Tuesday, June 28, 2011

JAM OMEGA : JIJAH ANAK BERANAK MENIPU RAKYAT MALAYSIA !

 pendedahan video terbaru eskay yang kantoikan jo bedul cukup mengujakan. dalam video itu jelas menunjukkan eskay menyimpan jam tangan omega milik anwar, yang tertinggal selepas anwar menutuh china doll.. (jam itu kini di tangan polis).

jijah dan anak puaka nurul ijah  kata bapak dia punya jam omega ada di tangan mereka. lihat klip video di bawah. satu malaya kena tipu dengan keluarga puaka.

43 comments:

Anuwar ejen Yahudi said...

Wartawan tanya jam omega, Anwar marah marah.

Wartawan tanya jam omega, JIjah tergagap gagap

Wartawan tanya jam omega, Khalid Gagap pun gagap gagap nak cover

OMEGA KANTOI wei...!

anti hipokrit said...

Tak sabor rasanya nak tunggu Joe Bedul buat PC.

"errr..itu bukan saya"
"misai saya tak macam tu"
"itu bukan suara saya"
"saya dipaksa cakap mcm tu"
"saya ..saya..saya.."

keh keh keh

Anonymous said...

Haha.. tengok muka jijah tu pun dah terkemut-kemut nak jawab soalan jam omega. Tu la, tak pandai menipu... Nah! Rasakan! Dan lagi satu, siapa makcik over acting kat belakang tu? Tarik tudung tu kang!

Sedap 2 Nuar Meliwat Amoi..Bedol pi jawab said...

Sedap Sedap Nuar Menjuburi Amoi..

Suruh Bedol ni pi jawab..


Takut bersumpah..Nuar cakap jadi kapiaq & masuk neraka kalau bersumpah..

amalan kuno..tapi sumpah raja petai najib mongollia RM 4 inggit difatwakan sah oleh nik najis..

Anonymous said...

ni pers taim aku tengok jam omega anwarg...tapi tak seiras telorg dia pon...hampiarg hampiarg macam telorg aku ada lah jugak...kalao ampa semua nak tau...nickname rahsia aku ialah...joe bladigol telorg omega plus...keh keh keh

Anonymous said...

Apa citer Kak Wan sekarang, diam, sepi, sunyi, ada apa-apa ke? Cer citer

Anonymous said...

Nampok benor menipu... Anak beranak sama jer!

Anonymous said...

Bangkai gajah nak ditutup dgn nyiru...

Sudah gilakah mereka..

Tapi alangkah malangnya sang pengikut setia mereka.. masih lagi hendak menegakkan benang yg basah...

Anwar...

Sang petala langit dan Sang petala bumi telah bergempita menunggu masanya kau akan KEMBALI...

Nantikan saatnya... TAK LAMA LAGI...

Anonymous said...

lucu lak makcik blkg wan jijah..beriya sgt tepok tgn...kalid gagap lak tegagap2 jawab...kerpal tu lak pandang sinis je...dasar loyer xda prinsip...tuduh tp bela org sama..

Anonymous said...

Awat yang anak beranak jahat2 ni?
xtau malu sungguh depa ni

Anonymous said...

Keluarga BANGSAT. menyusahkan rakyat msia, semata2 nak sembunyikan perangai anugerah tuhan yg kuat MENJUBO dan MEMANTAT.

keluarga ni bawa malapetaka bagi rakyat msia.

semua org dikerah utk selamatkan konek anwar termasuk kapral sinki, LKS dan nik aziz sorang sedikit kene pikul konek anwar.

Anonymous said...

Eleh macam penyokong PR bangang sangat. UMNGOK/BEEND telah membayar P.Ramlee yg sebenarnya masih hidup sebanyak RM2juta untuk melakunkan watak Jo Bendul.

Ingat Penyokong PR ni bodoh tahap lembu ke!!!!!1!!!

Kalau anak jantan sila jawap!

Anonymous said...

