun demi kuasa,PAS sanggup mnjadi buta..

Tukang Komen said...

Pas tak akan hancuuus tapi bersepai. Dalam Pas pun ada kumpulan baru terdiri dari pembodek dan penjilat DAP.

Anonymous said...

PAS perjuangkan Islam?? Ya atau tidak?

Jika ya, kenapa gema kepentingan Islam yg kuat bergema dahulu makin menyepi terhakis pada hari ini?

Jika ya, kenapa perjuangannya hanya terbatas di Tanah Jawi?

Jika ya,kenapa diizinkan nama Allah disyirikkan? Kenapa? Kenapa?

Byk benar persoalan yg jawapannya lebih menjurus kepada TIDAK. PAS bukanlah pejuang Islam tapi hanya pejuang politik agama PAS yg sesat lagi menyesatkan.

Kamu bersekongkol dgn Anwar yang terang terang menyokong penuh Lina Joy murtad. Inikah pejuang Islam??

Kamu bersekongkol dgn Anwar yg mengiktiraf golongan gay dan seangkatannya.

Lahanat PAS.

ANACONDA said...

KPD ANON 306PM...

MCM BEST JE KARANGAN KAU NI, DULU SPM KERTAS BAH MAL KAU DAPAT A1 KE...

ANACONDA said...

KPD AHLI PAS PERAK 448PM...

ULASAN KAU MCM HANJINGGG LA...

KEPALA BUTUH MASAK ASAM...

AHLI PAS PERAK said...

begitu lah lumrah hidup sebagai pejuang islam.sentiasa dicaci dihina dan dikeji.begitulah yang dihadapi oleh junjungan kita pada awal perkembangan islam.hatta dengan nyawa kami sekalipun dipertaruhkan.saya mendoakan saudara sekelian mendapat hidayah dan ditunjuki jalan yang benar.

ingatlah saudara ku,DUNIA DIJADIKAN UNTUK MANUSIA,MANUSIA DIJADIKAN UNTUK AKHIRAT.

Anonymous said...

Ahli PAS Perak,
Ayat anda tu memang tipikal sgt utk menutup segala kesalahan dlm parti anda sendiri.....Sepatutnya kena la beri jawapan yg benar dlm segala persoalan yg ditujukan oleh rakyat yg tgh menggelegak marah dlm persoalan spt kenapa PAS tak bertindak bila Anwar sokong Lina Joy & pluralisme,kes arak kat S.Alam,penggunaan nama Allah dlm kitab selain dari Quran (Nik Aziz setuju),Hukum Qazaf yg Anwar nak bawa ke mahkamah syariah yg mana nak mintak Saiful tunjukkan 4 saksi yg dia telah diliwat(rogol) oleh Anwar (hukum Islam dipusingkan sampai camtu sekali) tapi PAS tak bersuara....Jgn hanya pandai beretorik tapi tak tahu nak menyelesaikan satu2 permasalahan dan bila dimarah atau ditegur tak mau terima dan menganggap org yg menegur tu pulak yg salah....Cermin diri tu dulu kawan.....

matz kelate said...

pas makin hancur.. balasanallah telah tiba akibat pas melacurkan agam islam demi politik DAp dan peliwat KR..

Anonymous said...

Komando Melayu ni ada lagu best utk ko...
http://www.youtube.com/watch?v=sNystE_AaKI&feature=BFa&list=PLBE13FF79B2AF4663&index=18
Teruskan perjuangan!!!!!!

HAFIZAL said...

perjuangan belum selesai..........
kuatkan perpaduan

Anonymous said...

komandul aku pun ada lagu untuk ko..
dgr ni..
http://www.youtube.com/watch?v=by2GmBIQH0c

Tuan Tanah said...

huh kepada ahli pas perak cuba kau jawab persoalan yg anon 1may 11.51 bagi..

Betul ker selama ni aku dengar dalam pas memang ada puak syiah dan benda ni memang diketahui pemimpin pas pun and diorang senyap ngan benda ni...jangan-jangan nik aziz ni dajjal x?ke mirza ghulam ahmad malaysia?cuba kita check..

PAS = Parti Ajaran Sesat

Anonymousbernama said...

Apa kena mengena perbezaan mazhab pula yg dijadikan isu dlm hal perebutan kuasa si gila2 kuasa??