Apa susah2 sgt nak tunjuk jam omega kak jijah.... kan interview tu di buat rumah. Pi lah masuk ambik...or scrol aje kat atas tuuuu.. kah kah kah

Anonymous said...

hahaha..kelaurga nuar akan dingati selama 7 tujuh keturunan...hahahaha
BURUK PERANGAI
1)bawa lari anak org (nuar larikan jijah
2)Kuat Menipu siap package (bapak..mak..anak)
3)Pelakon Terbaik (mcm2 watak di bawa e.g kena suntik HIV..kena Asernik..nak kena bunuh..Meliwat..Kospirasi

Apa2 pun Mat Jubur tak mempercayai salah satu Rukun IMAN..percaya pada Qada % Qadar

Anonymous said...

hahaha...

dialog femes
...eerr...errr..aaa...aaaa

biarkan jee..org dah makin sedar sape kuat kencing..dulu boleh laajaman kurang IT..ko boleh msk kg bagi ceramah skang jaman moden..siap bukti saitifiq lagi...biar dia menipu lg..bila dah xde sokong buleh laa Nuar belakon pilem masuk juga duit...hahahaha

Anonymous said...

apakah nama firaun mesir yang tersangatlah jahat ygmana hobinya ialah;

1. tibai anak dara orang
2. liwat anak jantan orang
3. tibai bini orang
4. liwat bapak orang.

Anonymous said...

Bapak penipu.., Mak pembohong..., Anak Auta...!

Macam Keluarga 69..!!
Keluarga tonggang terbalik...

Citt..! Vely loving each ader..!! Puuiihh..!!

Najib suami Rosmah said...

alaaaa kire fair la tue.kes aku gune bom kt altantuya pun aku x jawab.

Anonymous said...

beruk 12:05

awat hang tak pi mahkamah hari tu jadi saksi.Oooo masa tu hang ada atas pokok nyoq tengah liwat beruk betina ya?

Anonymous said...

Yalah, modal altantunya itu je yg ada pd puak2 beruk tuh, lain tadak. kesian beruk2 tuuu...

Anonymous said...

spesis umat babi aljuburi pemakan tahi tegar.

ulama2 islam pas sanggup diimami seekor jalang jalanan.

jangan mareee
lu olang paling banggang

Najib suami Rosmah said...

khinzir 12:07

alaaaa kire fair la tue.kes aku gune bom kt altantuya pun aku x jawab.nk suruh khinzir 12:07 nie jawab,lg la merapu.beruk la liwat la ape la..

Anonymous said...

kak Wan ni dah gia ker. Adaker kata itu sumpah melayu, sumpah UMNO...ada ker saiful ker, najib ker sumpah demi UMNO?......

Servant of God said...

Anonymous said...

Eleh macam penyokong PR bangang sangat. UMNGOK/BEEND telah membayar P.Ramlee yg sebenarnya masih hidup sebanyak RM2juta untuk melakunkan watak Jo Bendul.

Ingat Penyokong PR ni bodoh tahap lembu ke!!!!!1!!!

Kalau anak jantan sila jawap!

-------------

Hahahahaha lawak giler!

Bukan bodoh tahap lembu jeh.. tapi bodoh tahap lembu yang menerima ajaran daripada nik aziz!

Hahahahaha

Anonymous said...

SPEED is No 1 killer ! ... so drive carefully .


.

Anonymous said...

tak tau, tak tau, tak tau... depa menipu. Nanti lidah kena potong...

pemerhati said...

woi bodoh "najib suami rosmah" sini aku tolong jawab. dalam SD si petra tu kata rosmah ada ditempat kejadian masa altantuya dibunuh..tapi masalahnya time yg si petra tu sebut rosmah ada pegi majlis anak2 yatim..siap ada gambar, tarikh semua cukup lengkap dan ramai yg mengesahkankannya. pergi selak2 older entry kat blog ni, GAP dah tunjukkan. nampak sgt kau bengap nak mampos. org cakap pakai tabur air liur x dek bukti pon percaya. esok2 aku nak buat akuan sumpah la kau yang bunuh altantuya pakai bom..aku nampak kat tmpat kejadian" so boleh la ye satu malaysia percaya kau yg bunuh lepas tu kena lakanat sana sini. dah malas aku nak layan org buta hati mcm ni. pergi la carik entry tu dlm blog GAP nih

Anonymous said...

Berhujah lah, Video ker, Liwat ker, menipu ker.. Apa2 saja.. Anwar tetap pujaan ku!.. ada faham??? . , . PM masa depan!!!

anti bohmau said...

PM16sept yg terkantoi amat sgt menjadi pujaan pencinta gay di dalam & luar negara! tengok sajala betapa laman web, fb & blog2 gay yg memuja nwar tahap dewa..kesian kalau ada yg masih berharap nwar boleh jadi PM!!

Peliwat Menipu adala...

yg masih lagi percaya klentong nwar kata najib ada kaitan dgn pembunuhan wanita monggolia tu, mana bukti? mana 4 saksi? raja petak pun dah mengaku nwar suruh dia membelit. gambar superimpose najib plak tian chua dah mengaku dia buat...cubala guna kepala otak! takkan ds najib yg takdak kena mengena dgn wanita tu nak buat kerja gila mcm tu? siapa yg kerjanya berbohong selama ni? nwar ke ds najib???

cuba2la buat solat istikharah minta Allah SWT tunjukkan bagaimana rupa nwar yg sebenar!!

ntah2 dah takdak rupa! 'hollowman' sbb dah macam orang takdak iman asyik kerja menipu!!

*kena review hollowman ni..dah ingat2 lupa cerita ni..tp memang sesuai la dgn nwar punya diri... hollow to the core!!!!

Anonymous said...

i antara keraguan yang digariskan oleh Chandra Muzaffar tentang motif sebenar Bersih dan dalang-dalang dibelakangnya ialah :-

1) Jika Bersih adalah ikhlas membetulkan SPRM, parti-parti politik yang berada di barisan hadapan dalam gabungan ini, seharusnya menjadi contoh di negeri-negeri yang di bawah pemerintahan PR dengan memastikan kemudahan kerajaan tidak disalahgunakan dalam pilihan raya atau pilihan raya kecil.

2) Namun, dalam pilihan raya-oleh di Selangor, Pulau Pinang dan Kedah, dikatakan bahawa kerajaan negeri PKR itu telah menyalahgunakan jentera-jentera mereka, secara langsung dan tidak langsung, untuk kempen mereka.

3) Begitu juga, jika Bersih mahu akses yang saksama di dalam media elekrtonik dan cetakan yang pro-kerajaan BN, Bersih harus tegas dan vokal terhadap media elektronik dan cetakan pro-pembangkang supaya bersikap adil dan seimbang dalam liputan dan analisis mereka tentang isu politik. Tambahan pula, siber media di Malaysia hari ini adalah satu sumber maklumat yang penting dan salah informasi.

4) Terdapat juga motif tersembunyi di sebalik pelan Bersih bahawa mana-mana orang yang munasabah akan menyiasat. Saya amat sedar tentang perkara ini sebahagiannya kerana pengalaman saya sendiri dengan demonstrasi dan politik sendiri hidangan penggerak utama di belakang 9 Julai.

5) Apabila saya adalah Timbalan Presiden Parti Keadilan Nasional (kini Rakyat) (PKR) 1999-2001, parti itu menyokong demonstrasi reformasi. Selepas beberapa ketika saya menyedari bahawa demonstrasi tidak membawa kita di mana-mana dan sia-sia; mereka tidak membawa kepada kebangkitan mana-mana demokrasi di kalangan rakyat jelata. Sebaliknya, lebih ramai yang keluar parti kerana kesusahan yang mereka alami.

m.i.m.
original see

http://syedsoutsidethebox.blogspot.com/2011/06/july-9-understanding-context.html?m=1

anon 5.17. said...

tak eloklah abang2 suka gaduh2....

pasai jam omega pun nak gaduh?
kat pasar malam taman saya pun banyak....nak model ape?

saya buat dosa zina mata hari nie....tng bdio biru anuar brahim,jng abaq kat bapak saya tau.syhhhhhhhh

tapi nak kata anuar tak boleh jugak,sebab dia tak bersunat....potong kote.

mimta2 kakak tak baca komen saya.malu sangat.

Anonymous said...

anon 1:23 AM

tak kan dapatnye nuar liwat @ umat nabi luth jadik PM. ntah2 nuar dah janji nak bagi kat ko jadik menteri tak macam dia janji dengan sape ye? zulkifli nordin? zahrain? ezam? chandra muzaffar? gobala? ramai sangat sampai tak tersebut aku

Anonymous said...

Bil elektrik PM, TPM RM160,000 sebulan
Hazlan Zakaria | Jun 28, 11 4:17pm
Kerajaan diminta menjelaskan kos tinggi penyelenggaraan kediaman rasmi perdana menteri dan timbalannya ketika rakyat diseru berjimat ekoran pengurangan subsidi barangan keperluan.

Timbalan Ketua Dewan Muslimat PAS Siti Mariah Mahmud (kiri) berkata, ini perlu kerana rakyat diminta mengubah cara hidup mereka bagi menyesuaikan diri dengan persekitaran ekonomi sekarang.

"Apabila mendidik orang ramai supaya berjimat, ia sepatutnya bermula dengan pemimpin,” kata Siti Maria Mahmud kepada wartawan di lobi parlimen hari ini.

Siti Maria mengulas jawapan bertulis di Dewan Rakyat berhubung soalan yang diajukan oleh ahli parlimen Rantau Panjang Siti Zailah Mohd Yusof, yang juga ketua Dewan Muslimat PAS yang ingin tahu penyelenggaran kediaman rasmi perdana menteri dan timbalannya.

Mengikut jawapan bertulis, RM48 juta dibelanjakan antara tahun 2006 hingga 2010 bagi penyelenggaran kediaman kedua-dua pemimpin negara itu.

"Begitu tinggi perbelanjaannya sedangkan kediaman itu tidak digunakan sepenuh masa,” kata Siti Zailah, yang hadir bersama.

Menurut jawapan itu, hampir RM33 juta dibelanjakan untuk menyewa kediaman lain semasa tempoh itu. Sewa dibayar kepada Perbadanan Putrajaya.

RM3.5 juta lagi dibelanjakan untuk kerja baik pulih, RM10.2 juta bagi bil elektrik dan RM1.9 juta untuk bil air.

"Kami tidak tahu sebesar mana keluarga perdana menteri dan timbalannya sehingga hari ini,” kata ketua pemuda DAP Anthony Loke, yang turut hadir pada sidang media itu.

Menurut beliau jika jumlah itu dibahagikan sepanjang lima tahun dan dikira mengikut bulan, kerajaan membelanjakan RM160,000 untuk bil elektrik dan RM33,000 untuk bil air bagi kedua-dua kediaman rasmi.

"Ini cukup untuk bayar bil elektrik saya untuk selama 100 tahun dan air pula cukup untuk 6,000 orang,” katanya.

komandomelayu said...

KAU INGAT KOMPLEKS SERI PERDANA PM DAN TPM LAMPU DIA 2 BUTIR MCM TELOR KAU? ABIS KALAU PR MEMERINTAH KORANG NAK PAKAI LILIN?
BODOH!!
ITU UNTUK RUMAH RASMI PERDANA MENTERI MALAYSIA KERAJAAN TANGGUNG LE!
KALU UMNO BN SEMUA MEMBAZIR?
KERAJAAN PR SELANGOR TAK MEMBAZIR?

Anonymous said...

Anon "June 29, 2011 5:39 AM"

abih kalau anwar dpt jadi PM, dia nak duk mana? dia nak duduk kt hotel kowloon?? atau kat belakang mati?? senang sikit dia nak carik pondan ehh??

Anonymous said...

itu sebablah aljuburi naaaaakkkk sangat rampas putrajaya kauuu taauuu juak juak aljuburi? sebab dengki! nanti kalau dah dpt tawan putrajaya bolehlah aljuburi senang lenang mcm pm skrg. kutnya kauorang pun dia tak pandang! stakat pencacai bodoh mcam lembu, kekandang lembu jugaklah kau juak aljuburi. kalau ada pun antara kauorang yang aljuburi pandang hanyalah juak juak yang merah juburnya..pandangan "syahdu"!

Anonymous said...

Kalau 2-3 bulan sudah kerap sangat nak buat sidang akhbar, la nie dah jarang laks nak buat sidang akhbar... tapi rasanya kalau buat sidang akhbar dan wartawan tanya tentang Jam Omega....JIJAH dah jumpa jalan penyelesaiannya..... JIJAH akan beli SEPAPAN TELUR OMEGA TUNJUKKAN KAT WARTAWAN....AYAM DAH MAKAN JAM TUE... SO JAM TUE DAH BERTUKAR JADI TELUR OMEGA....HAHAHA....BAIK PUNYAAAAA.....

Anonymous said...

Explosive.................
http://www.beidouweb.net/?fromuser=kikilala126

Anonymous said...

more, more, more.............
http://www.beidouweb.net/?fromuser=kikilala126

Servant of God said...

Anonymous said...

Anon "June 29, 2011 5:39 AM"

abih kalau anwar dpt jadi PM, dia nak duk mana? dia nak duduk kt hotel kowloon?? atau kat belakang mati?? senang sikit dia nak carik pondan ehh??

June 29, 2011 8:34 AM

--------------------

Tepat sekali bro!!

Melayu Perak said...

woi pencacai pkr....

kediaman tpm,pm memang lah belanja tinggi...

1.kadar elektrik dan air bukan sama dengan rakyat biasa,mereka ada kadar special lebih mahal...

2.penggunaan air dan elektrik mesti banyak dari rakyat biasa...air-cond aja dah 15 buah kena bukak selalu maklumlah ketua-ketua negara dari seluruh pelusuk dunia kunjung...takkan dia orang kepanasan nanti komplen pm,tpm kedekut...

3.kena selalu buat maintenance kalau tidak ketua negara lain akan perleceh...

4.cuba tengok kediaman Lee Kuan Yew berapa juta sing dollar belanja...

jangan banding dengan rakyat biasa kalau nak buat perbandingan juga tengoklah berapa Presiden US belanja...

PakPusPakMustapo said...

Biasa laaa.. puak2 Parti Kudakan Rakyat ni, dah tarak modai, bil letrik orang pun depa nak jadikan isu. Mmg otak neolitik,spastik dan plastik. Kambing boor pun lagi cerdik dari depa. Depa ni budak2 lemau saja boleh duk taboq cerita macam tu. Mcm baru2 ni aku p kedai sambil duk tunggu nasik bungkuih. Bukan main pong pang sekoq apek ni duk cerita pasai perubahan... koneekkk dia, dia pun tarak betui, mau berubah kote apaaa?

Anonymous said...

Papa Gomo dicabar dedah video penuh- Johari Abdul
(Oleh: Norutul Ilham)



KUALA LUMPUR: Pemilik blog pro Umno, Papa Gomo dicabar mendedahkan video klip penuh yang didakwa terdapat pengakuan Ahli Parlimen Sungai Petani, Datuk Johari Abdul, berhubung video lucah yang dikaitkan dengan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Johari mengulas akhbar milik Umno- Utusan Malaysia yang mendakwa beliau mengaku pelakon dalam video seks yang ditunjukkan kepada nya di sebuah hotel di ibu negara Mac lalu, adalah Anwar.

Blog Papa Gomo semalam menyiarkan rakaman tersembunyi selama dua minit ketika video seks itu ditayang kepada Johari oleh trio Datuk T, yang dianggotai Tan Sri Rahim Tamby Chik, Datuk Shazryl Eskay Abdullah dan Datuk Shuaib Lazim.

Menurut Johari, Papa Gomo perlu menunjukkan kesemua video klip berkenaan supaya semua pihak dapat melihat dakwaan tersebut wujud atau tidak.

“Saya cabar Papa Gomo, saya rasa dia tidak ada (Kesemua video klip), tapi jika dia ada, tunjuk semua jangan setakat dua minit,

“Saya rasa lebih daripada 22 minit, mungkin 30 minit sebab apa yang kami tengok video itu 22 minit, campur lagi 10 minit (selepas rakaman).

“Saya juga mahu minta Papa Gomo di mana babak Rahim tawar saya duit. Saya cabar dia, yang mana Rahim tawar bagi duit, bagi (tawar) keselamatan, dan nak bawa saya jumpa Perdana Menteri,” katanya.

Kata Johari, sekiranya benar beliau ada meminta wang daripada tiga individu berkenaan, tentu perbuatan itu ditunjukkan dalam rakaman yang disiarkan Papa Gomo itu.

“Tentu direkod, jika saya kata Rahim atau Eskay atau Shuib, bagi saya RM50,000, tentu dimasukkan sekali dalam rakaman itu,” kata Johari di lobi Dewan Rakyat di sini hari ini.

Katanya, walaupun beliau antara individu pertama yang dipanggil oleh Datuk trio untuk menonton tayangan lucah itu, namun beliau tidak pernah mengakui ‘pelakon’ nya adalah Anwar, Malah, beliau individu pertama yang menafikan.

Menurut Johari, selama 34 hari membuat penyelidikan dan siasatan, beliau kemudian tampil dengan dokumentari selama 30 minit yang mendedah semua kepincangan video seks berkenaan.

Selain itu, beliau menambah berita Utusan Malaysia mengenainya telah diputar belit ekoran satu perkataan dalam rakaman itu, sehingga kredibilitinya tercemar.

Dalam rakaman itu, Johari dilihat ketawa bersama trio berkenaan dan mengatakan kepada mereka, ‘Ini bukan pasal Anwar, tapi scene’ itu yang menyebabkan beliau ketawa.

“Takkan selama 30 minit saya bercakap hanya enam patah perkataan sahaja semasa . Tentu saya cakap lebih lagi, saya dapat rasakan ini bukan Anwar tetapi (scene) tempat kejadian, bukan dosa (sin) tapi mereka cuba mengaitkan kenyataan itu dengan Anwar dan dosa,” ujarnya